Birdeyeの概要

Birdeye’s all-in-one platform provides remarkably easy, scalable tools to effortlessly manage online reputation and gain customer experience insights to grow sales and thrive.
More than 80,000 local businesses and brands use Birdeye to be found online through local listings and reviews; engage with consumers through webchat, text, and social media messaging; collect digital payments; and gain insights to improve customer experience with survey, ticketing and benchmarking tools.

Birdeyeの対象ユーザー

Local businesses and brands looking to build a strong online reputation fueled by customer feedback, boost ratings, and establish trust to acquire new customers.

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Android(モバイル), iPhone(モバイル), iPad(モバイル)

企業情報

  • Birdeye
  • 所在地:Palo Alto (アメリカ)
  • 2012年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, オーストラリア, カナダ, ニュージーランド, プエルトリコ 他1つ

言語

英語

企業情報

  • Birdeye
  • 所在地:Palo Alto (アメリカ)
  • 2012年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, オーストラリア, カナダ, ニュージーランド, プエルトリコ 他1つ

言語

英語

Birdeyeの動画と画像

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Birdeyeソフトウェア - 4
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Birdeyeを類似製品と比較する

Birdeye

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Birdeyeの機能・特徴

  • 1対1メッセージング
  • AI/機械学習
  • API
  • CRM
  • MMS
  • SEO監査
  • SEO管理
  • SMS一斉送信
  • SNS共有
  • Webサイト・モニタリング
  • Webサイト訪問者の追跡
  • Web追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • アンケート作成
  • アンケート/投票管理
  • エンゲージメント追跡
  • オフライン・フォーム
  • オーディエンス・ターゲティング
  • カスタムURL
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キーワード追跡
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • コードフリー開発
  • サポートチケット管理
  • サードパーティ統合
  • スキップロジック
  • スケジュールされたメッセージ
  • ソーシャル・メディア・モニタリング
  • ソーシャル・メディア統合
  • ソーシャル・リスニング
  • タグ付け
  • ダッシュボード
  • チャットボット
  • テキスト分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • ナレッジベース管理
  • ネガティブ・フィードバック管理
  • バーチャル・アシスタント
  • パフォーマンス測定基準
  • フィードバック管理
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロアクティブ・チャット
  • マルチチャネル・キャンペーン
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・データ収集
  • マルチチャネル販売
  • メール・マーケティング
  • モニタリング
  • モバイル・アクセス
  • ライブチャット
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム会話
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム通知
  • リアルタイム顧客対応チャット
  • リード資格
  • レビュー・モニタリング
  • レビュー・リクエスト
  • レビュー生成
  • レビュー通知
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • 人間への取り次ぎ
  • 多言語
  • 広報管理
  • 応答管理
  • 感情分析
  • 拡張分析
  • 文字起こし/チャット履歴
  • 検索/フィルター
  • 構成済みボット
  • 競合分析
  • 自動応答
  • 自動応答装置
  • 自然言語処理
  • 評判管理
  • 質問分岐
  • 連絡先管理
  • 顧客エンゲージメント
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客体験の管理
  • 顧客履歴

Birdeyeの競合SaaS製品

Housecall Pro is a top-rated business solution for home service professionals to streamline scheduling, dispatching, payments, & more.
The Ultimate Patient-1st Engagement Solution. For 20 years SR has been the benchmark by which all others measure themselves.
Sprout Social offers social media engagement, publishing, analytics, listening and reporting solutions for leading agencies and brands.
Yextは企業の情報を整理し、消費者が求める答えを検索している場所へ直接届けることができるようにします。
Reputation Management solution to to increase online testimonials & reviews.
Swell helps prospects find your business through online reviews, converts website visitors, & turns customer interactions into revenue.
Marketing platform that integrates with CRM and POS systems and works in the background to generate online reviews.
Automated system to empower local businesses by generating new customers using referral marketing.
Cloud-based review management tool that helps businesses manage negative reviews, organize customer surveys and reward employees.
Optimize review management process with 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability.
Simplify FOH busywork while growing your following with our high-intent network, so you can focus on the guest.
#1 review management platform for service based companies, marketers, agencies, and SEO companies!
Software that provides developers with instant message targeting, customized notification content, and unlimited reporting of events.

Birdeyeのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.7
機能
4.7
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
David
David
CEO
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Works well and good support

5.0 2 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Nick
Nick
カナダのCEO
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Best choice for review management platforms

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: I'm quite happy with everything. We have run into some billing issues, technical issues, etc, but we did manage to get everything resolved. We were assigned a customer service rep and they've been very helpful in ironing out any problems. I've been with these guys for almost 2 years and I don't have any interest in switching to a different provider.

良いポイント:

We tried a few different review management systems but BirdEye was the most established one. They offer great deals for marketing agencies that are looking to whitelabel the software and offer it to clients as part of the marketing packages. This was a huge plus for us.

改善してほしい点:

Software can be clunky. Think of BirdEye like Salesforce, they're the biggest in the space because the software is good but it can also be rather clucky to use. Other review management systems were more streamlined but I think BirdEye more than makes up for it with customer service and support.

BirdEyeからの返信

2 年前

Hi Nick, thanks for choosing BirdEye! We appreciate you being a BirdEye partner and we look forward to the years to come. Keep up the great work!

Antonette
アメリカのCEO
建設, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Great service and superior product

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: It's been great. Customer service is great and professional.

良いポイント:

My favorite feature is the review platform (which is why we purchased the Birdeye product. However, the sms feature has proven a return on investment in itself. It was a feature I didn't think I would use but it has significantly increased our business.

改善してほしい点:

I wish there was a better integration and easier way to leave reviews for platforms such as Yelp and Facebook. I know this is not a Birdeye problem as it is Yelp and Facebook policy issue. I also wish it integrated with Thumbtack.

Isabella
アメリカのContent Marketing Specialist
家具, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Birdeye Review

3.0 先月 新着

良いポイント:

I like the consistent communication with our Birdeye rep. Everyone we've worked with has been super helpful and responsive.

改善してほしい点:

It's definitely a fairly new company and they don't have all the features that I would want, but they're working on it and in the process of rolling out new features all the time.

Birdeyeからの返信

3 週間前

Thank you for taking the time to leave us a review, Isabella.

Miranda
アメリカのClient Strategy Specialist
マーケティング、広告, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Easy to use and great support!

5.0 3 か月前

良いポイント:

It was super easy to get this off the ground for us and for our clients. The support provided by the Birdeye team has been nothing short of fantastic.

改善してほしい点:

I have heard from everybody on the team and even noticed it during our onboarding, there is a giant delay between when something is clicked to when it actually loads. Occasionally have issues with things never loading.

Birdeyeからの返信

2 か月前

Hi Miranda! Thanks so much for choosing Birdeye! We appreciate the partnership!

Evan
アメリカのDirector of Patient Engagement
メンタルヘルスケア, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Birdseye is great for patient engagement!

4.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Overall I am very satisfied with Birdseye. From the user-friendly functionality of the software to the different and broad aspect of functions, I was able to do a lot more than initially expected.

良いポイント:

The live chat/texting capability is great and easy to use especially if you have multiple locations. I used the software to develop and send customer satisfaction surveys. This function is great however when the results come in and the data is compiled there can definitely be improvement in the presentation aspect of it.

改善してほしい点:

As stated above I was a bit disappointed with it results data from the surveys I sent out to customers. When using a rating scale system they compile the data and creates graphs etc. however they are very hard to read let alone present in a meeting. This function can definitely be improved.