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DeskAlertsとは?

DeskAlertsは、非常に人気のあるエンタープライズ・アラート・ソフトウェアです。Hilton、American Express、KRKA、Magura Asia Ltd.などの企業が DeskAlertsを使用し、10,000以上のユーザー画面にポップアップ・アラートを送信して、メッセージが最後まで読まれるまで従業員の業務を停止させています。このアラートは100%の従業員が受け取り、確認することが保証されています。DeskAlertsは、デスクトップ・アラート、モバイル・アラート、SMSなど多くのコミュニケーション機能を備えたマルチチャネル・アラート・ソフトウェアです。

DeskAlertsの対象ユーザー

IT部門とヘルプデスクのスタッフは、このシステムを使用してシステムの計画的な停止について事前に従業員に警告することができます。これにより、従業員はその時間を有効活用して他の手配を進めることができます。

DeskAlertsソフトウェア - 1
DeskAlertsソフトウェア - 2
DeskAlertsソフトウェア - 3
DeskAlertsソフトウェア - 4
DeskAlertsソフトウェア - 5

DeskAlertsをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

DeskAlerts

DeskAlerts

4.3 (13)
$3,300.00
無料バージョン
無料トライアル
32
1
4.5 (13)
4.0 (13)
4.8 (13)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$7.00
無料バージョン
無料トライアル
61
2
4.8 (11)
4.6 (11)
4.8 (11)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

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高評価の機能
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高評価の機能
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質問のカスタマイズ
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高評価の機能
マルチチャネル・コミュニケーション
モバイル・アクセス
一斉通知
Connecteam
高評価の機能
Clock In/Out
モバイル・アクセス
従業員スケジューリング
MangoApps
高評価の機能
コラボレーションツール
ドキュメント・ストレージ
ナレッジベース管理
Hub
高評価の機能
アクセス制御・許可
コンテンツ管理
ナレッジベース管理
HubEngage
高評価の機能
アンケートおよびフィードバック
コンテンツ管理
モバイル・アクセス
Speakap
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Haiilo
高評価の機能
コンテンツ管理
一斉通知
従業員エンゲージメント

DeskAlertsの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.8
機能
4.5
価格の妥当性
4.0

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
54%
4
38%
1
8%
Olivier
Olivier
ベルギーのHead of IT Infrastructure
認証済みLinkedInユーザー
健康、ウェルネス、フィットネス, 5,001~10,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Good tool for instant notification

4.0 4 年前

製品を使ってみた感想: We were looking for an easy-to-use and nice looking "popup" tool with delegation capabilities and straight-forward notification push (we need a fast annoucement system). Deskalert do the job, with limited resources.
You may use it avery basically or even use one of the numerous features that help you to meet your specific needs.

良いポイント:

Easy to use to reach users to inform them about important information. Good layout and capabilities. Delegation is possible to allw users to use the tool for their own purposes.

改善してほしい点:

Deployement of agent was had but they enhanced the auto-deploy feature (not yet used) and self branding customisation remains limited even if the message content is fully customisable.

DeskAlertsからの返信

3 年前

Dear Olivier, we are proud to get such great feedback! Thank you very much for taking the time to describe your experience with DeskAlerts. We are happy that the software meets your requirements. We count ourselves lucky for customers like you! We appreciate you mentioning the auto-deploy feature. It took some time to develop it, but in the end, we got a lot of positive feedback from our customers. Thank you again for your opinion!

John
アメリカのVP of Technology
金融サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

This is a great business alerting system

5.0 5 か月前

製品を使ってみた感想: The support was wonderful and quick. It was tricky to install at first but the support team assisted wonderfully.

良いポイント:

I researched top Alerting type systems for work environment.

改善してほしい点:

We needed to constant updates to the client interface but that has been fixed now.

Jody
アメリカのIT Director
ホスピタリティ, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

検討した類似製品:

Do not recommend

1.0 5 か月前

製品を使ってみた感想: Poor, support team tried to fix issues but never could. We requested a refund and were denied, after making our case and explaining we hadn't been able to use the product we were simply ignored.

良いポイント:

We didn't find anything that we liked about the software except for the demo

改善してほしい点:

We spent over a month trying to get it to work and it had problem after problem, from having to have prerequisite software installed, multiple support articles that were different, no resolution on issues for example the cloud server would stall and stop sending alerts, had to request support to reboot over and over, no resolution

Kumaren
南アフリカのInfraStructue Support
通信, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

DEskAlerts Review

5.0 5 か月前

製品を使ってみた感想: brilliant overall experience from deployment to easy use of the console and sending out alerts, updates, and surveys, made super easy.

良いポイント:

ease of setup ease of deployment excellent functions excellent support

改善してほしい点:

Creating templates could be made easier, especially with company logos etc

Siti Saleha
Siti Saleha
マレーシアのSales And Marketing Specialist
認証済みLinkedInユーザー
通信, 10,000+人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

DeskAlerts review

4.0 3 年前

良いポイント:

I've used DeskAlerts to deliver IT warnings regarding planned downtime's and technical challenges. While our email platform has been having troubles, DeskAlerts allows individuals to view the notifications even if they are undergoing other technological issues.

改善してほしい点:

It might be challenging to determine whether users have seen published messages. Some issues, such as the inability to stop the display are fixed swiftly by the support staff in no time, which i should give more credits to the support and developer team.