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Omnisendの概要

Omnisendは、訪問者を有望な顧客に変えて維持することにより、売上の向上を支援するオールインワンのeコマース・マーケティング自動化プラットフォームです。強力な自動化ワークフローを使用してパーソナライズしたメッセージで顧客にリーチし、売上を増大させることができます。多様な登録フォームで登録者リストを増やすことや、使いやすいエディターで作成したニュースレターを送信して顧客を拡大することができます。Omnisendは、Shopify、Bigcommerce、Magento、WooCommerceなどのeコマース・プラットフォームに対応しています。

Omnisendの対象ユーザー

Omnisendには、一般的なメール・マーケティング・プラットフォームを超えた高度なマーケティング自動化ツールをセールス駆動型eコマース・マーケターに提供します。 パートナー・プログラムに加入すると、20%のレベニュー・シェアを獲得できます。

Omnisendソフトウェア - 1
Omnisendソフトウェア - 2
Omnisendソフトウェア - 3
Omnisendソフトウェア - 4
Omnisendソフトウェア - 5

Omnisendをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Omnisend

Omnisend

4.7 (699)
$16.00
無料バージョン
無料トライアル
104
101
4.6 (699)
4.5 (699)
4.6 (699)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$50.00
無料バージョン
無料トライアル
104
231
4.3 (5,670)
4.2 (5,670)
4.4 (5,670)

Omnisendの他のおすすめ代替製品

HubSpot Marketing Hub
高評価の機能
マーケティングの自動化
メール・マーケティング
連絡先データベース
ActiveCampaign
高評価の機能
マーケティングの自動化
メールキャンペーン管理
メール管理
Zoho Campaigns
高評価の機能
メールキャンペーン管理
モバイル向けメール最適化
リスト管理
Yotpo
高評価の機能
ダッシュボード
ネガティブ・フィードバック管理
レビュー・リクエスト
Marketo Engage
高評価の機能
リスト管理
レポート/分析
連絡先管理
Constant Contact
高評価の機能
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
モバイル向けメール最適化
Mailchimp
高評価の機能
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
メール管理
WordPress
高評価の機能
Webサイト管理
アクセス制御・許可
ランディングページ、Webフォーム
Campaign Monitor
高評価の機能
マーケティングの自動化
メールキャンペーン管理
連絡先データベース

Omnisendのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
4.6
機能
4.5
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
75%
4
23%
3
2%
2
0%
Chetan
Chetan
インドのDirector
認証済みLinkedInユーザー
アパレル、ファッション, 2~10の従業員数
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Best Email Marketing Software for our Ecommerce Brand!

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: It was a nice experience with the Omnisend. We overall loved this tool for our automations and customer engagement.

良いポイント:

Omnisend is the best email marketing tool for our fashion brand. We have used this tool a lot for our automations and campaigns, on a daily basis.

改善してほしい点:

It's kind of a complete tool in the email marketing industry, and we loved this tool a lot.

Amandine
フランスのCreator & CEO
美術、工芸, 自営業
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Amazing, beginner-friendly email marketing software with great customer support

5.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: Awesome! Great, friendly and quick customer support, easy to use pre-made automations and templates, free course to get started, useful contacts and segment lists. I wouldn't use any other software for my email marketing!

良いポイント:

I am a small business and I knew how important email marketing was. However, I struggled to understand how to implement it - how to create segments, how to send out relevant emails for my target audience, how to create automations, etc. It's has truly been so easy with Omnisend! First of all, they have a free course to get you started on their software and set up your first automations (welcome, abandoned cart). This course was very helpful. They have pre-made automations which was super useful for a beginner like me. I connected Omnisend to my website and with the right set up, I now have all my contacts put in segments that are relevant to their purchases and interests, which is great to send them THE email that will make them buy my products. Bonus points for their team, who is always super quick to respond to any questions you may have and is very friendly!

改善してほしい点:

The only thing that I don't really care for is email templates, but it's probably because I'm a Webdesigner and I'm used to creating my own. However, you can save pre-made layouts so that's the way I do it to gain some time when I create my emails. Their automatic branding tool could be better honestly, but it's not the main aspect of the software so I don't really care that much.

Sarah
アメリカのResearch Analyst
研究, 自営業
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Brands. Sales. Automatic.

3.0 先月 新着

良いポイント:

It does help your push/force sales based off its automated system set up. It also helps towards branding your emails.

改善してほしい点:

As far as integration and it’s deliverability rate? It’s not the greatest. I have a huge issue about it’s ability to deliver ALL of my interactions, this is essentially what this specific software is made for.

Nessma
英国のManager
認証済みLinkedInユーザー
出版, 2~10の従業員数
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Better than many alternatives

4.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: I've used Omnisend for email marketing for two years, but I switched to Amazon SES because it was cheaper. With the new revised free tier of SES, I believe I'll return to use Omnisend (Pro plan) again. It offers 4000 SMS too. Signup forms are available and 24/7 customer support. Essential features like Segmentation and A/B testing are also available. The only con is the pricing for the standard plan; $16/month but it doesn't serve a medium size list. Only 6000 emails/month and then pay as you go. The price, though, is higher than other alternatives.The free plan is very limited too to only 500 emails/month

良いポイント:

Great email templates. It also offers SMS marketing which was helpful for my client beside email marketing. There's a free tier for up to 500 emails per month. Signup forms are available and 24/7 customer support. Essential features like Segmentation and A/B testing are also available.

改善してほしい点:

It costs $59/month for unlimited emails but not unlimited SMS. The standard plan is cheaper $16/month but it doesn't serve a medium size list. Only 6000 emails and then pay as you go. The price, though, is higher than other alternatives.The number of allowed subscribers is also tricky and doesn't match the email volume allowed forcing you to get the Pro plan.

Ellie
アメリカのSr Digital Marketing Specialist
食品、飲料, 10,000+の従業員数
使用期間: 1年以上
投稿経路

Personalized Support & Ease of Use

5.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: Overall we have been very happy with our decision to switch to Omnisend. It gives us the ability to measure success of our campaigns and automations, create forms, and manage our contacts within one single platform. They are open to feedback and make platform changes accordingly.

良いポイント:

Our account manager is very reliable, responsive, and helpful. Client Support is also very useful when needed. The platform overall is intuitive and easy to use. Omnisend is always seeking feedback and implementing changes to improve the platform, which I very much appreciate!

改善してほしい点:

There are some reporting opportunities that could increase efficiency in evaluating metrics. Small features within the platform could be improved upon for a better UX, such as editing a campaign or sending a test email once it's been scheduled, scheduling automations in advance, and customizability of the new email builder.