Rescueの概要

LogMeIn Rescueは、PC、Mac、モバイル・デバイスなどのための強力で使いやすいリモート・サポート・ソリューションです。Rescueは、小規模ヘルプデスクから世界最大級のサポート組織まで、あらゆる規模のチームを対象に開発されています。Rescueでは、使いやすく、迅速で確実、そして柔軟なソリューションを利用して、従業員や顧客に技術サポートを提供することができます。

Rescueの対象ユーザー

小企業、中企業、大企業の社内IT、マネージド・サービス・プロバイダー (MSP)、専門ヘルプデスク・カスタマー・ケア、テクニカル・サポート組織。

Rescueソフトウェア - 1
Rescueソフトウェア - 2
Rescueソフトウェア - 3

Rescueをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Rescue

Rescue

4.6 (158)
$108.25
無料のバージョン
無料のトライアル
65
11
4.6 (158)
4.2 (158)
4.4 (158)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$19.00
無料のバージョン
無料のトライアル
35
3
4.3 (19)
4.3 (19)
4.4 (19)

Rescueの他のおすすめ代替製品

Take Control
高評価の機能
アクセス制御・許可
リアルタイム・チャット
リモートアクセス/コントロール
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高評価の機能
リアルタイム・チャット
リモートアクセス/コントロール
画面共有
Splashtop Business Access
高評価の機能
アクセス制御・許可
リアルタイム・チャット
リモートアクセス/コントロール
AnyDesk
高評価の機能
アクセス制御・許可
リモートアクセス/コントロール
画面共有
RemoteCall
高評価の機能
アクセス制御・許可
リモートアクセス/コントロール
画面共有
Webex
高評価の機能
ビデオ会議
双方向音声・動画
画面共有
Salesforce Service Cloud
高評価の機能
レポート/分析
通話モニタリング
通話記録
Zendesk Suite
高評価の機能
インシデント管理
サポートチケット追跡
チケット管理
Digital Samba
高評価の機能
HD音声・動画
ビデオ会議
リアルタイム・チャット

Rescueのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
4.4
機能
4.6
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
66%
4
30%
3
3%
2
1%
Sergey
Sergey
アメリカのManager, Technology Infrastructure and Compliance
認証済みLinkedInユーザー
ホスピタリティ, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Remote support at your finger tips

5.0 5 年前

良いポイント:

I've used this product for many years since LogMeIn introduced it. First time I tried it I was really blown away with its ease of use and deployment. While it offers a wide spectrum of additional features, I mostly use it to remotely support my employees, who can't be visited at the given moment. It really is so seamless, that my users feel like I'm right in front of them, assisting them with the IT issues. Web-based interface for day-to-day support makes it really easy to initiate a remote assistance call. I also use it on the servers for remote support, as they are spread out around multiple locations. Very fair ROI on this product. I am looking to evaluate other LMI products in the nearest future.

改善してほしい点:

Every so often I run into certain issues with LMI client application installed on my Apple computers. Usually, I'd have to reinstall the client to solve the problem. This never happens to the Windows LMI client application.

Bryan
カナダのIT Manager
経理, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

LogMeIn Rescue - Essential Support Software

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Essential. I couldn't possible envision doing my job properly without it. Before this software, I used to drive to my client's locations and help them out of a jam, now they know I am just a couple of clicks away. It's the one annual expense I have that I am always happy to spend.

良いポイント:

In my industry, I tend to the needs of users inside the office and outside. LogMeIn Rescue seamlessly allows me to take over my users computer and address their needs wherever I happen to be. Quite frankly, it is the most important software I use. Not only can I control the user's computer remotely, but the Rescue console also allows me to peak inside the file directory. This allows me to move and transfer files directly between our two computers.

改善してほしい点:

It's not cheap! There are alternatives that are significantly less expense, however, you get what you pay for. Rescue is robust and the extra money spent is certainly worth it. Additionally, in order to acquire full control over the user's computer, there are a couple of steps that need to be explained to the user. While most find these steps intuitive, some of my older clients find it difficult. Sometimes patience and familiarity with the Rescue commands are required to get your client on board with you.

Louwrens
南アフリカのSenior IT Engineer
金融サービス, 5,001-10,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Rescue really works great.

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: We moved to Rescue a couple of years ago and really changed the way we supported users remotely.We can now support user devices (including mobile phones) via Rescue over an internet connection.It simplifies our support and makes our teams more effective.With the script fuction, our support desk can run "quick fix" scripts on the end pc with a quick click. This makes a quick call even faster.

良いポイント:

The overall Rescue platform works really well with our computers and mobile platforms. With the enhanced security of our company this is one of the few tools that enables us to work on a client pc as if the computer is next to us.The password intake feature and remote process management and script features are awesome.Overall the functionality exceeds a lot of the other software out there.

改善してほしい点:

I do not really feel that there is much they can improve on, everything we needed was already built-in when we moved to Rescue.

Brett
アメリカのCEO
情報技術、情報サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

May 2022 Update Broke this Product

2.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: Used to be amazing, then GoTo stepped in - I'm shopping for an alternative as we speak - after 13 years with LMI.

良いポイント:

Reliable - unattended access - ease of use with client

改善してほしい点:

Recent update week broke the product - three weeks in and their dev still has yet to undo the damage they did with the update. Support is incredibly non-responsive. Likely in that they have no answers.

Phillip
アメリカのSenior Director of Operations
健康、ウェルネス、フィットネス, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Great tool to support your team!

5.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: We love being able to remote support our team.

良いポイント:

Easy of access in joining sessions both scheduled and impromptu.

改善してほしい点:

The installer can take a few extra moments at times to join screens.