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RepairDeskとは?

RepairDeskは、コンピュータ、携帯電話、時計、ジュエリー、電子機器などの各種修理を行う中小店舗向けに設計されたクラウドのPOSソフトウェアです。技術者による修理作業の追跡や、在庫と複数店舗の管理に役立ちます。

RepairDeskを使用すると、修理店は重要な作業で年間1,000時間以上を節約し、業務効率を高めて利益を拡大することができます。

RepairDeskの対象ユーザー

携帯電話修理店、 コンピュータ修理店、 腕時計・ジュエリー修理店、 電子機器修理店、 楽器修理店、 自動車修理、 小型エンジン修理工場、 一般修理工場。

RepairDeskソフトウェア - 1
RepairDeskソフトウェア - 2
RepairDeskソフトウェア - 3
RepairDeskソフトウェア - 4
RepairDeskソフトウェア - 5

RepairDeskをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

RepairDesk

RepairDesk

4.7 (190)
$99.00
無料バージョン
無料トライアル
78
12
4.5 (190)
4.6 (190)
4.7 (190)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$39.00
無料バージョン
無料トライアル
116
11
4.7 (27)
4.2 (27)
4.4 (27)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

RepairDeskの他のおすすめ代替製品

Orderry
高評価の機能
CRM
在庫管理
請求、インボイス
RepairShopr
高評価の機能
インタラクション追跡
請求書作成
連絡先管理
QuickBooks Online
高評価の機能
請求書作成
財務報告
銀行勘定調整
vcita
高評価の機能
オンライン予約
カレンダー同期
確認、リマインダー
Lightspeed Retail
高評価の機能
レポート/分析
在庫管理
在庫管理
Wix
高評価の機能
Webサイト管理
テンプレートのカスタマイズ
リアルタイム編集
Square Point of Sale
高評価の機能
オンライン決済
データセキュリティ
決済処理
Zoho Creator
高評価の機能
アクセス制御・許可
ソース・コントロール
デバッグ
AirDroid Business
高評価の機能
ファイル共有
リモートアクセス/コントロール
無人アクセス

RepairDeskの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.7
機能
4.6
価格の妥当性
4.6

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
79%
4
13%
3
6%
1
2%
Oliver
Oliver
英国のOwner
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ハードウェア, 自営業
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Great customer service after poor service from competitor!

5.0 3 年前

良いポイント:

Sales and support team were quick and efficient, especially [SENSITIVE CONTENT], who was really good, not pushy and understood that as a small business, my operations came before making this purchase, his knowledge was second to none and I felt that he really wanted to tailor the experience to my needs.

改善してほしい点:

There's a lot to setup, but worth it!!!!

Sean
英国のDirector
家電製品, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Ideal POS for Repair Shops

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: great nothing i can add to this.

良いポイント:

I like the ease of use and the integrations between my website and this POS. Customers are always commenting that they enjoy the experience of booking their devices in using this much valued RD integration. I like also that RD software engineers are always updating and this is never the finished article and RD is always evolving. Also I love the customer facing display and customers agree to our t+c before the repair commences and see the price of it. It gives me a professional approach and something I can go back to if i need to and show the customer that I made you aware of.......... and you agreed to this with a signature to back this up. The reporting aspect and KPIs is another key part of the RD system. All round its justa great system to use. Backed up by a great team on the help desk especially [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who helps me tremendously if I need help with something

改善してほしい点:

yes there are issues and sometimes things go wrong and there are bugs within it that can occur but not anything that I would gripe over. I moved from Repairshopr 3 years ago and when I compare the 2 ? RD are streets ahead of them

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
小売, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

検討した類似製品:

Company to avoid at any cost

1.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Very bad and frustrating. I had more than 50 meetings with their team repeating the same thing over and over without any result

良いポイント:

Nothing the platform is archaic, the project management is not existing, sales representative promise you thing that the dev team cannot deliver

改善してほしい点:

We started a project with Repairdesk there is one year ago and the project is still not live...All the features and specifications promised are still not there one year after. Very poor project management by postponing every week the live date of our project, reading my emails during our weekly meeting, lying to us...Company to avoid at any cost

Chris
カナダのOwner
情報技術、情報サービス, 自営業
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Circuit Tree Review

5.0 3 年前

良いポイント:

Ticket management and the ability for Customers to view and track their tickets in real time.

改善してほしい点:

Having issues with integration with Mobile Sentrix, I made a mistake, but so far it doesn't appear there's anyway to actually rectify that mistake leaving me unable to utilize the integration with Mobile Sentrix like I wanted.

Shane
アメリカのOwner
家電製品, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

RepairDesk is the only way togo

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: 110% I love RepairDesk

良いポイント:

Ease of use, Customer Service, The amount of help you get when setting up, Ticketing, POS functionality

改善してほしい点:

Deleting some aspects of the inventory such as existing manufacturers is hard todo with out erasing the whole inventory

RepairDeskからの返信

4 年前

Hi Shane, Thanks for the awesome review. We're real happy to have Computer Cave as one of our customers, and we love that you're so happy with RepairDesk as a whole. Using our software can be cumbersome at times, yes, but we're always here to help you out with our active support team and knowledge base articles. Give us a shout any time you need help, and we'll be there to take care of everything. Thanks again for everything. You're awesome!