CXONCLOUD

Unlocが提供

CXONCLOUDの対象ユーザー

Service Sellers: Tradesmen, Trainers, E-Learning, Home Services.. Event Sellers: Meet Ups, Seminars, Webinars.. Brick & Mortar: Retail, Real Estate, Restaurants, Salons, Spas.. E-Commerce: Shopify

CXONCLOUDの概要

CX stands for customer experience. CXONCLOUD is a purpose-built software to firstly understand customer expectations & experience to personalise marketing to drive repeat & referral business:

- AUTO-ANALYSE CUSTOMER FEEDBACK
- AUTO-RESPOND TO CUSTOMER FEEDBACK
- IDENTIFY HAPPY CUSTOMERS
- MANAGE NEGATIVE EXPERIENCES
- DRIVE LOYALTY MARKETING
- PERSONALISE REWARD PROGRAMS
- PROMOTE CUSTOMER ADVOCACY
- FOCUS ON REPEAT BUSINESS
- RUN REFERRAL MARKETING

All of the above in just simple clicks.

CXONCLOUDの詳細

Unloc

https://cxoncloud.com/

2009年設立

CXONCLOUDソフトウェア - 1
CXONCLOUDソフトウェア - 2
CXONCLOUDソフトウェア - 3
CXONCLOUDソフトウェア - 4
CXONCLOUDソフトウェア - 5
CXONCLOUDソフトウェア - 1 - サムネイル
CXONCLOUDソフトウェア - 2 - サムネイル
CXONCLOUDソフトウェア - 3 - サムネイル
CXONCLOUDソフトウェア - 4 - サムネイル
CXONCLOUDソフトウェア - 5 - サムネイル

CXONCLOUDを類似製品と比較する

価格プラン

£49.00/年
$149.00/月
$20.00/月
$99.00/月

無料プラン

無料プラン なし
無料プラン なし
無料プラン あり
無料プラン なし

無料トライアル

無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル あり

CXONCLOUDのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Android(モバイル)
  • iPhone(モバイル)
  • iPad(モバイル)

トレーニング

  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • 動画

CXONCLOUDの機能

  • API
  • CRM
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • アンケート/投票管理
  • ウィジェット
  • エンゲージメントの追跡
  • カスタマー・エクスペリエンスの管理
  • カスタマー区分
  • キャンペーン管理
  • サードパーティ統合
  • ソーシャル・メディア統合
  • タグ付け
  • ダッシュボード
  • チャット/メッセージング
  • テキスト分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データの可視化
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ナレッジ管理
  • ネガティブフィードバック管理
  • ビジュアル分析
  • フィードバック管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・データ収集
  • マルチチャネル管理
  • メール管理
  • モニタリング
  • ライブチャット
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイムレポート
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム通知
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 予測分析
  • 傾向分析
  • 多言語
  • 感情分析
  • 検索/フィルター
  • 評価/レビュー
  • 通信管理

カスタマー・エクスペリエンスの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • CRM
  • SMSマーケティング管理
  • eコマース管理
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アンケートおよびフィードバック
  • アンケート/投票管理
  • エンゲージメントの追跡
  • カスタマーのアクティビティの追跡
  • カスタマーの履歴
  • カスタマー・プロフィール
  • カスタマー区分
  • カスタマー調査
  • キャンペーンの分析
  • キャンペーンの区分化
  • キャンペーンの計画
  • キャンペーン管理
  • ギフトカード管理
  • ゲーミフィケーション
  • サードパーティ統合
  • ソーシャルプロモーション
  • ソーシャル・メディア統合
  • テンプレートのカスタマイズ
  • パフォーマンス測定基準
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロモーション管理
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・マーケティング
  • メンバーシップ管理
  • メンバーポータル
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム分析
  • リワード管理
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ロイヤリティプログラム
  • ロイヤルティカード
  • 割引管理
  • 区分
  • 参照の追跡
  • 取引履歴
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 通信管理
  • 顧客のポータル
  • 顧客アカウント
  • 顧客データベース

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CXONCLOUDのレビュー

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評価ポイント

使いやすさ 5
カスタマー・サービス 5
機能一覧 4.7
価格の妥当性 5

製品レビュー

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Padma G.
Founder - Practitioner
健康、ウェルネス、フィットネス, 自営業
製品の使用期間:: 2年以上
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    10/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2019/6/17

"A boon for solo entrepreneurs"

コメント: As a solo entrepreneur, managing my customers, keeping them happy, investing a fortune on multiple apps/software on customer experience was a nightmare. CXONCLOUD is an all in one app pretty much like my assistant. I invest less time and money on customer experience but with a lovely result - I see a lot of happy customers and get a lot of referral from them.

良いポイント: - Engaging with your customers in just clicks
- Manage booking and feedback in one place
- Referral Scheme
- At your fingertips - saves a lot of my time and money in managing my business.

改善点: None actually. It just fits perfectly for my business.

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2019/6/17
Sangeetha A.
Director
消費財, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    10/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2019/7/15

"Cx on cloud"

良いポイント: It's ease of use. The fact that you cab reach out to your entire database in one click.

改善点: Sometimes the updates require a better data connection

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2019/7/15
Ganga S.
Founder
健康、ウェルネス、フィットネス, 自営業
製品の使用期間:: 1~5か月
  • 総合評価
  • 使いやすさ
  • 機能
  • カスタマー・サポート
  • 価格の妥当性
  • お勧め度
    8/10
  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2019/7/15

"Ideal for service providers"

コメント: Tracking customers and sending announcements to all parties involved without hm

良いポイント: Collating customer data and seeking objective reviews for services. Helps build database and have a system for feedback collection and quality review

改善点: Most customers ignore the feedback emails or fail to check for prolonged periods..

  • 投稿者のソース 
  • レビュー投稿日:2019/7/15