Dynamics 365の概要

Microsoft Dynamicsの統合された適応性の高いビジネス管理ソリューションのラインアップは、従業員がビジネス上の重要な意思決定を自信を持って行えるよう支援します。Microsoft Dynamicsは、使い慣れたMicrosoftソフトウェアと同様に使用でき、新しいソリューションを導入する際のリスクを軽減します。これらのソリューションは、財務や顧客関係、サプライチェーン・プロセスを自動化かつ合理化し、ビジネスを成功へと導きます。

Dynamics 365の対象ユーザー

Office 365プランは、家庭や個人、企業にも適しています。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • Microsoft
  • 所在地:Redmond (アメリカ)
  • 1975年設立

Dynamics 365 のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, インド, オーストラリア, カナダ 他5つ

言語

アラビア語, イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語 他18つ

企業情報

  • Microsoft
  • 所在地:Redmond (アメリカ)
  • 1975年設立

Dynamics 365 のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, インド, オーストラリア, カナダ 他5つ

言語

アラビア語, イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語 他18つ

Dynamics 365の動画と画像

Dynamics 365ソフトウェア - 1
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Dynamics 365を類似製品と比較する

Dynamics 365

Dynamics 365

$50.00/月
無料プラン
無料トライアル
価格不詳
無料プラン
無料トライアル
$0.00/月
無料プラン
無料トライアル
価格不詳
無料プラン
無料トライアル

Dynamics 365の機能・特徴

  • CRM
  • KPIモニタリング
  • ROI追跡
  • iPadデバイス用
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • インタラクション追跡
  • オンライン請求
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン管理
  • コア会計
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • コンバージョン追跡
  • サプライチェーン管理
  • サプライヤー管理
  • サポートチケット管理
  • サードパーティ統合
  • スケジューリング
  • セルフサービスポータル
  • タスク管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • データ・コネクタ
  • ドキュメント・ストレージ
  • ナレッジベース管理
  • ナレッジ管理
  • パイプライン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・マーケティング
  • マーケティングの自動化
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイルアプリ
  • モバイル・アクセス
  • リモートアクセス/コントロール
  • リード・キャプチャ
  • リード区分
  • リード管理
  • リード資格
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 予算設定、予測
  • 事業予測
  • 人材マネジメント
  • 作業発注管理
  • 保険業界向け
  • 倉庫管理
  • 利益/損失ステートメント
  • 単一ページビュー
  • 収入、バランスシート
  • 営業パイプライン管理
  • 固定資産管理
  • 在庫管理
  • 小規模企業向け
  • 従業員管理
  • 手数料管理
  • 支出管理
  • 時間・支出追跡
  • 検索/フィルター
  • 派遣管理
  • 現金管理
  • 発注管理
  • 経費精算
  • 給与管理
  • 統合・ロールアップ
  • 統合型ビジネス運営
  • 総勘定元帳
  • 複数部署/プロジェクト
  • 要求管理
  • 見込み客探索
  • 請求、インボイス
  • 請求書作成
  • 請求書処理
  • 財務分析
  • 財務報告
  • 財務管理
  • 資産ライフサイクル管理
  • 資金管理
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 銀行勘定調整
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客データベース

Dynamics 365の競合SaaS製品

SAP Concurを導入すると、自動化だけに留まらず、ビジネスとともに成長する完全統合型の支出管理ソリューションを利用することができます。
販売、マーケティング、顧客サービス用のクラウドおよびオンプレミスの顧客関係管理ソフトウェアです。
ユーザーが連絡先、写真、動画、プレゼンテーション、記録などを格納および共有できるようにするファイル共有プラットフォーム。
170カ国の13万以上の顧客がActiveCampaignを利用し、連絡先管理からメールの個別化までのマーケティング活動を自動化しています。
Database and analysis offering for rapidly delivering the next generation of scalable e-commerce & line-of-business solutions.
Jira Service Managementは、迅速に行動する必要のあるチームをサポートし、優れたサービス体験をともにすばやく提供するITサービス・マネジメント・ソフトウェアです。 JIRA Service Managementの詳細
Microsoft Projectは、手早く簡単なプロジェクトから複雑な取り組みまで、作業を管理できるシンプルかつパワフルなツールです。
スプレッドシートやドキュメントをオンラインで保存、作成、編集するために設計されたWebベースのアプリ。テンプレート、チャート、コメントを利用できます。
AI搭載のアプリで顧客を中心に据えたビジネスを構築し、素晴らしい体験を作り出すことができます。
手頃な価格の総合的なCRMです。1ユーザーあたり$99のワンタイム・コストで使用できます。オプションのアドオンを使用してパッケージをカスタマイズすることも簡単です。
業界トップクラスのカスタマー・サービス・プラットフォームは、革新的なツールと統合されたデータでサービス従業員を強化します。
Multi-platform game development system with drag & drop capabilities, built-in shader editing, user engagement and real-time analytics.
優秀な作業と卓越した顧客エクスペリエンスの計画、実行、提供を支援する優れたコラボレーション型作業管理ツール。

Dynamics 365のレビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
4.0
カスタマーサービス
4.2
機能
4.3
価格の妥当性
4.1

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Bernard
Bernard
Cloud Applications Consultant
認証済みLinkedInユーザー
小売, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Excellent CRM solution for unique uses

5.0 6 か月前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Angela
Angela
南アフリカのSharePoint Developer
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Are you a business user that loves data? Get Dynamics CRM!

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: At my previous organisation we used Dynamics 365 to create customer service tickets, capture leads and sales to create sales pipeline visuals, capture our suppliers and vendors with automated reminders. We used so many features, including using groups to control who see which section of CRM! So we could keep everyone on the same platform without giving them different URLs or different software!

良いポイント:

The development process is easy to control and roll back whenever you want to. Moving new features from development to QA to PROD is a breeze with the wizard processes. Being able to develop each section on its own means you can make speedy differences for your teams quickly and effectively.

改善してほしい点:

I was lucky enough to have SharePoint experience before I started using Dynamics CRM but the learning curve with the terminology specifically for Dynamics meant a lot of repetitive googling to ensure I wasn't about to break things during development.

Ibrahim
Ibrahim
パキスタンのAccount Manager
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 501-1,000の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Dynamics 365 - Software Review

4.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: My overall experience has been great with this tool, my company is totally on Dynamics 365 since the past 5 years and are not looking to change, we use this tool mostly for sales and for our sales force.

良いポイント:

Favorite features of this tool include task assignment and task management, with a great user interface for customizable dashboards with reports running on your sales, cost to revenue margin analysis and billing/invoicing the clients. etc

改善してほしい点:

A certain degree of training is required to navigate and utilize the tool to its full potential.

Abraham
コスタリカのArchitect
建設, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Hard to find its full potential

3.0 2 週間前 新着

製品を使ってみた感想: I use this CRM as my company requires me to work on it, but it hasn't helped me increase my sales

良いポイント:

Easy to use as a basic CRM Relatively Clean interface

改善してほしい点:

Its hard and non intuitive to find its full potential. As a basic CRM is ok, but Microsoft should do more to help you find other features of the CRM once you are already a user.

Kalen
アメリカのOwner / Instructor
スポーツ, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Access documents and communicate from anywhere

5.0 2 か月前 新着

良いポイント:

This software was easily implemented and even easier to use. 2-step authorization is seamless. Also easy to convert google documents to Microsoft.

改善してほしい点:

The training process to carry the knowledge of using this platform to other employees was strenuous but once staff were trained up we did not experience any issues.

Amalia
Amalia
アメリカのInternational Sales Director
認証済みLinkedInユーザー
自動車, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

a great software

5.0 先月 新着

良いポイント:

What I get about this applone is, it is a program that I can customize to my liking, it helps me to keep my team centered, from the product team to Serivcio to the Cluente, I like to write all the necessary information for each job and Seeing how it continues in our system, I love how I can adopare this application for our needs.

改善してほしい点:

What I do not like about this application is, at the beginning for a new user it is difficult to adapt and can take time to adapt to this application.