キャプテラ - 企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし15年

Gladlyの概要

Gladlyは、非常にパーソナルな顧客サービス・プラットフォームです。ケース中心の従来の顧客サービス・プラットフォームとは異なり、Gladlyは人を中心として設計されており、音声から最新のメッセージングまで、独自の方法で単一の生涯にわたる顧客との会話を可能にします。JetBlue、JOANN、TUMIなどの革新的な消費者企業が、Gladlyを使用して、卓越した顧客体験を提供し、顧客サービスを競争上の優位性として確立しています。

Gladlyの対象ユーザー

Gladlyは、小売、eコマース、旅行およびホスピタリティ業界の中小企業や大規模B2C企業、およびコンタクトセンターと提携して、今日の顧客のニーズに対応しています。

Gladlyソフトウェア - 1
Gladlyソフトウェア - 2
Gladlyソフトウェア - 3
Gladlyソフトウェア - 4
Gladlyソフトウェア - 5

Gladlyをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Gladly

Gladly

4.8 (121)
日本での利用はサポートされていません
$150.00
無料バージョン
無料トライアル
82
29
4.9 (121)
4.9 (121)
4.9 (121)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$55.00
無料バージョン
無料トライアル
183
245
4.3 (3,717)
4.2 (3,717)
4.3 (3,717)

Gladlyの他のおすすめ代替製品

Zendesk Suite
高評価の機能
サポートチケット追跡
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット
Freshdesk
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット
Gorgias
高評価の機能
アラート/エスカレーション
チケット管理
マクロ/テンプレート応答
Salesforce Sales Cloud
高評価の機能
アドレス帳共有
営業チーム/組織向け
顧客追跡
HappyFox Help Desk
高評価の機能
アラート/エスカレーション
サポートチケット管理
チケット管理
eDesk
高評価の機能
サポートチケット管理
サービス水準合意 (SLA) 管理
注文管理
NICE CXone
高評価の機能
インタラクション追跡
コールセンター運営
連絡先管理
Zoho Desk
高評価の機能
チケット管理
パフォーマンス測定基準
ブランディングのカスタマイズ
Zendesk Explore
高評価の機能
KPIモニタリング
データの可視化
検索/フィルター

Gladlyのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.8
使いやすさ
4.9
カスタマーサービス
4.9
機能
4.8
価格の妥当性
4.9

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
85%
4
14%
3
1%
Drew
Drew
アメリカのDirector of Operations and CX
認証済みLinkedInユーザー
小売, 10,000+の従業員数
使用期間: 1年以上
投稿経路

Gladly - You'll be glad you did!

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Gladly is a phenomenal company to partner with. Their software is a leader in this space and the team supporting it truly partners with their customers for success. From the sales process, to implementation and even post install support I have always felt like I was the most important customer to Gladly. My guess is all of their customers feel the same way I do!

良いポイント:

Gladly is an easy to use, all in one software that allowed us to eliminate multiple, fragmented products we used previously to support our customers. Gladly offers a true 360 degree view of our customers in a UI that is as easy as using a smartphone to text with.

改善してほしい点:

No real cons to report as anything I felt would make my teams experience better on Gladly they implemented shortly after I recommended it.

Saskia
Saskia
アメリカのSenior Director Sales Marketing
認証済みLinkedInユーザー
飲食店, 10,000+の従業員数
使用期間: 1年以上
投稿経路

Glady - A Customer Management System

4.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Because of Gladly, I am able to give excellent support to my clients. Since it stores crucial data about each client in an easily accessible profile, it allows me to give superior service without wasting time.

良いポイント:

The fact that the Gladly platform works so well with my other programs makes it my favorite. It's a must in my office because of how well it coordinates many activities and how intuitive the UI is. The time-saving features are second to none; being able to switch between projects on the fly has saved me and my coworkers many hours that we would have otherwise spent paging through notes or switching between internet tabs. In my opinion, this is one of Gladly's most useful features that we can't live without.

改善してほしい点:

While I have few legitimate gripes, I would suggest adding some lighthearted touches to the design of the website in order to keep myself and my coworkers cheerful when dealing with irate customers. In addition, having a distinct layout will keep certain employees from getting bored during sluggish periods.

Taylor
アメリカのCXA
消費財, 501~1,000の従業員数
使用期間: 1年以上
投稿経路

Review

3.0 昨年

製品を使ってみた感想: 6 out of 10

良いポイント:

Gladly is pretty reliable and easy to use

改善してほしい点:

The ringtone of calls is horrible. Should be customizable

Floranch
フィリピンのCSR
消費者サービス, 5,001~10,000の従業員数
使用期間: 1年以上
投稿経路

Eye-catching and simple to use tool

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: I find the tool to be extremely helpful in comparison to our previous one, and my experience so far has been satisfying and productive. I've been able to meet my quota and exceed our goal since we began using gladly. This is a highly recommended tool, especially if you are serving consumers through a different channels.

良いポイント:

I like how simple and easy to use this tool is; the integration of all channels, whether phone, SMS, chat, or email, is a plus point; we can attend to the customer's concern right away by simply reading the previous concern without having to go anywhere or click another tab, as long as the email address was added to the tool. Furthermore, my favorite color is green, which is one of the many reasons why I love gladly; the icons and design are eye-catching and simple to read.

改善してほしい点:

The only thing I've noticed is that you can only open one tab at a time; if you open another, it will crash. Additionally, if you open two tabs of this tool, the call will automatically be dropped after ringing twice. Another thing is that you can't add a picture to the task bar, which should be helpful for us since we use it frequently because we assign some tickets to different departments.

Benny
アメリカのDirector of Customer Experience
食品、飲料, 51~200の従業員数
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Would not use any other Platform

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: Great! This helps us be more efficient and put our customers first.

良いポイント:

It creates a great Omni-channel experience for our team. We can work seamlessly through all of our channels and understand how everything is performing.

改善してほしい点:

Not anything I would call out. I have been an Admin for years across two companies and have no complaints.