Qualtrics EmployeeXM

Qualtrics EmployeeXM

Qualtrics EmployeeXMの概要

Qualtrics EmployeeXM (エクスペリエンス (EX)) は、従業員ライフサイクル全体にわたってスナップショットを作成し、エンゲージメントとエクスペリエンスの主要な推進要因を自動的に優先順位付けするため、強力なチームを構築し、生産性を高め、離職率を下げることができます。定期的な従業員センサス調査や臨時のパルス調査など、ニーズに応じてエンゲージメント・プログラムをカスタマイズするパワーと柔軟性を得ることができます。ワールドクラスのテクノロジーに加え、コンサルティングと24時間年中無休体制のライブ・サポート・チームも提供しています。

Qualtrics EmployeeXMの対象ユーザー

従業員のエンゲージメントの向上、卓越した従業員エクスペリエンスの生成、企業文化の改善を目指す人事部リーダー、従業員研究者、人材管理者。

Qualtrics EmployeeXMソフトウェア - 1
Qualtrics EmployeeXMソフトウェア - 2
Qualtrics EmployeeXMソフトウェア - 3
Qualtrics EmployeeXMソフトウェア - 4
Qualtrics EmployeeXMソフトウェア - 5

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Qualtrics EmployeeXM

Qualtrics EmployeeXM

4.7 (71)
価格情報が見つかりません
無料のバージョン
無料のトライアル
61
44
4.3 (71)
4.2 (71)
4.3 (71)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
価格情報が見つかりません
無料のバージョン
無料のトライアル
48
3
4.1 (7,475)
4.7 (7,475)
4.1 (7,475)

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アクセス制御・許可
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従業員オンボーディング

Qualtrics EmployeeXMのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.3
機能
4.5
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
69%
4
28%
3
3%
Enrique
Enrique
Product Development Manager
認証済みLinkedInユーザー
銀行, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Great Software for Employee Experience

5.0 昨年
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Amy
Amy
アメリカのGraduate Teaching Assistant
認証済みLinkedInユーザー
高等教育, 5,001-10,000の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

The only survey builder I will use-- easy and trustworthy

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Overall, I highly recommend Qualtrics to people who do not consider themselves to be "tech-savvy," but yet need to create and distribute surveys/ questionnaires for research and service purposes. I find other software designs lack the ease of use, but also lacks the simple yet professional design that Qualtric provides. Users are more likely to feel comfortable inputting information if the website looks professional.

良いポイント:

Qualtrics is extremely simple to use for people of various levels of digital literacy. I have never been given a reason to doubt that a survey will work properly and efficiently. My favorite part of Qualtrics is the privacy it offers to users and survey creators. For research purposes, it can be extremely probleatic to know the personal identity of a survey taker. Additionally, when entering sensitive information, users need to trust the software they are using. The privacy and security measures taken by Qualtircs are of uptmost importance to me.

改善してほしい点:

I have had trouble contacting customer service in the past. I contacted customer service with a question about using the software, not a complaint or problem. I contacted them via email and waited over two weeks for a reply. For a software company, I expected them to be more efficient with replying to customer questions.

Chloe
Chloe
アメリカのGraduate Student
認証済みLinkedInユーザー
研究, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Amazing! Like Google forms, but a million times better

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: This will make your business look so much more professional using qualtrics over other survey sites. You can also break down how you see the results after in pictures or exporting it as an excel chart to further analzye.

良いポイント:

My university uses this software for all surveys it sends out. It is so convenient and easy to use but is also customized to my University so every survey sent out from it looks very official.

改善してほしい点:

I have none! It is a great way to send out surveys.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Great for large company employee feedback

3.0 5 年前

製品を使ってみた感想: Not for a smaller org but great option for large scale employee feedback collection.

良いポイント:

Great for large scale employee feedback but overkill for smaller orgs.

改善してほしい点:

Customer support is lacking and can be complicated to set up the logic for the surveys.

Katie
アメリカのAnalyst
農業, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Great Product

4.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: The qualtrics customer service is outstanding! They are always available and willing to dig into any problem im experiencing

良いポイント:

Usability & features- creating visuals in dashboards to tell stories in minutes

改善してほしい点:

Text IQ- too long to update & dashboard updates also take too long

Melvyn
Melvyn
アメリカのLearning and Development / Learning Technology & Talent Analytics Leader
認証済みLinkedInユーザー
保険
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

My experience was excellent

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: our users love it also

良いポイント:

One important think to us is the UI, and Qualtrics has a great ease of use for all of the users. We enjoy it.

改善してほしい点:

The one thing I like least is there are so many options sometimes I miss out on great features and functions.