Timelyの概要

美容業界とともに、美容業界の価値を高めるために取り組んでいます。46,000の協力的な美容のプロフェッショナルが集うTimelyのコミュニティに参加すれば、革新的なビジネス管理ソフトウェアや受賞歴のあるカスタマー・サポート、世界中の著名人による知識、同業者からのサポートを利用することができます。
Timelyは、あらゆる規模、環境、予算のビジネスに合わせて設計されています。今すぐ参加して、ビジネスの成功へのサポートを得てください。公式サイトから、14日間の無料トライアルを始めることができます。

Timelyの対象ユーザー

多忙なサロンやスパ向けのビジネス管理ソフトウェアです。Timelyにビジネス管理を任せて、本業にもっとフォーカスしましょう。

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Mac(デスクトップ), Windows(デスクトップ), Linux(デスクトップ), Android(モバイル), iPhone(モバイル), iPad(モバイル)

企業情報

  • Timely
  • 所在地:Dunedin (ニュージーランド)
  • 2012年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, インド, オーストラリア, カナダ 他5つ

言語

英語

企業情報

  • Timely
  • 所在地:Dunedin (ニュージーランド)
  • 2012年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, インド, オーストラリア, カナダ 他5つ

言語

英語

Timelyの動画と画像

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Timelyを類似製品と比較する

A$15.00/月
無料プラン
無料トライアル
$25.00/月
無料プラン
無料トライアル
$15.00/月
無料プラン
無料トライアル
$21.67/月
無料プラン
無料トライアル

Timelyの機能・特徴

  • Eメール・リマインダー
  • HIPAA準拠
  • SMSリマインダー
  • SOAPメモ
  • Webサイト統合
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • オンライン予約
  • オンライン決済
  • カラーコード、カラーアイコン
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • ギフトカード管理
  • サロン・スパ向け
  • サードパーティ統合
  • スケジューリング
  • スタッフ管理
  • セルフサービスポータル
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
  • デビットカード/クレジットカード処理
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチロケーション
  • マーケティングの自動化
  • メール・マーケティング
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイム・スケジューリング
  • リアルタイム更新
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ロイヤリティプログラム
  • 予約管理
  • 再スケジューリング
  • 可用性管理
  • 在庫管理
  • 定期アポイントメント
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員管理
  • 教職員管理
  • 決済処理
  • 理髪店向け
  • 確認、リマインダー
  • 自動スケジューリング
  • 請求、インボイス
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 連絡先データベース
  • 電子決済
  • 顧客データベース
  • 顧客プロフィール
  • 顧客管理

Timelyの競合SaaS製品

Square Appointments is an all-in-one scheduling POS for booking, payments, and team management.
The premium all-in-one software for salons. - Marketing - Appointments management - Stock and staff management - Full customer support
Level up with Zenoti, the all-in-one software solution for beauty, wellness, and fitness brands, trusted by 20,000+ businesses.
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サービス企業向けのリマインダー付きオンライン予約システムです。顧客がオンラインで自ら予約できるようになります (含まれているのは無料版です)。 SimplyBook.meの詳細
企業のオンラインのスケジュール設定が簡単になりました。
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All-in-one booking, marketing and payments app for teams and solopreneurs across the US.
From startup companies to enterprise level operations, our robust bulletproof software offers complete business management solutions.

Timelyのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.7
機能
4.4
価格の妥当性
4.6

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Janelle
Janelle
オーストラリアのManager
認証済みLinkedInユーザー
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Great customer service, flexible plans to suit all our needs

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: Access 24/7 from wherever we are. Payments from our clients at all hours of the day as they book their appointments online.

良いポイント:

The simplicity, it's easy to use and understand. No staff trainer required to use it, self explanatory. Easy to review calendar. Easy access from computer, devices or phones anywhere.

改善してほしい点:

It doesn't do a cash daily reconciliation or detailed breakdown of what is coming in each day. A few more email options to personalise follow ups with clients and rebooking reminder emails. It would be better if there were more fields we could fill in for each client and personalise them according to what we need to know about them.

Natasha
オーストラリアのSpa Director
健康、ウェルネス、フィットネス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

検討した類似製品:

Timely Software reviewed by a Software Extremist

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: Accessibility and modernity have become key benefits of doing business with Natashas Skin Spa, and of working for us.
Staff are perceived as more professional, feel more professional, and provide an overall better client experience. Clients and staff benefit, business makes more money, I personally am free to work from anywhere I like due to full time access via the cloud, and I now take month long holidays instead of being tied to the premises.

良いポイント:

The best thing is the improved income - more bookings, more online bookings, more repeat bookings, more free marketing content produced by staff using the photo diary feature.

改善してほしい点:

Needs a strong set of reporting filters added to enable segmented marketing.

Timelyからの返信

12 か月前

Thank you so much for sharing your experience, Natasha. We really appreciate the consideration you put in when you chose us and we're thrilled to hear how we'll you're getting on - especially the month long holidays! x

Taha Burhan
Taha Burhan
トルコのPlanning Specialist
認証済みLinkedInユーザー
物流、サプライチェーン, 5,001-10,000の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Easy way to rezervations

4.0 2 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Timely offers a simple and easy-to-use interface. Thus, you can adapt quickly without any support. Being easily accessible from mobile makes my job much easier. It makes the reservation process very practical for both me and my customers.

良いポイント:

It has greatly reduced my manual workload. It really allows you to manage your time much more effectively. I especially love their reminders, the option to create reminders from multiple channels is very convenient. In addition, thanks to their reporting, I get rid of making reports one by one.

改善してほしい点:

It has greatly reduced my manual workload. It really allows you to manage your time much more effectively. I especially love their reminders, the option to create reminders from multiple channels is very convenient. In addition, thanks to their reporting, I get rid of making reports one by one.

Ray
オーストラリアのOwner/Operator
消費者サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

I don't even know where to start!

3.0 5 年前

製品を使ってみた感想: It should work well for a single person operator looking for basic scheduling/tracking of appointments but if you've got a multiple staff and lots of products, definitely consider other options first. Timely has a lot of growing to do and at the current rate, it's going to be a very long growth!

良いポイント:

The support team is fantastic and the application itself 'looks' great. Looks are very deceiving though. The most basic functions work well. Beyond that, there are plenty of issues, including lots of unfinished features.

改善してほしい点:

Far too many features are left unfinished. Every time something new is released I'm left somewhat shocked how basic functionality that could complete the feature is left out. Even Stock Management is tedious and unituitve. Something basic like not being able to make recurring appointments that have more than 1 service. Limited to a total of 160 characters for SMS. Sales Reports report incorrect/misleading figures. No customer accounts. No loyalty system. Can't create custom value gift vouchers on the fly (they all need to be preset amounts). If you have more than one staff member, you're going to be in for more surprises - good luck to you! There is far too many things to mention. I could go on but hopefully you get the point. Approach the application with caution, and if it means paying for additional month or two to PROPERLY test it out, do it! It could save you a lot of grief in the long run. Timely say they care about customer feedback but in the 2.5 years we've been using it, very little has been done to improve even basic functionality. In fact, not a single one of the things I've mentioned above has been addressed in that time. Given all the new (incomplete) features being released without first addressing the swarm of issues currently present is further proof.

Mark
オーストラリアのDirector/Myotherapist
健康、ウェルネス、フィットネス, 自営業
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Left too much on the table

5.0 3 週間前 新着

良いポイント:

This software was pretty easy to setup and in the beginning it did most things well however....

改善してほしい点:

Bugs and feature requests took waaaay too long to fix or be considered. Timely went down the "salon" route meaning it no longer suited my needs. They only implemented IOS updates and disregarded Android. Their response was "we don't feel developing for Android is worth it, buy an ipad", which is just mind boggling