キャプテラ - 日本企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし17年

Adjustとは?

すべてのデータを1ヶ所に集約し、よりスマートで迅速な意思決定を行いましょう。AdjustのDatascapeは、高度なデータレポート機能と可視化機能でモバイルマーケターをサポートします。ユーザー獲得のインサイトやカスタム指標、SKAdNetwork、コホート管理画面でアプリのROIを向上させることができます。

Adjustの対象ユーザー

あらゆる市場のユーザー獲得マネージャー、モバイルマーケター、ビジネスインテリジェンスマネージャー、アプリ開発者、アプリ所有者

Adjustソフトウェア - 1
Adjustソフトウェア - 2
Adjustソフトウェア - 3
Adjustソフトウェア - 4
Adjustソフトウェア - 5

Adjustをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Adjust

Adjust

4.3 (25)
€129.00
無料バージョン
無料トライアル
57
8
3.8 (25)
3.4 (25)
4.5 (25)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$0.00
無料バージョン
無料トライアル
42
10
4.5 (137)
4.3 (137)
4.3 (137)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Adjustの他のおすすめ代替製品

AppsFlyer
高評価の機能
キャンペーン分析
コンバージョン追跡
パフォーマンス測定基準
Mixpanel
高評価の機能
データの可視化
レポート/分析
利用率の追跡/分析
Firebase
高評価の機能
API
Web通知
レポート/分析
TUNE
高評価の機能
アフィリエイト管理
コンバージョン追跡
手数料管理
Singular
高評価の機能
ROI追跡
ダッシュボード
パフォーマンス測定基準
Kochava
高評価の機能
キャンペーン管理
コンテキスト・ターゲティング
レポートのカスタマイズ
Marketo Engage
高評価の機能
キャンペーン・スケジューリング
コンテンツ配信
メールキャンペーン管理
SplitMetrics Acquire
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Solitics
高評価の機能
キャンペーン計画
マーケティングの自動化
連絡先データベース

Adjustの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
3.8
カスタマーサービス
4.5
機能
4.1
価格の妥当性
3.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
40%
4
56%
1
4%
Erica
ガーナのCeo Busygates
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Adjust is a must for mobile app marketers

5.0 4 年前

良いポイント:

It is an amazing mobile app tracking software and the greatest feature for me is that it is very good at preventing mobile ad fraud by easily detecting fake clicks

改善してほしい点:

I am very satisfied with it. I have not come across any problem yet

Leonardo..
ブラジルのMarketing Manager
金融サービス, 10,000+人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Mobile attributions with Adjust

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: We were able to solve a measurement problem in business results with the entry of Adjust.

良いポイント:

Recognize paid media attributions in my mobile marketing actions.

改善してほしい点:

Need for hiring in local currency, in my case Brazil BRL.

Juan Manuel
スペインのHead of growth
マーケティング、広告, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Adjust: 100% recommended for app developers.

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Mobile measurement partner very complete and easy to use for an experienced marketer.

良いポイント:

Their new feature of custom dashboard. Simple and intuitive interface. Ease of connecting advertising platforms.

改善してほしい点:

I would like the retroactive data to be displayed in the week of user acquisition, not the week in-app events occur.

Alex
アメリカのFounder and CEO
インターネット, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

検討した類似製品:

Useless tool

1.0 9 か月前

製品を使ってみた感想: In addition to the tool being useless, the customer experience with Adjust is plain horrible. Setting it up is extremely difficult, and their set-up documentation is both poorly written, inaccurate and often outdated. As a result, if you follow all of the steps in their materials, your set-up will be wrong! I had two people on my tech team work on it for a month, I even hired a consultant who claimed they knew all of its details, and I contacted Adjust several times. Adjust will barely respond. In the end, after days of labor investment, you might get set-up, only to find out that the main issue with the tool is that it doesn't work, even if you set it up right.
If you reach out to Adjust to cancel, know they will continue to charge you for a full year, even though the product never worked for you.

良いポイント:

There is nothing positive to be said about Adjust. The best I can say is there is a possibility to create custom reports, which can me marginally less useless than their horrible default reports

改善してほしい点:

Adjust is the most useless tool I have ever used. Basically, the reason you would use an MMP is so that you can compare the performance of different media you use for marketing, so you can optimize your spend. Adjust does not allow you to do that. Their attribution technology works differently depending on the platform, and as a result, you need to do math on a separate worksheet if you want to compare different channels, and even then the data is not comparable, so you would be just as well not using them at all.

Eduardo
Eduardo
ブラジルのSenior Digital Analytics Analyst
認証済みLinkedInユーザー
通信, 10,000+人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Good enough, but could be better.

4.0 4 年前

良いポイント:

Most of the features are very intuitive, you can easily set up a new customer tracking link or add new events with just few clicks away. The testing console it's been a life savier for us, most of the time we do not have access to the source code so we use it for debugging new implementantions and fingerprinting.

改善してほしい点:

Despite of the all easyness found in Adjust we do miss a more user friendly analytics enviroment. Yes, we have access to the statistics but it is hard for the high level manager (and some of the day-to-day users) to have upfront, easy and direct insights from the platform. Some graphics showing CTIT to detect bad traffic, daily installs monitoring, assisted conversion and so on.