Connecteamの概要

Connecteamは、ビジネス・プロセスを自動化できるワークフォース管理アプリです。マネージャーはビジネスの成長に向けて集中できるようになり、従業員も生産性、柔軟性、満足度が向上します。1つのアプリで次のことが実現できます。モバイル・ファーストのカスタム・チェックリスト、フォームやレポートを活用して、時間の節約と生産性の向上。GPSタイムレコーダーを活用したシフト・スケジューリングと勤務時間追跡。簡単な従業員コミュニケーション。専門スキルの強化。日常業務の管理など。今すぐ無料で始めましょう。

Connecteamの対象ユーザー

Connecteamのサービスは、ホスピタリティ、小売、建設、製造、医療、サービス、セキュリティやHVACなど、従業員管理を必要とするあらゆる業種で利用されています。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • Connecteam
  • 所在地:New York (アメリカ)
  • 2015年設立

Connecteam のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, オーストラリア, カナダ

言語

アラビア語, イタリア語, オランダ語, ギリシャ語, スウェーデン語 他8つ

企業情報

  • Connecteam
  • 所在地:New York (アメリカ)
  • 2015年設立

Connecteam のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, オーストラリア, カナダ

言語

アラビア語, イタリア語, オランダ語, ギリシャ語, スウェーデン語 他8つ

Connecteamの動画と画像

Connecteamソフトウェア - 1
Connecteamソフトウェア - 2
Connecteamソフトウェア - 3
Connecteamソフトウェア - 4
Connecteamソフトウェア - 5
もう6件表示する
Connecteamの動画
Connecteamソフトウェア - 1
Connecteamソフトウェア - 2
Connecteamソフトウェア - 3
Connecteamソフトウェア - 4
Connecteamソフトウェア - 5

Connecteamを類似製品と比較する

Connecteam

Connecteam

$0.00
無料プラン
無料トライアル
$0.00/月
無料プラン
無料トライアル
$0.00
無料プラン
無料トライアル
$2.50/月
無料プラン
無料トライアル

Connecteamの機能・特徴

  • 360度フィードバック
  • GPS
  • P2P認識
  • アクション管理
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アクティビティ・ニュースフィード
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • アンケート作成
  • イベント・スケジューリング
  • イベント管理
  • インシデント管理
  • インタラクティブ学習
  • オリエンテーション・ワークフロー管理
  • オンボーディング
  • オンライン・パンチカード
  • オンライン予約
  • オンライン時計
  • オンライン時間追跡
  • オンライン福利厚生登録
  • カタログ化、カテゴリ化
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • キャパシティ・プランニング
  • グラフィカル・ワークフロー・エディタ
  • グループ管理
  • ゲーミフィケーション
  • コメント、メモ
  • コメントライブラリ
  • コラボレーションツール
  • コンテンツライブラリ
  • コンテンツ管理
  • コンプライアンス管理
  • コンプライアンス追跡
  • コースの追跡
  • コースオーサリング
  • コース公開
  • コース管理
  • サブタスクの作成
  • サードパーティ統合
  • サービス履歴
  • シフト交換
  • シングル・サインオン
  • ジオフェンシング
  • ジオロケーション
  • スキルの追跡
  • スケジューリング
  • ステータス追跡
  • セキュア・データストレージ
  • セルフサービスポータル
  • ソーシャルラーニング
  • タイムシート管理
  • タスクのタグ付け
  • タスクの編集/更新
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • タスク進捗追跡
  • タッチスクリーン
  • ダッシュボード
  • チャット、メッセージング
  • テキスト編集
  • テンプレート
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • ディスカッション、フォーラム
  • ディレクトリリスト管理
  • データのインポート/エクスポート
  • データの取得と転送
  • トレンド分析
  • トレーニング管理
  • ドキュメント・キャプチャ
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ドライバー管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ナレッジベース管理
  • ナレッジ管理
  • ハウスキーピング管理
  • バケーション/休暇追跡
  • パフォーマンス測定基準
  • パフォーマンス管理
  • パンチカード
  • ビジネスプロセスの自動化
  • ファイル・ストレージ
  • ファイル共有
  • フィードバック管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • フォーム作成・デザイン
  • フォーム管理
  • フルテキスト検索
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ブレインストーミング
  • プロジェクト管理
  • プロバイダ管理
  • プロフィール可視性管理
  • プロフィール変更承認
  • ベンダー管理
  • ベンチマーキング
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル販売
  • メッセージング
  • メンテナンス管理
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • モバイルアプリ
  • モバイルラーニング
  • モバイル・アクセス
  • モバイル時間追跡
  • ユーザー管理
  • ライブチャット
  • ランダム化
  • リアルタイム・スケジューリング
  • リアルタイム・チャット
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リソース管理
  • リッチテキスト・エディタ
  • リマインダー
  • リモートアクセス/コントロール
  • レイアウト、デザイン
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ロケーション追跡
  • ワークフロー構成
  • ワークフロー管理
  • 人材マネジメント
  • 人材派遣会社向け
  • 仮想キーボード
  • 休暇申請
  • 休暇管理
  • 休暇追跡
  • 住宅点検
  • 作業発注管理
  • 候補者管理
  • 利用率の追跡/分析
  • 割り当て管理
  • 可用性管理
  • 在宅ヘルスケア管理
  • 在庫管理
  • 地理的地図
  • 多言語
  • 学習管理
  • 定期アポイントメント
  • 履歴報告
  • 広報管理
  • 役割ベース許可
  • 従業員オンボーディング
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員ディレクトリ
  • 従業員データベース
  • 従業員ハンドブック
  • 従業員プロフィール
  • 従業員写真
  • 従業員活動モニタリング
  • 従業員福利厚生管理
  • 従業員管理
  • 従業員認識
  • 意識調査
  • 承認プロセス管理
  • 技術者管理
  • 文字起こし/チャット履歴
  • 施設スケジューリング
  • 施設資産管理
  • 時間と参加
  • 時間・支出追跡
  • 時間追跡
  • 検索/フィルター
  • 残業計算
  • 求人投稿
  • 求人管理
  • 派遣管理
  • 燃料追跡
  • 生産性分析
  • 画像の追加と編集
  • 病気休暇追跡
  • 空調業者向け
  • 経理統合
  • 給与管理
  • 統一ディレクトリ
  • 繰り返しのタスク
  • 自動スケジューリング
  • 自動タイムキャプチャー
  • 自己学習
  • 芝生管理用
  • 観念化
  • 認識追跡
  • 請負業者管理
  • 質問のカスタマイズ
  • 質問ライブラリ
  • 車両追跡
  • 輸送管理
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 進捗の追跡
  • 進捗レポート
  • 進捗状況パーセンテージ
  • 達成、リテンション
  • 配管業界向け
  • 電子フォーム
  • 電子署名
  • 非営利団体向け
  • 顧客データベース

Connecteamの競合SaaS製品

楽しく、柔軟でモチベーションを引き出す方法で、あらゆるプロジェクトのチーム共通の視点を生み出すビジュアル・コラボレーション・ツール。 Trelloの詳細
monday.comはクラウド型のWork OSです。オフィス、自宅、外出先のいずれからでも、チームによるプロジェクトや日常業務の遂行を支援します。 monday.comの詳細
チャット、会議、ファイル共有などの管理に役立つ、ビジネス・コミュニケーション用に開発されたクラウドベースのアプリケーションです。
Cloud-based HR software to manage holidays, rotas & absence anytime, anywhere. Plus, get free clocking in and expenses apps.
Easy and affordable employee scheduling software that can save you 80% admin time and 5% costs. Book a demo or try it for free today!
7shifts is designed to simplify team management, one shift at a time. Start your free 14-day trial today!
サービス企業向けのリマインダー付きオンライン予約システムです。顧客がオンラインで自ら予約できるようになります (含まれているのは無料版です)。 SimplyBook.meの詳細
Factorial streamlines HR processes for every stage of the employee life cycle so HR can focus on what really matters.
Sling is a free employee scheduling tool for managing your hourly employees. Get started for free in minutes, no credit card required!
Ezitracker is an end-to-end, web-based remote workforce management software that manages all day-to-day people management processes.
Workforce management providing time & attendance, scheduling, service delivery solutions to improve process and profits with live data.
Software for EVERY industry. Provide better service, organize your company, increase efficiency, save time, cut waste & inventory loss.
Gusto is the all-in-one HR platform for growing businesses—one place to hire, pay, insure, and manage your hardworking team.

Connecteamのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.8
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.9
機能
4.7
価格の妥当性
4.8

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
81%
4
17%
3
1%
2
1%
Kristina
Admin Specialist
認証済みLinkedInユーザー
建設, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Looks professional, easy to use, and great value for the cost.

5.0 2 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Scott
Scott
アメリカのDirector of Operations
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 無料トライアル
投稿者のソース

検討した類似製品:

Most Valuable APP for SMB Ever

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Our company utilizes employees here in the US, and numerous remote employees in the Philippines (less than 20 employees). We had one solution for scheduling, another program for task and project management, another app for messaging, and a cloud-based program for time-tracking. Until we found ConnectTeam. Everything we needed (plus more), all in a single solution. Not only did we cut our previous costs by 80%, everything is now in a single solution.

良いポイント:

- Only add the functions you want. Not encumbered by bloatware or features we will never us. - EXTREMELY intuitive. Once create an account, do the 5 minute walkthrough and you feel confident enough to manage yoir company. - Their FREE option is actually very useful and includes 80% of the features. - FLAT-FEE pricing! Once you decide to upgrade (we chose $29 plan) No 'per-user' cost like virtually every other solution. One flat-fee and can add up to 200 users with no hidden fees. - 24/7 live support; even for the free account! When we first got started, we had a couple hiccups, and at 1:30am, their live support spent over an hour helping us get everything working perfectly (thanks again Noam). - Supports overseas employees in other countries natively. E.g. we have employees in Philippines, and the installed the app and verified their phone numbers via text on their Philippines phone with no issue. Can text-message filipino worked through app, even on free mode. - Messaging/chat options are way better than other messaging apps. Like 'voice' chat, and the ability to integrate other formats. Supports rich text. Take FB messenger, Sling, and viber and combine all the good features, and this is what you have. - GPS tracking of all remote employees.

改善してほしい点:

- At the time of writing this review, all admin features have to be done through website, and not through the app (though they say they are working on that). - Could use more hierarchy fratures, other than just basic. Would be nice to see customizable permissions for Administrators (may support but I didn't see). - App only supports Android and iPhone. No desktop app for Windows or Mac available.

ConnecTeamからの返信

3 年前

Hi Scott! Thank you so much for taking the time to write this amazing review! Please note that there's A LOT you can do as an admin from the app, under the the ADMIN tab. Make sure to reach out to us for further assistance if needed :)

Robert
オーストラリアのOperations Director
病院、ヘルスケア, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

I am damn fussy and this is the closest thing to perfect I have found

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Terrific Software. Only spoke to support once, they responded within a few hours (and bear in mind we are the other side of the globe form them) so very happy.
We were purchased a high tier of the product but not the top tier, about a month ago they stopped billing us as they announced it was to be free for under ten employees. However, this software is a great contributor to why we won't be under them employees for much longer.

良いポイント:

Our entire business is based around scheduling, we send workers out into the field and their tasks and shift times are liable to change with no warning. I sit at the desktop app in the middle of all the action and my team use their mobile phones to update me constantly. Lots of software does that, such as Deputy etc, but I liked the ease of scheduling. One you adapt the language (for us "job" = client and "user" = team member so it's pretty easy) It's excellent at long range repeated scheduling, and then altering the schedule on an hurly basis as things unfold.

改善してほしい点:

There's a little bit on going in and out of the Job Scheduling and Time Clock areas, would love to be able to see both simultaneous of link them e.g. click on a past shift in Scheduling and go straight into any shift change requests for it that exist, but other than that, not much!

Connecteamからの返信

先月

Thank you so much for your detailed review, Robert! We appreciate your support and feedback and already forwarded it to our Product teams :) Thanks again!

Michael
Michael
英国のDirector
認証済みLinkedInユーザー
ファシリティサービス, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

User-friendly software with many features, but needs improvements around scheduling & time clock

2.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: We have been using the software for about 8 month now. Some problems have been resolved. A huge improvement was around open shifts. That feature was basically unworkable until a few months ago. However, no improvement in core functionality of job scheduling and time clock since then.

良いポイント:

We mainly use software for job scheduling and time clock. Pros: It is easy to create a job and a shift Easy to add an employee Job scheduling views are good Training module (courses) has been useful

改善してほしい点:

The more employees and jobs you add, the slower it gets for admin users The jobs schedule opens slow on mobile phones The app users a lot of RAM memory on desktops If you have many shifts in the schedule, the app may start freezing The company often focuses on getting some minor features rather than improving their core elements, such as Job Schedule and Time Clock Not easy to go through Time Clock entries as the hours in Job Schedule are not shown. They claim that Time Clock and Job Schedule are synced, but sync only works for mobile users to clock in and out. There is no sync for admin users, who are checking the entries! Chat feature is undeveloped. It is easy to send information to staff, but it is not possible for field staff to have 1 clear communication channel. The job schedule shows names of the person, who created a job, so field staff have multiple conversation about various jobs, rather than have 1 point of contact. If the person who created the job is away, there is no way to see the message. So software creates a communication nightmare for admin and for field staff as well.

Connecteamからの返信

3 か月前

Thanks for the feedback, Michael. First, it sounds like you're experiencing some technical issues. Things should not load slow or freeze. The best we can suggest is to contact us so we can investigate your issues and have them resolved. As for the schedule and time clock sync, there might be a misunderstanding or unfulfilled expectations here, and we'd like to clarify: the sync doesn't mean that any scheduled shift will automatically create a time entry in the timesheets. The schedule lets users know what they need to do, when and from where, but they must clock in and out for those entries to show in their timesheets. As for the chat - what's missing for you that you feel it's undeveloped? As for employees seeing who created a shift - that's 100% to your control as an admin. Simply remove this option from the scheduling settings menu. Would like to connect with us so we can see what can be done to assist you? Please email me personally at [email protected] :)

Richard
英国のDirector
ファシリティサービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Connecteam is the winner.

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: It has been a massive time saver, if you don't make any entry mistakes! Our staff love using it, we get very little down time too.
To be honest, the only issues we do get is on IPhones that need to update their OS. If the employee doesn't do it very soon after notification it can cause Connecteam to stop working properly. Even after removing and downloading again. Learning curve for the phone owner i'd say!

良いポイント:

Excellent one time entry scheduling. Scheduling up to 12 months in one go! With either: weekly, daily, 4 weekly. 3 weekly, monthly or quarterly schedules. GPS location clock in and out. Very little usage of data on employee devices! Easy export to Excel for payroll management. Break down of all jobs worked on, plus rounded up time spent on say, "travelling between jobs". Makes it so much easier to manage our payroll when we use detailed itemized payment categories (Basic pay, travel time, commercial rate, mileage, holiday etc...).

改善してほしい点:

It would be good when inserting a PDF or picture in Updates, you can also enter some text to go with it.

Connecteamからの返信

2 か月前

Richard, thank you SO MUCH for this detailed review! We highly appreciate the time you've spent writing this review :) As for attaching a file to an Update - the way Updates work, allows you to add text and files as you see fit. There's no need to add a caption as you can simply write down whatever you like anywhere in the update. So you can actually create it as "text-image-text-PDF-text-video", and so on :) On the other hand, when attaching an image or a video in the Chat, you do have the option to add a caption as it doesn't have the Update structure :) As for iOS - All devices, including iPhones, shouldn't have any issues, especially when using a supported iOS and using the latest version of Connecteam, which is being updated mostly automatically on a weekly or bi-weekly basis. If you encounter any issues, please don't hesitate to contact us over the live chat from your admin dashboard or app :) You can also email us at [email protected] Thanks again :)

Audrey
アメリカのAgency Manager
病院、ヘルスケア, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Connecteam offers user friendly and efficient ways to manage a business.

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Connecteam is an efficient app that has helped me build training databases and easy reference materials for team members. It is also an effective way to communicate with and assess team needs throughout the work week.

良いポイント:

Connecteam is efficient and affordable. Team communication and training materials are easily accessed, and created without a large learning curve. Customer service is very responsive, and works tirelessly to fix software issues that arise.

改善してほしい点:

The scheduling and calendar piece of the app used to be difficult to coordinate with google calendar, however, I have not re-tried this after new features have come out. I wish more administrative capabilities were available via mobile device access.

Connecteamからの返信

3 週間前

Thank you so much for your detailed review, Audrey! We know that the Google Calendar sync can be improved and it's already on our roadmap to make it better :) As for more mobile capabilities for admins - we're adding more and more with each app update on a bi-weekly basis. If you have any specific capabilities you'd like to see on your mobile app as an admin, please email our product team at [email protected] so we can prioritize it :) Thank you so much!

この製品が属するカテゴリ