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Skyviaとは?

Skyviaは、データの統合、管理、バックアップ、接続のためのオールインワンのクラウド・データ・プラットフォームです。この製品は、コーディング不要のクラウド・アプリケーションとデータベース間の迅速かつ簡単なデータ統合 (インポート、エクスポート、レプリケーション、同期、移行など)、数回のクリックで復元できる安全なクラウドからクラウドへのデータ・バックアップ、SQLまたはビジュアル・クエリ・ビルダーによるオンライン・データ管理と可視化を提供します。また、ODataプロトコルを介してクラウドおよびデータベース・データを公開することもできます。

Skyviaの対象ユーザー

このサービスは、金融、政府、ヘルスケア、保険、小売企業など、あらゆる規模のあらゆる業界で利用されています。

Skyviaソフトウェア - 1
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Skyviaソフトウェア - 5

Skyviaをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Skyvia

Skyvia

4.8 (78)
$6.00
無料バージョン
無料トライアル
21
20
4.7 (78)
4.7 (78)
4.7 (78)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
59
連携サービスが見つかりません
4.2 (45)
4.3 (45)
4.4 (45)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Skyviaの他のおすすめ代替製品

Jitterbit
高評価の機能
ETL
データ管理
複数データソース
Zapier
高評価の機能
インテグレーション管理
サードパーティとの連携
ビジネスプロセスの自動化
Weld
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Adverity
高評価の機能
KPIモニタリング
Webデータ抽出
データのインポート/エクスポート
K3 by BroadPeak
高評価の機能
ETL
メタデータ管理
複数データソース
Improvado
高評価の機能
データストレージ管理
データベース変換
データ・コネクタ
Domo
高評価の機能
データの可視化
データ・コネクタ
複数データソース
Vinchin Backup & Recovery
高評価の機能
バックアップ・スケジューリング
仮想マシン・バックアップ
災害復興
CloverDX
高評価の機能
コラボレーションツール
データマッピング
リアルタイムデータ

Skyviaの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.8
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.7
機能
4.6
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Dan
Dan
アメリカのDirector of Technology
認証済みLinkedInユーザー
非営利団体運営, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Easy backup solution for Salesforce

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: We use Skyvia for automated daily backups of our Salesforce CRM instance. It does that well, the user interface is clean and simple, and their customer support is good.

良いポイント:

Skyvia makes automatic cloud backups easy, at an affordable rate for a small company.

改善してほしい点:

Restoring data from a Skyvia backup could be a little more simple.

Stephane
カナダのChief Information Officer
高等教育, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Salesforce connection with custom database

5.0 8 か月前

良いポイント:

Very easy to configure and get going. We used a partner to help, but could easily have learned how to use it and set it up without help. We were just operating on a very tight timeline and decided that buying the expertise would help us achieve our goal. We set up an integration between our Salesforce org and a custom-built on-premise database that is used every day. The integration runs three times per day, on a schedule, and that works wonderfully for us. I only contacted their support team once, so not much of a sample but my experience with the support team was very favorable. They responded quickly and resolved my issue satisfactorily. I have a very specific purpose for using Skyvia, so the number of features in the system is not that significant to me. However I am impressed by the number of connectors they have available.

改善してほしい点:

I don't have much to say about what I dislike. I'm very satisfied with the system. Perhaps the only issue would be the amount of record transfers that are included in the base price of the various product tiers. I understand the need to have flexible pricing, but perhaps the base packages could be expanded to include a larger amount of record transfers before the overage charge occurs.

Vlad
アメリカのVice President of Performance Improvement and Analytics
広報・渉外, 11~50人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

検討した類似製品:

Great connector

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: I crossed-shopped Skyvia with Windsor.AI and Weld.app, and Skyvia has the best price-functionality ratio in my opinion. I use it to export our HubSpot data to BigQuery with a daily replication schedule. It was easy to set up, and customer support has been super helpful. I’m not a professional data scientist, so I needed some hand-holding connecting it to our BigQuery account.

良いポイント:

Easy to set up and use; great customer support; great pricing and free-tier features.

改善してほしい点:

Nothing bad to report. It's been working great for us so far.

baruch
アメリカのVP
運輸、トラック、鉄道, 11~50人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Great Potential Horrendus Customer Support

3.0 5 年前

製品を使ってみた感想: It's cool but frustrating especially with poor customer support.

良いポイント:

Intuitive, and does what we need it to do.

改善してほしい点:

The worst customer support. If you have an issue it will usually won't be addressed with an email for at least 24 hours. When you get a response it will most likely be a cut and paste from from their online documentation and very stingy on elaborating on how to really resolve an issue and trying to help.

Devartからの返信

5 年前

Hello Baruch, We are terribly sorry that you have faced such an issue. Could you please provide us with the email you used to contact our Support Team so that we could investigate it?

Kateryna
Kateryna
ウクライナのCustomer success manager
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Seamless message replication to databases

5.0 4 か月前

良いポイント:

There are many beautiful things about Skyvia. It's convenient and has really many cool features. I'd like to highligh some benefits that make sense in our integration case: 1. Replication frequency. We are under a free plan, and there is a possibility to replicate messages from Zoho CRM to a database once a day. That's fine in our case. Paid plans allow for more frequent data intervals as far as I know. 2. Tools supported. We use Zoho CRM, PostgreSQL, and MySQL for the integration flow. All these tools are supported by Skyvia, so it's easy to build different pipelines with these tools. For instance, first we replicate all data from Zoho CRM to PostgreSQL, and then sync only messages from PostgreSQL to MySQL. MySQL is the base underlies our website and we extract those messages for publishing testimonials and customers reviews. 3. Easy to set up. Any action in Skyvia keeps a user, even not very technically equipped, entertained. You don't feel frustrated because of complex interface or functions. Everything is super clear and made with humans in mind.

改善してほしい点:

Actually, Skyvia satisfies all our goals related to the data integration. We are happy with it. Perhaps an abundant onboarding training for clearing everything up would be great. Just it helps users to get acquainted with the existing functionality, and comprehend the potential of Skyvia. Actually, Skyvia satisfies all our goals related to the data integration. We are happy with it. Perhaps an abundant onboarding training for clearing everything up would be great. Just it helps users to get acquainted with the existing functionality, and comprehend the potential of Skyvia.