キャプテラ - 日本企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし18年

AnyDeskとは?

AnyDeskは2014年にドイツで設立されました。既に世界で3億人以上のユーザーがこのユニークなリモート・デスクトップ・アクセス・ソフトウェアをダウンロードしており、さらに、毎月500万人ものユーザーが増え続けています。このソフトウェアは、独自のコーデックであるDeskRTがベースとなっており、すぐ横の廊下でも、世界の反対側でも、低帯域幅のインターネット接続でも、実質的にレイテンシー・フリーで共同作業が行えます。AnyDeskはドイツで急成長を遂げている企業50社のうちの1社です。

AnyDeskの対象ユーザー

リモート・デスクトップ、リモート・サポート、画面共有、Webプレゼンテーション。

AnyDeskをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

AnyDesk

AnyDesk

4.6 (1,746)
€22.90
無料バージョン
無料トライアル
31
連携サービスが見つかりません
4.7 (1,746)
4.5 (1,746)
4.3 (1,746)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥1,200
無料バージョン
無料トライアル
33
17
4.7 (1,213)
4.7 (1,213)
4.6 (1,213)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

AnyDeskの他のおすすめ代替製品

Zoho Assist
高評価の機能
リモートアクセス/コントロール
無人アクセス
画面共有
Google Meet
高評価の機能
ビデオ会議
モバイル・アクセス
画面共有
GoTo Meeting
高評価の機能
リアルタイム画面共有
双方向音声・動画
画面共有
AeroAdmin
高評価の機能
リモートでのモニタリングと管理
リモートアクセス/コントロール
無人アクセス
TeamSupport
高評価の機能
Alerts/Escalation
インタラクション追跡
チケット管理
BeyondTrust Remote Support
高評価の機能
リアルタイム・チャット
リモートアクセス/コントロール
画面共有
Microsoft To Do
高評価の機能
Task Editing
タスク・スケジューリング
タスク管理
Dropbox Business
高評価の機能
セキュア・データストレージ
ドキュメント・ストレージ
ファイル共有
Zoom Workplace
高評価の機能
ビデオ会議
双方向音声・動画
画面共有

AnyDeskの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.3
機能
4.5
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Raphael
Raphael
ポルトガルのTechnical Assistant
認証済みLinkedInユーザー
土木工学, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Remote access with no problem

5.0 5 か月前

製品を使ってみた感想: It is an easy to use software where you can access other computers remotely without problems.

良いポイント:

I find fast and efficient how fast I can connect to a computer in another continent with safety.

改善してほしい点:

It happens rarely buy some internet problems, but I think it was my provider and not the software.

Vasilis
ギリシャのHead of Digital Solutions
建築資材, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Maybe best remote connection and support software

5.0 5 か月前

製品を使ってみた感想: Just to say that I am using this software since 2018 and continue to use this for providing technical support on our customers.

良いポイント:

Ease of use Customazation according to company needs (branding, logo, disclaimers, network parameters and many others) Cheaper than closest revival Good dashboard with also history of connections Address book with common connections Option to create web connection, without the need of software.

改善してほしい点:

Some years ago, this was way cheaper. Unfortunatelly, latetely they have changed charging policy, however to be honnest, it's still in very competitive price.

Muhammad Aamer
Muhammad Aamer
サウジアラビアのFul Stack Developer
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 自営業
使用期間: 2年以上
投稿経路

Anydesk is the awsome solution to remotely connect to devices(desktop, mobile)

3.0 昨年

製品を使ってみた感想: It is a great tool for me i use it to connect with my clients and remotely access there PCs to install scripts and software in there machines and teach them how to use it and also do some troubleshooting in there computers

良いポイント:

I like the fact that once i was got familiar with anydesk i then did not have to go anywhere else because i could use it for my mobile for laptop because it is available for mobiles too. and secondly like like all the basic and advance feature are there for example screen sharing, remote access, voice or chat etc etc

改善してほしい点:

The anydesk is very very slow sometimes yes i know that sometimes there is a bad signals but still it needs to be optimized more

Rasheed
バルバドスのSystem Support Administrator
小売, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Anydesk Review

5.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: My experience using the application has always been excellent and i have never had an issues with the app itself.
Top Notch reliability

良いポイント:

The core operation of this applications remote access allow for me to remote access any computer in the business i work in which is great help to me as a helpdesk admin.

改善してほしい点:

Not many people know about the application.

Judy Mae
フィリピンのSYSTEM ENGINEER
コンピュータ、ネットワーク・セキュリティ, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Tool in assisting clients online

5.0 8 か月前

製品を使ってみた感想: My overall experience about this application is that this ease my time and transportation instead of going to onsite, in online and if the client is not possible to meet its a reliable tool in supporting clients

良いポイント:

This is a great help when it comes to remotely assisting our clients or anyone that needs assistance without going onsite. This application reduces workloads and transactions needed to go onsite such as a permit to go onsite and health declaration form. This helps us supports to assist customers and friends that needed a help through online.

改善してほしい点:

I'm not being biased on this application but it really is a good thing to have this application.