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Zoho CRMとは?

Zoho CRMは、小企業から大企業まで、さまざまな規模の企業に包括的な顧客関係ライフサイクル管理ソリューションを提供します。1つのシステムで、組織全体のセールス、マーケティング、カスタマー・サポートおよびサービス、在庫を一元管理することができます。

Zoho CRMの対象ユーザー

Zoho CRMは、中小企業から、中堅企業、大企業までの幅広い企業に適しています。独自のZoho CRMバージョンを作成することもできます。Zoho CRMで、よりスマートでスピーディーな販売活動を実現しましょう。

Zoho CRMソフトウェア - 1
Zoho CRMソフトウェア - 2
Zoho CRMソフトウェア - 3
Zoho CRMソフトウェア - 4
Zoho CRMソフトウェア - 5

Zoho CRMをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Zoho CRM

Zoho CRM

4.3 (6,819)
$14.00
無料バージョン
無料トライアル
202
70
4.1 (6,819)
4.3 (6,819)
4.1 (6,819)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥1,475
無料バージョン
無料トライアル
236
92
4.4 (12,984)
4.4 (12,984)
4.3 (12,984)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

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高評価の機能
CRM
連絡先データベース
顧客データベース
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高評価の機能
リード管理
連絡先データベース
連絡先管理
Salesforce Service Cloud
高評価の機能
キュー管理
連絡先データベース
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高評価の機能
リード管理
営業パイプライン管理
連絡先管理
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高評価の機能
レポート/分析
請求書作成
連絡先データベース
Zendesk Suite
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット
Odoo
高評価の機能
カンバンボード
タスク進捗追跡
承認プロセス管理

Zoho CRMの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
4.1
カスタマーサービス
4.1
機能
4.3
価格の妥当性
4.3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Duncan
Duncan
Chief Operating Officer
認証済みLinkedInユーザー
銀行, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

No frills - and it shows

3.0 4 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
匿名レビュアー
コンピュータ・ソフトウェア, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

ZohoCRMについて

3.0 昨年

製品を使ってみた感想: 元々の業務をExcelで運用していたところがあり、顧客管理などをZohoへ移行したことで楽になった。

良いポイント:

サービス名にCRMと入っているだけに、顧客管理やリード管理などの基本機能はそこそこ使えると思う。但し、項目設定などにやや自由度が低い面があり、会社の業務にはまる機能と使えない機能が存在する。そこがやや残念だ。

改善してほしい点:

GUI画面の操作性を改善して欲しい。とにかく使いにくい。

Nabin
Nabin
ネパールのCEO
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Keep your customers engaged with your business

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: With Zoho CRM it is much faster to manage your customers, projects, and communications all in one reliable platform. Its implementation in our organization has increased our revenue geometrically.

良いポイント:

Zoho CRM offers a feature-rich platform to engage with your customers. You can manage contacts, send mass emails, notifications, manage inventory, implement an AI assistant, and even give your customers a mobile app to stay synced.

改善してほしい点:

The software can not be self-hosted on your private server.

Jay-Ann
フィリピンのIT and CRM Developer
エンタテインメント, 2~10人規模の会社
使用期間: 無料トライアル
投稿経路

Zoho CRM experience so far

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Initially, I thought there would be limitations or that certain tasks would be difficult to achieve. However, as I explored and became more familiar with the platform, I discovered that it offers a wide range of features and customizations, allowing me to accomplish much more than I initially expected.

良いポイント:

I like the most is how it is easy to learn to customize and integrate the requirements we need.

改善してほしい点:

I think there is nothing yet. But I think how I was easily intimidated by the platform in the initial phases.

Emma
オーストラリアのBusiness owner
印刷業, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Support is not there when they have a glitch!

1.0 昨年

製品を使ってみた感想: Zoho is great until something goes wrong, they caused the glitch and no one has ever offered a suitable solution. You spend all this money setting up the system to be left high and dry when they have an issue.

良いポイント:

Emails linked to the CRM which was all in one place.

改善してほしい点:

The support team leave you going around in circles. When you give and instruction they always come back with but can we help you. This is always the response leaving you with no answers or resolution. They take your money and do not refund or offer any compensation. You get ignored and basically sent to the beginning every time so you go away.

Firas
ギリシャのManager information systems
建設, 10,000+人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

検討した類似製品:

ZOHO CRM experience in Construction industry

4.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: Overall, my experience with Zoho CRM has been positive. The platform's customizability and integration capabilities make it a robust choice for businesses looking to streamline their customer relationship management. While there are areas that could benefit from improvement, particularly in customer support and mobile functionality, Zoho CRM's extensive feature set and cost-effectiveness make it a compelling option for organizations of all sizes

良いポイント:

Zoho CRM offers a lot of customization options allowing business to tailor it based on needs. This included extra fields, layouts, modules, and reports. It has a user-friendly interface that can be easily configured with easy accessibility to all information with simple clicks. It has good integration capabilities with other applications with free and paid add-ons. Cost is acceptable compared to other competitive software and has variety of options based on the level of functionalities needed.

改善してほしい点:

Some advanced features are not easy to implement and require certain knowledge and skills to be configured. Based on the license level, some customer support is not the best experience you look for in a cloud solution. Mobile app is missing some of the main features that are needed to have access to CRM information.