MailClark

MailClarkの概要

Bring the power of a shared inbox within Slack or Microsoft Teams to easily engage your teams in workflows related to messages management. For every Customer Support, Sales & Marketing, Project Management or Recruitment team, MailClark centralizes shared inboxes to optimize productivity.

MailClarkの対象ユーザー

Customer Support, Marketing & Sales, Recruitment, Project Management.

MailClarkの詳細

MailClark

2015年設立

MailClarkの動画と画像

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MailClarkの詳細

MailClark

2015年設立

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価格プラン

$5.00/月
$19.00/年
該当なし
$8.99/月

無料プラン

無料プラン なし
無料プラン なし
無料プラン なし
無料プラン あり

無料トライアル

無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル あり

MailClarkのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • FAQ/フォーラム
  • ナレッジベース
  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Mac(デスクトップ)
  • Windows(デスクトップ)
  • Android(モバイル)
  • iPhone(モバイル)
  • iPad(モバイル)

トレーニング

  • 対面
  • オンラインライブ配信
  • ドキュメンテーション

MailClarkの機能

  • API
  • CRM
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • キャンペーン・セグメンテーション
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キュー管理
  • クリック追跡
  • サブスクリプション管理
  • サードパーティ統合
  • スパム・ブロッカー
  • スプリット・テスト
  • ソーシャル・メディア統合
  • チャット、メッセージング
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データ復旧
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ドリップキャンペーン
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ホワイトリスティング/ブラックリスティング
  • メールのモニタリング
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • メール追跡
  • メール配信
  • モニタリング
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • ルーティング
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 共有受信箱
  • 受信箱管理
  • 応答管理
  • 検索/フィルター
  • 署名管理
  • 自動応答装置
  • 返信定型文
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 達成、リテンション
  • 顧客セグメンテーション

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MailClarkのレビュー

全18件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.9
使いやすさ
4.6
カスタマー・サービス
4.9
機能
4.4
価格の妥当性
4.8

評価別レビュー数

5
16
4
2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Andy R.
Andy R.
Executive Producer/Audio-Visual Alchemist in アメリカ
認証済みLinkedInユーザー
メディア制作
Used the Software for: 1年以上
投稿者のソース

Mailclark gets my clients who won't adopt slack, onto Slack. And that keeps me out of my inbox.

5 4 年前

Pros:

I can respond to email within Slack. That's powerful. I used to miss e-mails from important clients occasionally - but Mailclark's got a better eye on my inbox than I do - and since Slack is my home base, I don't have to task-switch to read (I don't respond from Slack, but I could.)

Cons:

I would say that I don't like the pricing - but they recently updated it - the only reason I don't upgrade to a paid version is that I don't have enough communication to justify it - but the price is reasonable for a service that is awesome.

MailClark Response

4 年前

Hi Andy, Thank you for your review! If you need help to start answering from Slack, let us know, we'd be happy to share some tips :)

Paul A.
Paul A.
CEO in フランス
インターネット, 2-10の従業員数
Used the Software for: 1年以上
投稿者のソース

One of the best Customer Service I've seen online, and boy have I tried a lot of services !

5 4 年前

Comments: No need to check dozens of different email adresses everyday : everything is in slack, and manageable by everyone on our team. Possibility to exchange with non slack people through email, without leaving slack.

Pros:

Mailclark lets me get all my team's email directly in Slack, canceling the need to check multiple inboxes, multiple times per day. It makes us save time, and we really appreciate the possibility to do the same with Facebook Messages / Twitter accounts.

Cons:

I'd very much like to have a feature in which I could list all the conversations I've had with customers, partners that we deal with through Mailclark. For frequent conversations you can just leave a channel open, but for customer support it'd be great to be able to search for a contact and land directly in the slack channel dedicated to them, this way we'd have access to the chat history, etc. Would also very much like to be able to merge Facebook Messenger and Email channels when they're for the same customer.

MailClark Response

4 年前

Hi Paul, thank you for your detailed feedback. You can give this feature a try: Type an email address in a DM to MailClark. MailClark will tell you whether you're written to this person and in which channel(s). Is it what you're looking for? Thank you your suggestion on common channels for Messenger + Email (FYI we already offer this feature for Twitter + Email).

Phil D.
CEO in オーストラリア
Eラーニング, 2-10の従業員数
Used the Software for: 6~12か月
投稿者のソース

Great slack app

5 4 年前

Comments: Emails in one place

Pros:

Mailclark is easy to use, setup is as simple as creating email addresses and then chasing your apps to send to these email addresses instead.

MailClark Response

4 年前

Hi Phil, Thank you for your review! If you ever have questions about MailClark, we'd be happy to help!

Franz-robert V.
Lead ux, senior dev in オランダ
情報技術、情報サービス, 2-10の従業員数
Used the Software for: 6~12か月
投稿者のソース

It just works, and it keeps getting better

5 4 年前

Comments: All communications in one channel : slack!

Pros:

I love the way the team handles support, kudos for that. Also love seeing the improvements coming along during the time we've been using it (most memorable are the intro of threaded replies, smtp support). And like I stated earlier, it just works. It does what you expect and is reliable doing so.

Cons:

Reply with attachments is not very intuitive. Also sometimes we get a bit too much mail and lose track of what we've replied to already (use it mostly for support request)

MailClark Response

4 年前

Hey Franz, thank you from the whole team! About attachments, if you're using our new 'conversation threading' option, you'll see a new "Attach a file" button which makes things much easier. Also, we hope you'll enjoy the new feature we just released (if you've turned on 'conversation threading'): MailClark now alerts you when new messages are left unanswered. Finally, did you know you can mark your emails as done ¿ ? So you can easily see the ones still waiting for action.

Jason F.
Director of Business Development in アルバニア
非営利団体運営, 2-10の従業員数
Used the Software for: 6~12か月
投稿者のソース

Great addition to our Slack team

5 4 年前

Comments: Streamlining email communication from remote chapters into one platform. I can access all email accounts from one location.

Pros:

It's been great using this software and seeing them listen to feedback and continue to add new features along the way. Their customer support team is able to help anytime I have a question. I look forward to continuing to use the software and helping them grow as well.

Cons:

Currently the only thing I'm waiting on is custom email signatures per inbox which I've suggested and talked to them about.

MailClark Response

4 年前

Hi Jason, we¿ve taken good note of your feedback indeed. We¿ll keep you updated, thank you for your review!