ONLYOFFICE Workspace

ONLYOFFICE Workspace

ONLYOFFICE Workspaceの概要

ONLYOFFICE Workspaceは、クラウド・サービスとオンプレミス・ソリューションとして利用できるコラボレーション型企業オフィスです。

Microsoftの形式と完全に互換性のある3つのコラボレーション型エディターを含むスイート、ドキュメントやプロジェクトの管理ツール、CRM、カレンダー、メール、コミュニケーション・ツール、高度なセキュリティ設定を備えています。

クラウドに接続可能な無料のデスクトップとモバイル・アプリもあります。

ONLYOFFICE Workspaceには、スタートアップ企業、中小企業、大企業向けのプランがあります。

ONLYOFFICE Workspaceの対象ユーザー

ONLYOFFICEは、コミュニティ、非営利組織、教育機関のコラボレーションなど、オンラインのコラボレーション型プロジェクトに携わるあらゆる規模の企業に最適です。

ONLYOFFICE Workspaceソフトウェア - 1
ONLYOFFICE Workspaceソフトウェア - 2
ONLYOFFICE Workspaceソフトウェア - 3
ONLYOFFICE Workspaceソフトウェア - 4

ONLYOFFICE Workspaceをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

ONLYOFFICE Workspace

ONLYOFFICE Workspace

4.5 (321)
$5.00
無料のバージョン
無料のトライアル
47
15
4.5 (321)
4.4 (321)
4.2 (321)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$6.99
無料のバージョン
無料のトライアル
69
13
4.5 (13,159)
4.3 (13,159)
4.3 (13,159)

ONLYOFFICE Workspaceの他のおすすめ代替製品

Microsoft 365
高評価の機能
コラボレーションツール
ドキュメント・ストレージ
ファイル共有
Bitrix24
高評価の機能
カレンダー同期
タイムシート管理
確認、リマインダー
Google Cloud
高評価の機能
セキュア・データストレージ
ドキュメント・ストレージ
バックアップ、修復
Gmail
高評価の機能
スパム・ブロッカー
受信箱管理
検索/フィルター
Zoho CRM
高評価の機能
アクティビティ・ダッシュボード
コミュニケーション管理
製品カタログ
Zoho Mail
高評価の機能
メールのモニタリング
受信箱管理
達成、リテンション
Salesforce Sales Cloud
高評価の機能
CRM
顧客データベース
顧客追跡
Google Docs
高評価の機能
コラボレーションツール
ドキュメント生成
ファイル共有
Google Workspace
高評価の機能
カレンダー管理
ドキュメント・ストレージ
ファイル共有

ONLYOFFICE Workspaceのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.2
機能
4.3
価格の妥当性
4.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Mirko
Mirko
ボリビアのRepresentacion Nacional
認証済みLinkedInユーザー
家電製品, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

A must have tool, The SwissArmy app on the Office Universe.

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: I use ONLYOFFICE everyday to send and receive documents, on my work and personal life, the software allow to work Mobile and Desktop so it's easy to go from one to other and continue working, no everyone have Microsoft Office but everyone can have ONLYOFFCE EASY and continue with the work with the same quality, I love the formula management and use every time to easy explain problems and ideas, the integration with world and graphics allow us to create professional presentations and forms to improve or work.

良いポイント:

- Fast to load, allow to work in no time and don't eat a lot resources on the memory machine, fast response and very robust to work. - Very intuitive, all the commands are easy to access, menus and icons are very well arranged to work with it. - Support a lot new features with the addons and new tools. - Easy to export and full compatible to send any work to any person. - Support multiple Languages on the same documents, this allow to communicate globally with co-workers in the world. - PDF Export made easy and 100% compatible. - Great Tech and Community support to feel in touch with people that really care about.

改善してほしい点:

- Some times the system freeze a little, that's because need time to clean on importing documents from other sources and made more compatible documents. - Extra features become bad translated, so need to test before use. - Don't run on every OS system, but developers works fast to solve it. - New features on other office systems still don't implemented, so show errors on importing documents. - Poor graphic editor, need a little more improve.

Nick
アメリカのOwner
マーケティング、広告, 自営業
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Amazing Open Source Alternative to Google Docs or MS365

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Overall, ONLYOFFICE is a game changer. It is a viable alternative to mega cloud corporations like Google and Microsoft. It's nice to have your own private server with control of your data. Pair ONLYOFFICE with NextCloud and you have all of the productivity software you need.

良いポイント:

I like that ONLYOFFICE is free and can be self-hosted. It is the best Office alternative that most accurately reads and writes Word/Excel/Powerpoint compatible files. It runs fast on both desktop and in the browser. It integrates nicely with NextCloud. The mobile apps are also great.

改善してほしい点:

I wish that the iOS mobile app could connect directly to a NextCloud server instead of requiring an ONLYOFFICE Community server. The desktop app does this and it is perfect for NextCloud users.

David
スペインのIT and Marketing
非営利団体運営, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Cheap and nice interface to manage

4.0 先週 新着

製品を使ってみた感想: The software has helped us to improve our document management workflows and collaborate more effectively as a team. While there have been a few bumps in the road along the way, I believe that the flexibility and customization options offered by ONLYOFFICE Workspace

良いポイント:

It's incredibly easy to tailor the software to meet the specific needs of my team, which has helped us to streamline our document management processes and collaborate more efficiently.

改善してほしい点:

There are a lot of features and options to explore, which can make it difficult to know where to start. Additionally, while the software is generally quite intuitive, there have been a few instances where I've had trouble finding the specific tool or function I need.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
不動産, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Easy Document Manager

3.0 9 か月前

製品を使ってみた感想: Easy tool for writing reports. Easy access on the phone. easy to integrate images.

良いポイント:

You can send a document to non-user and they can easily download the software and access the documents. Easy to type, and edit documents. Able to edit documents from other software. when your machine switches off you can continue with your document from your mobile phone. Supports other formats. Easy to sync calendars.

改善してほしい点:

Docs and sheets do not have a variety of features. Cant work on the same document with other users at the same time. Set up is difficult.

Philippe
Philippe
ポルトガルのVice President
認証済みLinkedInユーザー
非営利団体運営, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Wish I would have discovered it sooner!

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: Very satisfied - it really helps us run our non-profit association in a very professional and productive way.

良いポイント:

All you need to run and manage a non-profit association like ours. We have all we needd and I just love the integration of the email system with the CRM system. I which I would have discovered this sooner when I was on the board of other associations. This really beats working with a Google or other envrionment to manage an organization.

改善してほしい点:

I would like to be able to set up automations with Integrately (similar to Zapier) so that we can connect our website and interactions there with our CRM etc...