monday.comの概要

monday.comはクラウドベースのWork OSです。チームは数分でワークフロー・アプリを作成し、プロセス、プロジェクト、日常業務を実行することができます。
チームは手作業を自動化し、デジタル・ワークスペースでチームをつなげる適応型プラットフォームを使用して、コーディングすることなくワークフローとプロジェクトを形成することができます。
プラットフォームの機能には、カスタマイズ可能なワークフロー ・テンプレート、時間追跡、自動化、データ・ダッシュボード、一般的なツールとの統合が含まれます。
世界中で10万社以上の企業がmonday.comを利用しています。

monday.comの対象ユーザー

世界中のさまざまな業界における、大小さまざまな部門にまたがる多数のチーム。直感的なインタフェースとカスタマイズ機能で、あらゆるプロジェクトやビジネスに適しています。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • monday.com
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2014年設立

monday.com のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン, イギリス 他36つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, トルコ語 他7つ

monday.comの料金プラン

最安値プラン:

$0.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

monday.comには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 monday.comの有料プランは$0.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • monday.com
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2014年設立

monday.com のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン, イギリス 他36つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, トルコ語 他7つ

monday.comの動画と画像

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monday.comの機能・特徴

  • 360度フィードバック
  • API
  • CRM
  • ITプロジェクト管理向け
  • KPIモニタリング
  • ROI追跡
  • SEO管理
  • SNSプロモーション
  • SNSマーケティング
  • ToDoリスト
  • Webベース・デプロイ
  • What-if分析
  • アイデア管理
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アクティビティ・ニュースフィード
  • アクティビティ計画
  • アジャイル方法論
  • アプリケーション管理
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • アートワーク管理
  • イテレーション管理
  • イノベーション管理
  • イベントによるアクション
  • イベント・スケジューリング
  • イベント管理
  • インタラクション追跡
  • インテグレーション管理
  • インポートタスク
  • ウィジェット
  • エージェント管理
  • オリエンテーション・ワークフロー管理
  • オンボーディング
  • オンライン予約
  • オンライン時計
  • オンライン時間追跡
  • カタログ化、カテゴリ化
  • カラーコード、カラーアイコン
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • カンバンボード
  • ガントチャート、タイムラインビュー
  • キャパシティ・プランニング
  • キャパシティ管理
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キャンペーン計画
  • グループ管理
  • ゲストアクセス
  • ゲスト体験管理
  • コメント、メモ
  • コラボレーションツール
  • コンテンツライブラリ
  • コンテンツ管理
  • コンプライアンス管理
  • コンプライアンス追跡
  • サブタスクの作成
  • サプライチェーン管理
  • サプライヤー管理
  • サードパーティ統合
  • シナリオ計画
  • シフト交換
  • シングル・サインオン
  • スキルの追跡
  • スコアカード
  • スタッフ・カレンダー
  • ステークホルダー定義属性
  • ステータス追跡
  • スプリント計画
  • セグメンテーション
  • セルフサービスポータル
  • ソーシャル・メディア統合
  • タイムシート管理
  • タグ付け
  • タスクのタグ付け
  • タスクの編集/更新
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • タスク進捗追跡
  • タスク/プロジェクトの追跡
  • ダッシュボード
  • チケット管理
  • チャット、メッセージング
  • チャンネル管理
  • テキスト編集
  • テスト/QA管理
  • テンプレート
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • ディスカッション、フォーラム
  • デジタル資産管理
  • デプロイ管理
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • データ・コネクタ
  • トレーサビリティ
  • トレーニング管理
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント・レビュー
  • ドキュメント管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ナレッジベース管理
  • ナレッジ管理
  • ノーコード
  • ハウスキーピング管理
  • バグ検出、問題検出
  • バケーション/休暇追跡
  • バックログ管理
  • バッチ処理
  • バージョン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パフォーマンス管理
  • ビジネスプロセスの自動化
  • ビジュアル・モデリング
  • ビジュアル・ワークフロー管理
  • ビデオサポート
  • ビデオ会議
  • ファイル・ストレージ
  • ファイル共有
  • ファイル管理
  • フィードバック管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • フォームの自動化
  • フォーム作成・デザイン
  • フォーム管理
  • フルテキスト検索
  • フロントデスク管理
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ブランド・ガイドライン
  • ブレインストーミング
  • プレゼンテーション・ツール
  • プロジェクト・スケジューリング
  • プロジェクト管理
  • プロジェクト計画
  • プロジェクト計画/スケジューリング
  • プロジェクト追跡
  • プロセスのモデリング・設計
  • プロセス/ワークフロー自動化
  • ベンダー管理
  • ポートフォリオ管理
  • マイルストーン追跡
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチデバイス・サポート
  • マーケティングの自動化
  • マーケティング・カレンダー
  • ミーティング管理
  • メタデータ管理
  • メッセージング
  • メディアライブラリ
  • メディア計画
  • メモ管理
  • メンテナンスのスケジューリング
  • メールをタスクに変換
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイルアプリ
  • モバイル・アクセス
  • ユーザー・プロフィール
  • ユーザー管理
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイム同期
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム編集
  • リアルタイム通知
  • リスティング管理
  • リソース・スケジューリング
  • リソース管理
  • リマインダー
  • リモートアクセス/コントロール
  • リモートサポート
  • リリース管理
  • リリース計画
  • リース契約管理
  • リード・キャプチャ
  • リード管理
  • リード資格
  • ルールベースのワークフロー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ロードマッピング
  • ワークフロー構成
  • ワークフロー管理
  • 下請け業者管理
  • 不動産会社向け
  • 不動産向け
  • 予算設定、予測
  • 予算追跡、業務費用計算
  • 予算運用
  • 予約管理
  • 事業予測
  • 人材マネジメント
  • 会議メモ
  • 依存関係追跡
  • 倉庫管理
  • 優先順位付け
  • 入札管理
  • 公開/共有
  • 出品物/ベンダー管理
  • 出席者管理
  • 利用レポート
  • 割り当て管理
  • 動画チャット
  • 単一ページビュー
  • 原価追跡
  • 原料要件計画
  • 取り寄せ管理
  • 取引管理
  • 受注
  • 問題追跡
  • 営業パイプライン管理
  • 図式化
  • 土地管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 報告、プロジェクト追跡
  • 報酬管理
  • 変更注文管理
  • 変更管理
  • 多言語
  • 契約・ライセンス管理
  • 契約者データベース
  • 安全管理
  • 広告管理
  • 広報管理
  • 建設業界向け
  • 役割ベース許可
  • 後継者育成計画
  • 従業員オンボーディング
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員ディレクトリ
  • 従業員データベース
  • 従業員プロフィール
  • 従業員写真
  • 従業員活動モニタリング
  • 従業員管理
  • 戦略的計画
  • 手数料管理
  • 承認プロセス管理
  • 承認ワークフロー
  • 投稿スケジューリング
  • 採用管理
  • 支出管理
  • 時間と参加
  • 時間・支出追跡
  • 時間追跡
  • 棒グラフ
  • 検索/フィルター
  • 機器追跡
  • 残工事原価の追跡
  • 残業計算
  • 求人スケジューリング
  • 注文履行
  • 注文管理
  • 注文追跡
  • 注釈
  • 物件データベース
  • 物品販売税管理
  • 申請者追跡
  • 画面共有
  • 発注管理
  • 発送管理
  • 登録管理
  • 目標設定/追跡
  • 組織チャート作成
  • 経費精算
  • 給与管理
  • 統合型ビジネス運営
  • 継続発注
  • 繰り返しのタスク
  • 自動スケジューリング
  • 自動タイムキャプチャー
  • 製品データ管理
  • 製品ライフサイクル管理
  • 製品ロードマッピング
  • 複数アカウント管理
  • 要件管理
  • 見積もり
  • 見積もり、概算
  • 視覚化
  • 観念化
  • 設定可能ワークフロー
  • 許可管理
  • 評価管理
  • 課題監査
  • 課題管理
  • 調査、投票
  • 請求、インボイス
  • 請負業者管理
  • 財務管理
  • 財産管理
  • 資料提供依頼と送付
  • 資格追跡
  • 資産ライブラリ
  • 資産共有
  • 資産分類
  • 返却管理
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 進捗の追跡
  • 進捗状況パーセンテージ
  • 達成、リテンション
  • 関数、計算
  • 閲覧履歴
  • 電子フォーム
  • 項目管理
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客データベース
  • 顧客ポータル
  • 顧客管理
  • 顧客追跡

monday.comの競合SaaS製品

ClickUpは未来の仕事の形であり、すべてを1つに集約できるアプリです。ClickUpは、2020年に特に急成長を遂げた生産性向上アプリです。 ClickUpの詳細
Wrikeは、テンプレート、タイムトラッキング、ガントチャート、カンバン、レポートなどを備えた企業向けプロジェクト管理ソフトです。 Wrikeの詳細
何百万人もの人々に信頼されているBasecampは、業務の遂行に必要なあらゆることを1か所にまとめています。
Airtableは、素晴らしいスプレッドシート・インタフェースで誰でも使うことができるデータベースです。
Slackはコミュニケーションを1か所にまとめます。最新のチームに適したリアルタイムのメッセージングや、アーカイブ、検索の機能を備えています。 Slackの詳細
Smartsheetは、作業を計画、管理、自動化、レポートすることができる、オンライン作業実行プラットフォームです。
チャット、会議、ファイル共有などの管理に役立つ、ビジネス・コミュニケーション用に開発されたクラウドベースのアプリケーションです。
事業者によるスプレッドシートの管理、グラフやチャートの作成、計算、プロジェクトの共有などに役立つデータ分析ソリューションです。
Todoistは、生活と仕事を管理するための、世界トップレベルのToDoリストおよびタスク・マネージャーです。

monday.comのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.5
機能
4.4
価格の妥当性
4.3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Rachel
Bookkeeper
認証済みLinkedInユーザー
宗教団体, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Game changer

5.0 2 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Roldan
Roldan
フィリピンのWeb UX/UI Designer/Developer
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Projet Managment is a breeze!

5.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Overall, excellent! I mean, I have used several PMS like Trello, Slack, Jira, Wrike and the likes - Monday.com is the fireworks and the linchpin in the industry. If you have critical projects to manage (which I'm talking about project managers) this one is indespinsable.

良いポイント:

Workflow Configuration. Here, you can configure your workflow to your hearts content - supported by hundreds of there available widgets. Automation. A killer feature of Monday.com I haven't used or found with some other PMS. It does a good job of nudging everyone of everyday tasks. Customizability. Fairly user friendly. Customized modules, visuals, workflows etc. You name it. Customer Support. Best customer support with high product knowledge.

改善してほしい点:

Price. This can be expensive for solo users. But, then again they have free provisions for single users with threshold in it obviously. Technical. This can be technically taxing at first. Can be complicated for first time user, which is understandable for a Project Management Software with wider and deeper span. Glitches. Some of the function tends to glitch sometimes. Such with you colorize text to emphasize it. Tends to go against the user.

検討した類似製品: JiraTrelloWrike

monday.comに切りかえた理由: Monday.com got it all. This has been developed with end-user in mind. We've tried Jira - which is also the reason why we find Monday.com because Jira works almost opposite of Monday.com. Monday.com is a breeze to use.

Mike
Mike
オランダのOnline marketing consultant
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Monday.com is one of the better ways to keep track of your work tasks!

4.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: I really like how Monday.com makes it easy to see what everyone is working on and what tasks are upcoming. It's also been really helpful for me to be able to track my own progress on tasks. Overall, I'm really happy with Monday.com!

良いポイント:

I've found that Monday.com is an excellent tool for keeping track of both my own work and the work of my team. It's easy to use and provides a great deal of visibility into what everyone is working on. This has been extremely helpful in coordinating our efforts and ensuring that everyone is on track. I would highly recommend Monday.com to anyone looking for a project management solution.

改善してほしい点:

The only thing I didn't like about Monday.com was that it wasn't always easy to figure out how to do specific tasks. For example, there were a few times when I wasn't sure how to add a comment or edit a task. However, the support team was always quick to help and they made it easy to learn how to use the software.

検討した類似製品: JiraTrelloAsana

monday.comに切りかえた理由: There are a few reasons why I chose Monday.com over Asana, Trello, or Jira. First, Monday.com is extremely easy to use. The interface is clean and straightforward, and it's easy to figure out how to do everything. Second, Monday.com provides a great deal of visibility into what everyone is working on. This has been extremely helpful in coordinating our efforts and ensuring that everyone is on track. Finally, the support team is excellent. They are quick to respond to questions and they make it easy to learn how to use the software.

mark
アメリカのCTO
研究, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Very disappointed.

3.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: The tutorials were worthless. They went too fast and left out steps. I wasted hours trying to come up to speed. They had music and were very pretty. The ones I saw were by someone well versed in using the code and missed steps. After time being frustrated with the chat and then telephone support; they couldn't even make an appointment with someone to just help me get started and import my old CRM. I've worked with other programs and they have a link where you can make an appointment to get support. She wanted me to wait an undetermined length of time while she found an 'expert' to help. Two of their support people didn't know how to help me started. The first one suggested a video that wasn't helpful and missed steps in the process. Really? The tutorials should have been done with an expert watching new users to even show where the problems and startup issues appear. I had the feeling they wrote this software and made the tutorials for themselves not the new users.

良いポイント:

This program may have a huge number of capabilities.

改善してほしい点:

The tutorials were worthless. They went too fast and left out steps. I wasted hours trying to come up to speed. They had music and were very pretty. The ones I saw were by someone well versed in using the code and missed steps. After time being frustrated with the chat and then telephone support; they couldn't even make an appointment with someone to just help me get started and import my old CRM. Two of their support people didn't know how to help me started. Really? The tutorials should have been done with an expert watching new users to even show where the problems and startup issues appear. They really wrote this software for themselves not the new users. It was recommended by a consultant who didn't realize the difficulty learning the code.

検討した類似製品: Pipeline

monday.comに決めた理由: To help enable group think and I wanted to link my task needs with CRM.

切り替える前の製品: Microsoft Excel

monday.comに切りかえた理由: A friends recommendation. He said he hadn't used it himself but others suggested it to him and the reviews are read were very positive.

monday.comからの返信

2 週間前

Hi Markthanks so much for taking the time to leave a review and for all of your feedback. We'll be sure to forward this along to all relevant teams, as we are always looking to improve.

認証済みレビュアー
英国のDirector
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Great functionality in the Free version and worth paying for if you need a bit extra

5.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Really great, it's been a big help for us in onboarding a new team member and making sure we all know what we are meant to be doing.

良いポイント:

The fact that it's so funcational when it's free and easy to see what you get for your money if you do pay for extras. That makes me more likely to upgrade to a paid account at times when we need it. We love that its a really visual tool and this works for a 100% remote team running multiple complex projects. the ability to automate a lot of the processes also helps us and reduces our workload doing the silly little jobs that hold up getting into the real work!

改善してほしい点:

The only thing I don't really like is the way the messages stack in the tasks and I haven't yet found a good way of having a space we can workshop in but we have other tolls for that which we can add links to so that's alright for now.

José Miguel
チリのOwner
消費財, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

A fresh air for project management tools

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: A happy comeback for me. With an affordable pricing list, you can get the best essential features to run your business or organization, work in teams or go for a solo adventure. Monday makes easy the creation of flows, at least for me; this was a great addition and works great with the most used tools out there.

良いポイント:

I always believe one of the usual problems you can find in project management suites is their cloned user interface. They think we all need to stay classic to understand how to use one of these tools. Monday breaks that door and launches with a fresh and new type of user interface and experience. You can find the same classic tools, but all with a new look and a new way to create flows in the same app without using external apps (for important actions).

改善してほしい点:

I have to say I'm a comebacker to this tool. When Monday launched, I was there testing what they could offer, and I was very pleased with the UI and the easy way of using the tool's features. My problem was their pricing table for starters. So, after many months, I returned and checked (after being bombarded by advertising on a social network) if something was different from the beginning. It was a pleasant surprise they were still developing and changed some of the pricing tables.

検討した類似製品: WrikeAsana

monday.comに決めた理由: I was looking for a more integrated solution. In general, that type of solution has a high learning curve; in the case of Monday, you can learn how to do things just by exploring, and if you have experience with tools like Zapier of Ifttt, creating some flows and increasing the tool functionality is easy.

切り替える前の製品: TrelloAsana

monday.comに切りかえた理由: Similar price but a better UI.

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