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WebEngageとは?

WebEngageは、消費者向けテクノロジーを扱う大企業や中小企業がユーザーのエンゲージメントと定着に関する業務を簡素化し、大きな成果を上げることができる顧客データ・プラットフォームおよびマーケティング自動化スイートです。このプラットフォームを使用すると、ブランドは、10のコミュニケーション・チャネルでコンテキストに基づいて高度にパーソナライズしたエンゲージメント・キャンペーンを実施して、既存の顧客と匿名ユーザーからの収益を増やすことができます。

WebEngageの対象ユーザー

WebEngageは、Eコマース、エドテック、フィンテック、フードテック、メディアと出版、ゲーム、ヘルスケア、銀行、金融サービス、保険 (BFSI) などの業界で世界中の何千ものブランドのユーザー・エンゲージメントを促進しています。

WebEngageソフトウェア - 1
WebEngageソフトウェア - 2
WebEngageソフトウェア - 3
WebEngageソフトウェア - 4
WebEngageソフトウェア - 5

WebEngageをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

WebEngage

WebEngage

4.5 (32)
$199.00
無料バージョン
無料トライアル
126
10
4.4 (32)
4.3 (32)
4.5 (32)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$20.00
無料バージョン
無料トライアル
105
218
4.3 (6,175)
4.2 (6,175)
4.4 (6,175)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

WebEngageの他のおすすめ代替製品

HubSpot Marketing Hub
高評価の機能
マーケティングの自動化
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
CleverTap
高評価の機能
マーケティングの自動化
モバイル・アラート
レポートと統計
Omnisend
高評価の機能
マーケティングの自動化
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
Mixpanel
高評価の機能
データの可視化
レポート/分析
利用率の追跡/分析
Mailchimp
高評価の機能
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
メール管理
Marketo Engage
高評価の機能
キャンペーン・スケジューリング
メールキャンペーン管理
レポート/分析
Marketing 360
高評価の機能
オンライン請求
スパム・ブロッカー
支払い詐欺防止
Mobile Marketing Cloud
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Constant Contact
高評価の機能
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
連絡先管理

WebEngageの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.5
機能
4.3
価格の妥当性
4.3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
50%
4
47%
3
3%
Dinesh
Dinesh
インドのDigital marketing manger
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Must use this tool for better customer engagement & retention

5.0 2 年前

良いポイント:

WebEngage has been an invaluable tool for our business. We've been able to design logical workflows that help us engage with customers through push, SMS, and WhatsApp notifications. The platform is intuitive and easy to use, and the customer service team is always available to answer any questions and help you to solve your business problem to drive more conversions.

改善してほしい点:

The integration process can be a bit tricky some times require additional help from customer support, but the customer support team is always there to help me out. Overall, I'm very happy with WebEngage!

Bhagyashri
インドのdata analystics engineer
小売, 201~500人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

webengage for all you marketing automation and customer data platform needs

4.0 昨年

製品を使ってみた感想: It has been great integration webengage with our website of customer journey analytics and i learnt a lot in this process , We moved to webengage from gamooga ab its very smooth transition easy to use for marketing team and fulfils marketing requirement

良いポイント:

1.their customer data platform 2.its ease of integration with other tools like bigquery looker studio 2. Customisable dashboards

改善してほしい点:

Service - there support team is very difficult to handle they do not understand requirement

Amit
インドのCRM Executive
化粧品, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Review - Amit Desai - MyGlamm

3.0 3 年前

良いポイント:

Panel is very user friendly and highly customized.

改善してほしい点:

Segment level reporting and funnels are not possible, majority of Analytics are based on Event and not on users

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
市場調査, 201~500人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Engage your user with all channels with WebEngage

4.0 4 年前

製品を使ってみた感想: My experience with WebEngane is excellent. After analyzing WebEngage, we decided to go ahead with this tool. We don't require any additional tool any channel. WebEngage provide us all at one place. Now our customer journey is more powerful and our reach has increased dramatically.

良いポイント:

With WebEngage we get all channels like Email, Push notification, SMS, WhatsApp and many more at one place. We can use all this cannels to engage our audience. WebEngage comes with excellent Analytics feature. We data to check deep insights and can analyze for creating marketing Strategy.

改善してほしい点:

Found difficulty to create dynamic email templates. Very few pre-built email templates available in Library.

Sushant
Sushant
インドのCo-Founder
認証済みLinkedInユーザー
教育管理, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Kind of must have tools for marketing automations

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Overall it's brilliant, I will recommend WebEngage if you want to automate customer journeys and send hyper-personalised cross-channel communications to customers. We use to target our customers in all three channels depending on user behaviour.

良いポイント:

UX is just fantastic; it makes it easy for anyone to get started. It's more inclined towards marketing and automation. The user journeys combined with cross-platform marketing are killer. We had literally improved some of our key product metrics like onboarding, churn etc just by sending personalised notifications/banners/offers using it's journeys.

改善してほしい点:

Product analytics can be improved a bit so that I don't have to pay a hefty price for multiple tools across this segment.