Marketing 360

Marketing 360の概要

Get everything you need to manage and grow your business, all from a singular platform create your free account today to explore the platform and compare plans and pricing.

Marketing 360の対象ユーザー

Over 20,000 small businesses use our broader business commerce platform so they have everything they need to manage and grow their business in one place.

Marketing 360の詳細

Madwire

2009年設立

Marketing 360の詳細

Madwire

2009年設立

Marketing 360の動画と画像

Marketing 360の動画
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価格プラン

$25.00
$50.00/月
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$20.00/月

無料プラン

無料プラン あり
無料プラン あり
無料プラン なし
無料プラン あり

無料トライアル

無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル あり

Marketing 360のサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • ナレッジベース
  • 電話サポート
  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Android(モバイル)
  • iPhone(モバイル)
  • iPad(モバイル)

トレーニング

  • 対面
  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • ドキュメンテーション
  • 動画

Marketing 360の機能

  • API
  • CRM
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アクティビティ管理
  • アラート/通知
  • インタラクション追跡
  • オポチュニティ管理
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン管理
  • サードパーティ統合
  • セグメンテーション
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • パイプライン管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • マーケティングの自動化
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • リマインダー
  • リード・キャプチャ
  • リード生成
  • リード管理
  • リード資格
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 事業予測
  • 事業計画
  • 内部チャット統合
  • 営業パイプライン管理
  • 土地管理
  • 紹介追跡
  • 見積もり、概算
  • 販売レポート
  • 販売予測
  • 販売傾向分析
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 顧客データベース

CRMの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • Googleアナリティクス統合
  • SEO管理
  • WYSIWYGエディタ
  • Webサイト分析
  • Webサイト管理
  • Webトラフィック・レポート
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キーワードランク追跡
  • キーワード調査ツール
  • キーワード追跡
  • クリック追跡
  • コンテンツ管理
  • コンバージョン率最適化
  • サードパーティ統合
  • スケジュール済み/自動レポート
  • スプリット・テスト
  • ソーシャル・メディア統合
  • ダッシュボード
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • バックリンク・モニタリング
  • パフォーマンス測定基準
  • パフォーマンス管理
  • ビジュアル分析
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチキャンペーン
  • マルチロケーション
  • メール・マーケティング
  • モニタリング
  • モバイル・キーワード
  • ユーザー管理
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リンク管理
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 分析、投資収益率の追跡
  • 多言語
  • 広告管理
  • 監査管理
  • 競合分析
  • 自動ローカライゼーション

SEOの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • CRM
  • MMS
  • SMSマーケティング
  • SMSメッセージング
  • SMS一斉送信
  • SMS応募
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • インタラクション追跡
  • エンゲージメント追跡
  • キャンペーン・スケジューリング
  • キャンペーン・セグメンテーション
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キャンペーン計画
  • サードパーティ統合
  • ショートコード
  • スケジュールされたメッセージ
  • ソーシャル・メディア統合
  • タグ付け
  • チャット、メッセージング
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・マーケティング
  • メッセージのパーソナライゼーション
  • メール・マーケティング
  • モバイル・アラート
  • モバイル・キーワード
  • モバイル・クーポン
  • ライブチャット
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム通知
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • 双方向メッセージング
  • 広報管理
  • 自動スケジューリング
  • 自動応答
  • 自動応答装置
  • 調査、投票
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 顧客セグメンテーション

SMSマーケティングの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • CRM
  • SEO管理
  • SSLセキュリティ
  • WYSIWYGエディタ
  • Webサイト分析
  • Webサイト管理
  • Webサイト統合
  • Webフォーム
  • eコマース管理
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • アンケート作成
  • ウィジェット
  • オンライン・ストアビルダー
  • オンライン予約ツール
  • コンテンツライブラリ
  • コンテンツ管理
  • サードパーティ統合
  • ショッピングカート
  • ソーシャル・メディア統合
  • チャット、メッセージング
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ニュースレター管理
  • ビルド済みテンプレート
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • フォーム管理
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロモーション管理
  • メディアライブラリ
  • メール・マーケティング
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム編集
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • 在庫管理
  • 多言語
  • 注文管理
  • 自動更新
  • 訪問者追跡
  • 設計管理
  • 電子決済

Webサイト・ビルダーの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • CRM
  • SEO管理
  • Webサイト管理
  • eコマース管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • カタログ化、カテゴリ化
  • キッティング
  • キャンペーン管理
  • クレジットカード処理
  • コンテンツ管理
  • サードパーティ統合
  • ショッピングカート
  • ソーシャル・メディア統合
  • チャンネル管理
  • テンプレート
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データセキュリティ
  • データ同期
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロモーション管理
  • マルチストア
  • マルチチャネル・マーケティング
  • マルチチャネル管理
  • マルチロケーション
  • メール・マーケティング
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイムデータ
  • レビュー管理
  • レポートと統計
  • ロイヤリティプログラム
  • 割引管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 多通貨
  • 小売在庫管理
  • 注文処理
  • 注文管理
  • 注文追跡
  • 発注管理
  • 発送管理
  • 製品データ管理
  • 販売傾向分析
  • 販売注文
  • 返却管理
  • 電子決済
  • 顧客アカウント

eコマースの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • Eメール・リマインダー
  • SMSメッセージング
  • Webサイト統合
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • イベントカレンダー
  • イベント・スケジューリング
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  • オンライン決済
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
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  • クレジットカード処理
  • グループのスケジューリング
  • サードパーティ統合
  • スケジューリング
  • ソーシャル・メディア統合
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチロケーション
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム通知
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • 予約管理
  • 可用性インジケータ
  • 可用性管理
  • 定期アポイントメント
  • 従業員管理
  • 確認、リマインダー
  • 自動スケジューリング
  • 請求、インボイス
  • 連絡先データベース
  • 部屋予約
  • 電子決済
  • 顧客データベース
  • 顧客データベース
  • 顧客ポータル
  • 顧客履歴
  • 顧客管理

アポイントメントのスケジューリングの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • SEO管理
  • Webサイト分析
  • Webトラフィック・レポート
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/エスカレーション
  • アラート/通知
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  • カスタマー・ジャーニーのマッピング
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キーワード追跡
  • コンバージョン率最適化
  • コンバージョン追跡
  • サイト検索追跡
  • サイト滞在時間追跡
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  • スプリット・テスト
  • ソーシャル・メディア統合
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  • ダッシュボード作成
  • チャート
  • テンプレートのカスタマイズ
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  • トレンド分析
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  • ビジュアル分析
  • ファネル分析
  • ブランディングのカスタマイズ
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  • リアルタイム・モニタリング
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  • リアルタイム分析
  • リアルタイム通知
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • 検索/フィルター
  • 画面アクティビティ記録
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  • 紹介追跡
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  • 複数サイトの管理
  • 視覚化
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  • 販売傾向分析
  • 顧客セグメンテーション

ウェブ分析の比較一覧をすべて表示する

  • API
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  • FAQ
  • Webベース・デプロイ
  • XML/RSS
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
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  • オポチュニティ管理
  • カスタマー・サポート
  • カスタマー・サービスの分析
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  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
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  • リード・キャプチャ
  • リード管理
  • ルーティング
  • レポートと統計
  • ワークフロー管理
  • 事業予測
  • 検索/フィルター
  • 販売レポート
  • 販売予測
  • 販売傾向分析
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 顧客データベース
  • 顧客調査

オンラインCRMの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • CRM
  • SMS一斉送信
  • SNSプロモーション
  • SNSマーケティング
  • Webサイト分析
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • エンゲージメント追跡
  • カスタマイズ
  • カスタマー・ジャーニーのマッピング
  • キャンペーン・スケジューリング
  • キャンペーン・セグメンテーション
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キャンペーン計画
  • コンテンツ管理
  • コンバージョン率最適化
  • コンバージョン追跡
  • サードパーティ統合
  • スプリット・テスト
  • ソーシャル・メディア・モニタリング
  • ソーシャル・メディア統合
  • テンプレートのカスタマイズ
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ドリップキャンペーン
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチチャネル・マーケティング
  • マーケティングの自動化
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • モニタリング
  • ライブチャット
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • リスト管理
  • リード・キャプチャ
  • リード生成
  • リード管理
  • リード育成
  • レポートと統計
  • ワークフロー管理
  • 分析、投資収益率の追跡
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  • 行動分析
  • 顧客セグメンテーション

オールインワン・マーケティング・プラットフォームの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • HIPAA準拠
  • SMSメッセージング
  • SOAPメモ
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティ・ダッシュボード
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  • アラート/通知
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • クレジットカード処理
  • コンプライアンス管理
  • スケジューリング
  • セルフサービスポータル
  • タスク・スケジューリング
  • チャート
  • テンプレートのカスタマイズ
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント・テンプレート
  • ドキュメント管理
  • フォームのカスタマイズ
  • フォーム管理
  • ヘルスケア・コンプライアンス
  • マルチロケーション
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 予約管理
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  • 役割ベース許可
  • 従業員管理
  • 患者管理
  • 患者記録管理
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  • 確認、リマインダー
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  • 自動スケジューリング
  • 苦情管理
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  • 評価管理
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  • 顧客ポータル
  • 顧客管理

カイロプラクティックの比較一覧をすべて表示する

  • QuickBooks統合
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  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
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  • インタラクション追跡
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  • カスタマー管理
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  • カレンダー管理
  • クレジットカード処理
  • サードパーティ統合
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  • データのインポート/エクスポート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
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  • フォームのカスタマイズ
  • マルチロケーション
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム通知
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 作業発注管理
  • 在庫管理
  • 従業員管理
  • 機器追跡
  • 求人スケジューリング
  • 求人管理
  • 求人追跡
  • 派遣管理
  • 経理統合
  • 自動バックアップ
  • 見積もり
  • 見積もり、概算
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 連絡先データベース
  • 電子決済
  • 電子署名
  • 顧客データベース
  • 顧客ポータル
  • 顧客履歴

カーペットクリーニングの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • CRM
  • SNSプロモーション
  • Webフォーム
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • イベントによるアクション
  • イベント・マーケティング
  • エンゲージメント追跡
  • キャンペーン・スケジューリング
  • キャンペーン・セグメンテーション
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キャンペーン計画
  • クリック追跡
  • コンテンツ管理
  • コンバージョン率最適化
  • コンバージョン追跡
  • サードパーティ統合
  • スプリット・テスト
  • ソーシャル・メディア統合
  • チャンネル管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
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  • ビジュアル分析
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・マーケティング
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モニタリング
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • リード・キャプチャ
  • リード生成
  • リード管理
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 自動応答装置
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 顧客セグメンテーション

キャンペーン管理の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • SEO管理
  • SNSプロモーション
  • SNS広告
  • SNS管理
  • Webサイト分析
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • インタラクティブ・コンテンツ
  • エンゲージメント追跡
  • オーディエンス・ターゲティング
  • カテゴリ化、グループ化
  • カレンダー管理
  • キャンペーン・スケジューリング
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キャンペーン計画
  • コンテンツライブラリ
  • コンテンツ管理
  • コンバージョン率最適化
  • コンバージョン追跡
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  • スプリット・テスト
  • ソーシャル・メディア・モニタリング
  • ソーシャル・メディア統合
  • タグ付け
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ビジュアル分析
  • フィルタリング
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ブランド運営
  • マルチチャネル・キャンペーン
  • マルチチャネル・マーケティング
  • メール・マーケティング
  • モニタリング
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 公開スケジューリング
  • 動画管理
  • 流通管理
  • 編集カレンダー

コンテンツ・マーケティングの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • CRM
  • SEO管理
  • WYSIWYGエディタ
  • Webサイト管理
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • エンゲージメント追跡
  • カレンダー管理
  • キャンペーン管理
  • コメント、メモ
  • コラボレーションツール
  • コンテンツライブラリ
  • コンテンツ公開オプション
  • コンテンツ管理
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • ソーシャル・メディア統合
  • タグ付け
  • テキスト編集
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント分類
  • ドキュメント管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バージョン管理
  • ビデオサポート
  • ファイル管理
  • フィルタリング
  • フォームのカスタマイズ
  • フォーム管理
  • フルテキスト検索
  • ブランディングのカスタマイズ
  • メタデータ管理
  • メール管理
  • ユーザー管理
  • レポートと統計
  • ワークフロー管理
  • 多言語
  • 役割ベース許可
  • 承認プロセス管理
  • 検索/フィルター
  • 画像編集
  • 設定可能ワークフロー
  • 資産ライフサイクル管理
  • 電子フォーム
  • 音声ファイル管理

コンテンツ管理の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • Eメール・リマインダー
  • SMSマーケティング
  • SMSメッセージング
  • Webサイト統合
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • オンライン予約
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  • カレンダー管理
  • ギフトカード管理
  • クレジットカード処理
  • サロン・スパ向け
  • サードパーティ統合
  • ソーシャル・メディア統合
  • テンプレートのカスタマイズ
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ブースのレンタル管理
  • マルチロケーション
  • メール・マーケティング
  • リアルタイム・レポート
  • リマインダー
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  • レポートのカスタマイズ
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  • 予約管理
  • 割引管理
  • 取引履歴
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 定期アポイントメント
  • 従業員管理
  • 手数料管理
  • 確認、リマインダー
  • 給与管理
  • 自動スケジューリング
  • 販売レポート
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 電子決済
  • 顧客データベース
  • 顧客データベース
  • 顧客プロフィール
  • 顧客ポータル
  • 顧客モバイルアプリ
  • 顧客履歴
  • 顧客管理
  • 顧客調査

サロンの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • SNSプロモーション
  • SNS広告
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • エンゲージメント追跡
  • カレンダー管理
  • キャンペーン・スケジューリング
  • キャンペーン・セグメンテーション
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  • キャンペーン計画
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  • クリック追跡
  • コメント、メモ
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  • コンバージョン追跡
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  • ソーシャル・メディア・モニタリング
  • ソーシャル・メディア統合
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  • データの可視化
  • トレンド分析
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  • ビジュアル分析
  • ブランディングのカスタマイズ
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  • マルチチャネル・マーケティング
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  • メール・マーケティング
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ソーシャル・メディア・マーケティングの比較一覧をすべて表示する

  • @メンション
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  • SNS広告
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • エンゲージメント追跡
  • カレンダー管理
  • キャンペーン・スケジューリング
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キャンペーン計画
  • キーワード追跡
  • コメント、メモ
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  • コンテンツ管理
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  • ソーシャル・メディア統合
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  • テンプレート管理
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ビジュアル分析
  • フィルタリング
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ブランド追跡
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・マーケティング
  • マルチチャネル管理
  • モニタリング
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム分析
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 役割ベース許可
  • 感情分析
  • 承認プロセス管理
  • 投稿スケジューリング
  • 画像ライブラリ
  • 自動スケジューリング
  • 自動パブリッシュ
  • 複数アカウント管理
  • 顧客エンゲージメント

ソーシャル・メディア管理の比較一覧をすべて表示する

  • API
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  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • オーディエンス・ターゲティング
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  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
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  • タグ付け
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • タスク計画
  • タスク進捗追跡
  • テンプレートのカスタマイズ
  • ディスプレイ広告管理
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  • パーソナライゼーション
  • ヒートマップ
  • ファイル管理
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  • プロジェクト計画
  • メール管理
  • モニタリング
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム更新
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  • レポートのカスタマイズ
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  • 事業計画
  • 優先順位付け
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  • 納期管理
  • 行動分析
  • 顧客管理

ディスプレイ広告の比較一覧をすべて表示する

  • ACH支払い処理
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  • アクティビティ・ダッシュボード
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  • カレンダー管理
  • クラスのスケジューリング
  • クレジットカード処理
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  • ビデオサポート
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  • メーリングリスト管理
  • メール管理
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Marketing 360の他の類似製品

Marketing 360のレビュー

全921件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.6
カスタマー・サービス
4.7
機能
4.6
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Roy H.
Roy H.
アメリカのVice President Marketing
認証済みLinkedInユーザー
製品の使用期間:: 6~12か月
投稿者のソース

Great Team of Professionals to Work With

5 3 年前

コメント: It all works together. That is incredibly important. You need all your sources to be able to come into one location and be tracked. Leads are the businesses life blood.If you can't track everything you do, you are just shooting in the dark.

良いポイント:

Most small businesses have a person to do their website, another to do their social media. Working with the team at Marketing 360 I have an expert in every field working on my businesses that are working together. They created a great logo, an incredible website that I have received major accolades for, social media, blogs, videos, etc. that all work together to make my business look professional and keep me on page one for all my keywords. Then they do all the things I hate doing like setting up and populating my CRM. They provide a calendar where my assistance can update my calendar. Then they do something most small businesses never do; they track EVERYTHING. We know immediately when something is working or not working. Most businesses are just shooting in the dark. This process take a while. If you only tried Marketing 360 for 6 months, you haven't given it a fair shake. Marketing takes a while. I know. I have been doing marketing for several years. It takes time to dial it in. Time busy business people do not have. That why I turned 99% of my marketing over to a TEAM, the team of Marketing 360; They work together to bring me customers and brand my business with a consistent message.

改善点:

I wish the calendar would tie into my other calendars. Other than that, I have been very satisfied with Marketing 360 and the software.

Madwireからの返信

3 年前

Roy, thank you so much for your review and feedback. We appreciate and value the feedback. All ships rise together and we are excited to work with you and build your business up continuously. Thanks for your business.

Joellen S.
アメリカのOwner
消費者サービス, 11-50の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Good for retail service business

5 3 か月前

コメント: Seems to be getting the name and brand out in front of the public on multiple levels which is needed in the service business. Administrators are easy to work with and reach out often to see if there are things that need to be improved or updated.

良いポイント:

Website is good. Marketing does not require a lot of hands on but I receive regular updates and the ability to respond if need be. Integrated well, especially email requests for service. Fits well with a retail service business that needs to constantly put our name in front of the public.

改善点:

No complaints for my company as it works well for us. I can see where it might not work well for other types of business that have a different clientele.

Madwireからの返信

3 か月前

JoEllen, thank you for sharing! It's great to hear that our team is reaching out at a good cadence for you and that the brand advertising has been going well. We look forward to continuing to serve you!

Kevin R.
アメリカのManager
音楽, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
投稿者のソース

Great company for all your website and marketing needs

5 2 か月前

コメント: Overall, an excellent company to work with

良いポイント:

Ease of use, excellent customer support and response times

改善点:

Forms can be a little tricky to use, but that may due to "user error"

Leif A.
アメリカのFounder
2-10の従業員数
製品の使用期間:: 6~12か月
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

IF YOU ARE THINKING ABOUT HIRING MARKETING360, YOU NEED TO READ THIS REVIEW

1 4 年前

良いポイント:

There are only two pros: 1) First and foremost, my contract with Marketing360 is finally over. 2) I was forced to learn everything about sales and marketing that I was trying to delegate.

改善点:

Honestly, I didn't want to write this review. I tried to forget about it and just accept my poor decision, but I just can't. I've been done working with the company for nearly a month now and it still bothers me. Why? Well, I feel it's my public duty to save my fellow entrepreneurs from the jaws of deceit, empty promises, and weekends filled with bashing your head against your computer monitor. To be perfectly frank, you'd be better off lighting your money on fire than hiring Marketing360 - at least doing so would spare you months of frustration, anger, and disappointment. Hiring them was the worst decision I've ever made. Their sales guys were a bit pushy, but raised no red flags. The issues started after I signed my contract. They convinced me that my website needed to be redone, so we embarked on a 2-month search for fool's gold. Unfortunately, I didn't realize that their web designers build their customer's websites on the back of a clunky, archaic platform that they call "UXI." I have used Squarespace, Wix, Wordpress, Leadpages, and ClickFunnels, so I know a thing or two about website builders. UXI is unspeakably bad. And the worst thing is that they can literally hold your website hostage - should you decide to part ways with them - because they have total control over the backend. It took them over 2 months to "optimize my website for conversions" on UXI. I repeatedly requested access to the backend of this website during these 2 months and they told me that they couldn't allow me to do that because they were afraid that I would "break the site." Finally, my marketing executive relented and jokingly told me on a call that "if you break it, you bought it", referring to the complex UXi platform. She then conceded that their developers have trouble using it. Their developers!! Who in their right mind would want to run their business website on a custom platform that its developers have trouble using? At this point, I quickly learned how dreadful the whole platform was. Plus, the initial designs were complete garbage. I had to re-design my entire site myself using Wordpress and I did it over a weekend. It took me less than 48 hours to do the exact same thing that was taking them over 2 months! At every step in the design, the Marketing360 team pushed back on my requests for edits. To them, this was a get-in-and-out, cookie-cutter, copy-and-paste job, while to me, my website is the face of my awesome company - my livelihood - and I truly cared how it represented me and my brand. I wanted it to be welcoming and thoughtful, not a clunky, "conversion-optimized" mess. Things only went downhill from there. Response time was generally about a day, which - in many parts of the country - is longer than Amazon takes to deliver your order. Even worse, they take off weekends, so if something goes wrong with an ad over the weekend, you're screwed. This ruined many of my weekends. My marking executive did not deliver any ad mock-ups on time and she required so much hand-holding that I eventually just spoon fed her all of the ad copy, audience targeting segmentation, and literally everything else. Just to be clear, I want to say that again...I quickly realized that the only way I could contain my losses in this terrible business relationship was to do all of the ads myself. I made ALL the landing pages, ALL of the copy, ALL of the ad images, created ALL the audiences, EVERYTHING! I had to even teach myself how to do Facebook retargeting, which was the major reason I hired them in the first place. They require you to sign a 6-month contract and if you decide that you want out, they'll charge you an early termination fee. So, I just kept paying them to spend my money. Marketing360 basically just worked as my Facebook ad bank, boosting my ads with the money that I gave them. Except this bank charges you thousands of dollars to help you waste your money. As a 25-year-old who supports his "side hustle" business by working full time as an engineer, this essentially meant that I was just burning through my savings. Shortly thereafter, my marketing executive sent me an email to tell me that she was leaving the company. I don't know if she quit or was fired, but I can't say I was surprised. My new marketing executive began working with me 2 weeks before a huge product launch that I had been working on for months. This was basically a make-or-break product launch for my business that was on life support. Ironically, my useless marketing budget was to blame. My new marketing executive was far better (hence the 2 stars), but the rocky relationship and abysmal results continued. On January 23rd, 2018, I asked for a refund of all the unused ad credits that I hadn't spent. In my contract, I was required to pay per month, of which went to ad credits. Little did I know that they actually skim off a percentage of all the ad credits spend to manage the ads. Something that was not spelled out in the contract. When I asked to just take my unspent marketing budget and walk away, his management flatly declined despite us being outside of the 6-month contract window. Their reason?? They said that they "want the opportunity to win my business back." I told them that there was nothing they could do to mend the relationship, and they still declined. I even offered to pay them their "ad premium" (the percentage of money that they scrape off the top of every marketing dollar they spend for you - this was NOT mentioned at all in the contract by the way) on all but they still refused. I had to spend on underperforming ads just to burn through my money because the alternative was them simply keeping it. And I say "underperforming ads" because I launched the EXACT SAME ADS (same images, videos, copy, targeting) and mine consistently had a 1,000% to 3,000% higher conversion. I showed them data from multiple ads proving this and they gave me the runaround every time. Unbelievable. The icing on the cake was spending of my "creative hour credits" to one of their video editors for a 20-second promo clip and they sent me an unfinished version and told me that they burned through all the credits. They said I would have to pay them /hour to finish it. This doesn't make any sense because I provided all of the footage and told them precisely how I wanted it to be edited. Another thing that I ended up doing myself in a few hours. If you scroll down to reviews left in August, you will see that I left a positive review. Well, I wish I could delete it, but I can't. The reason I left this review is that they hounded me for a review from week 1. After a handful of email requests to leave a review in the first month, I begrudgingly did because I didn't want to damage our already fragile relationship. If you scroll down, you will see that there are NUMEROUS 1-star reviews, but for some reason, those reviews don't get factored into their perfect "5-star" score. The only thing worse than the I wasted on this company was the stress and aggravation that plagued me on a daily basis. Once famously quipped that building a company is like "eating glass and staring into the abyss" - well obviously Elon has never hired Marketing360, because his entrepreneurial experience would have been worse. One final point that you need to embrace: sales and marketing is THE MOST IMPORTANT part of your business. I wish businesses succeeded or failed by the quality of their product and service alone, but unfortunately, that's not the case. For the good of your business, you MUST NOT delegate your sales and marketing. If you are in the early stages of your business, this is even more important. You need to know that not all 20-somethings with an iPhone and 1,000 followers on Instagram know how to market in the digital world. If you can't market your business and sell your vision, don't expect someone to be able to do it for you. If you know how to log into Facebook, then you can figure out how to make your own ads. I taught myself in the past 6 months and I've gotten pretty good. Over the course of 8 months, Marketing360 did not help me to make a single sale. I spent working with Marketing360 with nothing to show for it. I messed up, but you don't have to. Please do your homework and think long and hard about this decision. I wish you all the best in your entrepreneurial endeavors.

Coach kenya C.
アメリカのCWO/CHHC/OWNER/OPERATOR
健康、ウェルネス、フィットネス, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 6~12か月
投稿者のソース

The CRM soft ware is not difficult to understand. For me it's about TIME BLOCKING ....

5 3 か月前

コメント: I enjoy my team [SENSITIVE CONTENT]. The entire experience from start until now has been professional. I like having the support. Speaking weekly is invaluable.

良いポイント:

The CRM soft ware is not difficult to understand. For me it's about TIME BLOCKING and actually taking the time to learn and push buttons. It's kind of like having a new cell phone. You learn new features along the way. I liked that everything is at your finger tips

改善点:

Maybe it was me. Maybe it was system interface errors. Not often but sometimes languages simply were not communicating. That's when you walk away and go have Margaritas. This happens in every situation where Tech is involved. Nothing to be concerned about .

Madwireからの返信

3 か月前

Hi, Coach Kenya. So glad to hear you've enjoyed working with our team. Please let us know if there's ever anything specific in the platform that is giving you errors or putting you into a margarita-induced state. Our tech team definitely wants to know about that stuff so we can address them. We're looking forward to working with you for years to come!