Omnisendの概要

Omnisendは、訪問者を有望な顧客に変えて維持することにより、売上の向上を支援するオールインワンのeコマース・マーケティング自動化プラットフォームです。強力な自動化ワークフローを使用してパーソナライズしたメッセージで顧客にリーチし、売上を増大させることができます。多様な登録フォームで登録者リストを増やすことや、使いやすいエディターで作成したニュースレターを送信して顧客を拡大することができます。Omnisendは、Shopify、Bigcommerce、Magento、WooCommerceなどのeコマース・プラットフォームに対応しています。

Omnisendの対象ユーザー

Omnisendには、一般的なメール・マーケティング・プラットフォームを超えた高度なマーケティング自動化ツールをセールス駆動型eコマース・マーケターに提供します。 パートナー・プログラムに加入すると、20%のレベニュー・シェアを獲得できます。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • Omnisend
  • 所在地:Western Gateway (英国)
  • 2014年設立

Omnisend のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦 他104つ

言語

英語

Omnisendの料金プラン

最安値プラン:

$16.00/月
  • 無料トライアルなし
  • 無料プランあり

Omnisendには無料プランがありますが、無料トライアルは提供されていません。 Omnisendの有料プランは$16.00/月から利用できます。

料金プラン

企業情報

  • Omnisend
  • 所在地:Western Gateway (英国)
  • 2014年設立

Omnisend のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦 他104つ

言語

英語

Omnisendの動画と画像

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Omnisendの機能・特徴

  • API
  • CAN-SPAM法準拠
  • ROI追跡
  • SMSメッセージング
  • SMS一斉送信
  • SNSプロモーション
  • SNSマーケティング
  • WYSIWYGエディタ
  • Webサイト訪問者の追跡
  • eコマース管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • イベントによるアクション
  • エンゲージメント追跡
  • キャンペーン・スケジューリング
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キャンペーン計画
  • キャンペーン追跡
  • コンバージョン追跡
  • サードパーティ統合
  • スケジュールされたメッセージ
  • スプリット・テスト
  • セグメンテーション
  • ソーシャル・メディア統合
  • ダッシュボード
  • チャンネル管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドリップキャンペーン
  • パフォーマンス測定基準
  • フィールドのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・データ収集
  • マルチチャネル・マーケティング
  • マルチチャネル属性
  • マーケティングの自動化
  • メッセージのパーソナライゼーション
  • メールキャンペーン管理
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • メール追跡
  • モバイル向けメール最適化
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リスト管理
  • リード生成
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 動的コンテンツ
  • 双方向メッセージング
  • 小規模企業向け
  • 検索/フィルター
  • 登録者管理
  • 自動応答
  • 自動応答装置
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 顧客セグメンテーション

Omnisendの競合SaaS製品

Mailchimpのオールインワン・マーケティング・プラットフォームは、小企業の市場をよりスマートにし、ビジネスの成長を加速させます。
ニュースレター、ランディング・ページ、Webサイトを利用してオーディエンスを増やして接続できるようにする強力で使いやすいマーケティング・ツール。
顧客との永続的な関係の構築に役立つ効果的なメール・キャンペーンを作成、送信、追跡することができます。
オンラインで顧客関係の構築を強化するために必要なツールを1か所で入手することができます。
120カ国以上の10万を超えるユーザーが、HubSpotのソフトウェアを使用して顧客の関心を惹きつけ、満足感を与えています。 HubSpot Marketing Hubの詳細
優れたEコマース・マーケティング・プラットフォームであるYotpoは、レビュー、ロイヤルティ、SMSマーケティングなどのデータ駆動型ソリューションを統合します。
Campaign Monitorは、誰でもターゲットを絞った美しく効果的なメール・キャンペーンを送信することのできるメール・マーケティング・ツールです。
ブログやWebサイトの作成に使用できる、世界で特に人気の高いソフトウェアです。無料で使用できるオープンソース・ソフトウェアです。
成功に必要なマーケティング・ツール、機能、専門家による助言が1か所に集約されています。

Omnisendのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
4.6
機能
4.5
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
75%
4
23%
3
2%
2
0%
Chetan
Chetan
インドのDirector
認証済みLinkedInユーザー
アパレル、ファッション, 2~10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Best Email Marketing Software for our Ecommerce Brand!

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: It was a nice experience with the Omnisend. We overall loved this tool for our automations and customer engagement.

良いポイント:

Omnisend is the best email marketing tool for our fashion brand. We have used this tool a lot for our automations and campaigns, on a daily basis.

改善してほしい点:

It's kind of a complete tool in the email marketing industry, and we loved this tool a lot.

Joe
アメリカのDirector of Marketing & Digital Sales
スポーツ用品, 11~50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Great software with some quirks

4.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: My overall experience has been very good. My account manager is one of the best I have ever had from any service I have used. I think for the price it offers so many people a really good platform for their needs.

良いポイント:

Omnisend is very user friendly. I believe that anyone with little knowledge of sending email campaigns will not have much of a learning curve. Unfortunately, that means that some of the things in the email builder do not have as advanced of functionally as I would like.

改善してほしい点:

I think that there needs to be more customization ability in the email editor. Some competitors offer a much more robust email builder (for more advanced emails).

Matt
フランスのCOO
家電製品, 11~50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Many features

3.0 7 か月前

製品を使ってみた感想: Overall I am satisfied!

良いポイント:

It helps us with people who sign up for our mobile app - they are added to our contact list and then receive a welcome email.

改善してほしい点:

The email content builder is glitchy. Fonts, colors, etc.

Ellie
アメリカのSr Digital Marketing Specialist
食品、飲料, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Personalized Support & Ease of Use

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: Overall we have been very happy with our decision to switch to Omnisend. It gives us the ability to measure success of our campaigns and automations, create forms, and manage our contacts within one single platform. They are open to feedback and make platform changes accordingly.

良いポイント:

Our account manager is very reliable, responsive, and helpful. Client Support is also very useful when needed. The platform overall is intuitive and easy to use. Omnisend is always seeking feedback and implementing changes to improve the platform, which I very much appreciate!

改善してほしい点:

There are some reporting opportunities that could increase efficiency in evaluating metrics. Small features within the platform could be improved upon for a better UX, such as editing a campaign or sending a test email once it's been scheduled, scheduling automations in advance, and customizability of the new email builder.

Filippo
Filippo
英国のPrincipal Software Engineer
認証済みLinkedInユーザー
公共施設, 1,001~5,000の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Easy newsletter for shopify customers and not only

4.0 4 年前

良いポイント:

Omnisend allows you to define complex automatic communication workflow with different channels: email, SMS, push, facebook, you name it. The template editing is not the best, but still quite powerful and intuitive.

改善してほしい点:

The signup workflow from Shopify works only for customers signed up via the form, not for customers that signed up during an order. This cause quite a lot of friction, I hope they will add the order as a trigger in the future. To use the more advanced channels like SMS, push notification and Facebook messages, you need to pay a more expensive plan. For a small business, it may be not possible.

Omnisendからの返信

3 年前

Hi Filippo! Thank you so much for leaving such an unbiased and detailed feedback for our application. After reading your comment, we wanted to reach out with some clarification on your last comment. We indeed don't have a built-in solution for triggering the Welcome automation when subscribing to the check-out page. But, we may offer a workaround when defining the properties that distinguish those contacts, among others, will help you trigger different flows. For example, you may set up the Segment of the contacts having Subscribed status and not having the opt-in date field (that is assigned after subscribing to the Signup form) and use it in the Segment entry-based flow. In that case, any new contact subscribing at the checkout page will get the intended message. Please, check this instruction (https://support.omnisend.com/en/articles/2398171-contact-enters-exits-a-segment-automation ) and reach out to our Support Team for assistance via [email protected]