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Zoho CRMの概要

Zoho CRMは、小企業から大企業まで、さまざまな規模の企業に包括的な顧客関係ライフサイクル管理ソリューションを提供します。1つのシステムで、組織全体のセールス、マーケティング、カスタマー・サポートおよびサービス、在庫を一元管理することができます。

Zoho CRMの対象ユーザー

Zoho CRMは、中小企業から、中堅企業、大企業までの幅広い企業に適しています。独自のZoho CRMバージョンを作成することもできます。Zoho CRMで、よりスマートでスピーディーな販売活動を実現しましょう。

Zoho CRMソフトウェア - 1
Zoho CRMソフトウェア - 2
Zoho CRMソフトウェア - 3
Zoho CRMソフトウェア - 4
Zoho CRMソフトウェア - 5

Zoho CRMをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Zoho CRM

Zoho CRM

4.3 (6,588)
$20.00
無料バージョン
無料トライアル
202
70
4.1 (6,588)
4.3 (6,588)
4.1 (6,588)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥1,475
無料バージョン
無料トライアル
236
92
4.4 (12,361)
4.4 (12,361)
4.3 (12,361)

Zoho CRMの他のおすすめ代替製品

monday.com
高評価の機能
テンプレート
営業パイプライン管理
従業員管理
Asana
高評価の機能
タスク管理
プロジェクト計画/スケジューリング
納期管理
Pipedrive
高評価の機能
営業パイプライン管理
連絡先管理
顧客データベース
Basecamp
高評価の機能
コラボレーションツール
タスク管理
ファイル共有
Salesforce Essentials
高評価の機能
リード管理
連絡先データベース
連絡先管理
Odoo
高評価の機能
ステータス追跡
承認プロセス管理
資金会計
Salesforce Service Cloud
高評価の機能
キュー管理
連絡先データベース
顧客履歴
Insightly
高評価の機能
リード管理
連絡先データベース
連絡先管理
Keap
高評価の機能
マーケティングの自動化
メールキャンペーン管理
確認、リマインダー

Zoho CRMのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
4.1
カスタマーサービス
4.1
機能
4.3
価格の妥当性
4.3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Duncan
Duncan
Chief Operating Officer
認証済みLinkedInユーザー
銀行, 2~10の従業員数
使用期間: 1年以上
投稿経路

No frills - and it shows

3.0 4 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
匿名レビュアー
コンピュータ・ソフトウェア, 11~50の従業員数
使用期間: 1年以上
投稿経路

ZohoCRMについて

3.0 5 か月前

製品を使ってみた感想: 元々の業務をExcelで運用していたところがあり、顧客管理などをZohoへ移行したことで楽になった。

良いポイント:

サービス名にCRMと入っているだけに、顧客管理やリード管理などの基本機能はそこそこ使えると思う。但し、項目設定などにやや自由度が低い面があり、会社の業務にはまる機能と使えない機能が存在する。そこがやや残念だ。

改善してほしい点:

GUI画面の操作性を改善して欲しい。とにかく使いにくい。

Ross
Ross
英国のGeneral Manager
認証済みLinkedInユーザー
イベント企画運営, 11~50の従業員数
使用期間: 2年以上
投稿経路

Solid platform for small business

5.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Really positive. Good customer service and a great price.

良いポイント:

We used zoho one that allowed us tl take advantage of the full zoho suite of products for a great per user price

改善してほしい点:

Reporting in zoho crm was a bit limited for deep analysis of data

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
運輸、トラック、鉄道, 2~10の従業員数
使用期間: 2年以上
投稿経路

以前に検討した類似製品:

Effective CRM System

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Very positive! It is much more simple and better designed than some CRMs I have used varying from cheap ones up to higher end custom ones. It offers all the usual functionality and the navigation is simple.

良いポイント:

Very easy to use compared to other systems I have tried! Easy to integrate, mass update records, export information and access via app.

改善してほしい点:

Would prefer stronger integration with Zoho Sites and Bookings to add more functionality in automation but this likely could have been achieved with more technical knowledge.

Nikita
Nikita
ドイツのMarketing Manager CRM
認証済みLinkedInユーザー
機械工業, 11~50の従業員数
使用期間: 1年以上
投稿経路

以前に検討した類似製品:

Versatile but Tricky CRM

3.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: It solves CRM question in our business but it requires maintenance and internal efforts to keep up and improve.

良いポイント:

That you can really build a lot and customize it to your business needs.

改善してほしい点:

That there are hidden bugs, things happening which documentation says should not happen. Support takes forever to reply and pushes you towards Zoho experts. In many cases our Zoho experts ended up contacting Zoho about bugs but got their replies quickier.

Eddy
ドミニカ共和国のSupervisor
金融サービス, 11~50の従業員数
使用期間: 6~12か月
投稿経路

以前に検討した類似製品:

One of the top CRM solutions

4.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: 100% Satisfied with the product, support, updates, and price.

良いポイント:

The value for money is excellent compared to other tools in the sector. Also, the capability to create custom functions and integrate with proprietary and non-proprietary solutions is very useful.The user interface is very intuitive and clear. The customization process is very simple, most modules do not require customization because the preset data responds to general needs.Also, you can create a custom module to capture specific data, this can be related to the base modules, making all your data linkable.

改善してほしい点:

Documentation can be outdated, but customer support has a lot of knowledge.