CXONCLOUDの概要

CX stands for customer experience. CXONCLOUD is a purpose-built software to firstly understand customer expectations & experience to personalise marketing to drive repeat & referral business:

- AUTO-ANALYSE CUSTOMER FEEDBACK
- AUTO-RESPOND TO CUSTOMER FEEDBACK
- IDENTIFY HAPPY CUSTOMERS
- MANAGE NEGATIVE EXPERIENCES
- DRIVE LOYALTY MARKETING
- PERSONALISE REWARD PROGRAMS
- PROMOTE CUSTOMER ADVOCACY
- FOCUS ON REPEAT BUSINESS
- RUN REFERRAL MARKETING

All of the above in just simple clicks.

CXONCLOUDの対象ユーザー

Service Sellers: Tradesmen, Trainers, E-Learning, Home Services.. Event Sellers: Meet Ups, Seminars, Webinars.. Brick & Mortar: Retail, Real Estate, Restaurants, Salons, Spas.. E-Commerce: Shopify

CXONCLOUDの詳細

Unloc

2009年設立

CXONCLOUDの詳細

Unloc

2009年設立

CXONCLOUDの動画と画像

CXONCLOUDソフトウェア - 1 - サムネイル
CXONCLOUDソフトウェア - 2 - サムネイル
CXONCLOUDソフトウェア - 3 - サムネイル
CXONCLOUDソフトウェア - 4 - サムネイル
CXONCLOUDソフトウェア - 5 - サムネイル

CXONCLOUDを類似製品と比較する

価格プラン

£49.00/年
$20.00/月
該当なし
$59.00/月

無料プラン

無料プラン なし
無料プラン あり
無料プラン なし
無料プラン なし

無料トライアル

無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル なし
無料トライアル あり

CXONCLOUDのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Android(モバイル)
  • iPhone(モバイル)
  • iPad(モバイル)

トレーニング

  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • 動画

CXONCLOUDの機能

  • API
  • CRM
  • NPSアンケート構造
  • アクセス制御・許可
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • アンケート/投票管理
  • エンゲージメント追跡
  • カスタマー・ジャーニーのマッピング
  • コラボレーションツール
  • サードパーティ統合
  • ソーシャル・メディア統合
  • タグ付け
  • ダッシュボード
  • テキスト分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ナレッジ管理
  • ネガティブ・フィードバック管理
  • ビジュアル分析
  • フィードバック管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・データ収集
  • メール管理
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム通知
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 予測分析
  • 多言語
  • 感情分析
  • 顧客セグメンテーション

カスタマー・エクスペリエンスの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • CRM
  • SMSマーケティング
  • SNSプロモーション
  • eコマース管理
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アンケートおよびフィードバック
  • アンケート/投票管理
  • エンゲージメント追跡
  • キャンペーン・セグメンテーション
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キャンペーン計画
  • ギフトカード管理
  • ゲーミフィケーション
  • サードパーティ統合
  • セグメンテーション
  • ソーシャル・メディア統合
  • テンプレートのカスタマイズ
  • パフォーマンス測定基準
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロモーション管理
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・マーケティング
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ポータル
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム分析
  • リワード管理
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ロイヤリティプログラム
  • 割引管理
  • 取引履歴
  • 広報管理
  • 紹介追跡
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 顧客アカウント
  • 顧客アクティビティ追跡
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客データベース
  • 顧客プロフィール
  • 顧客ポータル
  • 顧客ロイヤルティ・カード
  • 顧客履歴
  • 顧客調査

顧客ロイヤリティ向上ソフトの比較一覧をすべて表示する

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CXONCLOUDのレビュー

全3件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
5
使いやすさ
5
カスタマー・サービス
5
機能
4.7
価格の妥当性
5

評価別レビュー数

5
3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Padma G.
インドのFounder - Practitioner
健康、ウェルネス、フィットネス, 自営業
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

A boon for solo entrepreneurs

5 3 年前

コメント: As a solo entrepreneur, managing my customers, keeping them happy, investing a fortune on multiple apps/software on customer experience was a nightmare. CXONCLOUD is an all in one app pretty much like my assistant. I invest less time and money on customer experience but with a lovely result - I see a lot of happy customers and get a lot of referral from them.

良いポイント:

- Engaging with your customers in just clicks - Manage booking and feedback in one place - Referral Scheme - At your fingertips - saves a lot of my time and money in managing my business.

改善点:

None actually. It just fits perfectly for my business.

Sangeetha A.
インドのDirector
消費財, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
投稿者のソース

Cx on cloud

5 3 年前

良いポイント:

It's ease of use. The fact that you cab reach out to your entire database in one click.

改善点:

Sometimes the updates require a better data connection

Ganga S.
インドのFounder
健康、ウェルネス、フィットネス, 自営業
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース

Ideal for service providers

5 3 年前

コメント: Tracking customers and sending announcements to all parties involved without hm

良いポイント:

Collating customer data and seeking objective reviews for services. Helps build database and have a system for feedback collection and quality review

改善点:

Most customers ignore the feedback emails or fail to check for prolonged periods..