キャプテラ - 企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし15年

HubSpot CRMの概要

HubSpotは、企業の成長に合わせて拡張することのできる価格とパッケージのオプションを提供します。5人の少数精鋭チームにも、500人の洗練された営業チームにも対応可能です。HubSpot顧客関係管理 (CRM) ソフトウェアは、データのログ作成に費やす時間を短縮したいと考えている企業向けに構築されています。一元化されたカスタマイズ可能なデータベースに連絡先を保存することができます。また、リードに関する情報を1か所で確認することができ、情報を見つけるために受信トレイを掘り下げる必要がなくなります。今すぐ無料のHubSpot CRMをお試しください。

HubSpot CRMの対象ユーザー

HubSpot CRMは、成長中のチーム向けに構築されています。現在120カ国以上で、10万社を超える企業が受賞歴のあるHubSpotのソフトウェアを使用して顧客の関心を引き、満足度を向上させています。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • HubSpot
  • 所在地:Cambridge (アメリカ)
  • 2012年設立

HubSpot CRM のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, インド, オランダ 他19つ

言語

スペイン語, ドイツ語, フランス語, ポルトガル語, 日本語 他1つ

HubSpot CRMの料金プラン

最安値プラン:

$0.00
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

HubSpot CRMには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 HubSpot CRMの有料プランは$0.00から利用できます。

企業情報

  • HubSpot
  • 所在地:Cambridge (アメリカ)
  • 2012年設立

HubSpot CRM のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, インド, オランダ 他19つ

言語

スペイン語, ドイツ語, フランス語, ポルトガル語, 日本語 他1つ

HubSpot CRMの動画と画像

HubSpot CRMソフトウェア - 1
HubSpot CRMソフトウェア - 2
HubSpot CRMソフトウェア - 3
HubSpot CRMソフトウェア - 4
HubSpot CRMソフトウェア - 5
もう6件表示する
HubSpot CRMの動画
HubSpot CRMソフトウェア - 1
HubSpot CRMソフトウェア - 2
HubSpot CRMソフトウェア - 3
HubSpot CRMソフトウェア - 4
HubSpot CRMソフトウェア - 5

HubSpot CRMの機能や特徴

  • CRM
  • Macデバイス用
  • iPadデバイス用
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アラート/通知
  • インタラクション追跡
  • オポチュニティ管理
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン管理
  • コラボレーションツール
  • サードパーティ統合
  • スケジューリング
  • スタートアップ向け
  • セグメンテーション
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • パイプライン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • フィールドのカスタマイズ
  • プロジェクト管理
  • マーケティングの自動化
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイム顧客対応チャット
  • リード・キャプチャ
  • リード分布
  • リード区分
  • リード生成
  • リード管理
  • リード育成
  • リード資格
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 予測分析
  • 事業予測
  • 営業パイプライン管理
  • 土地管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 検索/フィルター
  • 紹介追跡
  • 見積もり、概算
  • 販売レポート
  • 販売予測
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 金融機関向け
  • 顧客データベース
  • 顧客管理
  • 顧客追跡

HubSpot CRMの競合SaaS製品

120カ国以上の10万を超えるユーザーが、HubSpotのソフトウェアを使用して顧客の関心を惹きつけ、満足感を与えています。 HubSpot Marketing Hubの製品詳細
統合されたアプリケーション・スイートには、インターネットを介して24時間年中無休でアクセスできる、メール、カレンダー、アドレス帳が含まれています。
業界トップクラスのカスタマー・サービス・プラットフォームは、革新的なツールと統合されたデータでサービス従業員を強化します。
データに基づくデジタル・マーケティングで、生涯にわたる顧客関係を築くことができます。
高い評価を得ているビジネス・メッセンジャーを利用して、顧客関係を強化することができます。
Zendeskは、業界トップレベルのカスタマー・サービス・ソリューションを提供します。
Zoho CRMは、包括的な顧客関係ライフサイクル管理ソリューションを企業に提供します。
monday.comはクラウド型のWork OSです。オフィス、自宅、外出先のいずれからでも、チームによるプロジェクトや日常業務の遂行を支援します。 monday.comの製品詳細
効果的なコラボレーション、コミュニケーション、ソーシャル・ネットワーキング、業務フロー、および知識管理用に設計された高度­なソリューションです。

HubSpot CRMの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.4
機能
4.3
価格の妥当性
4.3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
執筆、編集, 自営業
使用期間: 1~5か月
投稿経路

このソフトウェアについての良い点と悪い点

4.0 12 か月前

製品を使ってみた感想: HubSpotCRMは、顧客管理に必要な機能が充実しており、使いやすいインターフェースが特徴的な優れたツールだと思います。顧客とのコミュニケーション履歴を一元管理できることで、ビジネスプロセスの効率化や顧客サービスの向上につながる。。ただ、機能が多く初めて使用する人には少し複雑に感じるかもしれません。また、最新の機能を使うためには追加料金が必要な場合があるため、予算の面で注意が必要です。

良いポイント:

電話内容やメール内容、対面での打ち合わせ内容など、顧客に紐づくあらゆる過去応対データをこの一つに集約化できる。また、ールフォームからの問い合わせや申込など、放置されやすい見込顧客の管理とアフターフォローの自動化ができる点がいいと思う。

改善してほしい点:

現在の機能については申し分ないが、ZoomなどのWEB会議ツールとの連携ができると良い。Zoomの録画データを自動的にHubSpotCRM側に転送できるシステムがあると、顧客との応対データの集約化をより実現できるのではと思う。

Jonathan
Jonathan
アメリカのCo-Founder, CEO
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Best For Scaling Small Business RevOps

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: We are excited to keep trying new features on HubSpot that continue to augment our marketing and sales processes. Our team is gearing up this first quarter to implement there new AI integration into our business processes, excited for the year ahead!

良いポイント:

There are so many features that have been added on throughout the last few years, and we think AI is going to augment that. The most important process is moving leads down the pipeline for us with different automations, and assigning different team members self-qualified leads that can book calls through the HubSpot calendar. Apart from automations we are also very happy with how the Hubspot chat features connects to other social networks, critical for connecting leads to sales and customers to support.

改善してほしい点:

Lead capture feature isn't as flexible as other form competitors like TypeForm, it would be nice to have a component that didn't initially overwhelm visitors with the input fields.

検討した類似製品: Salesforce Starter

HubSpot CRMに決めた理由: More functions that integrated into our tech stack ecosystem available on Hubspot.

切り替える前の製品: Pipedrive

HubSpot CRMに切りかえた理由: Easy of use compared to having a consultant set up SalesForce for us.

Daniel
アメリカのCo-Owner
美術、工芸, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

A simple CRM solution that packs a big punch

5.0 先月 新着

良いポイント:

HubSpot seamlessly integrates with our website platform (Wordpress) to capture leads and automagically create a prospective customer flow. There are times when our Wordpress contact plugins become inoperable and our HubSpot integration acts as a safety net. Our business uses the free tier of service and even that provides us with a lot of power and essential components of our client relationship framework.

改善してほしい点:

The trickiest thing about HubSpot is figuring out exactly which options to implement because the feature set is so robust. That said, it's a snap to get things up and running with a basic setup and then scale up from there. For me, that meant utilizing it to capture new inbound leads, seeing what other options the software gave us, and then customizing a pipeline from there.

Rob
英国のKey Account Manager
情報技術、情報サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great for Marketing, not that great for sales

3.0 2 か月前 新着

良いポイント:

Easy to use, they have a good mobile app.

改善してほしい点:

Reporting (for sales) is far more basic than other systems eg. Salesforce. Managing duplicates is a real pain and takes a lot of manual work. Setting up workflows is also a little difficult. The functionality around creating sales account plans and stakeholder maps is a nuisance. Not as many pre-built integrations as Salesforce and nowhere near as customisable. I'd say it's a good system for small teams or marketing teams.

Drew
Drew
アメリカのCEO
認証済みLinkedInユーザー
病院、ヘルスケア, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

HubSpot and Small Business Sales Growth

4.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: Overall, our experience was positive, and our sales team has no complaints. Again, we find our limiting factor is more on the growth of our service department. HubSpot, is a mobile friendly CRM that works great for a growing sales team. Additional marketing features can be added, but that is a separate cost, unless you have in house marketing talent.

良いポイント:

HubSpot is great at tracking relationships at the individual level. These can be tracked from prospect to conversion, and all related activity can be easily tracked and revisited. Dashboards can be setup to track meta data, but is limited in how it can be customized.

改善してほしい点:

All of our dislikes in HubSpot are related to the service side. The sales side of this CRM is sufficient or better to other CRM's, but is limited in customizable solutions. This will need to be discussed when considering your companies specific needs.

検討した類似製品: Salesforce Sales Cloudmonday.com

HubSpot CRMに決めた理由: Sugar CRM was ineffective for us, and was a legacy system I inherited. This was an overall disappointment for our team, so the strategic decision was made to move to HubSpot to better enable our sales team.

HubSpot CRMに切りかえた理由: The marketing integration was a recommendation of the marketing company we partnered with for inbound leads. The lead generation did not pan out, but this was not fault of HubSpot.