キャプテラ - 企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし15年

Housecall Proとは?

無料トライアルを開始するには、今すぐお電話ください。

Housecall Proは、ホームサービス業者がよりシンプルに仕事を遂行し、よりスマートに成長するための高評価のオールインワン・ビジネスソリューションです。Housecall Proには、仕事のスケジューリングやディスパッチ、支払いの管理、マーケティング作業の自動化など、さまざまな使いやすいデジタルツールが備わっています。ビジネスのあらゆる側面を1か所で効率的に管理できるようになります。

Housecall Proの対象ユーザー

Housecall Proなら、配管、電気、カーペットの清掃、HVAC、ハウスキーピング、ハンディマン、窓の清掃、鍵屋など、さまざまなホームサービス業者の貴重な時間を節約することができます。

Housecall Proソフトウェア - 1
Housecall Proソフトウェア - 2
Housecall Proソフトウェア - 3
Housecall Proソフトウェア - 4
Housecall Proソフトウェア - 5

Housecall Proをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Housecall Pro

Housecall Pro

4.7 (2,786)
$69.00
無料バージョン
無料トライアル
144
11
4.6 (2,786)
4.6 (2,786)
4.7 (2,786)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$49.00
無料バージョン
無料トライアル
36
5
4.6 (161)
4.6 (161)
4.6 (161)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Housecall Proの他のおすすめ代替製品

ZenMaid
高評価の機能
スケジューリング
定期アポイントメント
確認、リマインダー
Verizon Connect
高評価の機能
GPS
オンライン予約
車両追跡
mHelpDesk
高評価の機能
カレンダー管理
チケット管理
モバイル・アクセス
QuickBooks Online
高評価の機能
請求書作成
財務報告
銀行勘定調整
Square Point of Sale
高評価の機能
オンライン決済
データセキュリティ
決済処理
Buildertrend
高評価の機能
モバイル・アクセス
予算の追跡
作業発注管理
QuickBooks Enterprise
高評価の機能
収入、バランスシート
経理
財務報告
InvGate Service Desk
高評価の機能
サポートチケット管理
サービス水準合意 (SLA) 管理
チケット管理
WebTitan
高評価の機能
ネットワーク・セキュリティ
リアルタイムモニタリング
脅威対応

Housecall Proの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
4.7
機能
4.5
価格の妥当性
4.6

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Rayanne
Rayanne
アメリカのOperations Manager
認証済みLinkedInユーザー
建設, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

EXCELLENT

5.0 4 年前

良いポイント:

HCP is very easy to use and a very intuitive layout. When we tried ProjX360 and D-Tools SI, there was a HUGE initial setup required and a HUGE learning curve to figure out how to use the programs. Not HCP. Easy to use from Day 1 and it's quick and easy for new employees to learn. One of the best things is the customer service. It's top notch. They always solve the problem, even if they have to go research and get back to me the next day (and they actually DO get back to me). They also make it easy to contact them with a button on the bottom right of the screen. Other softwares I have to scour the internet trying to find out how to contact customer service.

改善してほしい点:

Would like to see more integrations and there are little things I would change here and there, but I know that's hard to do since the software covers so many different industries. A better way to pull reports would be especially good.

Paul
Paul
アメリカのOwner
認証済みLinkedInユーザー
電気・電子機器製造, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Great Product!

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: CRAZY! how I ever managed without it. My life as a business owner was forever simplified by this on decision. Great Job Guys! Really, I mean it.

良いポイント:

I appreciate the customer support team, always ready to improve. The pro vote feature is ingenious, I have seen several of my personal pro-votes come to fruition.

改善してほしい点:

The name. When interacting with clients the name "HouseCall pro" is limiting this amazing product to residential service calls, when in fact it is so much more. I had to modify a few internal processes, but I've managed 2 and 3 month projects from 1 invoice allowing Change Orders to bill out as segments. the name should be revised, considering something more wild. Service Titan had the right idea on the wrong product.

Isaac
アメリカのFinance Manager
公共施設, 201~500人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

The Consolidated Payment Solution.

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Housecall Pro has elaborate invoicing solution for companies.

良いポイント:

Housecall Pro has incredible billing procedures that maintains accountability.

改善してほしい点:

Housecall Pro is ideal and fruitful in managing payments.

Tim
アメリカのOwner
建設, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Credit Card Disputes Won but money being withheld

1.0 2 か月前

良いポイント:

At this point nothing. I do not like any company or person withholding money that belongs to me.

改善してほしい点:

After winning credit card disputes Housecall Pro took it upon themselves to withhold depositing my funds which total over 4,000 dollars. They are withholding my money and could would not provide a reason when I started recording the call. They told me to contact there legal department. Funny thing is the record all calls. Best to find a company that actually wants you to succeed.

Dave
アメリカのManager
建設, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Housecall Pro is the best for service contractors

5.0 3 か月前

良いポイント:

The appointment reminders and automatic communication with clients ensured we kept clear and consistent communication during the jobs. I loved that when a tech was heading to the next job, they could click on the button saying they are on their way to the job and it would automatically send a text to the client with the updated ETA.

改善してほしい点:

The automatic invoice reminders caused some issues for our clients. We did work with real estate transactions that would get paid once the house went to closing. The agents I worked with got a lot of reminder emails and it was difficult to configure the settings around automatic invoice reminders.