Gorgiasの概要

Gorgiasは、Shopify、Magento、およびBigCommerceの店舗向けの、評価の高いカスタマー・サービスおよびライブチャット・ヘルプデスクです。

メール、ライブ・チャット、電話、ソーシャル・メディアからのカスタマー・サポート・リクエストを1か所で確認できます。ワンクリックで、注文の編集や返金、サプスクリプションのキャンセル、ロイヤルティ・ポイントの獲得などができます。

テンプレート、自動化、ルール、マクロを使用して、サポート時間を短縮できます。サポート・チームの生産性が向上し、顧客も満足するでしょう。

今すぐデモを入手して、その仕組みをご覧ください。

Gorgiasの対象ユーザー

Shopify、Magento、BigCommerceの店舗は、収益を促進し、カスタマー・サービス・エクスペリエンスの合理化を支援する、スマートなオールインワン・ヘルプデスク・ソリューションで時間の節約ができます。

Gorgiasソフトウェア - 1
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Gorgiasソフトウェア - 4

Gorgiasをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Gorgias

Gorgias

4.7 (105)
$60.00
無料のバージョン
無料のトライアル
55
12
4.6 (105)
4.5 (105)
4.6 (105)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$50.00
無料のバージョン
無料のトライアル
105
231
4.3 (5,465)
4.2 (5,465)
4.4 (5,465)

Gorgiasの他のおすすめ代替製品

HubSpot Marketing Hub
高評価の機能
マーケティングの自動化
メール・マーケティング
連絡先データベース
HubSpot CRM
高評価の機能
リード管理
連絡先データベース
連絡先管理
Slack
高評価の機能
コラボレーションツール
モバイル・アクセス
リアルタイム・チャット
Wix
高評価の機能
Webサイト管理
ビルド済みテンプレート
リアルタイム編集
Salesforce Sales Cloud
高評価の機能
CRM
顧客データベース
顧客追跡
Freshdesk
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット
eDesk
高評価の機能
アラート/エスカレーション
サポートチケット管理
顧客データベース
Help Scout
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
メール管理
Intercom
高評価の機能
ライブチャット
リアルタイム顧客対応チャット
文字起こし/チャット履歴

Gorgiasのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
4.6
機能
4.5
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
73%
4
22%
3
4%
2
1%
Charles
Charles
スペインのCreative Director
認証済みLinkedInユーザー
健康、ウェルネス、フィットネス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Better than Zendesk

5.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: Pleasant.

良いポイント:

Easy to use. Has live chat and now a customer support area to answer all those questions. Integrates with WhatsApp and Instagram. Allows multiple languages in one price plan.

改善してほしい点:

There's no pause plan when undergoing integrations or updating the website for a time, but you can always ask them to close it and come back later.

Annie
チリのTeam Lead, Customer Success
通信, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Gorgias: A Smooth, Seamless Customer Service Experience!

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Overall, Gorgias has been a great tool for streamlining our customer service process. It's intuitive and easy to use, and it has significantly improved our customer service times. However, there are certain areas where the system can be slow to respond, which can be irritating at times.

良いポイント:

Gorgias has been a total lifesaver for our customer service teams. It's intuitive, automated, and easy to use. It has significantly improved our customer service process and enabled us to provide faster, more efficient customer service than ever before.

改善してほしい点:

Although Gorgias is great for automating customer service, the user interface can be a bit daunting and difficult to use at times. Additionally, the system can be slow to respond in certain cases.

Aicel
ドミニカ共和国のCustomer Experience Team Lead
アウトソーシング、オフショア, 501-1,000の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Gorgias

3.0 先月 新着

良いポイント:

User-friendly and very easy to understand, and customize. I’d use it again.

改善してほしい点:

I wish it had a better / less office look, make it more easy on the eyes.

Stefanos
ギリシャのCustomer Service Manager
小売, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Gorgias: A Powerful Customer Service Solution

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Overall, Gorgias is an incredibly useful tool for customer service teams. It has enabled us to quickly and efficiently respond to customer inquiries.

良いポイント:

Gorgias is a great customer support tool that has made it easy for our team to quickly respond to customer inquiries. It's simple to use, and the dashboard is well organized, making it easy to search for and respond to customer queries.

改善してほしい点:

One downside to Gorgias is that it can be slow at times and can be glitchy when switching between different screens.

Eszter
Eszter
アメリカのMarketing manager
認証済みLinkedInユーザー
自動車, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Best help desk, highly customizable, reasonable price

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: Although our website is not built on one of the major platforms that Gorgias integrates with we are still able to implement it and centralize all our messages, make it easy for our team to communicate, assign team members and deal with cases based on priority. Also, Gorgias pricing is based on how many tickets you use a month so it adapts to the ever-changing business needs.

良いポイント:

We were looking for a helpdesk tool to make our customer service team more efficient by centralizing all communication channels into one (email, live chat, social media). Gorgias offers it all! Highly customizable dashboard, they even offer a 5 day free trial and if you re not satisfied after the first month, they refund you the money! Their customer service team is very helpful and knowledgeable.

改善してほしい点:

It would be nice if they offered phone support and more e-commerce integrations.