BOSEnterpriseの概要

BOSEnterpriseは、1つのシステムでビジネス全体を最適に管理するための中小企業向けERPです。
BOSを利用して、財務、流通、製造、営業、人材を効率的に管理しましょう。
正確な見積もりを作成し、無駄を減らし、生産を管理し、全体的なコストと利益、マルチブランチ、マルチ通貨、マルチ倉庫、あらゆる形態の製造を監視しましょう。ありきたりの管理タスクを排除して全体像に集中しましょう。
南アフリカ (RSA)、UAE、およびタイでインストールおよびサポートされています。

BOSEnterpriseの対象ユーザー

すべての中小企業。印刷、パッケージング、サイネージ、製造、エンジニアリング、請負業者、食品、飲料、サービス業界。

BOSEnterpriseソフトウェア - 1

BOSEnterpriseをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

BOSEnterprise

BOSEnterprise

4.4 (15)
$1,000,000.00
無料のバージョン
無料のトライアル
2
統合が見つかりません
4.5 (15)
4.4 (15)
4.4 (15)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥900
無料のバージョン
無料のトライアル
480
34
4.5 (3,766)
4.3 (3,766)
4.5 (3,766)

BOSEnterpriseの他のおすすめ代替製品

monday.com
高評価の機能
ダッシュボード
プロジェクト管理
営業パイプライン管理
NetSuite
高評価の機能
二重払いアラート
倉庫管理
小切手作成
Salesforce Sales Cloud
高評価の機能
CRM
顧客データベース
顧客追跡
Jira
高評価の機能
アジャイル方法論
タスク管理
プロジェクト計画/スケジューリング
Dynamics 365
高評価の機能
KPIモニタリング
ワークフロー管理
発注管理
ClickUp
高評価の機能
タスク管理
プロジェクト管理
プロジェクト計画/スケジューリング
Wrike
高評価の機能
コメント、メモ
役割ベース許可
設定可能ワークフロー
Fishbowl
高評価の機能
在庫管理
在庫管理
注文管理
Odoo
高評価の機能
カレンダー管理
作業発注作成
資金会計

BOSEnterpriseのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.4
機能
4.3
価格の妥当性
4.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
53%
4
40%
2
7%
Sean
Sean
南アフリカのOwner
認証済みLinkedInユーザー
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

The entire system is Quick and Easy! From setup to reporting it has been a game changer.

5.0 5 年前

良いポイント:

Accuracy and simplicity of use are for me the best features of this software. The installation team was outstanding in assisting us to get the best out of the system in a very short space of time. Thanks Vesco!

改善してほしい点:

We didn't implement it sooner ;-) I haven't found any major issues yet but I am confident that if I do they well be addressed very quickly!

Naomi
南アフリカのEstimator
印刷業, 11~50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

It's been a good experience learning to work this program

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: To understand the printing industry even more as you see how the quote is being made.

良いポイント:

It extremely user friendly, It is easy to understand, quoting system is fast and reliable, and easy to train someone.

改善してほしい点:

We are struggeling to change pricing on the system :/ and there is no manual to see where or how to do it so every time we need to phone the helpline. You can't even see on the internet how to do thing if you don't understand something.

QuickEasy Softwareからの返信

5 年前

Hi Naomi, Thanks so much for your feedback. We're glad you find QuickEasy easy to use and understand. We do have extensive online documentation that you can use. Please click here for BOSEnterprise: http://bosenterprisedocs.quickeasysoftware.com/bosenterprise-home/ Please click here for BOSPrint: http://bosprintdocs.quickeasysoftware.com/bosprint-home Otherwise, please do feel free to contact our friendly helpdesk for support. Thank you, and take care. Candace

Brevern
南アフリカのPre-Production Director
印刷業, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Make the most of what you getting for the price.

2.0 5 年前

製品を使ってみた感想: We are covered with all the basic need like a quoting system, planning board, invoicing system covering all our basic MIS needs and a basic reporting system.

良いポイント:

The price compared to other MIS systems draws your favour. The fact that you have local support helps to resolve problems.

改善してほしい点:

The fact that we need to restart a number of times a week to improve the speed. The limited features on the reporting and often we need to create excel spreadsheets and add items manually.

Robert Peter
南アフリカのBusiness Technology Manager
認証済みLinkedInユーザー
印刷業
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Good product, great program. Fits a lot of our company's ERP requirements

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: We are able to manage our customer's orders, call offs, quotes, invoices and accounts. We are also able to use the data together with our accounting package to submit tax returns. Connecting to the database allows us to pull reports and spreadsheets for strategic and tactical decisions.

良いポイント:

Ease of use, Easy to setup and query the database. Reports are fairly easy to write for it as the SQL language is fairly straight forward.

改善してほしい点:

It breaks when your network connectivity breaks with the server even if this is for a few seconds, to the point that you cannot close the app without going through task manager. Transactions sometimes take a while to complete particularly when you are doing a new costing.

Catherine
南アフリカのCredit Controller
印刷業, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

QE is an amazing program, easy to use and user friendly and easy to export to excel.

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: It is the best invoicing system i have ever worked in. The exporting from Quick Easy to Pastel is quick and hassle free

良いポイント:

Moving from one screen to the next and seeing the history of a job. Seeing at all times the status of a customers jobs and the value in the shop at any one time. Creating an invoice from a sales order. The old system had room for error but copying the copy from the sales order eliminates this loop hole

改善してほしい点:

That you cant see an invoice number on the Quote screen. that inclusive of VAT amount also appear on the sales order screen. This would save time when allocating Cash of COD customers

この製品が属するカテゴリ