ServiceTitan

ServiceTitanの概要

ServiceTitan is the leading all-in-one software solution for residential and commercial field service businesses. With powerful tools that improve sales, supercharge your team, and provide real-time insights, ServiceTitan is trusted by more than 100,000 service professionals and by the world's best companies. Get a customized demo to see how ServiceTitan can help YOUR business grow.

ServiceTitanの対象ユーザー

HVAC, plumbing, electrical, garage door, chimney sweep, and water treatment companies looking to grow their revenue, streamline their business, supercharge their team, and delight their customers.

ServiceTitanの詳細

ServiceTitan

2012年設立

ServiceTitanの詳細

ServiceTitan

2012年設立

ServiceTitanの動画と画像

ServiceTitanの動画
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ServiceTitanソフトウェア - 2 - サムネイル
ServiceTitanソフトウェア - 3 - サムネイル
ServiceTitanソフトウェア - 4 - サムネイル
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$149.00/月

無料プラン

無料プラン なし
無料プラン なし
無料プラン あり
無料プラン なし

無料トライアル

無料トライアル なし
無料トライアル なし
無料トライアル あり
無料トライアル あり

ServiceTitanのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • FAQ/フォーラム
  • ナレッジベース
  • 電話サポート
  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Mac(デスクトップ)
  • Windows(デスクトップ)
  • Linux(デスクトップ)
  • Windows(オンプレミス)
  • Linux(オンプレミス)
  • Android(モバイル)
  • iPhone(モバイル)
  • iPad(モバイル)

トレーニング

  • 対面
  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • ドキュメンテーション
  • 動画

ServiceTitanの機能

  • API
  • OSHA記録保持
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • インシデント管理
  • オフライン・アクセス
  • コンプライアンス管理
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  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
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  • トレーニング記録管理
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  • ドキュメント管理
  • バージョン管理
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  • フォーム管理
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  • リアルタイム・モニタリング
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  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リスクアラート
  • リスク・マネジメント
  • リスク分析
  • リスク評価
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 労働安全管理
  • 危険物管理
  • 品質管理
  • 変更管理
  • 役割ベース許可
  • 従業員管理
  • 是正措置・予防措置 (CAPA)
  • 点検管理
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 職業健康管理
  • 設定可能ワークフロー

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  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
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  • 手数料管理
  • 検索/フィルター
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  • 監査管理
  • 経理統合
  • 自動再注文
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 販売レポート
  • 電子決済
  • 顧客データベース
  • 顧客履歴

フランチャイズ管理の比較一覧をすべて表示する

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  • 継続発注
  • 継続請求
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プールサービスの比較一覧をすべて表示する

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ServiceTitanのレビュー

全176件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.3
カスタマー・サービス
4.5
機能
4.3
価格の妥当性
3.9

評価別レビュー数

5
121
4
37
3
4
2
5
1
9

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Marlin C.
Marlin C.
アメリカのBusiness Development
認証済みLinkedInユーザー
建設, 11-50の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
投稿者のソース

Best in the biz

5 3 年前

コメント: It’s allowed us to be effective with every workflow, from taking calls to following up on jobs.

良いポイント:

Feature set and workflows are the best in the industry. Support is top notch. Software is reliable. The pages just load in a snap unlike our last software.

改善点:

Like any software change, it was a learning curve. But our success team helps us use the software efficiently and answer any questions we have.

ServiceTitanからの返信

3 年前

Thank you for taking time to review ServiceTitan and for being a customer. We built ServiceTitan to help contractors like you run their business more successfully. We look forward to celebrating all of your future successes.

認証済みレビュアー
アメリカのProduction Manager
認証済みLinkedInユーザー
建設, 51-200の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Service TItan - Windows to Mac for the HVAC world!

5 10 か月前

コメント: EXCELLENT customer service depending on your CSM. We have had several. Current is based out of ATL and they are amazing! Easy to use software, visual and self explanatory. Implementation was smooth but had its share of concerns. I would not import Memberships if I had the chance to do over. It would have been easier for manual import due to revenue recognition issues and membership reporting numbers being inaccurate due to inactive membership types (the imports). Overall great experience tho with the implementation team.

良いポイント:

Customer notifications that allowed our clients to see when a tech was in route and location of route. Customer service features, clean, easy to view board and job details can be as detailed or minimal as desired. Ease of function.

改善点:

Reporting software is slightly lacking. Mobile version is limited for techs on the field. Notifications for reminders are limited to one paragraph/set of content, not different based on business unit. Hardest part - we cannot sell equipment through the system due to the inability for AHRI Matchups.

Spencer K.
のBusiness Development Manager
消費者サービス, 11-50の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

I was told that we we need to revise our business model. WHAT?!

2 5 年前

コメント: Stay away if you are a person who values customer service and being treated with respect. After all you pay their wages.

良いポイント:

Lots of features. Some Useless, some not. I can see how the features would work for other companies but for us we ended up turning off a good amount of them as they added a lot of unnecessary steps. They do have good invoicing and job scheduling.

改善点:

The reason I even decided to write this review (I never write reviews) is because we had subscribed to the Service Titan software and had a pretty good time using it. It seemed to really help us. We got on board with them about a year after they started up. So they were able to work out some bugs in their software and make it at least sustainable. However, they started to do update after update after update. With these updates we got thrown into their "beta testing" without even getting our consent first. We were doing something one way and then they would introduce a new "feature" and it would completely derail our entire process and we would have to start from square one. This happened repeatedly. My second issue with this company is that the designate each company that subscribes to their service what they call a "Success Manager". Which is cool and all but when the success manager knows less about their own software then you do, that's a problem to me. On top of that, the Success Managers we were assigned were rude. The first one was so rude that I requested another because I thought that every time I would talk to this person I would lose my freaking temper and say things that shouldn't be said. So now we get a second Success Manager, which we thought was going to make everything better. Nope. We get this new Success Manager and I mention to her that we have been having an issue with our payroll being reported correctly through Service Titan and we had to do our payroll calculations through an outside software, which wasn't a big deal, it was just an extra step we were trying to avoid. After emailing back and forth and being on phone calls multiple times trying to figure out something that is incredibly simple but they couldn't seem to get their software to do the math, I receive one final phone call. The Success Manager states that she has the answer and all of our payroll problems were solved. Definitely not. She brought us down the completely wrong path and when I told her that isn't what we were trying to do we wanted it done a different way, if possible, her response is, "Well typically companies don't operate their business that way so maybe you should consider restructuring your business model." WHAT?!?! are you kidding me? We have been in business for 60 years and you are going to tell me that because YOU can't figure something out, something that is beyond simple math wise you just have to tell the software to do it for us, that we have to reevaluate our entire business model??? The least she could have done is said something like, "I don't believe our software will do that but let me see what I can do." At least that would have shown some promise. That is just the tip of the iceberg but after the multitude of issues we have had with them trying to figure out minor problems and being told, "too bad so sad", I had to write a review. I don't want anyone else to experience what we experienced. We are paying for their wages and they continuously seem like they are trying to get us to cancel. I may be difficult at times and I am completely aware of that, but for things like that to be said regardless of how difficult anyone may be is absolutely ridiculous.

Geoffrey K.
アメリカのDirector of Marketing
マーケティング、広告, 51-200の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

The best in the Home Services industry

5 2 か月前

コメント: I appreciate having such a powerful tool in our toolkit. It's nice to have more than a CRM.

良いポイント:

The all in one capacity and potential of the software. The ability to manage everything from one place.

改善点:

Customer Service takes a while to solve issues and communicate. The Marketing Pro feature can use some improvement, though it's far above what the competitors offer.

Chloe D.
アメリカのChief Marketing Officer
個人および家族向けサービス, 11-50の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Its Because of ServiceTitan

5 8 か月前

良いポイント:

Success Manager is absolutely amazing! Her name is Ari and she goes above and beyond for our company when it comes to adding additional features that aren't a part of the default software. Love ServiceTitan and all that it has to offer.

改善点:

You do have to put time into the software. However, if you do take the time, learn the features, build out the process, and implement it, then you can take your business to the next level.

ServiceTitanからの返信

6 か月前

Wow, thank you for sharing this feedback and congrats on all the success you are seeing! At ServiceTitan, we're truly humbled to be a part of our customers' success stories and reviews like this one remind us that our hard work towards supporting tradespeople and service professionals can really pay off. Thanks for choosing ServiceTitan and for sharing this experience with us.