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ServiceNowとは?

成長するIT組織がチーム間のコラボレーションを促進して問題の根本原因を特定し、インシデントを管理して生産性を向上できるよう設計された、ITサービス管理ソリューション。ServiceNowでは、チームがAI対応型仮想エージェントを使い、カスタム・テンプレートの使用、カスタマー・サービスや人事の一般的な状況に関するリクエストを管理できるようにします。プラットフォームには、変更およびリリース管理、予測インテリジェンス、ナレッジ管理などの機能があります。

ServiceNowの対象ユーザー

ITSMスペース。これには、あらゆる規模や業界の成長企業が含まれます。

ServiceNowソフトウェア - 1
ServiceNowソフトウェア - 2
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ServiceNowソフトウェア - 4

ServiceNowをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

ServiceNow

ServiceNow

4.5 (260)
$100.00
無料バージョン
無料トライアル
73
連携サービスが見つかりません
4.2 (260)
4.2 (260)
4.3 (260)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$7.16
無料バージョン
無料トライアル
160
20
4.1 (14,661)
4.3 (14,661)
4.2 (14,661)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

ServiceNowの他のおすすめ代替製品

Jira
高評価の機能
アジャイル方法論
タスク管理
課題管理
Help Scout
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
ナレッジベース管理
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高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット
Remedyforce
高評価の機能
アラート/エスカレーション
セルフサービスポータル
チケット管理
Salesforce Sales Cloud
高評価の機能
CRM
連絡先データベース
顧客データベース
Visual Studio Code
高評価の機能
コード点検
サードパーティとの連携
バージョン管理
Zendesk Suite
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット
Autotask PSA
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
時間・支出追跡
Summit
高評価の機能
インシデント管理
リアルタイム通知
資産追跡

ServiceNowの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.2
カスタマーサービス
4.3
機能
4.5
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
匿名レビュアー
情報技術、情報サービス, 10,000+人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

カスタマイズできすぎてしまう

1.0 2 年前

良いポイント:

チケットの内容から粒度まで、設計時にカスタマイズ出来過ぎる部分が多く、ページの設計者から利用者までの全員がチケットの文化やベストプラクティス を理解しているという理想的なチームであれば、有利に働く。

改善してほしい点:

チケットの内容から粒度まで、設計時にカスタマイズ出来過ぎる部分が多く、運用をきちんとイメージした設計ができないと、複雑で煩雑な仕様になりやすい。また、GUIも無駄な機能が多すぎるため、本当にアクセスしたいページまでのジャーニーが長すぎる。

John
John
フィリピンのGame Release Support
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ゲーム, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

ServiceNow Review by a Former Helpdesk Technician

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: its all good, the best ticketing software for me. also Jira

良いポイント:

Everything, I love ServiceNow. I used it in 4 different IT BPO companies here in the Philippines.Integration to other systems is really good and helpful.

改善してほしい点:

I can't think of any Cons using ServiceNow, it really depends on the Management or Admin that handles ServiceNow. some management can't utilize ServiceNow's great features.

Terry
オーストラリアのIT manager
公共施設, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

ServiceNow is very advanced tool but very expensive.

5.0 9 か月前

良いポイント:

ServiceNow is the leading ITSM tool in the market. It offers a comprehensive range of features and capabilities that can meet any business needs. It is constantly updated with new versions that bring more innovation and value to its customers.

改善してほしい点:

ServiceNow is not a cheap option when it comes to ITSM tools. It can be a significant expense for organizations that have limited budgets and need quick results. ServiceNow requires a long implementation process that involves multiple stages and customizations. It also demands a dedicated staff member to maintain and manage the tool effectively.

Carlos
アメリカのIT Business Analyst
保険, 10,000+人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

One-Stop-Shop for Ticketing

4.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Great experience with an intuitive tool that integrates with other enterprise systems and facilitates task completion.

良いポイント:

I liked that it integrated with the other systems we use like Salesforce and apparently Quick Base. Also, I liked seeing the tracking of comments made, updates to the ticket, questions, etc.. It provided a sequence of events and allowed for document attachment.

改善してほしい点:

I had no real complaints; it worked as intended and is better than other "ticketing" tools that I have used.

Mihir
アメリカのInformation Security Intern
教育管理, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

検討した類似製品:

Easy to setup but limited features

3.0 2 年前

製品を使ってみた感想: We use service now every time a change request needs to be raised our experience has been fine but the UI is very bad.

良いポイント:

It's easy to setup and has limited features without overwhelming the user

改善してほしい点:

The features are limited and UI is very bad