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Delightedとは?

Delightedは、Affirm、Peloton、Doordash、Instacart、Allbirdsのような何千ものブランドが、実用的なフィードバックでビジネスの成長を促進できるように支援する、ターンキー型顧客体験プラットフォームです。

ネット・プロモーター・スコア (NPS) や顧客満足度調査を数分でカスタマイズして送信し、既に使用しているツールとワンクリック操作の30以上の統合でプロセスを自動化します。すべて自分で設定できます。設計や開発リソースは必要ありません。

無料トライアルに登録して、その使いやすさを体験してください。

Delightedの対象ユーザー

ビジネス全体におけるフィードバックの収集、分析、配布、ビジネスの成長とのフィードバックの整合、解約率の低減、および満足している顧客を活用したブランドの宣伝を考えているあらゆる規模の組織。

Delightedソフトウェア - 1
Delightedソフトウェア - 2
Delightedソフトウェア - 3
Delightedソフトウェア - 4

Delightedをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Delighted

Delighted

4.9 (50)
$134.00
無料バージョン
無料トライアル
89
37
4.8 (50)
4.7 (50)
4.9 (50)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$20.00
無料バージョン
無料トライアル
80
100
4.4 (174)
4.3 (174)
4.6 (174)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Delightedの他のおすすめ代替製品

HubSpot Service Hub
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット
Typeform
高評価の機能
アンケート作成
フォーム作成・デザイン
レポート/分析
GetFeedback
高評価の機能
アンケートおよびフィードバック
アンケート作成
フォームのカスタマイズ
Qualaroo
高評価の機能
アンケートおよびフィードバック
アンケート/投票管理
レポート/分析
XM for Customer Experience
高評価の機能
アンケートおよびフィードバック
フィードバック管理
レポート/分析
Starred
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
SurveyMonkey
高評価の機能
アンケートおよびフィードバック
アンケート作成
レポート/分析
XM for Strategy & Research
高評価の機能
アンケート作成
レポート/分析
質問分岐
Google Forms
高評価の機能
アクセス制御・許可
アンケート作成
レポート/分析

Delightedの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.9
使いやすさ
4.8
カスタマーサービス
4.9
機能
4.6
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
88%
4
12%
Oliver
Oliver
英国のCustomer experience manager
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 51~200人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

検討した類似製品:

Great solution and support

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: Very happy and satisfied. Fully recommend.

良いポイント:

It’s price, simplicity and features. It matches what is available similar to qualtrics and survey monkey at a fraction of price. I didn’t need spent too much time setting up the solution and only ever needed support after the trail. The ability to test and play with integration with other systems during the trial was just amazing. I would really promote this solution to anybody looking to collect data on customer satisfaction.

改善してほしい点:

Not much. I couldn’t t find much wrong .

Shannon
アメリカのCustomer Experience Designer
保険, 201~500人規模の会社
使用期間: 無料トライアル
投稿経路

Off to a fantastic start

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: I was able to learn enough about the tool by just browsing the website on my own that I was confident asking for an exact budget before even starting my 7 day trial. The self-help resources are great, and I love the transparency with plan and pricing comparisons.

良いポイント:

Self-serve onboarding/implementation with high quality help center documentation, responsive and friendly support, intuitive and digestible analytics and reporting.

改善してほしい点:

I'm not yet sure how much we'll be able to use the tool for complete custom feedback surveys, but that could easily be because I just haven't tried yet. I'm only in the trial phase, but have been actively looking for problems after struggling with another survey solution for several months, and I haven't yet found any.

Patrick
ドイツのProduct Tech Lead
人材, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

A fairly good tool for customer surveys both in app and email

4.0 5 か月前

製品を使ってみた感想: Overall our experience was fine. It was not always the best, but once things got running, it runs fine. We switched to a different tool because we wanted a more customized solution, however.

良いポイント:

It works fairly well to use it with CSAT and NPS surveys, the API documentation is fairly well to follow and it's fairly easy to integrate. It offers a good amount of customization options for surveys. You can use translations for multi-lingual apps.

改善してほしい点:

Confusing user interface, hard to change defaults and lack of customization. Lack of direct integration with e.g. Klaviyo or Google Big Query.

Samantha
アメリカのManager. Lens Based Surgery
医療業務, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Delighted with Delighted

5.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Delighted has help our practice grow, not only from an outside perspective, but also an internal prosepective. It allows us to receive constructive critisim without it being public like a google review. It allows patients to give feedback without a negative impact for others to see.

良いポイント:

It allow patients to give us a feed back so that we can see how well we are doing and work on things that we need to correct within our practice.

改善してほしい点:

I don't dislike anything from delighted!

Pamela
インドのCTO Cofounder
コンピュータ・ソフトウェア, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Superb Feedback manager

5.0 先月 新着

良いポイント:

It has all the features that are needed to obtain customer feedback.

改善してほしい点:

I am currently very happy with the purchase.