HubSpot CRMの概要

HubSpotは、企業の成長に合わせて拡張することのできる価格とパッケージのオプションを提供します。5人の少数精鋭チームにも、500人の洗練された営業チームにも対応可能です。HubSpot顧客関係管理 (CRM) ソフトウェアは、データのログ作成に費やす時間を短縮したいと考えている企業向けに構築されています。一元化されたカスタマイズ可能なデータベースに連絡先を保存することができます。また、リードに関する情報を1か所で確認することができ、情報を見つけるために受信トレイを掘り下げる必要がなくなります。今すぐ無料のHubSpot CRMをお試しください。

HubSpot CRMの対象ユーザー

HubSpot CRMは、成長中のチーム向けに構築されています。現在120カ国以上で、10万社を超える企業が受賞歴のあるHubSpotのソフトウェアを使用して顧客の関心を引き、満足度を向上させています。

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Android(モバイル), iPhone(モバイル), iPad(モバイル)

提供会社

  • HubSpot
  • 所在地:Cambridge (アメリカ)
  • 2012年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, インド, オランダ 他19つ

言語

スペイン語, ドイツ語, フランス語, ポルトガル語, 日本語 他1つ

HubSpot CRMの料金プラン

最安値プラン:

ベンダーからの情報提供なし
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

HubSpot CRMには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 HubSpot CRMの有料プランはN/Aから利用できます。

提供会社

  • HubSpot
  • 所在地:Cambridge (アメリカ)
  • 2012年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, インド, オランダ 他19つ

言語

スペイン語, ドイツ語, フランス語, ポルトガル語, 日本語 他1つ

HubSpot CRMの動画と画像

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HubSpot CRMの特徴

  • CRM
  • Macデバイス用
  • iPadデバイス用
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アラート/通知
  • インタラクション追跡
  • オポチュニティ管理
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン管理
  • コラボレーションツール
  • サードパーティ統合
  • スケジューリング
  • スタートアップ向け
  • セグメンテーション
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • パイプライン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • フィールドのカスタマイズ
  • プロジェクト管理
  • マーケティングの自動化
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • リード・キャプチャ
  • リード区分
  • リード管理
  • リード資格
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 予測分析
  • 営業パイプライン管理
  • 土地管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 検索/フィルター
  • 紹介追跡
  • 見積もり、概算
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 金融機関向け
  • 顧客データベース
  • 顧客管理
  • 顧客追跡

HubSpot CRMの類似SaaS製品一覧

財務、顧客関係、サプライチェーン・プロセスを自動化する統合ビジネス管理ソリューションです。
Pardot's lead management features CRM integration, email marketing, lead nurturing, lead scoring, and ROI reporting.
170カ国の13万以上の顧客がActiveCampaignを利用し、連絡先管理からメールの個別化までのマーケティング活動を自動化しています。
Zendeskは、業界トップレベルのカスタマー・サービス・ソリューションを提供します。
効果的なコラボレーション、コミュニケーション、ソーシャル・ネットワーキング、ワークフロー、および知識管理用に設計されたハイエンド・ソリューション。 Bitrix24の詳細
Mailchimpのオールインワン・マーケティング・プラットフォームは、小企業の市場をよりスマートにし、ビジネスの成長を加速させます。
適格なリードを作り、マーケティングの支出を収益に変換する、強力で使いやすいマーケティング自動化ソフトウェアです。
業界トップクラスのカスタマー・サービス・プラットフォームは、革新的なツールと統合されたデータでサービス従業員を強化します。

HubSpot CRMのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.5 (3,294)
使いやすさ
4.4 (3,294)
カスタマーサービス
4.4 (3,294)
機能
4.3 (3,294)
価格の妥当性
4.4 (3,294)

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Elizabeth W.
Elizabeth W.
アメリカのSenior Director Of Digital Marketing
認証済みLinkedInユーザー
小売, 5,001-10,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Improve the relationship with your customers

5.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: It is an automated software that will help you with the organization of your company's activities, you can schedule appointments, schedule a client with an advisor, broadcast messages, create notes on each client, send mass emails, make calls, you can create tasks to have the optimal follow-up of this client, history of orders placed.

良いポイント:

I like HubSpot because it's a complete CRM platform, you can organize your sales, marketing campaigns, customer service. This software will help you with the business growth strategy through marketing techniques. It has several plans and different costs. You will be able to obtain information in graphs of the statistics, access your contacts that are being created (clients, prospects), you can assign advisors to attend to each client. Something that I can highlight is that it has a free version in which you can use several tools, ideal for those who want to see how it works, and then there is the Enterprise version, which is the most complete and to handle more contacts.

改善してほしい点:

It is a platform with many functions and at first it can be difficult to understand, it would be nice if it had more tutorials on the platform to guide you through the different tools

認証済みレビュアー
アメリカのSenior Product Manager
認証済みLinkedInユーザー
金融サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

HubSpot: A Swiss army knife that costs less than an arm and a leg, initially

4.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: My experience has been great with HubSpot. The Free and Starter plans offers excellent values and functionalities. Instead of piecing numerous SaaS bits together, HubSpot is a one-stop shop that is backed up by a reputable company and a lively ecosystem. Its knowledge base is vast and I can usually find solutions on its FAQs or HubSpot Certified Group on Facebook. You cannot reliably claim that about other niche platforms.

良いポイント:

I got introduced to HubSpot via its Academy, which truly has excellent educational content. HubSpot brilliantly uses its extensive knowledge base to attract prospects. As part of the InBound Sales certification course, I started using its CRM and gradually expanded to other service offerings, such as the self-service scheduling and chatbot services. What HubSpot does better than its competitors is the seamless integration between the mega modules (Marketing, Sales, Customer Service, CMS and Operations). You can start with as few/many modules as your organization needs.

改善してほしい点:

The Starter Plans are cost-effective ($0 to $45/month) but shoot up astronomically as you scale up to Professional and Enterprise tiers ($360+/month). A more economical tier between Starter and Professional would better serve the SMBs.

Valerie H.
アメリカのProject Manager
デザイン, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Overall... Meh

3.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: If you're using hubspot for the advanced features (sales pipeline, MAP, etc) and just need a CRM to house some data, Hubspot CRM is ok. If you utilize your CRM in an in-depth way with custom fields & reporting, HubSpot may feel like a downgrade. It was also a huge lift for us to manually import every field into HubSpot. We had 3 -4 imports (to write data and then overwrite other data) per type of information from Zoho over to HubSpot it was very cumbersome and less than ideal.

良いポイント:

It houses all of our data and I do believe that the additional features (MAP & Salespipeline) are helping our sales and marketing teams to be more effective in their jobs.

改善してほしい点:

If you've used a true CRM before, you'll notice that hubspot was not setup as a CRM initially. It was an add-on that they've done an ok job at. If you use the CRM day in and day out - it's cumbersome. Data is housed in ways that makes a user click 3 - 4 times just to find a field. We had Zoho before moving to Hubspot. The data was held in a much more user friendly way and the reporting was more robust.

Avash K.
Avash K.
ネパールのIT Director
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
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Easy to Use Popular CRM for Small Businesses

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Hubspot CRM is an awesome CRM that I have set up for many of my clients with small businesses. It is easy to deploy, implement and maintain. It is also easy to teach to clients and there is low learning time. While not the most powerful CRM, it is surely the best CRM for small businesses. I highly recommend Hubspot CRM to every small business.

良いポイント:

The best thing about Hubspot is that it's a very popular CRM software so if you run into any problems - you can easily find someone to help you. Also, there are a lot of tutorials available online from where one can easily learn Hubspot CRM. Another thing that I like very much about Hubspot CRM is that it has a free plan which can be highly beneficial for small businesses and startups. Even the free plan is competitive with paid plans of other CRMs. Another pro about Hubspot CRM is its intuitive workflow and user interface that makes it very easy to learn and use. Hubspot CRM is the easiest CRM I have ever used - even someone with below-average knowledge can use Hubspot easily with proper training. Also, there are a lot of integrations available like WordPress integration which is very useful for small businesses.

改善してほしい点:

There aren't many advanced features available with Hubspot CRM so it may not be very useful for large businesses. Also, there is a free plan and there is quite an expensive plan - I wish there was something in the middle as not everyone can afford it. However, one can start with a free plan and move to a paid plan when needed so that's a plus.

検討した類似製品: Dynamics 365

HubSpot CRMに切りかえた理由: Hubspot was recommended by many of my co-workers and also has a free plan.

認証済みレビュアー
アメリカのCEO
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Great CRM for startups

4.0 2 週間前 新着

良いポイント:

I like the knowledge base HubSpot has built around their software. It helps a lot in maximise the value of it.

改善してほしい点:

The analytics in HubSpot is my least favourite feature. Very difficult to configure.

検討した類似製品: PipedriveSalesforce Sales Cloud

HubSpot CRMに決めた理由: Because we wanted something more robust

切り替える前の製品: Google Sheets

HubSpot CRMに切りかえた理由: Because of recommendation we’ve got from the industry