monday.comの概要

monday.comはクラウドベースのWork OSです。チームは数分でワークフロー・アプリを作成し、プロセス、プロジェクト、日常業務を実行することができます。
チームは手作業を自動化し、デジタル・ワークスペースでチームをつなげる適応型プラットフォームを使用して、コーディングすることなくワークフローとプロジェクトを形成することができます。
プラットフォームの機能には、カスタマイズ可能なワークフロー ・テンプレート、時間追跡、自動化、データ・ダッシュボード、一般的なツールとの統合が含まれます。
世界中で10万社以上の企業がmonday.comを利用しています。

monday.comの対象ユーザー

世界中のさまざまな業界における、大小さまざまな部門にまたがる多数のチーム。直感的なインタフェースとカスタマイズ機能で、あらゆるプロジェクトやビジネスに適しています。

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Mac(デスクトップ), Windows(デスクトップ), Linux(デスクトップ), Android(モバイル), iPhone(モバイル), iPad(モバイル)

提供会社

  • monday.com
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2014年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン, イギリス 他36つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, トルコ語 他7つ

monday.comの料金プラン

最安値プラン:

$10.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

monday.comには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 monday.comの有料プランは$10.00/月から利用できます。

無料トライアルを申し込む

提供会社

  • monday.com
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2014年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン, イギリス 他36つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, トルコ語 他7つ

monday.comの動画と画像

monday.comソフトウェア - 1
monday.comソフトウェア - 2
monday.comソフトウェア - 3
monday.comソフトウェア - 4
monday.comソフトウェア - 5
もう6件表示する
monday.comの動画
monday.comソフトウェア - 1
monday.comソフトウェア - 2
monday.comソフトウェア - 3
monday.comソフトウェア - 4
monday.comソフトウェア - 5

monday.comの特徴

  • 360度フィードバック
  • CRM
  • ITプロジェクト管理向け
  • KPIモニタリング
  • ROI追跡
  • SEO管理
  • SNSプロモーション
  • ToDoリスト
  • Webベース・デプロイ
  • What-if分析
  • アイデア管理
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アクティビティ・ニュースフィード
  • アクティビティ計画
  • アジャイル方法論
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • アートワーク管理
  • イテレーション管理
  • イノベーション管理
  • イベントによるアクション
  • イベント・スケジューリング
  • イベント管理
  • インタラクション追跡
  • インテグレーション管理
  • インポートタスク
  • ウィジェット
  • エンゲージメント追跡
  • エージェント管理
  • オリエンテーション・ワークフロー管理
  • オンボーディング
  • オンライン予約
  • オンライン時計
  • オンライン時間追跡
  • カタログ化、カテゴリ化
  • カラーコード、カラーアイコン
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • カンバンボード
  • ガントチャート、タイムラインビュー
  • キャパシティ・プランニング
  • キャパシティ管理
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キャンペーン計画
  • キャンペーン追跡
  • グループ管理
  • ゲストアクセス
  • ゲスト体験管理
  • コメント、メモ
  • コラボレーションツール
  • コンテンツライブラリ
  • コンテンツ管理
  • コンプライアンス管理
  • コンプライアンス追跡
  • サブタスクの作成
  • サプライヤー管理
  • サードパーティ統合
  • シナリオ計画
  • シフト交換
  • シングル・サインオン
  • スキルの追跡
  • スコアカード
  • スタッフ・カレンダー
  • ステークホルダー定義属性
  • ステータス追跡
  • スプリント計画
  • セグメンテーション
  • セルフサービスポータル
  • ソーシャル・メディア統合
  • タイムシート管理
  • タグ付け
  • タスクのタグ付け
  • タスクの編集/更新
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • タスク進捗追跡
  • タスク/プロジェクトの追跡
  • ダッシュボード
  • チケット管理
  • チャット、メッセージング
  • チャンネル管理
  • テキスト編集
  • テスト/QA管理
  • テンプレート
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • ディスカッション、フォーラム
  • デジタル資産管理
  • デプロイ管理
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • データ・コネクタ
  • トレーサビリティ
  • トレーニング管理
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ナレッジベース管理
  • ナレッジ管理
  • ノーコード
  • ハウスキーピング管理
  • バグ検出、問題検出
  • バケーション/休暇追跡
  • バックログ管理
  • バッチ処理
  • バージョン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パーソナライゼーション
  • ビジネスプロセスの自動化
  • ビジュアル・モデリング
  • ビジュアル・ワークフロー管理
  • ビデオサポート
  • ビデオ会議
  • ファイル・ストレージ
  • ファイル共有
  • ファイル管理
  • フィードバック管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • フォームの自動化
  • フォーム作成・デザイン
  • フォーム管理
  • フルテキスト検索
  • フロントデスク管理
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ブランド・ガイドライン
  • ブレインストーミング
  • プレゼンテーション・ツール
  • プロジェクト・スケジューリング
  • プロジェクト管理
  • プロジェクト計画
  • プロジェクト計画/スケジューリング
  • プロジェクト追跡
  • プロセスのモデリング・設計
  • プロセス/ワークフロー自動化
  • ベンダー管理
  • マイルストーン追跡
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・キャンペーン
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチデバイス・サポート
  • マーケティングの自動化
  • マーケティング・カレンダー
  • ミーティング管理
  • メタデータ管理
  • メッセージング
  • メディアライブラリ
  • メディア計画
  • メモ管理
  • メンテナンスのスケジューリング
  • メンテナンス管理
  • メールをタスクに変換
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイルアプリ
  • モバイル・アクセス
  • ユーザー・プロフィール
  • ユーザー管理
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイム同期
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム編集
  • リアルタイム通知
  • リスティング管理
  • リソース・スケジューリング
  • リソース管理
  • リマインダー
  • リモートアクセス/コントロール
  • リモートサポート
  • リリース管理
  • リリース計画
  • リース契約管理
  • リード・キャプチャ
  • リード管理
  • リード資格
  • ルールベースのワークフロー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ロードマッピング
  • ワークフロー構成
  • ワークフロー管理
  • 下請け業者管理
  • 不動産会社向け
  • 不動産向け
  • 予算設定、予測
  • 予算追跡、業務費用計算
  • 予算運用
  • 予約管理
  • 事業予測
  • 会議メモ
  • 依存関係追跡
  • 優先順位付け
  • 入札管理
  • 公開/共有
  • 出品物/ベンダー管理
  • 出席者管理
  • 利用レポート
  • 割り当て管理
  • 動画チャット
  • 単一ページビュー
  • 原価追跡
  • 原料要件計画
  • 取り寄せ管理
  • 取引管理
  • 受注
  • 問題追跡
  • 営業パイプライン管理
  • 図式化
  • 土地管理
  • 在庫管理
  • 報告、プロジェクト追跡
  • 報酬管理
  • 変更注文管理
  • 変更管理
  • 多言語
  • 契約・ライセンス管理
  • 契約者データベース
  • 安全管理
  • 広告管理
  • 広報管理
  • 建設業界向け
  • 役割ベース許可
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員ディレクトリ
  • 従業員データベース
  • 従業員プロフィール
  • 従業員写真
  • 従業員活動モニタリング
  • 従業員管理
  • 戦略的計画
  • 手数料管理
  • 承認プロセス管理
  • 承認ワークフロー
  • 投稿スケジューリング
  • 支出管理
  • 時間と参加
  • 時間・支出追跡
  • 時間追跡
  • 棒グラフ
  • 検索/フィルター
  • 機器追跡
  • 残工事原価の追跡
  • 残業計算
  • 求人スケジューリング
  • 注文履行
  • 注文管理
  • 注文追跡
  • 注釈
  • 物件データベース
  • 物品販売税管理
  • 申請者追跡
  • 画面共有
  • 発注管理
  • 発送管理
  • 登録管理
  • 目標設定/追跡
  • 組織チャート作成
  • 経費精算
  • 給与管理
  • 継続発注
  • 繰り返しのタスク
  • 自動スケジューリング
  • 自動タイムキャプチャー
  • 製品データ管理
  • 製品ライフサイクル管理
  • 製品ロードマッピング
  • 複数アカウント管理
  • 要件管理
  • 見積もり
  • 見積もり、概算
  • 視覚化
  • 観念化
  • 設定可能ワークフロー
  • 許可管理
  • 評価管理
  • 課題監査
  • 課題管理
  • 調査、投票
  • 請求、インボイス
  • 請負業者管理
  • 財務管理
  • 財産管理
  • 資料提供依頼と送付
  • 資格追跡
  • 資産ライブラリ
  • 資産共有
  • 資産分類
  • 返却管理
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 進捗の追跡
  • 進捗状況パーセンテージ
  • 達成、リテンション
  • 関数、計算
  • 閲覧履歴
  • 電子フォーム
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客データベース
  • 顧客ポータル
  • 顧客管理
  • 顧客追跡

monday.comの類似SaaS製品一覧

ClickUpは未来の仕事の形であり、すべてを1つに集約できるアプリです。ClickUpは、2020年に特に急成長を遂げた生産性向上アプリです。 ClickUpの詳細
何百万人もの人々に信頼されているBasecampは、業務の遂行に必要なあらゆることを1か所にまとめています。
Wrikeは、テンプレート、タイムトラッキング、ガントチャート、カンバン、レポートなどを備えた企業向けプロジェクト管理ソフトです。 Wrikeの詳細
Slackはコミュニケーションを1か所にまとめます。最新のチームに適したリアルタイムのメッセージングや、アーカイブ、検索の機能を備えています。 Slackの詳細
Airtableは、素晴らしいスプレッドシート・インタフェースで誰でも使うことができるデータベースです。
Smartsheetは、作業を計画、管理、自動化、レポートすることができる、オンライン作業実行プラットフォームです。
Todoistは、生活と仕事を管理するための、世界トップレベルのToDoリストおよびタスク・マネージャーです。
Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
Online spreadsheet making tool that helps in creating, editing & sharing spreadsheets in real-time through any PC, mobile or tablet.

monday.comのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.6 (2,529)
使いやすさ
4.5 (2,529)
カスタマーサービス
4.5 (2,529)
機能
4.4 (2,529)
価格の妥当性
4.3 (2,529)

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Melissa H.
Melissa H.
アメリカのGame Developer
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

A huge assistance in keeping us on track with our job

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: As a group, we're making use of Monday.com. I had no idea what to anticipate, but I was pleasantly surprised right away. You should use this program if you want your team to be able to communicate and keep tabs on their progress. You may set up a "dashboard" for each project, assign individuals to each job, set a due date, and so forth.

良いポイント:

Our company made use of Monday.com. I've had a wonderful time with monday.com. Personal and business endeavors alike benefit from my usage of this tool. Using it, I'm able to get things done. Depending on the team's progress, each assignment might be given to one or more persons. It's the go-to tool for getting things done in general since we can do so much more with it.

改善してほしい点:

When more than two persons (3+) are involved in a project, a payment plan is required. A larger crew means a higher price tag. If you know how to utilize the tool effectively, taking a plan is in your best interest monday.com.

Shayla B.
Shayla B.
アメリカのHuman Resources Specialist
認証済みLinkedInユーザー
インターネット, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Multiple boards can be created by various groups

4.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Work orders that have been completed and those that are still in progress can be saved in the system. Council members are able to read updates without having to get regular email updates. Keeping tabs on my immediate team's daily workload and expected workload. Anyone who is suffering and needs more support or time, or who is short on work, may be easily identified.

良いポイント:

It's the most user-friendly tracking tool available. Especially when teams are spread out across the globe, updates are almost always instantaneous. works on both Chrome and iOS. The views are simple to grasp and adjust to your own method of working. It's a breeze to get up and running, and it only takes a few minutes to learn and collaborate with your team.

改善してほしい点:

The timeline feature, one of the nicest features, is not available in the free edition. Some of the integrations are a tad constrained. If you don't handle your email notifications, you'll be flooded.

Justin C.
Justin C.
アメリカのSr Embedded Software Engineer
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 501-1,000の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Might be better if it was called "Friday"

4.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Monday.com was pretty good at what they advertise on their basic features, but as you continued to use the software more and more it became obvious that the advanced workflows and requirements are bit underdeveloped. I'll continue to use Monday and continue to push for new features - I know they are trying and growing and constantly evolving, but I'd like to see Monday.com start to enrich the existing value-add tiers that Im already bought into.

良いポイント:

I love the ease of use for most of their features. They are pretty fantastic with their Ui and Ux (Cx) and they make "Mondays" somewhat enjoyable because the Monday.com experience gives you something to look forward to (if you like organizing your work/life into neat categories, buckets, and reports).

改善してほしい点:

Everyone has the case of the Mondays on Monday while using Monday. Joking aside, this software is pretty great on the surface. It makes a lot of sense for what they are trying to accomplish and they do a great job. They have Ux down. However, I've really struggled with Monday.com in trying to 'grow' beyond their molds and default workflows. They have a lot of enhanced features (plugins, webhooks, triggers, etc) that certainly make integration easier, but as I got further into the weeds with Monday.com their Ux and understanding of advanced needs became more shallow IMO. To link tasks into higher order buckets (think sub tasks -> tasks/stories -> Epics -> Projects) the entire thing kinda works... kinda doesn't. Understand what they are up against tho - they are struggling to build a tool that meets everyone's needs - I get that - and for me, it didn't always measure up in the ways that make it work for my needs. The base/entry paywall package was already kinda more expensive then other free software (or software being offered by my org) but as I kept wanting to do more and more advanced features I found myself having to pay more and more. It became cost prohibitive for me to continue to try to make Monday.com work.

Sarah F.
アメリカのOperations Manager
コンピュータ・ソフトウェア, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Not a great PM or CRM platform

3.0 先週 新着

製品を使ってみた感想: My overall experience has been negative, as monday.com just isn't easy to use.

良いポイント:

My favorite feature of monday.com is the automation. This makes it easy to stay on top of tasks without logging into the platform, however the number of automations you get per month is very limited with the lower tiered plans.

改善してほしい点:

I dislike almost everything about this software, but primarily the PM and CRM functions. On the PM side, the platform does not make it easy to create templates for tasks and use them to structure future projects. There is also not capability (that I could find) to update the date on more than one task at a time. It's very tedious to add a project into monday.com and even more tedious to change dates later on. There are some pretty views and pre-made project templates, but for someone with experience in the PM field monday.com feels more like a hinderance than a help. On the CRM side, I was honestly shocked to hear monday.com branded themselves as such. As someone with experience in multiple CRMs, I can see almost nothing on this platform that functions as a CRM. It could be helpful for VERY simple contact management, but that's about it. All of this to say I can tell the monday.com team is trying very hard to make a good product, it just seems like it's trying to do too much and doing none of it well.

monday.comからの返信

2 日前

Hey there. Thanks so much for taking the time to leave a review and for your feedback. We would love to talk further about how monday.com can accomplish those things, so please send us an email to [email protected]!

Dora B.
カナダのCMO
情報技術、情報サービス, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Easy Project Management

4.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Monday.com keeps my team organized. It took minimal time to set up and keeps us on track. Two thumbs up!

良いポイント:

My team loves Monday.com as it keeps us on the same page with projects and tasks, and helps us present our overall marketing calendar. We use it on a daily basis and it helps me keep my team of 8 organized and efficient.

改善してほしい点:

I wish the different boards were integrated a little easier so I could have one board for sales, one for marketing, and then one for my overall calendar I could share with my management team. I'd like to be able to see things from a high level and then be able to drill down but unfortunately, that is not offered.

検討した類似製品: Basecamp

monday.comに決めた理由: Jira is more of a technical project management tool. I needed something that my creators could use with ease.

切り替える前の製品: Jira

monday.comに切りかえた理由: Ease of use and price.

この製品が属するカテゴリ