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ClickUpの概要

ClickUpは、すべてを1つに集約できるアプリです。それは、誰もが何でもできる未来の仕事の形です。ClickUpは、タスク管理だけでなく、ドキュメント、リマインダー、目標、カレンダー、スケジューリング、受信トレイも提供します。ClickUpは、完全にカスタマイズ可能で、どのようなタイプのチームでも機能するため、すべてのチームが同じアプリを使用して、計画や編成、コラボレーションを行うことができます。

ClickUpの対象ユーザー

非常に優れた直感的なプラットフォームで、よりスマートかつ効率的に作業したいチームに適しています。

ClickUpソフトウェア - 1
ClickUpソフトウェア - 2
ClickUpソフトウェア - 3
ClickUpソフトウェア - 4
ClickUpソフトウェア - 5

ClickUpをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

ClickUp

ClickUp

4.6 (4,047)
$9.00
無料バージョン
無料トライアル
237
47
4.3 (4,047)
4.6 (4,047)
4.5 (4,047)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$0.00
無料バージョン
無料トライアル
83
205
4.4 (4,095)
4.3 (4,095)
4.4 (4,095)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

ClickUpの他のおすすめ代替製品

HubSpot CRM
高評価の機能
リード管理
連絡先データベース
連絡先管理
Nifty
高評価の機能
タスク管理
リアルタイム通知
複数プロジェクト
Bitrix24
高評価の機能
マーケティングの自動化
確認、リマインダー
顧客データベース
Wrike
高評価の機能
ダッシュボード作成
残業計算
設定可能ワークフロー
MeisterTask
高評価の機能
タスクの編集/更新
タスク管理
タスク進捗追跡
Todoist
高評価の機能
タスクの編集/更新
タスク・スケジューリング
タスク管理
Remember The Milk
高評価の機能
タスクのタグ付け
タスクの編集/更新
タスク・スケジューリング
Zenkit
高評価の機能
コラボレーションツール
タスク管理
報告、プロジェクト追跡
TickTick
高評価の機能
タスクの編集/更新
タスク・スケジューリング
タスク管理

ClickUpの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.5
機能
4.6
価格の妥当性
4.6

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Katelyn
Chaos Recovery Strategist
認証済みLinkedInユーザー
エグゼクティブ・オフィス, 自営業
使用期間: 1~5か月
投稿経路

LOVE It!

5.0 4 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
匿名レビュアー
情報技術、情報サービス, 10,000+人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

複数のプロジェクトを複数人で共有・管理ができる優れたプロジェクト管理ツール

4.0 昨年

良いポイント:

タスクやフェーズの設定を容易に行うことができる。機能が豊富なのに、画面はすっきりしていて使いやすいです。また、フォントや色味などGUIがかわいく、使用のストレスも少ないのもいいところです。

改善してほしい点:

権限設定の粒度が粗いことがあるので、大規模プロジェクトには向いていないかもしれません。数人でいくつかのプロジェクトを各々やっているという状態に向いています。

ClickUpからの返信

昨年

Hey, there! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

匿名レビュアー
翻訳、ローカライゼーション, 自営業
使用期間: 6~12か月
投稿経路

優秀なプロジェクト・タスク管理ツール

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: ClickUpひとつでプロジェクトやタスクを管理でき複数のサービスを併用しなくて良いため、管理時間を短縮でき、全体的な作業が効率化された。使用したことない人にはぜひおすすめする。

良いポイント:

初めてでも簡単に使用でき、わかりやすいクリーンなデザイン。特に気に入っている点は、プロジェクト/タスクについて、全体としての把握しやすさを保ちながら、個々の細かいタスクの進捗状況や詳細も非常に明確である点である。

改善してほしい点:

良くない点はあまり思い当たらないが、あえて言うなら、言語に日本語がないためか周りでは導入している人が少ないところである。

ClickUpからの返信

昨年

Hey, there! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! We are hard at work implementing as many languages as we can into ClickUp! Please visit our feedback board here (https://feedback.clickup.com/languages) to vote for Japanese as the language you would like to see implemented next. In the meantime, all languages, fonts, and characters are supported for use in ClickUp by default. This means that ClickUp will use whatever font your device (computer, web browser, or mobile) is using. Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Esteban
Esteban
アメリカのCEO - Founder
認証済みLinkedInユーザー
Eラーニング, 自営業
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

I migrated 2 years ago and it was the best decision

5.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: I migrated to clikup from trello and it was an amazing decision because of it's visuals, ease to use and the amount of automations and information I can add about my customers, from how much they owe me, to the fact of knowing how many sessions I conduct in a month according to the part of the world they are in.

良いポイント:

I like the fact that all the functionalities as well as the automations have made my worklife and customer follow-up much easier

改善してほしい点:

Some of the functions are not so clear to me on how to use them, so I may probably be missing out on better things for my company

JACOB
アメリカのCMO
マーケティング、広告, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

ClickUp the Do-Everything-Tool That Excels at Running Projects for Your Business

5.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Great. Been using it since before the pandemic for my business and others, and will continue for years to come.

良いポイント:

ClickUp is flexible, powerful, and intuitive. When I think of what good software feels like, it's this. Tasks are easier to manage in ClickUp over Notion, and yet it keeps all the same docking features. All of the other PM tools lack the range ClickUp has of tools and capability. Don't like this UI, boom switch the views. Need more space for data, boom custom fields. Need these in another place, boom automations. It's so good, I've switched a few clients to clickup for their CRM because it's a better fit than most marketed CRM's.

改善してほしい点:

It has a tendency to break, especially in app. There's still some UI bloat that slows down navigation. The base of almost everything being a "task" is unintuitive for some types of records, even though you can relabel. Sometimes things move slower than others. And the sales team has gotten harder to work with and get in touch as the product has matured

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
写真, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路
ソース:GetApp

検討した類似製品:

Misleading payment structure, poor user experience and horrible customer service

1.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Very poor experience with features, the user experience of the platform and what it can realistically accomplish without errors is very limited (only tasks and set of tasks). Very poor customer service that hides behind policies instead of helping when it comes to misleading and problematic payment structures. Click up wants to be easy to use but a lot of necessary features are hidden and not explained properly inside click up to the point that you have to go hunt in their website or get to the point of sending an angry email to staff because a bill just appeared that you did not sign up for. Be extremely careful in giving access or trying to built a client portal. Those are the absolute worse parts of this system and are built to confuse and mislead people. Customer service is clearly understaffed (they mentioned it and it took me 3 weeks to resolve an issue that could have take 3 days top in my experience). Very clear the [sensitive content hidden] care about competing in the market by adding a ton of poorly built and implemented features instead of working on making click up a reliable tasks management and possibly project management software that cares for the usability of its users and have real support of the customer service. We all get capitalism but when it is felt that this platform is being failed by their [sensitive content hidden] it is best to jump ship and moved to another one. It is sad to see the potential of what it could be and how it is utterly missed and misused.

良いポイント:

Click up is about tasks management and it excels at that and it is easy to set up simple tasks.

改善してほしい点:

Problematic and misleading payment method with poor invoicing system. Extremely problematic adding user access and/or the possibility of client portals. The users options is the most confusing and horribly designed and necessary feature of click up. Absolutely beware! Horrible customer service (unhelpful, gaslighting and understaffed). The platform is extremely poorly designed for all the added features. Anything related to workflow, project management, time tracking and the like is so badly implemented and designed that it cannot be used for serious projects without risking errors.