キャプテラ - 企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし15年

Freshaとは?

Freshaは、理髪店向けの非常に優れた予約ソフトウェアです。サブスクリプションは一切不要です。120以上の国で、8万社以上の企業と30万以上の人がFreshaを使用して売上を伸ばしています。Freshaは、理髪店の運営に必要なあらゆる高度な機能を備えた、シンプルで柔軟かつ強力な予約ソフトウェアです。有料オプションには、統合支払機能が含まれています。この機能を使用して、デポジット金を預かり、無断キャンセルを防止することができます。月額料金なしで、利用した分のみ支払うことができます。

Freshaの対象ユーザー

世界中で30万人を超えるビューティおよびウェルネスのプロが、Freshaをビジネスに活用しています。サロン、理髪店、スパ向けの世界で高く評価されている予約ソフトウェアです。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • Fresha
  • 2012年設立

Fresha のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦 他168つ

言語

イタリア語, ウクライナ語, オランダ語, ギリシャ語, クロアチア語 他19つ

Freshaの料金プラン

最安値プラン:

ベンダーからの情報提供なし
  • 無料トライアルなし
  • 無料プランあり

Freshaには無料プランがありますが、無料トライアルは提供されていません。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • Fresha
  • 2012年設立

Fresha のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦 他168つ

言語

イタリア語, ウクライナ語, オランダ語, ギリシャ語, クロアチア語 他19つ

Freshaの動画と画像

Freshaソフトウェア - 1
もう1件表示する

Freshaの機能や特徴

  • Eメール・リマインダー
  • HIPAA準拠
  • Webサイト統合
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • オンライン予約
  • オンライン決済
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • ギフトカード管理
  • スタッフ管理
  • デビットカード/クレジットカード処理
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチロケーション
  • マーケティングの自動化
  • メディカルスパ向け
  • メール・マーケティング
  • モバイル・アクセス
  • リマインダー
  • ロイヤリティプログラム
  • 予約管理
  • 再スケジューリング
  • 可用性管理
  • 在庫管理
  • 定期アポイントメント
  • 従業員管理
  • 教職員管理
  • 決済処理
  • 理髪店向け
  • 確認、リマインダー
  • 給与管理
  • 自動スケジューリング
  • 請求、インボイス
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 電子決済
  • 顧客データベース
  • 顧客管理

Freshaの競合SaaS製品

Setmoreは、顧客とつながることのできる無料のオンライン・スケジューリング・プラットフォームを提供します。
時間追跡ソフトウェアは、従業員とフリーランサーの時間を追跡する、迅速かつ正確な方法です。
HubSpot CRMには、リードや顧客とのより良い関係を組織化、追跡、構築するために必要なものが揃っています。 HubSpot CRMの製品詳細
サロンスパ専用に美容師が設計したRosyは、フリーランスの面貸し美容師から100人規模のサロンまで、2万人以上のプロにサービスを提供しています。
高い満足感を提供するシンプルでカスタマイズ可能なスケジューリング・ソリューションで、より多くの顧客にリーチすることができます。 Acuity Schedulingの製品詳細
Boulevardは、高級理髪店の業務と成功を単純化する、ビジネス管理プラットフォームです。
オールインワンのPOSおよび決済システムであるCloverは、レジ、カード決済端末とPOSシステムの機能を統合します。
予約を簡単にオンラインで受け付けて、スケジューリングすることができます。顧客は、Web、Facebook、メール、SMSで直接予約することができます。
Ovatuは、ワールドクラスの予約ソフトウェアを手頃な価格で提供しています。予定管理の強力なツールキットです。

Freshaの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.9
使いやすさ
4.9
カスタマーサービス
4.8
機能
4.7
価格の妥当性
4.8

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Michael
Michael
President
認証済みLinkedInユーザー
小売, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

THIS software is shaping up to be THE SALON SOFTWARE YOU WANT in your establishment

5.0 3 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Celeste
Celeste
南アフリカのBeauty Therapist
認証済みLinkedInユーザー
健康、ウェルネス、フィットネス, 自営業
使用期間: 2年以上
投稿経路

Best point of sale system

5.0 8 か月前

製品を使ってみた感想: Exceptional.
There hardly ever is an issue with the app, but when there is, the turnaround on client service enquiry is just a little slow. Happy none the less.

良いポイント:

I have worked with many POS systems and this is by far my favorite one. The fact that I can manage everything from my phone is a massive bonus! Easy to use and the developers have really thought of every aspect of running a beaty business. Thank you Fresha!

改善してほしい点:

The fact that I cannot copy a voucher number onto my phone from the 'voucher purchased' list to paste at checkout when a voucher number is asked. It used to be like this in the beginning but was changed with the latest updates. Now I have to write down the number before I can check out a client on my phone.

Maya
アメリカのCEO
健康、ウェルネス、フィットネス, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

System is Intuitive

5.0 8 か月前

製品を使ってみた感想: I am UTTERLY pleased. After a NIGHTMARE of crappy customer service, buggy system, and overall a NEVER AGAIN experience without last system (vagaro) Fresha was just that a breath of FRESH-Air.

良いポイント:

The system is very intuitive. It is easy to learn and use. It is easy to set up the catalog - for everything and I love how you can quickly move things to be in a different order than just in the order they were made. You can send forms manually there is a GREAT product and inventory tracking system. their customer Service is TOP NOTCH, I especially recommending spending the money to get an account manager- totally worth their weight in gold and is VERY reasonably priced.

改善してほしい点:

Is it perfect? Nope they have some things to address. Even with the issues that need to be addressed, this is, by far, the best system I have used. I have used Massagebook, Square, Vagaro, Wix, and Meevo. I am highly impressed and LOVE my account manager (can’t remember the title you all give them).

検討した類似製品: Boulevard Square Point of Sale

Freshaに決めた理由: Gaslighting customer service reps, antagonistic to non Christians, buggy systems, terrible GUI, charge you to death for EVERY single thing- the list is exhaustive.

切り替える前の製品: Vagaro

Freshaに切りかえた理由: Price, percentage for credit card processing (1% lower!!), the way the product worked

cho
韓国のceo
食品、飲料, 自営業
使用期間: 6~12か月
投稿経路

I am currently using it and am satisfied with it.

5.0 2 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Because it was a small company, we only used Excel. After learning about this software, I was able to achieve overall integrated management.

良いポイント:

It is convenient because you can also manage it with your smart phone. We were able to attract more customers and new customers through the online reservation system. Inventory management is easy. It is also convenient to automatically send SMS notifications to customers.

改善してほしい点:

There aren't many inconveniences yet, but I wish the cost of sending a text message would be a little cheaper.

Carly
アメリカのOwner
健康、ウェルネス、フィットネス, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

A nightmare transition

3.0 2 年前

製品を使ってみた感想: It was a terrible transition and we received little customer support. Our clients have rejected the software, people really hated the experience during the transition. I think maybe if you're starting fresh, it would be a good solution - but for an established business? Skip it. I'm going back to mangomint.

良いポイント:

I was drawn in by the supposed "free" price and the integrations with Google and Facebook booking. I liked that my clients were able to buy packages online as well.

改善してほしい点:

We are getting complaints from many clients about the amount of notifications they are receiving. One of our clients told us she received 4 reminders yesterday all within half an hour, and 2 today. Clients are also complaining that they are receiving excessive reminders about completing their intake forms through Fresha. Our clients also dislike the 4-digit verification necessary to charge a card on file. It's extremely inconvenient for both us and our clients that clients can no longer tip from gift cards. Just a bit of feedback for you from our transition: it has been rough. It's been rough on us, it's been rough on my staff, and it's been rough on our clients. The monthly memberships in particular have been extremely frustrating to convert for everyone involved. We have even lost a few long-standing members because of the frustration caused by the transition. I would suggest creating a better process to allow future businesses to transfer these memberships more easily. A feature that would help immensely would be being able to set the renewal date to a date in the future. It would also help a lot if we could manually input credit card details. I understand that the current configuration is more secure, however, it's been a very frustrating process requiring a lot of labor hours, back-and-forth with our clientele, and sustained dedication from my amazing front desk manager, [SENSITIVE CONTENT].

Nish
アメリカのpic
薬品, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Pharmacy vaccine appointments are never an issue

5.0 2 か月前

良いポイント:

WE ABSOLUTELY LOVE using fresha at our community retail pharmacy! We are independent so we dont have any fancy apps that book our appointments for us! So we started looking online to see if there was anything that we could use that would help us with appointment scheduling! Im sure everyone knows in the pharmacy world that booking appointments for covid vaccines, flu vaccines, and all other types of shots is very difficult during the fall season! this makes it so easy and we even color coordinate our shots so its clear and easy to see

改善してほしい点:

Fresha charges for text messages to send to people that make appointments which as a small business you may not want to opt into. We actually don't opt in as its pricey however we would love to if it becomes available for free or at least cheaper