キャプテラ - 日本企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし18年

ONLYOFFICE Workspaceとは?

ONLYOFFICE Workspaceは、クラウド・サービスとオンプレミス・ソリューションとして利用できるコラボレーション型企業オフィスです。

Microsoftの形式と完全に互換性のある3つのコラボレーション型エディターを含むスイート、ドキュメントやプロジェクトの管理ツール、CRM、カレンダー、メール、コミュニケーション・ツール、高度なセキュリティ設定を備えています。

クラウドに接続可能な無料のデスクトップとモバイル・アプリもあります。

ONLYOFFICE Workspaceには、スタートアップ企業、中小企業、大企業向けのプランがあります。

ONLYOFFICE Workspaceの対象ユーザー

ONLYOFFICEは、コミュニティ、非営利組織、教育機関のコラボレーションなど、オンラインのコラボレーション型プロジェクトに携わるあらゆる規模の企業に最適です。

ONLYOFFICE Workspaceソフトウェア - 1
ONLYOFFICE Workspaceソフトウェア - 2
ONLYOFFICE Workspaceソフトウェア - 3
ONLYOFFICE Workspaceソフトウェア - 4
ONLYOFFICE Workspaceソフトウェア - 5

ONLYOFFICE Workspaceをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

ONLYOFFICE Workspace

ONLYOFFICE Workspace

4.5 (325)
$2,200.00
1回限り
無料バージョン
無料トライアル
43
14
4.5 (325)
4.4 (325)
4.2 (325)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$6.00
無料バージョン
無料トライアル
12
8
4.6 (13,148)
4.8 (13,148)
4.4 (13,148)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

ONLYOFFICE Workspaceの他のおすすめ代替製品

Google Sheets
高評価の機能
アクセス制御・許可
データのインポート/エクスポート
ドキュメント管理
Google Slides
高評価の機能
コラボレーションツール
テンプレートのカスタマイズ
画面共有
Zoho Mail
高評価の機能
スパム・ブロッカー
メールのモニタリング
受信箱管理
Salesforce Sales Cloud
高評価の機能
CRM
顧客データベース
顧客管理
WPS Office
高評価の機能
データのインポート/エクスポート
ドキュメント管理
ファイル共有
Google Cloud
高評価の機能
セキュア・データストレージ
ドキュメント・ストレージ
バックアップ、修復
Zoho CRM
高評価の機能
CRM
Real-Time Data
ヘルプデスク管理
Google Drive
高評価の機能
アクセス制御・許可
ドキュメント・ストレージ
ファイル共有
LibreOffice
高評価の機能
ドキュメント・ストレージ
ドキュメント生成
フルテキスト検索

ONLYOFFICE Workspaceの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.2
機能
4.3
価格の妥当性
4.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Ed
Ed
英国のStudent
認証済みLinkedInユーザー
高等教育, 10,000+人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

It worked for me!

4.0 7 年前

製品を使ってみた感想: I used ONLYOFFICE through my university, who used the software for their email portal, among other things. In general, the software seemed to cope easily and efficiently with this limited level of function, and, having now graduated, I would be happy to use the software again at a later date, perhaps to explore its other possible functions.

良いポイント:

Accessibility on a number of platforms. Smart, efficient interface with minimal interference to functioning - I was often able to give no thought to *how* I was accessing my work or emails.

改善してほしい点:

The app I was using on my phone linked only to the login portal for my university email account, meaning that most of the time I had to type my details in to access my emails. It seemed as if the infrastructure between softwares was limited - I could have saved some energy by not having to type my address and password in each time.

Helen
Helen
認証済みLinkedInユーザー
使用期間: 1~5か月
投稿経路
ソース:GetApp

Impressive web office & online document processing

5.0 9 年前

製品を使ってみた感想: After a month of using ONLYOFFICE I've decided to drop a line about what it is. ONLYOFFICE is a neatly organized web office suite for corporate communication. It contains a usable project management system with all necessary tools including Gantt Chart, and a convenient CRM. In general, it allows you to have your entire office in the cloud with a diverse range of facilities making communication between team members fast and productive, which is a key factor for companies like ours. The point that I should surely touch upon is amazing document editors. If you haven't tried online document editors you would be totally impressed. If you have already worked with any of them, those from ONLYOFFICE would turn your life upside down. They are as functional, handy and reliable as desktop MS Office or LibreOffice, but they work online. Your documents are always available for editing and sharing at corporate portal, or in IOS App. Document editors have rich capabilities for reviewing and co-editing in different modes: Fast - shows changes in real time for collaborators and Strict - only after changes were saved. Moreover, you may drop files to a favorite cloud storage Google Drive, DropBox, OneDrive or any other right from your portal.

良いポイント:

A wide range of facilities for business needs, handy feature-rich online document editors, mail client integrated with calendar and CRM.

改善してほしい点:

Unfortunately for IOS only document editors are available. If I want to l look through my CRM contacts I need to use a browser apart from application.

Jorge
認証済みLinkedInユーザー
使用期間: 1年以上
投稿経路
ソース:GetApp

Good app, Bad support

2.0 9 年前

製品を使ってみた感想: It is a good application, but the support is very bad...we never have a right answer, they take days to answer, and it looks like the company is runned by one single person. Never found out who is the manager, and there is nobody to complaint when you get bad support services. Good software, but for those who do not need a business stability....well...you'll get quite nervous not knowing whats going to happen if there is a problem.

良いポイント:

Good price, lots of features

改善してほしい点:

Important features are not there (like automatic syncronization with Drive or Dropbox), also photo gallery is missing. No way to your network fellows know when there is a new document on a project, And no communication with the managers. It looks like the company is runned by a single person, Eugene. This person answers the online chat and will tell you to send the request to support. You do that...and one day later the same Eugene replies! Usually, you get no solution for your problem. Or you just give up.

Stan
Stan
アメリカのInterim Pastor
認証済みLinkedInユーザー
非営利団体運営, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Almost every thing I could ask for

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: I travel and have a small Chromebook for notes and spreadsheets and correspondence. I tried MS Word online, Google Docs, WPS, Polaris, and LibreOffice, and none of them seemed to fit my needs as well as ONLYOFFICE.

良いポイント:

The layout, the wide range of functions, the similarity to MS Word (but with some features not found in Word).

改善してほしい点:

It's occasionally a little slow in opening. And it won't allow me to save to Dropbox (I have to save documents to ONLYOFFICE online and then move them to Dropbox). Those are the only two drawbacks I can think of, and the second is probably a glitch that can be fixed if I would contact their customer support.

Christian
Christian
ドイツのCEO
認証済みLinkedInユーザー
資本市場, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Powerfull

4.0 3 年前

良いポイント:

Collaborative document editing and MS office compatibility

改善してほしい点:

Email tool in connection with third party accounts