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Housecall Proの概要

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Housecall Proは、ホームサービス業者がよりシンプルに仕事を遂行し、よりスマートに成長するための高評価のオールインワン・ビジネスソリューションです。Housecall Proには、仕事のスケジューリングやディスパッチ、支払いの管理、マーケティング作業の自動化など、さまざまな使いやすいデジタルツールが備わっています。ビジネスのあらゆる側面を1か所で効率的に管理できるようになります。

Housecall Proの対象ユーザー

Housecall Proなら、配管、電気、カーペットの清掃、HVAC、ハウスキーピング、ハンディマン、窓の清掃、鍵屋など、さまざまなホームサービス業者の貴重な時間を節約することができます。

Housecall Proソフトウェア - 1
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Housecall Proソフトウェア - 5

Housecall Proをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Housecall Pro

Housecall Pro

4.7 (2,775)
$49.00
無料バージョン
無料トライアル
138
11
4.6 (2,775)
4.6 (2,775)
4.7 (2,775)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$169.00
無料バージョン
無料トライアル
158
12
4.3 (817)
3.9 (817)
4.4 (817)

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高評価の機能
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カレンダー管理
モバイル・アクセス
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高評価の機能
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高評価の機能
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財務報告
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チケット管理
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プロジェクト管理
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高評価の機能
オンライン決済
データセキュリティ
決済処理
WebTitan
高評価の機能
ネットワーク・セキュリティ
リアルタイム・モニタリング
脅威対応

Housecall Proのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
4.7
機能
4.5
価格の妥当性
4.6

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Rayanne
Rayanne
アメリカのOperations Manager
認証済みLinkedInユーザー
建設, 2~10の従業員数
使用期間: 2年以上
投稿経路

EXCELLENT

5.0 3 年前

良いポイント:

HCP is very easy to use and a very intuitive layout. When we tried ProjX360 and D-Tools SI, there was a HUGE initial setup required and a HUGE learning curve to figure out how to use the programs. Not HCP. Easy to use from Day 1 and it's quick and easy for new employees to learn. One of the best things is the customer service. It's top notch. They always solve the problem, even if they have to go research and get back to me the next day (and they actually DO get back to me). They also make it easy to contact them with a button on the bottom right of the screen. Other softwares I have to scour the internet trying to find out how to contact customer service.

改善してほしい点:

Would like to see more integrations and there are little things I would change here and there, but I know that's hard to do since the software covers so many different industries. A better way to pull reports would be especially good.

Trish
アメリカのDaily Operations Manager
電気・電子機器製造, 2~10の従業員数
使用期間: 2年以上
投稿経路

I am obsessed!

5.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: We came running back to HCP after using another software for a year. Our breaking point with that software was the price book being outrageously difficult to utilize. With the new DOE changes for 2023, ALL hvac major equipment has been changed and we needed to do update that accordingly. The price book in HCP is smart, helpful, calculated, and still very easy to figure out and utilize.

良いポイント:

We used HCP for years when we decided to move to another software. After a year on that other software, we came RUNNING back to HCP for many reasons. The biggest reasons? Ease of use, amazing features, customer service, and price points.

改善してほしい点:

Auto pricing for Maintenance Plan Agreements. It is technically there but having it more in depth would be great. Example: Our Gold Level get $0 service call fee-10% off materials-$50 off new system. HCP provides that 10% off though so still an absolutely amazing feature!

Housecall Proからの返信

10 か月前

WOW! Love to see it! Thanks for the review! Curious to learn more about the issues with the service agreements, feel free to shoot me an email via [email protected] so we can help!

Doug
アメリカのiwner
建設, 2~10の従業員数
使用期間: 2年以上
投稿経路
ソース:SoftwareAdvice

used to be good

2.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: support is aweful, they dont care about customers anymore. They keep trying to add new tings and never fix the old. It become a bandaid upon bandaid

良いポイント:

not much anymore. It used to be good, but they keep trying to add thing and nothing works right

改善してほしい点:

I hate that they never take responsibility. If you get to talk to someone, they act like you are wasting their time

Zach
アメリカのOperations Manager
運輸、トラック、鉄道, 11~50の従業員数
使用期間: 1年以上
投稿経路

Housecall Pro Does it All!

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: Houscall Pro is one of the top scheduling software options out there!

良いポイント:

Housecall Pro is great for being able to see the whole schedule and be able to dispatch jobs with no issues. I also enjoy the invoice feature that allows you to be able to take payment via the software.

改善してほしい点:

When you are booking a job on Housecall Pro it does take a bit longer with multiple pages.

md
サウジアラビアのIT-Admin
情報技術、情報サービス, 201~500の従業員数
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Value for money

5.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: I Preferred that Housecall Pro seasoned came with a huge range of commercial enterprise management dashboards that have been uncluttered and easy to use. I am so thrilled that the gadget collected a huge variety of scheduling, dispatching, tracking, and reporting talents, amongst many others, right into a significant vicinity

良いポイント:

Online invoicing is very impressive part for me as well as the management dashboard has bunch of features that really time savings.

改善してほしい点:

Mobile application is not so impressive, and customer service should have been done more efficient way

Housecall Proからの返信

10 か月前

Hi md, thank you so much for taking the time to leave us a kind review. We really appreciate your rating and value you greatly as a Housecall Pro. Pro Advocate Team