キャプテラ - 企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし15年

Entreeの概要

NECS entreeは、Windows用の食品流通ソフトウェア・アプリケーションです。他の食品流通システムでは見られない優れたパワーと使いやすさが特徴です。NECSで、1,500社の流通業者が食品サービス事業を運営しており、このカテゴリーで最大の食品流通ソフトウェア・ベンダーです。NECSの食品流通システムは、卸売食品サービスのフルラインの流通、食肉流通、シーフード流通、農産物流通、およびチーズ流通に最適です。

Entreeの対象ユーザー

フルラインの食品流通業者、肉流通業者、シーフード流通業者、農産物流通業者、乳製品流通業者、および飲料流通業者を対象としています。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • NECS
  • 所在地:Madison (アメリカ)
  • 1987年設立

Entree のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他224つ

言語

英語

Entreeの料金プラン

最安値プラン:

$4,995.00/1回限り
  • 無料プランなし

Entreeには無料プランはありません。 Entreeの有料プランは$4,995.00/1回限りから利用できます。

企業情報

  • NECS
  • 所在地:Madison (アメリカ)
  • 1987年設立

Entree のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他224つ

言語

英語

Entreeの動画と画像

Entreeソフトウェア - 1
Entreeソフトウェア - 2
Entreeソフトウェア - 3
Entreeソフトウェア - 4
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Entreeの動画
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Entreeの機能や特徴

  • インポート/エクスポート管理
  • カスタマー管理
  • コスト管理
  • トレーサビリティ
  • ベンダー管理
  • レポートと統計
  • 倉庫管理
  • 受け取りと配達
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • 見積もり、概算
  • 購入、受領

Entreeの競合SaaS製品

ERPAGは、中小企業のすべてのビジネス・プロセスに対応するERPクラウド・サービスです。 ERPAGの製品詳細
中小企業向けの業界トップレベルの会計ソフトウェア。顧客、ベンダー、従業員情報へすぐにアクセスすることができます。
NetSuiteは、スマートな意思決定を行い、着実にビジネスを拡大・成長するために必要な可視性と制御を提供する、業界トップレベルのクラウド型ERPです。 NetSuiteの製品詳細
ERPは、小売、レストラン、流通およびエンタープライズ・ビジネスのデジタル化と競争力維持をサポートします。
Fishbowlのソフトウェアを使えば、在庫管理の簡素化や強化、リアルタイムデータに応じた詳細な価格設定が行えます。
CRM、POS、Webサイト、Eコマース、販売、会計、在庫、人事、マーケティングなどを管理する統合アプリのオープンソース・スイートです。
中規模の製造企業向けに開発されたリーンでアジャイルな機能を備えた信頼性の高いリアルタイム拡張ERPソフトウェア。

Entreeの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.8
カスタマーサービス
4.5
機能
4.5
価格の妥当性
3.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
54%
4
31%
3
15%
Tom
アメリカのCEO
食品、飲料
使用期間: 2年以上
投稿経路
ソース:SoftwareAdvice

NECS Entree software for food distributors

5.0 9 年前

良いポイント:

NECS software is the best possible. So easy to use and so easy to contact the staff.

改善してほしい点:

There is nothing I don't like about the product or vendor. This product does everything that we could possibly want and then some. The owner of the company and his staff attend the Dot Food Show and the two Golbon Conferences annually. I get to visit with them at those shows. I have also attended two regional NECS one day seminars in Dallas and New Orleans. The regional seminars are much less expensive than traveling to their home office.

James
アメリカ
食品、飲料
使用期間: 不明
投稿経路
ソース:SoftwareAdvice

20 year veteran office manager user/ trainer of entree

4.0 10 年前

良いポイント:

The software can meet the needs of any organization. The design of the components that make up the package can be initiated and used as almost separate components. Of course, the most benefit is realized by using all components in harmony, but perhaps there are companies who would not need to use all of the components all of the time. The software can be scaled from a single computer user who just wanted purchase order management to a large network using all facets of the software as needed. The software is infinitely customizable and can easily grow with your needs. The software is easily understood by first time users, and employees with no computer experience can be up and running with a short training time.

改善してほしい点:

I personally think this product is fabulous. I initiated it in our business many versions ago, and at that time, I bought it from or because of a printed advertisement. It was a single-user system, and our small company management was very skeptical of its promised benefit. Being the only person who believed it could help, I was responsible for everything it could and couldn't do. The accompanying manual was enormous, and I had a very difficult time putting it all together, fighting management all the way. What I like least is that there is very little help and instruction offered to the small time-user. Of course, now there's online and phone product support and training offered by the vendor, but I feel it can only be afforded by very large corporate clients. There should be some kind of tutor with tips and suggestions that can be sidebarred or built in to help the small needs user.

Susan
アメリカのManager
食品、飲料, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路
ソース:SoftwareAdvice

Un-Happy

3.0 5 年前

製品を使ってみた感想: Love, Hate!!

良いポイント:

Cache Weights. For more money you can personalize it. Fills the need of a Food Distribution business.

改善してほしい点:

I had a version that was discontinued which I paid A lot of money for more than 10 years ago. We are a small company and the program is over kill but I needed cache weights. They recently made me upgrade and spend A lot more money for software that they haven't perfected. I'm very unhappy with the new version, the old version was easier, better and every few years we call to get the kinks out. But the new version is not performing properly and I've called tooooo many times to fix it. And still they have not!!!!!

Tammy
アメリカのOffice Manager
食品、飲料
使用期間: 2年以上
投稿経路
ソース:SoftwareAdvice

Entree is the way to go!

5.0 8 年前

良いポイント:

Easy to learn and very user friendly. I can always teach new employees to use the system quickly. We like how much or how little information we can get on reports. I always enjoy working with the vendor. They take very good care of us.

改善してほしい点:

At this time I don't have anything that we don't like.

Michael
アメリカ
使用期間: 不明
投稿経路
ソース:SoftwareAdvice
4.5 11 年前

製品を使ってみた感想: We are a family owned, full line Foodservice distributor. In 1998, we knew it was time to start making it easier on ourselves and started looking for software that would do everthing we wanted it to. We used to do everything hand written. NECS Entree simplified our operation. We have been using Entree ever since, and going back I wouldn't have done anything different - except get the program earlier. The program is easy to use and easy to train new employees with. NECS has always responded to any issues we may have had promptly. Being able to get programs built to our needs is very important to us. I have recommended this system to other distributors and would continue to recommend NECS. We have been using the iPads for the salesmen, and they love it - except they are limited on what they can do as far as running reports, adding to orders, and making changes in the customers account. Without giving them access remotely, the salesman are limited.