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Aircallとは?

自動音声応答 (IVR) メニューで適切に処理できることをチームが行って貴重な通話時間を無駄にすることはありません。AircallのインスタントIVRソリューションでは、使いやすいドラッグ・アンド・ドロップ管理インタフェースを使用して、理想的なウェルカム・メッセージと通話ルーティング・オプションをすばやく設定できます。7,500社以上の企業がAircallを信頼し、優れたコールセンター機能を使用して顧客との関係を強化しています。機能には、SMS、高度な通話ルーティング、分析、通話コーチング、ライブ・フィード、その他のコラボレーション機能があります。

Aircallの対象ユーザー

日常的に電話を使用してビジネス (販売またはサポート) を行う中小企業。

Aircallソフトウェア - 1
Aircallソフトウェア - 2
Aircallソフトウェア - 3
Aircallソフトウェア - 4

Aircallをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Aircall

Aircall

4.3 (425)
$40.00
無料バージョン
無料トライアル
95
99
4.5 (425)
4.0 (425)
4.1 (425)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$34.00
無料バージョン
無料トライアル
127
27
4.5 (263)
4.2 (263)
4.3 (263)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Aircallの他のおすすめ代替製品

CloudTalk
高評価の機能
コールセンター運営
通話記録
通話録音
Twilio
高評価の機能
SMSメッセージング
SMS一斉送信
通話ルーティング
JustCall
高評価の機能
CTI (コンピューター電話統合)
通話ルーティング
通話録音
Dialpad
高評価の機能
VoIP接続
通話ルーティング
通話録音
Zendesk Suite
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット
RingCentral Contact Center
高評価の機能
通話ルーティング
通話記録
通話録音
RingEX
高評価の機能
VoIP接続
ボイスメール
通話ルーティング
3CX
高評価の機能
VoIP接続
通話ルーティング
通話転送
Zoiper
高評価の機能
ソフトフォン
リモートアクセス/コントロール
発信者ID

Aircallの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.1
機能
4.1
価格の妥当性
4.0

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Shane
Shane
Co-Founder & CEO
認証済みLinkedInユーザー
飲食店, 11~50人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Issues with reporting

2.0 3 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Saskia
Saskia
アメリカのSenior Director Sales Marketing
認証済みLinkedInユーザー
飲食店, 10,000+人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Most Reliable Phone Service Available

5.0 9 か月前

製品を使ってみた感想: It facilitates both inbound and outbound call management. I like how simple it is to make an outgoing call. The time zone and area code are shown automatically, warning us to tread carefully in case of a time zone mismatch.

良いポイント:

Using Aircall is a breeze. It simply requires a one-time setup. I like Aircall since it is quick to load and has an intuitive interface for fixing audio problems. A softphone I once used took 20 minutes to load, and it was a real drag. I also appreciate how simple it is to use the controls. In my opinion, it has a great user interface. This is the nicest setup for me, and there aren't too many buttons.

改善してほしい点:

The entirety Aircall is fantastic. If I may provide a recommendation, it would be to enhance the functioning of conference calls. If at all feasible, I'd want to be able to end a call when I'm no longer needed, and I'd like a simpler process.of

Jisselle
Jisselle
トリニダード・トバゴのDirector of Customer Success
認証済みLinkedInユーザー
消費者サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

I love AirCall, been using it for over four years now!

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: I've used this for over four years and introduced it at companies I've worked and consulted with. It's easy to use, low price, and the features are top-notch.

良いポイント:

AirCall is very user-friendly and easy to deploy. The dashboard is very streamlined, and it's easy to set up additional features like IVR. The Call Monitoring feature is critical. It is really helpful with Sales, Retention, and Account Management. Helps me to hear exactly what's happening on the call, so that I can train my team members, and help them hone specific pitches.

改善してほしい点:

I have no complaints, it's the best VOIP service I've used.

Aircallからの返信

2 年前

Hi Jisselle, thank you so much for your lovely review. We are so happy to hear that you're having a great experience with Aircall. If there's ever anything you need help with, please don't hesitate to ask us. Cheers! - Max from Aircall

Lucien
英国のVP of GTM
情報技術、情報サービス, 201~500人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Aircall is a fantastic tool for a growing organisation to enable sales, support and account management

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Aircall has been a crucial tool for us as we've significantly enhanced our call tracking capability across a significant team. The integration with Hubspot is absolutely crucial. The ability for our team to use Aircall within Hubspot is incredibly valuable and an absolute must for any team that wants to make it as easy as possible for the team to adopt. The other critical thing to mention is, Aircall helps dial much faster which is excellent.

良いポイント:

The integration with Hubspot is fantastic. This enables our entire team to call seamlessly from Hubspot and all the reporting including activity etc is seamlessly pulled into Hubspot so we get a clear accurate reflection of the output across the organisation. Aircall is very easy to set up administering new numbers in seconds and creating workflows that enable automation and efficiency.

改善してほしい点:

Aircall can be rather expensive which can be difficult if you want to ensure everyone in your commercial team is using the technology. We have had difficulty with quality of calls at times but this is usually corrected after restarting the call.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
小売, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Customer Service is non-existent

3.0 2 か月前

良いポイント:

Easy to use, has mobile app but sometimes glitchy. I like how you can set office hours

改善してほしい点:

My annual subscription renewed without any notice and when I found out on the day it was renewed for another year, I contacted them immediately and asked them to cancel. Even though I contacted them on the day, they refuse to cancel and decided that their policy states they cannot cancel once it's renewed. What an easy money grab to lock customers in for another year. Doesn't take much effort to cancel/refund? Doesn't leave a good taste in my mouth and I won't be recommending Aircall to my network. There are other companies that offer more features for 1/5 of the price.

FRANCOIS
フランスのDigital project
小売, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Best software

4.0 3 か月前

良いポイント:

- Good ui - Easy setup and easy routing configuration - Good statistics tool - Easy to buy more number

改善してほしい点:

- Some sync failures with Hubspot - Low support - Some software bugs