Freshsalesの概要

Freshsalesは、営業チーム向けの本格的な営業チーム自動化ソリューションです。質の高いリードへの訴求、状況に適した会話を、AIを活用した知見に基づく取引、顧客関係の育成など、営業担当者が必要とするさまざまな機能を提供します。メール、電話、チャット、テレフォニーを搭載したFreshsalesを使用すると、販売プロセスを自動化して営業チームの日常業務の効率と生産性を向上させることができるので、営業チームは営業活動により多くの時間を使うことができます。

Freshsalesの対象ユーザー

Freshsalesを使用すると、リードへの訴求、エンゲージメント、クローズ、そして育成を推進できます。CRMの他にいくつものツールを業務に使う必要はもうありません。Freshsales CRMだけで業務を行うことができるようになります。

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Mac(デスクトップ), Windows(デスクトップ), Android(モバイル), iPhone(モバイル), iPad(モバイル)

企業情報

  • Freshworks
  • 所在地:San Mateo (アメリカ)
  • 2011年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン, イギリス 他37つ

言語

イタリア語, オランダ語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他5つ

Freshsalesの料金プラン

最安値プラン:

$15.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

Freshsalesには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 Freshsalesの有料プランは$15.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • Freshworks
  • 所在地:San Mateo (アメリカ)
  • 2011年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン, イギリス 他37つ

言語

イタリア語, オランダ語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他5つ

Freshsalesの動画と画像

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Freshsalesの機能・特徴

  • A/Bテスト
  • CAN-SPAM法準拠
  • CRM
  • KPI (重要業績評価指標)
  • ROI追跡
  • WYSIWYGエディタ
  • Webサイト分析
  • Webサイト訪問者の追跡
  • Webベース・デプロイ
  • iPadデバイス用
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アドレス帳共有
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アラート/通知
  • イベントによるアクション
  • インタラクション追跡
  • オポチュニティ管理
  • オーディエンス・ターゲティング
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン管理
  • コラボレーションツール
  • サードパーティ統合
  • スタートアップ向け
  • スプリット・テスト
  • セグメンテーション
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
  • ダッシュボード
  • チーム管理
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ドリップキャンペーン
  • パイプライン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パフォーマンス管理
  • ヒートマップ
  • ビジュアル・エディタ
  • ビジュアル分析
  • フィールドのカスタマイズ
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・マーケティング
  • マーケティングの自動化
  • メールキャンペーン管理
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • モバイル向けメール最適化
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイム通知
  • リスト管理
  • リード・キャプチャ
  • リード区分
  • リード管理
  • リード育成
  • リード資格
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 不動産向け
  • 予測分析
  • 予算設定、予測
  • 事例メモ
  • 営業チーム/組織向け
  • 営業パイプライン管理
  • 営業活動管理
  • 土地管理
  • 多変量テスト
  • 契約管理
  • 広報管理
  • 時間追跡
  • 検索/フィルター
  • 登録者管理
  • 紹介追跡
  • 統計分析
  • 行動の追跡
  • 行動分析
  • 見込み客探索
  • 販売レポート
  • 販売傾向分析
  • 通話リスト管理
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 金融機関向け
  • 顧客のソーシャルプロフィール
  • 顧客エンゲージメント
  • 顧客データベース
  • 顧客管理

Freshsalesの競合SaaS製品

Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
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120カ国以上の10万を超えるユーザーが、HubSpotのソフトウェアを使用して顧客の関心を惹きつけ、満足感を与えています。 HubSpot Marketing Hubの詳細
Sales Hubは、メールの追跡、見込み顧客データベースの検索、プレゼンテーションの共有、通話の録音とログ機能を備えた自動ダイヤラーを提供します。 HubSpot Sales Hubの詳細
This service helps you attract attention to your Instagram and get more real followers.
AI搭載のアプリで顧客を中心に据えたビジネスを構築し、素晴らしい体験を作り出すことができます。

Freshsalesのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.5
機能
4.4
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Anuj
Anuj
インドのDigital Marketing
認証済みLinkedInユーザー
不動産, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

For sales managers and their team members working in startups, the most high-end software

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Overall, I believe that FreshSales has been a fantastic addition to our business. Customer accounts are simple for us to access. From FreshSales, we can directly create tickets in FreshDesk.

良いポイント:

I have been using this software for one and a half years. I initially only used the live real-time chat feature, but now I use its premium capabilities to manage my leads and send them updates and sales pitches using the simple campaign manager. I adored the user interface because it requires little intelligence to comprehend the things you need to achieve your goal. I have made use of their reporting capabilities, which aid in my decision-making based on campaign results.

改善してほしい点:

If they offered interaction with other social networks in addition to LinkedIn, such as Instagram and Facebook messaging, I would adore this feature. They only have a few integration modules at the moment. Additionally, handling and transmitting files takes considerably longer than importing them, and occasionally it gets stuck, forcing me to repeat everything.

Humberto
アメリカのCOO
化粧品, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

If you need support, look elsewhere

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: In short, great app, downright awful support

良いポイント:

Very easy to implement. Currently using FreshDesk, FreshCaller and FreshSales. Great integration, everything works quite well.

改善してほしい点:

As long as you do not need help from support, you will be fine. Every time that I have contacted support it has unfortunately been very disappointing. Even the most basic question takes an inordinate amount of time to get a response. Specific issue on FreshSales that really was upsetting is the fact that under the blossom program you get absolutely no reports, zero. In order to get reports, you have to upgrade to the next plan, garden. The cost per user goes from 12 to 25 if you are on the annual plan or 19 to 35 on the monthly. It is really hard to understand why some basic reports were not provided under blossom. Yes, the app is very useable without reports, however, if you are managing a team and want to see data across users, forget about it. You need reports and will have to migrate to the next plan up. I cannot stress the fact that the support is just simply not a priority for them, for many folks this could be the one thing that will force them to look somewhere else.

検討した類似製品: Salesforce PlatformZendesk

Freshsalesに切りかえた理由: The decision to choose freshworks was for most part driving by cost.

認証済みレビュアー
インドのMarketing Manager
認証済みLinkedInユーザー
ファシリティサービス, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Good sales and marketing CRM

4.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: It's fine overall but earlier support was good and now it's difficult to get a hold of rep.

良いポイント:

It's comprehensive as this has functionalities for both sales and marketing. This also has freshchat feature which we are using on our website.

改善してほしい点:

The support is not good and on the other hand they have made a newer version of it and it took 6 months to migrate us to newer version for the older one.

検討した類似製品: Salesforce Sales Cloud

Freshsalesに切りかえた理由: It's cheap compared to salesforce and has more or less same functionality.

William
アメリカのCEO
保険, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Over promise and massively underdeliver

2.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Initially the support appeared overstructured but helpful. But then we kept getting oh...we don't do that.

良いポイント:

It can make a phone call. There isn't much on the positive side. It's hard to see history, route calls to others, send texts with attachments are impossible and you can't receive a text with an attachment. These are major for our business. Systems that rely on email in our industry are wasted.

改善してほしい点:

We were promised several capabilities that just don't exist. When we found this out, we asked for a refund and we can't get any response since then. They ignore us totally.

Maciej
ポーランドのFreelance Credit Analyst
金融サービス, 自営業
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Great CRM for consultants

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: I work alone. The software meets my needs in helping me track my interactions with clients. What I like in CRM system is it's easily accessible and quick to use, so it does not slow down my activities, but instead helps me be more productive. And Freshsales does that well.

良いポイント:

Pros are numerous - some of them are: - integration with Exchange/Gmail for incoming mail, - many plans to choose from, - intuitive and easy to use, - good mobile app

改善してほしい点:

Not many cons. What I would like to see are more integrations. Especially with Todoist for task management (I've been using Todoist for years and it is just the most accessible and streamlined task management app). I am not fully happy with the quality of customer support, but maybe I was just a bad luck (I do not require much of support).

検討した類似製品: CapsuleInsightly

Freshsalesに決めた理由: Accelo radically raised ther prices.

切り替える前の製品: Accelo

Freshsalesに切りかえた理由: It integrates fully with MS Exchange, while the other ones don't.