vcitaの概要

請求書作成および請求のタスクが減るため、時間を節約し、ビジネスの強化に集中することができます。デスクトップまたはモバイルから美しい請求書を簡単に発行し、自動クライアント・リマインダー機能で支払いをスピード・アップします。

vcitaの対象ユーザー

サービスを提供する中小企業。会計士、弁護士、ビジネスおよびマーケティング・コンサルタント、コーチ、カウンセラー、フィットネス・トレーナー、教育者など、世界中の10万人以上のユーザーがvcitaを利用しています。

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Mac(デスクトップ), Windows(デスクトップ), Linux(デスクトップ), Android(モバイル), iPhone(モバイル), iPad(モバイル)

企業情報

  • vcita
  • 所在地:Bellevue (アメリカ)
  • 2010年設立
  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イスラエル 他18つ

言語

イタリア語, オランダ語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他5つ

企業情報

  • vcita
  • 所在地:Bellevue (アメリカ)
  • 2010年設立
  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イスラエル 他18つ

言語

イタリア語, オランダ語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他5つ

vcitaの動画と画像

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無料トライアル

vcitaの機能・特徴

  • 1対1メッセージング
  • CRM
  • Eメール・リマインダー
  • HIPAA準拠
  • Macデバイス用
  • SMSメッセージング
  • SMSリマインダー
  • SMS一斉送信
  • Webサイト統合
  • iPadデバイス用
  • アクセス制御・許可
  • アドレス帳共有
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • イベント管理
  • インタラクション追跡
  • エクササイズ・ライブラリ
  • オンライン予約
  • オンライン授業
  • オンライン決済
  • オンライン登録
  • オンライン請求
  • カスタマー・サポート
  • カスタマー・ステートメント
  • カスタマー管理
  • カラーコード、カラーアイコン
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン管理
  • ギフトカード管理
  • クラスのスケジューリング
  • クラス登録
  • クラス管理
  • グループのスケジューリング
  • グループ登録
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • サロン・スパ向け
  • サードパーティ統合
  • スケジューリング
  • スケジュールされたメッセージ
  • スタッフ管理
  • スタートアップ向け
  • セキュア・メッセージング
  • セグメンテーション
  • セルフサービスポータル
  • ソーシャル・メディア統合
  • ダンススタジオ向け
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • バッチ処理
  • パフォーマンス測定基準
  • ビデオ会議
  • ファイル共有
  • ファイル管理
  • フィットネス計画
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ヘルスケア・コンプライアンス
  • マルチロケーション
  • マーケティングの自動化
  • メッセージング
  • メディカルスパ向け
  • メンタルヘルス用
  • メンバーシップ管理
  • メールキャンペーン管理
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイルアプリ
  • モバイル・アクセス
  • モバイル・クーポン
  • モバイル向けメール最適化
  • モバイル決済
  • ヨガ/ピラティス・スタジオ向け
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイム・スケジューリング
  • リスト管理
  • リマインダー
  • リード管理
  • レッスンノート
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ロイヤリティプログラム
  • ワークフロー管理
  • 予約管理
  • 事例管理
  • 作業発注管理
  • 便利屋向け
  • 保護者ポータル
  • 保護者/生徒ポータル
  • 再スケジューリング
  • 出席追跡
  • 医師スケジューリング
  • 医師管理
  • 医療用
  • 医療費請求
  • 医院運営
  • 可用性管理
  • 土地管理
  • 売掛金元帳
  • 多通貨
  • 定期アポイントメント
  • 広報管理
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員管理
  • 患者とのコミュニケーション
  • 患者スケジューリング
  • 患者ポータル
  • 患者受け入れ
  • 患者管理
  • 教職員管理
  • 検索/フィルター
  • 求人スケジューリング
  • 求人管理
  • 決済処理
  • 現地料金回収
  • 理学療法向け
  • 理髪店向け
  • 登録確認
  • 登録者管理
  • 確認、リマインダー
  • 空調業者向け
  • 紹介追跡
  • 給与管理
  • 自動スケジューリング
  • 自動応答
  • 複数医師診療所
  • 複数医者
  • 見積もり、概算
  • 請求、インボイス
  • 請求書のカスタマイズ
  • 請求書作成
  • 請求書履歴
  • 請求書管理
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 進捗メモ
  • 遠隔医療プラン
  • 配管業界向け
  • 電子決済
  • 顧客データベース
  • 顧客プロフィール
  • 顧客ポータル
  • 顧客履歴
  • 顧客管理

vcitaの競合SaaS製品

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vcitaのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.2
機能
4.1
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
John
John
アメリカ
認証済みLinkedInユーザー
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース
ソース:GetApp

No-brainer for appointment based business

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: I provide business management consulting for optometrists. All my work is done through appointments and email. vCita flawlessly syncs my calendar and allows clients to schedule when I'm actually available. Prior to vCita, I spent way too much time suggesting times, getting voicemails, etc. Besides that, they have done a great job of allowing a feature-rich "live-site" that is easy to set up and super customizable. I think for many businesses it would suffice to be the landing page.

良いポイント:

Very simple appointment set-ups. Before vCita there was a ton of back and other emails, or worse than that - phone calls.

改善してほしい点:

The invoicing/billing system is not as robust as some other programs out there. Specifically I would like the program to send out regular monthly retainer billing.

Asha
アメリカのPhysician//Owner
健康、ウェルネス、フィットネス, 自営業
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Great for scheduling, other features not so much

4.0 2 年前

製品を使ってみた感想: I was using acuity but looked for other software, because of hippa option. I was ecstatic to see the client portal, unfortunately it is not optimal. Most features however aren’t hippa compliant. Really I only use client portal for scheduling and share patient handouts. Patients don’t have to log in like other apps, as it recognizing emails.
Overall I do think it offers more than competition , but make sure you try every part to see what works for you and what doesn’t. Also customer service must be more present. Even after you pay they limit features until you use for a while , which is ridiculous.
They will be better if they make conscious effort to improve

良いポイント:

Able to customize scheduling page to be more professional and to distinguish services offered. Like the idea of client portal. Clients can go to portal to pay , schedule and can share documents. Works for me who share patient education handouts.

改善してほしい点:

Some additional features are really glitchy and most features of the client portal I can’t use. When customers pay online , they are not taken to confirmation page or automated message . Messaging IS NOT secure , sometimes links In messages, don’t work. Documents are not secure. So since I’m using for health business, I had to get another program for secure messaging . Customer service good when you can each them, there is a 2 hour window only to call in a 24 hour day. Chat is not always available during business hours. It’s even worse if you are on east coast.

Dennison
アメリカのOwner
写真, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Sinking Ship

2.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Having been a customer for several years, vCita offered an all-in-one solution that few others compared to at the time. However, very little has changed in the last 3 years other than some unnecessary aesthetic updates and very minor enhancements. I got on board fully aware that there were several missing features I needed which were on the top of the feature request list and I put in place workarounds to suffice until these features were going to be implemented. I'm talking about pretty fundamental things, like the ability for online payments to be accepted with sales tax automatically calculated, and add-on/bundled products/services. Instead of the development team addressing critical upgrades the community is begging for, we get branding updates, color scheme changes, and random issues where things that have always worked fine no longer work properly.
Customer service is all but useless, and I constantly get the feeling their priorities lie in marketing the outdated product they have rather than improving it.
If you try the product and feel that it accomplishes 100% of what you need it to do, go for it. But if you find that it looks great but misses the mark on a few key areas, don't jump on board hoping it will be addressed in the next decade. Keep looking. I'm done waiting.

良いポイント:

Relatively easy to use and deploy. Client interface is mostly intuitive and easy to use.

改善してほしい点:

Product development is nonexistent. Customer support is a joke. On the rare occasion there is an update, I find something on my website no longer works, instead of being improved.

Ernest
アメリカのChief Executive Officer
健康、ウェルネス、フィットネス, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

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Vcita Review Transcend Company

4.0 昨年

製品を使ってみた感想: Overall, the Vcita team takes care of their customers, they listen and they are helpful. I truly believe they do not shy away from what could improve the product. I would be great to see their engineering team increase in compacity to provide some customer wish list items

良いポイント:

Simple to use, simple for a team to grasp and implement and generally speaking relikable

改善してほしい点:

The abilities to customize the software

Brian
アメリカのSystem Administrator
消費者サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

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Great Software with Awesome Support

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Overall, Vcita has done a wonderful job with their support team when in helping me maximize their features.

良いポイント:

Calendar integration with my website, Revenue tracker, Invoicing, Easy of online payment integration.

改善してほしい点:

There could be more features in the calendar section of the software

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