ScreenCloudの概要

デジタル・サイネージは必ずしも複雑ではありません。ScreenCloudのデジタル・サイネージ・ソフトウェアを使用することで、有意義なコンテンツをあらゆる場所のあらゆるスクリーンで、かつてないほど簡単に表示できるようになります。このソフトウェアを使って、世界中どこからでも、1つでも1,000でも、自由自在に画面をコントロールしましょう。

クラウド・コンテンツ管理システムを搭載したScreenCloudは、既存のスマート・システムに適応するので、1つの媒体を通じて最新ニュースや会社のアップデート情報をチェックし、従業員のコミュニケーションを追跡して、データを視覚化することができます。

ScreenCloudの対象ユーザー

スクリーンを使用してコミュニケーションを取りたいと考えるあらゆるビジネスまたは組織と連携します。対象ユーザーは、小規模ビジネス、エンタープライズ、スタートアップ企業、小売、ホスピタリティ、礼拝所、教育など多岐にわたります。

ScreenCloudの動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Mac(デスクトップ), Windows(デスクトップ), Android(モバイル), iPhone(モバイル), iPad(モバイル)

ベンダー紹介

  • ScreenCloudが提供
  • 所在地:London (英国)
  • 2015年設立
  • 電話サポート
  • チャット

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, イタリア, インド 他22つ

言語

英語

ベンダー紹介

  • ScreenCloudが提供
  • 所在地:London (英国)
  • 2015年設立
  • 電話サポート
  • チャット

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, イタリア, インド 他22つ

言語

英語

ScreenCloudの動画と画像

ScreenCloudの動画
ScreenCloudソフトウェア - 1 - サムネイル
ScreenCloudソフトウェア - 2 - サムネイル
ScreenCloudソフトウェア - 3 - サムネイル
ScreenCloudソフトウェア - 4 - サムネイル
ScreenCloudソフトウェア - 5 - サムネイル

ScreenCloudを類似製品と比較する

価格プラン

$24.00/月
$35.00/月
$10.00/月
$49.00/年

無料プラン

無料プラン なし
無料プラン なし
無料プラン なし
無料プラン あり

無料トライアル

無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル なし

ScreenCloudの機能

  • API
  • WYSIWYGエディタ
  • XML/RSS
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • イベントカレンダー
  • インタラクティブ・コンテンツ
  • ウィジェット
  • オフライン・アクセス
  • キャンペーン・スケジューリング
  • コンテンツのスケジューリング
  • コンテンツライブラリ
  • コンテンツ管理
  • サードパーティ統合
  • スケジューリング
  • ソーシャル・メディア統合
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • デジタルサイネージ
  • データのインポート/エクスポート
  • データセキュリティ
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ビジュアル・エディタ
  • ビデオサポート
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プレイリスト管理
  • マルチメディア・サポート
  • マルチロケーション
  • マルチ画面サポート
  • メディアライブラリ
  • モニタリング
  • モバイル・アクセス
  • ユーザー管理
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リモートアクセス/コントロール
  • リモートディスプレイ管理
  • レイアウト、デザイン
  • レポートと統計
  • 動画ストリーミング
  • 動画管理
  • 広告管理
  • 画像ライブラリ
  • 監査証跡
  • 自動スケジューリング
  • 自動更新
  • 電子メニューボード

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ScreenCloudのレビュー

全80件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.9
使いやすさ
4.8
カスタマー・サービス
4.8
機能
4.6
価格の妥当性
4.6

評価別レビュー数

5
72
4
6
3
2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Fabian M.
Fabian M.
アメリカのMarketing and Communications Manager
認証済みLinkedInユーザー
教育管理, 51-200の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
投稿者のソース

Real-Time automated Digital Signage

5 3 年前

コメント: It allows real-time and automated information about events and happenings at our school.

良いポイント:

We use screen cloud to display live Twitter and Instagram feeds throughout our Campus. The interface is clean, easy to use and accessible via a web browser from everywhere. Lots of additional app integration are available and being added regularly. The Screencloud staff is very responsive and helpful. What I particularly like is the clean design of the displayed apps. It looks very professional.

改善点:

Ideally, I would like even more customization on the look and fell of certain apps. But overall there is nothing I dislike so far.

Cameron M.
アメリカのIntern
物流、サプライチェーン, 51-200の従業員数
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース

ScreenCloud is very easy to use and the customer service is great!

5 7 か月前

コメント: I enjoy ScreenCloud a lot. It livens up the workplace and is easy to use. The customer service was great and they seem to really care about their customers.

良いポイント:

When looking for a digital signage software, ScreenCloud was a little bit more expensive per screen than competitors, but in my opinion, a lot more easier to understand and use. Also, uploading your own videos and pictures is easy along with scheduling times for certain playlists. The customer service was also phenomenal compared to other software. I would email someone about a question, and then 30 minutes later I would have an answer! The team at ScreenCloud was very helpful and worked with us for a while in order to make sure we understood what we were buying and to help us understand all the different parts of the software.

改善点:

The canvas feature has limited customizability and the app store doesn't have a ton of new apps. Using internal links is also not possible at the time but it seems like other services also do not have that feature. However, from talking to customer support, it seems like they are working on new apps and improvements all the time.

ScreenCloudからの返信

3 か月前

Hi Cameron, thank you so much for leaving us a review. It's great to see the value you're getting from using ScreenCloud and it's always a nice boost for the team to see their efforts recognized. We strive to create a great experience for our users and always welcome feedback on how we can make further improvements. If you'd like to submit additional feedback, please reach out to our support team at [email protected]

Steve K.
カナダのI.T.Manager
建設, 51-200の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
投稿者のソース

A great product, but not competitive pricing

5 2 か月前 新着

良いポイント:

We have used ScreenCloud for over a year. I always thought it was too expensive per screen. I had a need for a second screen to be added, and I came across OptiSigns. I reached out to ScreenCloud and asked about the second screen and if they could be competitive. I was told no. OptiSigns does the same thing as ScreenCloud, and even used our existing hardware (firetv stick), and is half the cost. At $10 per screen, it's a reasonable price for use to expand to more screens. So we switched.

改善点:

The cost was too high, and there are similar and better priced products available.

Mitch O.
アメリカのNunya
建設, 501-1,000の従業員数
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース

Great potential but a lot still to develop

3 2 年前

コメント: This is just used as our entry way marketing material. This has been more of a head ache than it should have been.

良いポイント:

Ease of use is a fact. I liked the layouts and basic idea of this product. That was about it.

改善点:

Needs more native apps. Not a very "smart" program (i.e. have pictures in a custom zone to a special size - this requires me to go back to marketing team to re-edit the photos down to what the app can handle. This should be done as part of the program to allow for overall easier use). While the support team is quick to respond, they missed the mark greatly in actually addressing the issues and are rather snarky when you point out the pitfalls of the program. There are misspellings in the warnings that pop-up throughout their app. It is all around a work in progress.

ScreenCloudからの返信

2 年前

Hi Mitch, this is Adam, the Head of the Support team at ScreenCloud. I'm really sorry you've been experiencing these issues. We take your feedback seriously, so thank you so much for taking the time to share this with us. We're always trying to improve our app and stay on top of an agile work environment and sometimes we don't meet the standards we want to achieve for our customers. Although we've built ScreenCloud to optimize your images to look at their best for your screens, in some cases you'll need to edit the dimensions of the image to capture the area you want to show the most. To make this easier, we've been developing a new app to help you do just that. We've also been revising our on-boarding experience to share the good practices as early as possible. I'd really appreciate it if we had a call to get to the bottom of this and also show you what we've been working on. I'll make sure to personally reach to you.

Runar I.
ノルウェーのSystems engineer
建設, 1,001-5,000の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
投稿者のソース

Affordable, easily scalable and easy to use Digital Signage!

5 3 か月前

コメント: We're very pleased to be able to distribute digital signage to multiple locations, with little effort in terms of implementation, as well as eliminating the need for on-premise or LAN management.

良いポイント:

Great support for most OS-types, low cost, versatile in terms of deployment, easy to use for users with basic IT knowledge. Cloud managed, only need local access to internet in able to manage a remote screen.

改善点:

Required the use of a credit card, at the time of acquisition. Invoice would be better suited to our needs.

ScreenCloudからの返信

3 か月前

Hi Runar, thank you so much for leaving us a review. It's great to see the value you're getting from using ScreenCloud and it's always a nice boost for the team to see their efforts recognized. We strive to create a great experience for our users and always welcome feedback on how we can make further improvements. I'll pass on your feedback about the acquisition payment process to our product team. If you'd like to submit additional feedback, please reach out to our support team at [email protected]