Freshsalesの概要

Freshsalesは、営業チーム向けの本格的な営業チーム自動化ソリューションです。質の高いリードへの訴求、状況に適した会話を、AIを活用した知見に基づく取引、顧客関係の育成など、営業担当者が必要とするさまざまな機能を提供します。メール、電話、チャット、テレフォニーを搭載したFreshsalesを使用すると、販売プロセスを自動化して営業チームの日常業務の効率と生産性を向上させることができるので、営 業チームは営業活動により多くの時間を使うことができます。

Freshsalesの対象ユーザー

Freshsalesを使用すると、リードへの訴求、エンゲージメント、クローズ、そして育成を推進できます。CRMの他にいくつものツールを業務に使う必要はもうありません。Freshsales CRMだけで業務を行うことができるようになります。

Freshsalesの動画
Freshsalesソフトウェア - 1 Freshsalesソフトウェア - 2 Freshsalesソフトウェア - 3 Freshsalesソフトウェア - 4 Freshsalesソフトウェア - 5

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Freshsales

4.6 (549)
Freshsales
$15.00
Free version
Free trial
158
21
4.5 (549)
4.5 (549)
4.5 (549)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$0.00
Free version
Free trial
96
205
4.4 (3,581)
4.3 (3,581)
4.4 (3,581)
この情報が表示されている理由

Freshsalesの競合SaaS製品

スポンサー製品
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Low-Code Development, Hyperautomation, RPA, AI/ML, Enterprise Collaboration, People & Project Management, Enterprise Architecture

Freshsalesのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.5
機能
4.4
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Jose J
Jose J
アメリカのCTO
認証済みLinkedInユーザー
市場調査, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

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Great CRM Platform for Startups and Growing Businesses

5.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Aside from the onboarding process, we enjoy using Freshsales and believe it's worth it to manage your contacts and leads. Freshsales is a great platform to use with any sales pipeline.

良いポイント:

When I started using Freshsales with my team, we get amazed with the simplicity of the CRM and the flexibility of features and options with each contact. Also, we enjoyed the integration with Freshdesk support and assistance platform.

改善してほしい点:

The onboarding was a little bit long, it took around 3 days, even though we started with a few contacts by then. I hope they improve the onboarding time or change the methodology to enroll using Freshsales.

Gregor
スロベニアのMarketing Manager
機械工業, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Freshsales suite fulfills our needs

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Overall experience is good. Now that we are on an enterprise plan, support is good. When we were not enterprise client, the support was often slow.

良いポイント:

This product offers a lot of features and does offer a multi-touchpoint approach. Email journeys, Whatsapp integration, Chatbots, SMS...

改善してほしい点:

I miss if/than functionality in workflows. That would greatly reduce the manual work when setting up the workflows and adding new conditions. Another thing that I do not like is the policy and the pricing related to the marketing contacts. All plans have the limitation of 1000 marketing emails per month. This can be quickly exceeded especially if you are sending newsletters to your contacts. There is an option to upgrade, but that is way too expensive and completely unscalable when a business grows. We have overcome that with integrating CRM with SMTP service that takes over this part and is calculated on the number of emails sent.

Adam
英国のBusiness Development Manager
コンピュータ・ハードウェア, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Missing things rivals do well

3.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Not great. Customer service is excellent, though!
Things I think should be basic (or I used in Pipedrive) just don't exist or don't work in Freshsales.

良いポイント:

What it has is pretty easy to use, and finally with the addition of timeline view, getting different views is good. Creating reports is not easy, although very powerful.

改善してほしい点:

Mail integration is pointless for me. If set to 'auto', all emails from a client appear on all of their deals, rather than having intelligent algorithms that are deal-specific. Also, no search function on email page immediately makes have email sync pointless for me. Sync is slow. I can add a deal, or a contact, but often won't appear in searches for a long time, so I can't start linking emails or creating new deals.

Nicholas
スペインのManaging Partner
人材, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Freshsales review by Nick Chambers

4.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Managing email campgins in a personalised and professional way. Keeping track of and updating changes in circumstances to our correspondents in real time. Filtering contacts according to specific criteria.

良いポイント:

The customer support - without it we could not have implemented and continue to find new ways of applying it to manage our relationships and grow our business

改善してほしい点:

That you cannot create a list of contacts to email straight from your inbox. We often need to send semi standardises responses to several contacts awaiting a reply. At the moment it is not possibe to select and set them up for a bulk email. This would save us a lot of time if you created this very simple feature.

Lindsey
アメリカのDirector of Business Development
健康、ウェルネス、フィットネス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

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Best CRM for our small business

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: We've been very pleased overall, it has streamlined out business development processes, customer support is fantastic

良いポイント:

The web based piece is so important, it's customizable, ease of use for new employees, crosses over for sales, marketing and recruiting

改善してほしい点:

Search function, would like to search keyword