キャプテラ - 企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし15年

AnyDeskとは?

AnyDeskは2014年にドイツで設立されました。既に世界で3億人以上のユーザーがこのユニークなリモート・デスクトップ・アクセス・ソフトウェアをダウンロードしており、さらに、毎月500万人ものユーザーが増え続けています。このソフトウェアは、独自のコーデックであるDeskRTがベースとなっており、すぐ横の廊下でも、世界の反対側でも、低帯域幅のインターネット接続でも、実質的にレイテンシー・フリーで共同作業が行えます。AnyDeskはドイツで急成長を遂げている企業50社のうちの1社です。

AnyDeskの対象ユーザー

リモート・デスクトップ、リモート・サポート、画面共有、Webプレゼンテーション。

AnyDeskをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

AnyDesk

AnyDesk

4.6 (1,699)
€14.90
無料バージョン
無料トライアル
24
連携サービスが見つかりません
4.7 (1,699)
4.5 (1,699)
4.3 (1,699)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥1,200
無料バージョン
無料トライアル
33
10
4.7 (968)
4.7 (968)
4.6 (968)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

AnyDeskの他のおすすめ代替製品

Zoho Assist
高評価の機能
リモートアクセス/コントロール
無人アクセス
画面共有
Zoom Workplace
高評価の機能
ビデオ会議
双方向音声・動画
画面共有
RemotePC
高評価の機能
アクセス制御・許可
リモートアクセス/コントロール
画面共有
LiveAgent
高評価の機能
プロアクティブ・チャット
通話記録
通話録音
ConnectWise ScreenConnect
高評価の機能
リモートアクセス/コントロール
無人アクセス
画面共有
Google Meet
高評価の機能
ビデオ会議
モバイル・アクセス
画面共有
AeroAdmin
高評価の機能
リモートでのモニタリングと管理
リモートアクセス/コントロール
無人アクセス
TeamSupport
高評価の機能
アラート/エスカレーション
インタラクション追跡
チケット管理
GoTo Meeting
高評価の機能
ビデオ会議
双方向音声・動画
画面共有

AnyDeskの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.3
機能
4.5
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Khaled
Khaled
アラブ首長国連邦のCluster Duty Manager acting Front Office Manager
認証済みLinkedInユーザー
ホスピタリティ, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Anywhere access means AnyDesk

5.0 2 か月前 新着

良いポイント:

I have a report that i must be in the property to access and do , but with any desk it saved me the place and time to do so

改善してほしい点:

Time of loading needs a bit of attention which will improve alot

Ivy
アメリカのNetwork Engineer
情報技術、情報サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

A good alternative for remote access and support

4.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: Overall I'm happy with Anydesk. It's fairly priced, and easy enough to use.

良いポイント:

Anydesk is easy to say and tell people how to get, and seems solidly built. It updates much more regularly than it used to. I feel like Anydesk 5 was out forever and now they're on 7 only a year or two later.

改善してほしい点:

Setup is non-traditional for permanent installation. It isn't clear to normal users how it works right off the bat to secure a system with a password.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Best Remote Tool

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: Time-consuming, Fast, secure, and easy-to-use best remote tool.

良いポイント:

Easy to access and not getting any impact on Laptop/System/Workstation/Server performance.

改善してほしい点:

Till date, nothing to dislike but the audio call feature should be available.

Abubakar
ナイジェリアのSenior organizing secretary
スポーツ, 51~200人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Benefits of using AnyDesk

3.0 先月 新着

良いポイント:

Ease of connecting with your co-worker to discuss on the job or assignment you re given.

改善してほしい点:

No secrecy as there is high tendency that the policies regarding the work be exposed to others who are not part of the job but were invited to put you through due to the similar experience they have.

Emin
トルコのSn. Developer and CTO
コンピュータ・ソフトウェア, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Our first choice for remote connectivity and technical support

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: We use it to manage all our desktop and laptop devices in the office and at home. We mostly transfer files. and we connect to our customers for technical support.

良いポイント:

The wake on LAN feature and the automatic connection feature with a defined password are very good. It is also preferable that there is no connection time limit in the free version.

改善してほしい点:

Wake on LAN setup may be more practical. It would be more practical if the defined computers are selected with the select box from the ID entry screen.