Zoho CRMの概要

Zoho CRMは、小企業から大企業まで、さまざまな規模の企業に包括的な顧客関係ライフサイクル管理ソリューションを提供します。1つのシステムで、組織全体のセールス、マーケティング、カスタマー・サポートおよびサービス、在庫を一元管理することができます。

Zoho CRMの対象ユーザー

Zoho CRMは、中小企業から、中堅企業、大企業までの幅広い企業に適しています。独自のZoho CRMバージョンを作成することもできます。Zoho CRMで、よりスマートでスピーディーな販売活動を実現しましょう。

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Zoho CRMをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Zoho CRM

Zoho CRM

4.3 (6,142)
$20.00
無料のバージョン
無料のトライアル
208
70
4.1
(6,142)
4.3
(6,142)
4.1
(6,142)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
価格情報が見つかりません
無料のバージョン
無料のトライアル
317
13
3.8
(1,193)
3.7
(1,193)
3.7
(1,193)

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高評価の機能
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高評価の機能
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連絡先管理
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高評価の機能
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高評価の機能
営業パイプライン管理
連絡先データベース
連絡先管理
Basecamp
高評価の機能
コラボレーションツール
タスク管理
ファイル共有

Zoho CRMのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
4.1
カスタマーサービス
4.1
機能
4.2
価格の妥当性
4.3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Duncan
Duncan
SVP
認証済みLinkedInユーザー
銀行, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

No frills - and it shows

3.0 3 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Jigyasa
Jigyasa
インドのSAP Consultant
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Zoho CRM

5.0 2 か月前 新着

良いポイント:

Great Product Zoho CRM. Highly recommended for newly setup business.Budget friendly.

改善してほしい点:

Data sync from multiple sources makes processes slow.

Kurien
アメリカのOwner
マーケティング、広告, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Robust CRM, Great Value

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Overall good experience. But do suggest the offer higher limits for customization and options such as Zoho Campaigns etc.

良いポイント:

Easy to use every day, and options are simple to manage.

改善してほしい点:

Customizations can be tricky, and it does have certain limits that you will need to increase, but Zoho support is great to work with.

Maurice
Maurice
オランダのMarketeer
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 自営業
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Zoho CRM is a professional, full scale business solution for online professionals!

3.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Working in the Zoho environment was easy. Everything has a nice consistent feel and good layout. I could imagine this being a good choice if you want to switch to an all-in-one business solution.

良いポイント:

The option to switch to a full-fledged online business software suite is a great plus. If you are on the lookout for more software in the feature that integrates well with Zoho, you can find all that in their complete suite.

改善してほしい点:

Some features, like filtering and layout adjustments, are only available in the paid version. Not a huge dealbreaker, but something to consider.

john
英国のDirector
マーケティング、広告, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Zoho CRM is very good, but it's not brilliant.

4.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: It's very good at delivering against the key tasks of CRM, but it's not amazing. Also, it's a lot more expensive than it used to be (approx 100% more expensive now, than when I first started using it).

良いポイント:

It's relatively cheap (approx $40 per user). It does everything I need from CRM (Contact Management / Sales Pipeline Management / Sales Order Management / Invoicing) relatively well.

改善してほしい点:

The interface always has been (and seems like it will always be) a bit clunky. I've also always hated that those arriving at the early stage of the sales process (Leads) cannot automatically be moved to 'Contacts' / 'Prospects'. I find this infuriating.

Ron
アメリカのOwner
法律サービス, 自営業
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Excellent Mobile App Experience

5.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: I am able to manage my sales prospects and contacts in a way that allows me to be effective in the field in a sales rep capacity while not chained to a desk using a full desktop browser version of the site.

良いポイント:

So as a solopreneur who generally operates in a sales capacity, a robust and functional mobile app experience is critical for me. So many CRMs really drop the ball here and have an app with such reduced functionality that it's not very valuable in the field away from access to the desktop app. But Zoho has don an excellent job of maintaining a lot of functionality in the app and that was a primary consideration in my choice.

改善してほしい点:

The deep customizability of the app is both a blessing and a curse, because there is a bit of a learning curve and upfront investment of time to get the most out of the CRM