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Honeywell Forge Visitor Management

Honeywell Forge Visitor Management

Honeywell Forge Visitor Managementとは?

訪問者、請負業者、スタッフ、学生および宅配業者を管理するための総合ワークプレイス・ソフトウェアです。JLL、Vodafone、GE、Comcast、DHL、カンタス航空、そして世界中の何千もの企業に信頼されています。多忙なリピーターの訪問者はスマートフォンで簡単に「チェックイン」でき、ホストは事前にゲストを登録し、到着時にSMS、メールまたはSineアプリ経由で通知を受け取ることができます。すべてのハードウェアは、オンライン・グローバル・ショップにより提供され、すぐにセットアップができ、簡単に使用できます。24時間サポートと30日間の無料トライアルが付いています。クレジットカードは必要ありません。

Honeywell Forge Visitor Managementの対象ユーザー

何千もの企業が、訪問者、スタッフ、請負業者の安全、セキュリティ、コンプライアンスを強化するためにSineを使用しています。

Honeywell Forge Visitor Managementソフトウェア - 1
Honeywell Forge Visitor Managementソフトウェア - 2
Honeywell Forge Visitor Managementソフトウェア - 3
Honeywell Forge Visitor Managementソフトウェア - 4

Honeywell Forge Visitor Managementをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Honeywell Forge Visitor Management

Honeywell Forge Visitor Management

4.4 (593)
$69.00
無料バージョン
無料トライアル
76
14
4.3 (593)
4.2 (593)
4.4 (593)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥900
無料バージョン
無料トライアル
464
34
4.5 (4,876)
4.3 (4,876)
4.5 (4,876)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

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高評価の機能
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高評価の機能
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高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Proxyclick
高評価の機能
アラート/通知
セルフチェックイン/チェックアウト
訪問者追跡
Deputy
高評価の機能
タイムシート管理
モバイル・アクセス
従業員スケジューリング
Envoy
高評価の機能
アラート/通知
セルフチェックイン/チェックアウト
訪問者追跡
iVisitor
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
HSI Donesafe
高評価の機能
組み込みのコース作成機能
証明書およびライセンス
非同期型eラーニング
Wrike
高評価の機能
ダッシュボード作成
単一ページビュー
設定可能ワークフロー

Honeywell Forge Visitor Managementの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.4
機能
4.1
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Dave
Dave
オーストラリアのNetwork Supervisor
認証済みLinkedInユーザー
高等教育, 51~200人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Great product

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: We were looking for a local solution with better support when required, the support over the trial process was great, I was able to get answers to questions and was lots offered support to help me get going, with that in mind the setup was straight forward little support was needed.
We looked at Sine with the view that we could use to check in/out staff at a later date (via the app), helping us keep track of who is on/off site in emergency situations, the SMS function is a great way to also assist here for unaccounted visitors

良いポイント:

Simple to setup and get operational and simple to use from the end point, The App for signing in works a treat for our contractors, also the email alerts when their is an issue like the printer stops helps us be proactive to fix. overall very easy to setup and deploy Recommend checking it out.

改善してほしい点:

Jump in price between the Medium and Enterprise, another level for "large" I feel would be a good idea. for now the medium plan works for us, so not an issue, bulk SMS is another feature I would like to see in the future

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
教育管理, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

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Feeling safer already!

4.0 5 年前

良いポイント:

We've been using Sine for about six months now, and have mostly great reactions to report. The ease of use and universality of the iPad is one of my favorite things, as it didn't take much at all to get used to and the iPad could serve us multiple purposes. We have been utilizing the name badge printer on a daily basis as well. Sine has overall improved our visitor management and given us a much-needed peace of mind.

改善してほしい点:

We do wish that the printer was more user-friendly; we can't connect it to our wi-fi since we require usernames and passwords, and therefore have had a harder time setting the printer up manually. Maybe in the future, colored badges would be an option, since the lighting isn't always the best and some of our black-and-white badges either wash out or appear too dark. In general, I will say Sine is very easy to use and the customer service is very responsive.

Warwick
オーストラリアのSecurity
セキュリティ、調査, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Review - MDC.

3.0 7 年前

製品を使ってみた感想: Some people visiting say question in contractors field a bit complex - also floor level only allows level 1 entry details. Stylus pen does not work on panel well.

良いポイント:

Its ok, but don't know why we still also have to fill in paper based registers as well. Doubling up of workload. Needs area for card numbers to be placed by visitors, so we can reconcile card audit at end of day.

改善してほしい点:

Some people have put details in and when go to use it again details not there, so they have to restart again whole process. Seems to happen at times after a software update.

Honeywellからの返信

7 年前

Thanks for taking the time to review and provide some feedback, Warwick. We don't provide stylus pens, but reach us at [email protected] and we'll gladly make some recommendations on the best options. :) Provided your returning visitors use the same mobile or email on the returning visit, their details will be remembered and pre-populated; offering a fast check in experience. Our scan and track function would make card allocations a lot easier for you. View this guide and let us know if it's of interest. https://help.sine.co/knowledge-base/scan-track/ Also, any existing paper based systems and registers can be incorporated into our system. Reach us any time via online chat, email or phone and we'll gladly discuss where we can help. Full support page via https://help.sine.co/

Andrew
オーストラリアのChief Operating Officer
通信, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

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Easy setup and great functionality

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Sine have been good to work with on initial setup and are easy to reach when needed. I have been disappointed that they dismiss our dashboard requirements as this is functionality that is standard with every other offering I have used.

良いポイント:

Very quick and easy to setup. Interface looks good and i've found functionality to be better than the alternatives.

改善してほしい点:

We need a customer visible dashboard to display number of people on-site which Sine cannot do and they don't have it on their roadmap. Talking to them about adding this basic functionality has not yielded positive results.

Sanice
オーストラリアのMarketing & Operations Associate
金融サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

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Easy to implement

5.0 4 年前

良いポイント:

Very easy to implement and customise - highly rate how helpful the team was in getting this deployed quickly as part of our Covid response plan.

改善してほしい点:

Everything works well. Some extra customisation would be nice but not essential.