Talkspiritの概要

Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free version. Paid plans from 4 EUR / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp.

Talkspiritの対象ユーザー

Companies who need a best-in-class collaboration and communication software for their teams. SMBs, public institutions and associations. From 20 people to 10.000.

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Mac(デスクトップ), Windows(デスクトップ), Linux(デスクトップ), Android(モバイル), iPhone(モバイル), iPad(モバイル)

企業情報

  • Talkspirit
  • 所在地:Paris (フランス)
  • 2008年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, インド, オランダ, オーストリア 他11つ

言語

イタリア語, オランダ語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他3つ

企業情報

  • Talkspirit
  • 所在地:Paris (フランス)
  • 2008年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, インド, オランダ, オーストリア 他11つ

言語

イタリア語, オランダ語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他3つ

Talkspiritの動画と画像

Talkspiritソフトウェア - 1
Talkspiritソフトウェア - 2
Talkspiritソフトウェア - 3
Talkspiritソフトウェア - 4
Talkspiritソフトウェア - 5
もう6件表示する
Talkspiritの動画
Talkspiritソフトウェア - 1
Talkspiritソフトウェア - 2
Talkspiritソフトウェア - 3
Talkspiritソフトウェア - 4
Talkspiritソフトウェア - 5

Talkspiritを類似製品と比較する

Talkspirit

€5.00/月
無料プラン
無料トライアル
(0)
$6.00/月
無料プラン
無料トライアル
$4.00/月
無料プラン
無料トライアル
$8.00/月
無料プラン
無料トライアル

Talkspiritの機能・特徴

  • SSLセキュリティ
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アクティビティ・ニュースフィード
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • カレンダー管理
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • スケジューリング
  • セキュア・データストレージ
  • タスク管理
  • ディスカッション、フォーラム
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ビデオ会議
  • ファイル共有
  • ブレインストーミング
  • プロジェクト計画
  • ミーティング管理
  • メモ管理
  • モバイル・アクセス
  • ライブチャット
  • リアルタイム・チャット
  • リアルタイム編集
  • リアルタイム通知
  • リモートサポート
  • レポートと統計
  • 会議
  • 優先順位付け
  • 動画チャット
  • 双方向音声動画ファイル
  • 広報管理
  • 役割ベース許可
  • 従業員データベース
  • 従業員写真
  • 文字起こし/チャット履歴
  • 検索/フィルター
  • 画面共有
  • 連絡先管理
  • 音声通話

Talkspiritの競合SaaS製品

Asanaはチームの作業を簡単に整理および管理できるツールです。Asanaが8,000以上のユーザーから5つ星中4.5の評価を得ている理由を確認することができます。 Asanaの詳細
monday.comはクラウド型のWork OSです。オフィス、自宅、外出先のいずれからでも、チームによるプロジェクトや日常業務の遂行を支援します。 monday.comの詳細
Interacta is the only business platform that improves collaboration and knowledge management, involving people in business processes.
Lively is a social and collaborative intranet software that energizes corporate communication, document management and collaboration.
OnBoard取締役会インテリジェンス・プラットフォームでは、複雑な取締役会のプロセスを簡素化して取締役会の効果を高めることができます。今すぐ無料トライアルをお試しください。 OnBoardの詳細
デスクトップ、ブラウザ、モバイル、ビデオ・デバイスで、世界のどこからでも会うことができます。
The Hubは、大小を問わずあらゆる企業のニーズに対応するように設計された、優れたマルチサイト・イントラネットです。無料のアップグレードとサポートも付いています。
Noodle provides a wide array of functionality. Local or Cloud Deployment, Role Based Permissions & 14 Integrated Applications.
ClickUpは未来の仕事の形であり、すべてを1つに集約できるアプリです。ClickUpは、2020年に特に急成長を遂げた生産性向上アプリです。 ClickUpの詳細
組織の動向を常に把握することができます。 シンプルに。迅速に。どこからでも。
楽しく、柔軟でモチベーションを引き出す方法で、あらゆるプロジェクトのチーム共通の視点を生み出すビジュアル・コラボレーション・ツール。 Trelloの詳細
効果的なコラボレーション、コミュニケーション、ソーシャル・ネットワーキング、ワークフロー、および知識管理用に設計されたハイエンド・ソリューション。 Bitrix24の詳細
Zoho Sprintsは、スクラム・チームが計画、追跡し、常に変化に備えるのに役立つアジャイル・プロジェクト管理ツールです。 Zoho Sprintsの詳細

Talkspiritのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.8 (98)
使いやすさ
4.8 (98)
カスタマーサービス
4.8 (98)
機能
4.6 (98)
価格の妥当性
4.7 (98)

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
82%
4
18%
Grégory N.
Grégory N.
フランスのTechnical Chief Officer
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ゲーム, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Talkspirit : the perfect tool for teamworking

5.0 3 年前

良いポイント:

Customization options and integrated polls

改善してほしい点:

They save payment information but they delete them on demand.

Zeeshan W.
Zeeshan W.
アメリカのsystem engineer
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

extraordinary mean to have a good communication.

4.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: This software has allowed the company to make great progress in videoconferences, they are heard with very good quality, its instant messaging offers us a good opportunity to communicate easily and with high integration and to create work groups so that collaboration is more based on each comment or text that we want to add to the platform to share with each user.

良いポイント:

It is one of the best tools that maintains a good user interface that makes it more functional and excellent to use and is also very fast, which makes our experience extraordinary. Sufficient help to ensure that each one can be notified in advance of what is going to be discussed in videoconference through instant messaging and is more fluid, improves communication and reinforces our knowledge for better dissemination and the good is that they can be organized in groups and deal with each specific topic.

改善してほしい点:

I don't dislike Talkspirit at all as its configuration is really good and we can use it in the way we want, it is clearly easy and fast for notification configurations to be more comfortable. And you don't waste your has because it is exceptional at easily feeding back into its positioning.

Frédérique M.
フランスのCEO
情報技術、情報サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Talkspirit une fluidité de l'information pour un travail collaboratif efficace

4.0 2 週間前 新着

良いポイント:

Le Chat nous permet tout au long de la journée d'être connectés les uns aux autres pour faire avancer les projets, sans perte de temps. La vidéo conférence en un clic pour une réunion rapide sans programmer une réunion en dehors de Talkspirit. Et l'intégration avec Trello nous permet de suivre les tâches de chacun. Produit français est un plus.

改善してほしい点:

Certains documents se visualise mal dans Talkspirit et il est nécessaire de les télécharger

Florentin C.
フランスのchargé de communication
卸売, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Meilleur logiciel de com interne du marché !

5.0 先週 新着

製品を使ってみた感想: Talkspirit permet de résoudre les problèmes en interne de notre entreprise et de faciliter la communication entre les salariés, les groupes de travails nous permettent de faciliter les échanges.

良いポイント:

Talkspirit est simple d'utilisation, ses nombreuses fonctionnalités et son ergonomie permet aux utilisateurs, même les plus novices avec l'informatique, de communiquer facilement. De plus, son application mobile est responsive et facile d'utilisation, elle permet de voir les actualités et de suivre ses feeds a n'importe quel moment.

改善してほしい点:

Je ne trouve pas de défauts à TalkSpirit, j'aime ce logiciel et je le recommande.

Catherine M.
フランスのresponsable RPE
個人および家族向けサービス, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Les apports de Talkspirit

4.0 2 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Les réponses juridiques et administratives sont claires et rapides. L'orientation vers un juriste est adéquate.
Ce logiciel permet de ne pas encombrer la hotline FEPEM pour des questions simples ou en rapport avec une primo information.

良いポイント:

les possibilités de réponses administratives et juridiques . La possibilité d'accéder au Forum et de mutualiser les réponses apportées. Les documents dans le DRIVE qui facilitent l'information

改善してほしい点:

Pour l'instant, je n'ai pas trouvé de points faibles.