ClickUpの概要

ClickUpは、すべてを1つに集約できるアプリです。それは、誰もが何でもできる未来の仕事の形です。ClickUpは、タスク管理だけでなく、ドキュメント、リマインダー、目標、カレンダー、スケジューリング、受信トレイも提供します。ClickUpは、完全にカスタマイズ可能で、どのようなタイプのチームでも機能するため、すべてのチームが同じアプリを使用して、計画や編成、コラボレーションを行うことができます。

ClickUpの対象ユーザー

非常に優れた直感的なプラットフォームで、よりスマートかつ効率的に作業したいチームに適しています。

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Mac(デスクトップ), Windows(デスクトップ), Linux(デスクトップ), Android(モバイル), iPhone(モバイル), iPad(モバイル)

企業情報

  • ClickUp
  • 所在地:Palo Alto (アメリカ)
  • 2016年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン 他45つ

言語

英語

ClickUpの料金プラン

最安値プラン:

$0.00
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

ClickUpには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 ClickUpの有料プランは$0.00から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • ClickUp
  • 所在地:Palo Alto (アメリカ)
  • 2016年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン 他45つ

言語

英語

ClickUpの動画と画像

ClickUpソフトウェア - 1
ClickUpソフトウェア - 2
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ClickUpソフトウェア - 4
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ClickUpの機能・特徴

  • CRM
  • ITプロジェクト管理向け
  • KPIモニタリング
  • アイデア管理
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アクティビティ・ニュースフィード
  • アジャイル方法論
  • アラート/エスカレーション
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • インタラクション追跡
  • インポートタスク
  • オンライン時計
  • オンライン時間追跡
  • カスタマー・ジャーニーのマッピング
  • カラーコード、カラーアイコン
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • カンバンボード
  • ガントチャート、タイムラインビュー
  • キャパシティ管理
  • キャンペーン計画
  • グラフィカル・ワークフロー・エディタ
  • ゲストアクセス
  • コメント、メモ
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • サブタスクの作成
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • スケジューリング
  • ステークホルダー定義属性
  • ステータス追跡
  • スプリント計画
  • セグメンテーション
  • ソーシャル・メディア統合
  • タイムシート管理
  • タグ付け
  • タスクのタグ付け
  • タスクの編集/更新
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • タスク進捗追跡
  • ダッシュボード
  • チケット管理
  • チャンネル管理
  • チーム管理
  • テスト/QA管理
  • テンプレート
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • ディスカッション、フォーラム
  • データのインポート/エクスポート
  • トレーサビリティ
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ナレッジベース管理
  • ナレッジ管理
  • ノーコード
  • バグ検出、問題検出
  • バケーション/休暇追跡
  • バックログ管理
  • バージョン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パーソナライゼーション
  • ビジネスプロセスの自動化
  • ビジュアル・ワークフロー管理
  • ファイル共有
  • ファイル管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォーム管理
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ブレインストーミング
  • プロジェクト・スケジューリング
  • プロジェクト管理
  • プロジェクト計画
  • プロジェクト計画/スケジューリング
  • プロジェクト追跡
  • ポートフォリオ管理
  • マイルストーン追跡
  • マルチキャンペーン
  • マーケティングの自動化
  • マーケティング・カレンダー
  • ミーティング管理
  • メッセージング
  • メディア計画
  • メモ管理
  • メールをタスクに変換
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイム・チャット
  • リアルタイム編集
  • リアルタイム通知
  • リソース・スケジューリング
  • リソース管理
  • リッチテキスト・エディタ
  • リモートアクセス/コントロール
  • リモートサポート
  • リリース管理
  • リリース計画
  • リード管理
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ロードマッピング
  • ワークフロー構成
  • ワークフロー管理
  • 予算設定、予測
  • 予算運用
  • 事業予測
  • 休暇管理
  • 依存関係追跡
  • 優先順位付け
  • 利用レポート
  • 割り当て管理
  • 労働力市場予測
  • 動画チャット
  • 営業パイプライン管理
  • 報告、プロジェクト追跡
  • 変更管理
  • 広報管理
  • 役割ベース許可
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員データベース
  • 従業員活動モニタリング
  • 従業員管理
  • 承認プロセス管理
  • 承認ワークフロー
  • 支出管理
  • 支払い請求が可能・不可能な時間
  • 時間と参加
  • 時間・支出追跡
  • 時間追跡
  • 棒グラフ
  • 検索/フィルター
  • 残工事原価の追跡
  • 残業計算
  • 生産性分析
  • 監査証跡
  • 目標設定/追跡
  • 繰り返しのタスク
  • 自動スケジューリング
  • 自動タイムキャプチャー
  • 要件管理
  • 見積もり、概算
  • 視覚化
  • 観念化
  • 設定可能ワークフロー
  • 課題監査
  • 課題管理
  • 請求、インボイス
  • 請負業者管理
  • 財務管理
  • 連絡先管理
  • 進捗の追跡
  • 進捗状況パーセンテージ
  • 顧客ポータル
  • 顧客管理

ClickUpの競合SaaS製品

Jiraは、15年以上にわたってアジャイル開発で利用されており、チームに優れたツールとベストプラクティスを提供し、適切な成長基盤をもたらしています。 Jiraの詳細
Wrikeは、テンプレート、タイムトラッキング、ガントチャート、カンバン、レポートなどを備えた企業向けプロジェクト管理ソフトです。 Wrikeの詳細
何百万人もの人々に信頼されているBasecampは、業務の遂行に必要なあらゆることを1か所にまとめています。
Notionは、メモ、プロジェクト、ドキュメント、コラボレーションのための、オールインワン型のワークスペースです。
Todoistは、生活と仕事を管理するための、世界トップレベルのToDoリストおよびタスク・マネージャーです。
Airtableは、素晴らしいスプレッドシート・インタフェースで誰でも使うことができるデータベースです。
Teamworkは、利用者が効率や業務整理を強化し、満足度を高めることができるように、あらゆる規模や業界のチームのための作業管理アプリケーションを作成しています。
Microsoft Projectは、手早く簡単なプロジェクトから複雑な取り組みまで、作業を管理できるシンプルかつパワフルなツールです。
デザインを刷新したUI、強化した検索とフィルター、簡単な作業割り当て、新しいポートフォリオ・ダッシュボードなど、仕事を変革するツールを備えています。

ClickUpのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.6
機能
4.6
価格の妥当性
4.6

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Katelyn
Chaos Recovery Strategist
認証済みLinkedInユーザー
エグゼクティブ・オフィス, 自営業
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

LOVE It!

5.0 2 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Jose J
Jose J
アメリカのCTO
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

ClickUp boosted the productivity in our team.

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: After I understood and teach my team how to deploy and integrate ClickUp into our business, it has been a great experience so far, not to mention the wonderful customer support from the ClickUp team. Also, they are releasing new great features every often that we immediately integrate into our workspaces.

良いポイント:

What I like about ClickUp is that is a very powerful tool that allows me and my team to track tasks, brainstorm ideas, create documentation, content calendars, and planning, share tasks and documents with clients, and many more features that we are still discovering every day.

改善してほしい点:

Understanding how to organize the workspaces in ClickUp could be a little overwhelming for certain users. In my personal case, I had to enroll on the ClickUp University site to understand certain features, however in their tutorials, they already had different workspaces with dummy information, but there was no explanation on how to create that information from scratch. Thankfully, I found a few YouTube videos that explained how to create information from scratch, following easy analogies from our everyday life.

検討した類似製品: Trellomonday.comAsana

ClickUpに切りかえた理由: I think we liked the idea to have all our product information and tracking in one place instead of jumping between apps now and then.

認証済みレビュアー
オーストラリアのBusiness Owner
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Great small business management option.

4.0 2 週間前 新着

良いポイント:

As a small business owner I loved that I could use ClickUp to perform the task of several other platforms, which keeps my subscription costs down and all my stuff in one place. It can get overwhelming and unproductive having data in various different places, so ClickUp has been able to help us solve that problem.

改善してほしい点:

Sometimes the system is a bit slow, but I believe they've done a lot of work on improving the servers lately to address this issue. The thing I like least isnt against the software, but rather that there is SO many options, so you really need to do some planning before you dive in, so you don't get overwhelmed and lost in the options. There is lots of YouTube videos with ideas, but really, you need to work out what will work for you and your business. Once you do that pre-work, it makes the setup and use a lot easier. No 2 businesses are exactly the same when it comes to requirements. Take the time to work out what works for you.

認証済みレビュアー
ポーランドのProject Manager
認証済みLinkedInユーザー
医療機器, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース
ソース:GetApp

Beta software in constant live production. Not usable.

1.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Love and hate relationship - mostly hate recently. They advertise that Clickup will save me a day each week. Instead I lose a day or two every week struggling with bugs or waiting for server response.

良いポイント:

Full featured work OS with huge amount of features. Very well designed user interface, lots of flexibility and higly customisable architecture. Free version is rather basic but paid plans offer quite a lot for the price.

改善してほしい点:

I could write something about messy data structure or horrible mobile app. But there is something more imporant: bugs, bugs, bugs and bugs. This software is a constatnt beta that is being tested on customers. It is completely unusable in many areas. Service is down or unaccessible every couple of days or it's super slow. Even basic functions are not working properly and this is a constant for years. Dissapearing tasks, dissappearing lists and docs, UI glitches, constant crashes, random behaviour etc. Instead they keep pushing out new features constantly but they don't care that most of them are barely tested or even completly unusable. After 9 months we had to abbandon this crapware as it started to negatively impact our business. Just imagine you're on a meeting with client, you want to show him some doc and... it won't open. Just because.

ClickUpからの返信

先月

Hey, there! I truly appreciate the time that you are taking to share details about your experience: the good, the bad, and the ugly! We can take it, we promise! I understand that coming across bugs can be annoying. I assure you, squashing every last one is something our developers and engineers are working tirelessly on! We want nothing but the best for ClickUp users, and we will remain focused on fixing bugs, the overall speed of the platform, and expanding feature parity in our mobile apps. We are very grateful for feedback like yours. We are on it! I understand that you have already switched to a different platform. I hope that you decide to give us a try again in the future! Have an amazing and productive day!

Julia Maria
Julia Maria
メキシコのMarket Specialist
認証済みLinkedInユーザー
情報サービス, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Versatile project management tool with many customization options

4.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: We use ClickUp as an internal project management tool to structure and distribute pending tasks. We also track time, monitor the status and progress of tasks, integrate relevant documents, plan to-dos, assign, report and communicate through ClickUp. The tool can really do a lot and has helped us structure processes better and work on projects more consistently and efficiently. I also like to use it to plan and structure my tasks and feel I have a good overview of everything. The advantage is quite clear that project-related communication is done centrally. Then, the creation of a task list is not so tedious, because it can be done relatively quickly by assigning times. A task list is then automatically created from this - collaboration is now easier!

良いポイント:

With ClickUp, you have quite a few functions in one place and you can use the tool in various ways. Whether it's project management, time tracking, archiving, document management, content planning, or briefings, ClickUp is really extensive and you can work in teams on different to-dos, assign tasks, enter times and deadlines, and so on. This way you can also see who is working on what and how busy the team is. ClickUp can be designed quite individually and I don't think you have to be tech-savvy to find your way around the tool. While there are a lot of features, nothing is really complicated. You can display different views, create to-do's as recurring, create dummy cards or even entire projects as templates, and much more.

改善してほしい点:

Since there are so many functions, in my opinion, setting up the tool is quite time-consuming and complex. Sometimes things get lost and are not so easy to find again. It is better to be aware in advance of how you want to work with the tool and how it should be structured because it will grow quickly and become independent.

検討した類似製品: Trello

ClickUpに切りかえた理由: ClickUp offers comprehensive features. The following features are the most important for me: 1. The ability to configure different views, such as Kanban, list mode, or, highly recommended, the Gantt chart, which is created automatically. 2 You can add Guest users to individual projects for free, advantageous for agencies 3. You can flexibly configure the notifications you want to receive for updates. Avoid spam.

Yasith
Yasith
スリランカのCEO
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Sophisticated But the Best Project Management Tool I've used

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Having used Jira, Asana, and Notion I can say ClickUp stays on top of all these. Team members have enjoyed using it.

良いポイント:

The main thing that made me move from Jira to Clickup is its flexibility. Different Projects have different workflows. With Clickup you can easily adapt. They have these modules which you can enable or disable for the project. It has all the tools necessary for project management.

改善してほしい点:

It's a bit sophisticated with all the features it has. It doesn't support Epics which I really miss coming from Jira. Tried using the time management tool as well but it is too simple to make good use of it. Also, the desktop app doesn't update and I have to reload it all the time.

検討した類似製品: AsanaNotion

ClickUpに決めた理由: Because Clickup was more flexible and had more features.

切り替える前の製品: Jira