キャプテラ - 日本企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし17年

Fraud.netとは?

コスト効率よく収益を増大し、不正を削減します。ガートナーの2021年オンライン不正検知マーケットガイドで表彰されたFraud.netは、金融サービス業界とデジタルコマース業界の企業向けのトップレベルの不正防止と不正検知のプラットフォームです。強力なSaaSソリューションはAIとディープラーニング、集合知、ルールベースの意思決定エンジン、ストリーミング分析を組み合わせることで、リアルタイムで不正検知をスケールアップできます。

Fraud.netの対象ユーザー

不正行為の削減、クラウド移行、デジタル化のカスタマイズによりコスト削減を促進する全社的なリスク・マネジメント・プラットフォーム。中堅企業は無料のツールと機能にアクセスできます。

Fraud.netソフトウェア - 1
Fraud.netソフトウェア - 2
Fraud.netソフトウェア - 3
Fraud.netソフトウェア - 4

Fraud.netをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Fraud.net

Fraud.net

4.8 (17)
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
94
6
4.8 (17)
4.8 (17)
4.9 (17)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$129.00
無料バージョン
無料トライアル
200
44
4.6 (137)
4.6 (137)
4.6 (137)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Fraud.netの他のおすすめ代替製品

Tipalti
高評価の機能
決済処理
請求、インボイス
買掛金
Centralpoint
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
A1 Tracker
高評価の機能
ドキュメント管理
請求決済
請求追跡
Wrike
高評価の機能
ダッシュボード作成
単一ページビュー
設定可能ワークフロー
Turnkey Lender
高評価の機能
レポート/分析
ローン処理
代金回収
Intelligrow
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
SEON. Fraud Fighters
高評価の機能
支払い詐欺防止
詐欺検知の確認
金融取引承認
VelocityEHS
高評価の機能
コンプライアンス管理
ドキュメント管理
是正措置・予防措置 (CAPA)

Fraud.netの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.8
使いやすさ
4.8
カスタマーサービス
4.9
機能
4.5
価格の妥当性
4.8

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
82%
4
18%
認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
医療機器, 2~10人規模の会社
使用期間: 無料トライアル
投稿経路

Great real-time monitoring

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Fraud.net helps lower the risk of clicking any phishing scams or opening any suspicious emails. By doing so, it can make my time more efficient.

良いポイント:

I like the ability to view if the email source is trusted or untrusted. It is helpful for viewing this information before even opening the email.

改善してほしい点:

The scores are not always accurate, as I was getting "yellow" flagged warnings for internal company emails.

Malte
ドイツのWorking Student - Risk and Fraud Management
金融サービス, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Review Fraud.net from a user perspective

5.0 4 年前

良いポイント:

I'm using Fraud.net now for 8 months and it is a very nice tool to detect fraud orders. I like the possibility to create rules - like the reject and review queues - which seem to work very well. Maybe it is possible to mark orders in another color, if they are connected to fraud orders. (I know that it is done already, but i have to click on the order first. I mean it would be nice if it would be marked on the "summary page")

改善してほしい点:

At the moment we have the problem that Fraud.net matchs the Device ID sometimes with orders which are obviously not connected to the actual one. A second problem is that Fraud.net is case sensitive (im not 100 percent sure if it is already fixed): For example I need to write for login: Surname.Lastname@... or if I want to search a person by full name, Fraud.net needs PETER PAN instead of peter pan. An improvement suggestion (not sure if this is technical possible) would be: When I am working in a filter and click by mistake on an order, it would be great if I could use the "backward-sign" from the browser. At the moment that is not possible - I have to apply the filter again on the orders.

Markus
ドイツのDirector Risk & Fraud
金融サービス, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Support Fraud Detection

4.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Fraud.net is embedded in our general Risk Processing for Ecommerce business and contributes significantly in covering fraud attacks to our business.

良いポイント:

High Flexibility in rule definition Machine Learning functionality Dynamic improvements of the software Good support

改善してほしい点:

Release Management could be improved User experience could also slightly improved

Nick
オランダのTeamlead Fraud
金融サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

My testimonial with Fraud.net

4.0 8 か月前

製品を使ってみた感想: For over a year I had the pleasure of using Fraud.net Product and Services and I would gladly like to share my positive experience. The support I received was outstanding. The team made sure that all our inquiries were addressed promptly and with a genuine willingness to assist. I really like Fraud.nets Product in terms of functionality and ease of use. The design and user-friendly interface makes it accessible for all the colleagues within my team of all skill levels. It's evident that user experience was a top priority during development. In conclusion, I am really satisfied with Fraud.net Product and Services and support!

良いポイント:

User-friendliness Customer focus Commitment

改善してほしい点:

At this moment I haven't got any specific things.

Lukas
ドイツのInternation Risk & Portfolio Manager
金融サービス, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Best fraud prevention platform to reduce customer's fraud!

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Very good support. F.Net cares about feedback and the desire for customizations.

良いポイント:

In addition to the real-time (AI-powered) fraud detection, there are options for case management and analytics (elastic search). I think it's good that this tool can display all the information for evaluating a case on one page (all information!). It is very good that a freely definable rule can be created from all possible data points.

改善してほしい点:

Dealing with more than one seller from one cockpit (Rules, seller specifications, Additional data points).