CXONCLOUDの概要

CX stands for customer experience. CXONCLOUD is a purpose-built software to firstly understand customer expectations & experience to personalise marketing to drive repeat & referral business:

- AUTO-ANALYSE CUSTOMER FEEDBACK
- AUTO-RESPOND TO CUSTOMER FEEDBACK
- IDENTIFY HAPPY CUSTOMERS
- MANAGE NEGATIVE EXPERIENCES
- DRIVE LOYALTY MARKETING
- PERSONALISE REWARD PROGRAMS
- PROMOTE CUSTOMER ADVOCACY
- FOCUS ON REPEAT BUSINESS
- RUN REFERRAL MARKETING

All of the above in just simple clicks.

CXONCLOUDの対象ユーザー

Service Sellers: Tradesmen, Trainers, E-Learning, Home Services.. Event Sellers: Meet Ups, Seminars, Webinars.. Brick & Mortar: Retail, Real Estate, Restaurants, Salons, Spas.. E-Commerce: Shopify

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Android(モバイル), iPhone(モバイル), iPad(モバイル)

提供会社

  • Unloc
  • 2009年設立

利用可能な国

アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, インド, オーストラリア 他4つ

言語

英語

CXONCLOUDの料金プラン

最安値プラン:

£49.00/年
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

CXONCLOUDには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 CXONCLOUDの有料プランは£49.00/年から利用できます。

提供会社

  • Unloc
  • 2009年設立

利用可能な国

アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, インド, オーストラリア 他4つ

言語

英語

CXONCLOUDの動画と画像

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CXONCLOUDを類似製品と比較する

CXONCLOUD

£49.00/年
無料プラン
無料トライアル
$59.00/月
無料プラン
無料トライアル
該当なし
無料プラン
無料トライアル
$20.00/月
無料プラン
無料トライアル

CXONCLOUDの特徴

  • CRM
  • アクティビティの追跡
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • アンケート/投票管理
  • キャンペーン管理
  • セグメンテーション
  • ダッシュボード
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データの可視化
  • ネガティブ・フィードバック管理
  • フィードバック管理
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチチャネル・データ収集
  • メンバーシップ管理
  • リワード管理
  • レポート/分析
  • ロイヤリティプログラム
  • 顧客ロイヤルティ・カード

CXONCLOUDの類似SaaS製品一覧

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CXONCLOUDのレビュー

評価ポイント

総合評価
5.0
使いやすさ
5.0
カスタマーサービス
5.0
機能
4.7
価格の妥当性
5.0

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
100%
Padma G.
インドのFounder - Practitioner
健康、ウェルネス、フィットネス, 自営業
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

A boon for solo entrepreneurs

5 3 年前

製品を使ってみた感想: As a solo entrepreneur, managing my customers, keeping them happy, investing a fortune on multiple apps/software on customer experience was a nightmare. CXONCLOUD is an all in one app pretty much like my assistant. I invest less time and money on customer experience but with a lovely result - I see a lot of happy customers and get a lot of referral from them.

良いポイント:

- Engaging with your customers in just clicks - Manage booking and feedback in one place - Referral Scheme - At your fingertips - saves a lot of my time and money in managing my business.

改善してほしい点:

None actually. It just fits perfectly for my business.

Sangeetha A.
インドのDirector
消費財, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Cx on cloud

5 3 年前

良いポイント:

It's ease of use. The fact that you cab reach out to your entire database in one click.

改善してほしい点:

Sometimes the updates require a better data connection

Ganga S.
インドのFounder
健康、ウェルネス、フィットネス, 自営業
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Ideal for service providers

5 3 年前

製品を使ってみた感想: Tracking customers and sending announcements to all parties involved without hm

良いポイント:

Collating customer data and seeking objective reviews for services. Helps build database and have a system for feedback collection and quality review

改善してほしい点:

Most customers ignore the feedback emails or fail to check for prolonged periods..