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Dialfireとは?

クラウドを活用した高性能のプレディクティブ・ダイヤラーを備える、使いやすいアウトバウンド・コールセンター・ソフトウェア。高い信頼性と安全性を有します。カスタマイズ可能なフォーム、自動ワークフローを使用した複数ステップのキャンペーン、混合インバウンド、パーソナライズ可能なリアルタイム分析、通話モニタリングと記録を活用して、生産性を向上させることができます。REST APIを介した既存のソフトウェアとの統合が可能です。下請けコールセンターへのアウトソーシングをサポートします。分散型オフィスに適しています。従量課金制。セットアップ費用、エージェントのシート料金は不要です。

Dialfireの対象ユーザー

ニーズに応じた拡張や高度なカスタマイズが可能で、効率的かつ堅牢なアウトバウンド・コールセンター・ソフトウェアを探している個人またはあらゆる規模のエージェントを抱える企業。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • cloud IT Services
  • 所在地:Dresden (ドイツ)
  • 2010年設立

Dialfire のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アメリカ合衆国, アルジェリア, アルゼンチン, アルバニア 他79つ

言語

スペイン語, ドイツ語, フランス語, ポルトガル語, 英語

Dialfireの料金プラン

最安値プラン:

ベンダーからの情報提供なし
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

Dialfireには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • cloud IT Services
  • 所在地:Dresden (ドイツ)
  • 2010年設立

Dialfire のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アメリカ合衆国, アルジェリア, アルゼンチン, アルバニア 他79つ

言語

スペイン語, ドイツ語, フランス語, ポルトガル語, 英語

Dialfireの動画と画像

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Dialfireの機能や特徴

  • CRM
  • CTI (コンピューター電話統合)
  • VoIP
  • アウトバウンド・コールセンター
  • インタラクション追跡
  • インバウンド・コールセンター
  • エージェント・インタフェース
  • キャンペーン管理
  • キュー管理
  • コールスクリプト
  • コールセンター運営
  • サードパーティとの連携
  • データのインポート/エクスポート
  • パイプライン管理
  • パワー・ダイヤラー
  • リスト管理
  • リード管理
  • リード育成
  • リード資格
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • 予測ダイヤラー
  • 発信者ID
  • 自動ダイヤル
  • 自動ルーティング
  • 自動着信分配
  • 自動音声応答システム
  • 通話モニタリング
  • 通話ルーティング
  • 通話レポート
  • 通話記録
  • 通話転送
  • 通話録音
  • 連絡先管理

Dialfireの競合SaaS製品

HubSpot CRMには、リードや顧客とのより良い関係を組織化、追跡、構築するために必要なものが揃っています。 HubSpot CRMの製品詳細
VR、スキルベースのルーティング、AI、コール・ブレンディング、分析を提供するクラウド・コンタクトセンター・ソフトウェア。
パワフルなアウトバウンド・コールセンター向けプラットフォームです。不自然な間なしで、4倍のリードに電話をかけることができます。セットアップ料金はありません。クレジットカード不要の無料トライアルが利用できます。
発信予測ダイヤラー付きオープンソース・コールセンター・ソフトウェア。また、手動による着信通話、メール、Webチャットにも対処可能です。
contactSPACEは、チームが大規模で質の高い連絡を行うことを可能にする直感的なコンタクトセンター・ソフトウェア・ソリューションです。
AI駆動型のオムニチャネル・クラウド・コンタクトセンター・ソフトウェアの大手グローバル・プロバイダー。
Squaretalkは、営業チームやサポート・チームがどこからでも効果的に作業できるようにする、汎用性の高いクラウド・コミュニケーション・プラットフォームです。
クラウド・ネイティブなコールセンター・ソフトウェアでカスタマー・サービスを向上させることができます。Call Center Studioを使用すれば、場所に制限されることなくカスタマー・サービスを提供できます。
Genesys Cloud CXを使用すると、顧客関係がシンプルになります。電話、メール、チャットを1つのツールで結びつけ、顧客エンゲージメントを向上させます。

Dialfireの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.9
機能
4.6
価格の妥当性
4.8

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
72%
4
28%
Jacob
Jacob
オーストラリアのCEO
認証済みLinkedInユーザー
消費者サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Powerful and support is very helpful to setup.

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: Creating and launching call center to rollup up on our leads and sales is an intimidating task. Dial Fire has all the necessary elements so we can run a high volume contact center for a fraction of the costs and setup headaches. The support and follow up to help set up the system has been super helpful. Thanks for making a great product and providing everything I need to set it up. The impact in our business has already become apparent.

良いポイント:

Features, ease, and support... it does everything we would need and more.

改善してほしい点:

There is a learning curve... but it is a powerful software to learn.

Zeynel
カナダのSocial Media Manager
メディア制作, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Outstanding Efficiency with Dialfire

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Overall, our experience with Dialfire has been positive. We appreciate the ease of use and the ability to quickly manage customer outreach campaigns.

良いポイント:

Dialfire has been an invaluable asset to our customer service team. It has allowed us to easily manage large customer outreach campaigns, with its intuitive and user-friendly platform. It also provides a great way to track customer interactions, so that our team can quickly identify and address any customer issues.

改善してほしい点:

One downside to Dialfire is that it can be difficult to adjust existing campaigns, as it requires a lot of manual work. Additionally, the customer service team has found that the automation features can be a bit finicky.

Luca
ドイツのHead of Marketing
保険, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

A stable, growing and functional with a great support!

4.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Very satisfied. Even in stressful and fast situations, the support was always calm and professional. I would like to express a special log for the employee [SENSITIVE CONTENT]
. [SENSITIVE CONTENT]
thinks actively and enriches us with fresh ideas and implementation options. A real added value for Dialfire.

良いポイント:

Dialfire can be used very flexibly and individually. It allows automation to connect your own processes.

改善してほしい点:

The administrator should be given more options here. The documentation should be developed a little further and made more understandable.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
使用期間: 1年以上
投稿経路

Dialfire is a great callcenter platform, that can be set up really quickly and easily.

5.0 7 年前

良いポイント:

It was really easy to set up. I did not have to install anything. Right after signing up I imported my contact list and it worked right away. Then I added my users and the caller id and I could start immediately. Dialfire build the contact formular based on the import. It was really straightforward. I decided to add some additional fields, which was a matter of a few clicks. Later on when I wanted to see the statistics I asked via the Dialfire chat and they helped me right away. I selected the fields I am interested in and Dialfire build the statistic right away. The support also told me about a wallboard, which I then created in 3 clicks. It is now displayed to my agents and especially the Team leaders like to see the progress.

改善してほしい点:

0/1500 It is not ideal for inbound projects that are not campaign-based as it does not include an IVR.

Cliff Ian
フィリピンのDeputy General Manager
アウトソーシング、オフショア, 51~200人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Remotodojo on Dialfire

4.0 2 年前

製品を使ってみた感想: It is really convenient as you can just upload your leads in dialfire. You can use excel, csv, and etc. Plus the flexibility it gives when editing the columns and you can just directly call after uploading. Basically a plug and play system, very easy to use, and no extensive setup needed. I also really love their payment scheme where you only pay what functionality you use which saves us a lot of money.

良いポイント:

There are tons to like with Dialfire. First is they have an option where you only pay what functionality you use. In today's time, most of dialers have this premium payment scheme when you only use certain functionalities and I certainly believe that it's a waste of money.

改善してほしい点:

There's no really con but I have noticed that sometimes their dialing lags up, maybe it's also because of our internet connection. Not really a deal breaker.