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GoTo Trainingとは?

GoToTrainingは、仮想、または対面と仮想を併用した環境における学習および開発のための多目的ソフトウェア・プラットフォームです。GoToTrainingを使用すると、トレーナーは効果的で魅力的な研修セッションを作成することができます。トレーナーは、カスタム登録、コース教材の配布、テストを通して、クラスの開始前に生徒の知識を測定することができます。投票、ビデオ、ドキュメント・コラボレーションによって、クラスのエンゲージメントを実現できます。トレーナーへの評価と試験を実施し、学習が確実に行われるようにします。

GoTo Trainingの対象ユーザー

仮想研修、または対面と仮想のハイブリッド環境での研修が可能な柔軟性のあるプラットフォームを必要とするトレーナー。これには、教育者、企業トレーナー、および顧客に研修を提供する企業が含まれます。

GoTo Trainingソフトウェア - 1
GoTo Trainingソフトウェア - 2
GoTo Trainingソフトウェア - 3
GoTo Trainingソフトウェア - 4
GoTo Trainingソフトウェア - 5

GoTo Trainingをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

GoTo Training

GoTo Training

4.4 (68)
$109.00
無料バージョン
無料トライアル
37
3
4.4 (68)
4.1 (68)
4.0 (68)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$29.00
無料バージョン
無料トライアル
170
31
4.5 (154)
4.5 (154)
4.7 (154)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

GoTo Trainingの他のおすすめ代替製品

LearnWorlds
高評価の機能
コース管理
学習管理
非同期型eラーニング
GoTo Meeting
高評価の機能
リアルタイム画面共有
双方向音声・動画
画面共有
Eurekos
高評価の機能
Self-paced Learning
コース管理
組み込みのコース作成機能
BrainCert
高評価の機能
コースの追跡
コース管理
進捗の追跡
Constructor
高評価の機能
コースの追跡
テスト/評価
ポータルサイト
Moodle
高評価の機能
コース管理
テスト/評価
学習管理
iSpring Learn
高評価の機能
コースの追跡
コース管理
ポータルサイト
360Learning
高評価の機能
コース管理
テスト/評価
ポータルサイト
Absorb LMS
高評価の機能
コースの追跡
コース管理
ポータルサイト

GoTo Trainingの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.0
機能
4.3
価格の妥当性
4.1

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Jake
Jake
アメリカのTraining Manager
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Fantastic remote training software application

5.0 7 年前

製品を使ってみた感想: It allows us to run trainings between multiple geographically distinct locations in an easy and efficient way. It also allows us to test for knowledge absorption and offer classes to other locations and departments through the use of it's class catalogue feature.

良いポイント:

I love that this allows me to schedule out classes in advance. It also allows me to easily create and administer tests, share supporting documentation, and make sure people are paying attention. In this type of learning environment between remote offices it's essential that the performance of the application is spotless when it comes to audio and video and for the vast majority of trainings I've run GTT has been amazing.

改善してほしい点:

I have 2 major complaints. 1st there is a bug in the software that has been there for over two years at this point that prevents me from using the quiz functionality as intended. Customer support took over 6 months to figure out this bug even though I suggested that it might be the problem on the first interaction. 2nd there is no way to mass export all of your classes to Google Calendar. I figured out a way to do a work around using apple calendar and then exporting that cal to google cal but it's a huge pain still.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
Eラーニング, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Easy to Use Webinar/Training Software

5.0 6 年前

良いポイント:

GoTo Training is a very easy to use conference/training software. There are many tools to keep the meeting interactive and engaging. The unlimited cloud storage of recording is also AMAZING!

改善してほしい点:

The recent update and redesign of the website is AWFUL. On the webinar side, the issues I most often come across is audio issues. People don't know how to connect, can't hear me or I can't hear them. Of any issue I have, 99.9% of them are audio related.

Rad
アメリカのPhotographer
写真, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Pathetic

3.0 5 年前

製品を使ってみた感想: In a word, pathetic. Lack of integrity, over all. Given false info by sales to sell me.
Product didn’t work as promised.
Support was not what it was promised To be.
Support ignorant of the product.
Failure to be accountable for problems
Always blaming others for product failure: it’s a PayPal problem, it’s a safari problem, etc.
Promises NEVER kept by support. “I’ll have a supervisor call you back” never happened. Woeful incompetence at everything EXCEPT monthly billing. There was never a problem with that. No problem taking my money for a product that failed to deliver on sales’ promises and support promises.

良いポイント:

Scheduling Client data collection Efficient and effective monthly billing support always answered the phone, (even though they were too ignorant of the product too help,) Supervisors form support always promised to get back to me. (Even though they never did,)

改善してほしい点:

Bugs Features that don’t work Long list Using this product cost me about 25% of every event I’ve done that invoked payment. Zero accountability.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

I use GoToTraining daily to host online webinars, live-training sessions and software reviews.

5.0 7 年前

良いポイント:

The ease of setting up sessions is great and it has excellent survey/question capabilities. I also love the ability to record sessions.

改善してほしい点:

It has had some downtime in the last year that has been no fun, and it has no direct scheduling within an outlook calendar invite.

Amy
Amy
アメリカのDirector of Learning and Development
認証済みLinkedInユーザー
人材派遣、人材紹介, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

GoTo Review

4.0 6 年前

良いポイント:

We really like all the opportunity that this software has - breakout rooms, library, scheduling.

改善してほしい点:

It's not easy to learn. We have had to teach ourselves which is probably why we don't know how to use all the features correctly. That being said, we have had no contact with customer support other than them sending me a huge binder of materials to figure things out on my own.