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Brandwatchとは?

BrandwatchのInfluence製品は、すべてのインフルエンサーマーケティングを1か所で管理できることを意味します。インフルエンサーを発見し、関係を維持し、1つのエンドツーエンドソリューションでキャンペーンを管理します。Influenceの発見ツールは、3千万人以上のグローバルクリエイターを追跡し、キャンペーンに適したインフルエンサーを簡単に特定できます。リアルタイムのレポートソフトウェアで成功を測定します。目まぐるしく変化する世界に向けて構築されたソーシャルスイート、Brandwatchを用いて、SNSのスピードで顧客を理解し、エンゲージメントを強化しましょう。

Brandwatchの対象ユーザー

大企業。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • Brandwatch
  • 所在地:Brighton (英国)
  • 2007年設立

Brandwatch のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イスラエル 他28つ

言語

アラビア語, イタリア語, インドネシア語, オランダ語, スウェーデン語 他15つ

Brandwatchの料金プラン

最安値プラン:

ベンダーからの情報提供なし
  • 無料トライアルなし
  • 無料プランなし

Brandwatchには無料プランがなく、無料トライアルも提供されていません。

料金プラン

企業情報

  • Brandwatch
  • 所在地:Brighton (英国)
  • 2007年設立

Brandwatch のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イスラエル 他28つ

言語

アラビア語, イタリア語, インドネシア語, オランダ語, スウェーデン語 他15つ

Brandwatchの動画と画像

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Brandwatchの動画
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Brandwatchの機能や特徴

  • API
  • CRM
  • ROI追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • インフルエンサー探索
  • インフルエンサー追跡
  • インフルエンサー関係管理
  • エンゲージメント追跡
  • オーディエンス・ターゲティング
  • オーディエンス分析
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キーワード・フィルタリング
  • キーワード追跡
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • コンバージョン追跡
  • ソーシャル・メディア・モニタリング
  • ソーシャル・メディア統合
  • ダッシュボード
  • テキスト分析
  • デジタル資産管理
  • データの可視化
  • データ抽出
  • トレンド分析
  • ネガティブ・フィードバック管理
  • ハッシュタグ追跡
  • パフォーマンス測定基準
  • ビジュアル分析
  • ファセット検索・フィルター
  • ブランド・ガイドライン
  • ブランド追跡
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・データ収集
  • リアルタイム通知
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 品詞タグ付け
  • 応答管理
  • 感情分析
  • 承認プロセス管理
  • 投稿スケジューリング
  • 検索/フィルター
  • 機械学習
  • 競合モニタリング
  • 競合分析
  • 自動パブリッシュ
  • 複数アカウント管理
  • 評判管理
  • 顧客エンゲージメント
  • 顧客セグメンテーション

Brandwatchの競合SaaS製品

CoScheduleのMarketing Suiteは、プロセス、プロジェクト、チームを調整するうえで役立つアジャイル・マーケティング製品の一群です。
120カ国以上の10万を超えるユーザーが、HubSpotのソフトウェアを使用して顧客の関心を惹きつけ、満足感を与えています。 HubSpot Marketing Hubの製品詳細
あらゆる規模の代理店やチーム向けの包括的なソーシャル・メディア管理ツール。CapterraのレビュアーがAgorapulseを高く評価する理由を確認してください。
会社のTweeterアカウントをオーガナイズし、検索を追跡してパスワードを教えることなく同僚と共有します。
Spikeは、メール、チャット、カレンダー、通話、チーム・コラボレーション、タスクなど、ワークスペース全体を一か所の受信トレイの中にまとめます。
顧客ペルソナを理解し、エンゲージング・コンテンツの作成とパフォーマンスの最適化を通してソーシャル・メディアがビジネスに与える影響を把握します。
Sprinklrは、カスタマー・エクスペリエンスを大規模に管理するために開発された、エンタープライズ・ソフトウェア・プラットフォームです。
ターゲットとなるオーディエンスや予算に応じた個別のマーケティングプラン作成を支援するソーシャル・メディア・マーケティングソリューションです。
Facebook Apps and Tabsなら、ページのカスタマイズやブランド化、ソーシャル・メディアプロフィールへのリンク追加、プレゼンスの確立を支援することができます。

Brandwatchの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
4.2
カスタマーサービス
4.5
機能
3.9
価格の妥当性
3.9

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Michael
Michael
カナダのCo-Founder | Creative Director
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Best in class software, easy to use, and feature-rich

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: We use Falcon.io to monitor the sentiment, mentions and overall trends/virality of our clients social media profiles.

良いポイント:

First of all, the biggest benefit of Falcon is that it comes in significantly cheaper than the market leader (Salesforce) and 100x easier to use and get started. While customization may not be as extensible as Salesforce (also without the headaches), there's still a good degree of tuning to be found within Falcon such as setting up automatically generated reports, custom dashboards, and brand monitoring options. Falcon also works great in a multilingual setting (French and English in our case), though will sometimes report some false-positives in non-English sentiments. The ability to monitor brand mentions, sentiments, and callouts across all social media platforms and the web in one convenient dashboard is amazing.

改善してほしい点:

The mobile version of the site, and mobile apps for iOS/Android (Called Engage) are a bit buggy sometimes, and leave a bit to be desired feature-wise. Though, thankfully it appears that the app is regularly updated and maintained, so I'm holding out hope that it grows to be much more serviceable in the future.

Cindy
英国のSocial Media Content Exectuive
経理, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Falcon Review

4.0 5 年前

製品を使ってみた感想: Getting other teams to schedule has cut down my tasks in some ways, making people more responsible for their own projects and providing training for them so they've learned a new skill.
Customer service is always great, (Helgi is awesome) (and love that you can send GIFS), and they're usually quick to respond and resolve issues.

良いポイント:

The calendar overview Scheduling quite easily Being able to leave notes Having a team system

改善してほしい点:

The approval system and the access that different user roles have. Preview mode not always being accurate. Not being able to do things like tagging on pics for Twitter or needing an app to schedule certain posts on Instagram. Falcon not being able to collate all data from all channels for stats (but i know that's due to the channel permissions and not Falcon) Falcon sometimes refreshing and not saving posts, taking ages to load images. Channels being disconnected (again not entirely Falcons fault)

ashley
アメリカのSr. Communications Mgr
ホスピタリティ, 51~200人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Review

3.0 5 年前

製品を使ってみた感想: It's a good experience, but really wish those pieces of functionality were available as they are crucial to efficiency of our business.

良いポイント:

The software is helpful to managing all social channels

改善してほしい点:

There are a few features that really could be improved: -bulk scheduling: being able to schedule multiple posts over the course of months or weeks. Our business can use the same evergreen posts at certain times. The functionality that Sprout Social offers is ideal. -scheduling the same posts across multiple channels on the same interface. Facebook, Insta and Linked In-- again Sprout allows this functionality. -not limiting custom reports to a certain number of metrics.

検討した類似製品: Hootsuite

切り替える前の製品: Hootsuite

Brandwatchに切りかえた理由: Previous relationship and the all in one reporting functionality. Other companies used 3rd parties for reporting purposes.

Julia
カナダのManager, Advertising and Digital
食品、飲料, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Would Highly Recommend

4.0 5 年前

製品を使ってみた感想: My overall experience with Falcon. io has been very positive. I just wish I had more time to use it to its full potential!

良いポイント:

It allows one person to manage over 10 different social channels with varying levels of involvement. The reporting function is very user-friendly. Customer service is easy to access through the help feature if you ever run into issues.

改善してほしい点:

Cost. Considering all the free open-source software available, I think the cost would limit the types of businesses that could afford this tool.

Sophie
英国のSenior Social Media Executive
食品、飲料, 201~500人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Excellent so far!

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: Enjoying it so far, it meets all our needs and has great customer support.

良いポイント:

The product is easy to use and hands down the best thing that comes with it is the constant support of their staff. Always very helpful and quick in responding to queries.

改善してほしい点:

I think overall the platform could be a little more visual. We've previously used Dash Hudson and found this to be 100% user friendly and metrics could be understood at a glance.