キャプテラ - 企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし15年

SimplyBook.meとは?

SimplyBook.meは、フィットネス・ビジネス向けの広範なオンライン予約システムを提供します。プロフェッショナルな機能を備え、さまざまなオンラインのニーズに応えることができます。POSシステムを通じて支払いを受け取るだけでなく、ビジネスの紹介や予約の受付、商品、メンバーシップ、パック、サービス・アドオンの販売などを行う本格的なWebサイトを構築することができます。人気のオンライン・カレンダーと予約を同期させ、ビジネスに関する詳細な統計を取得することができます。SimplyBook.meの優れた機能をご確認ください。

SimplyBook.meの対象ユーザー

SimplyBook.meは美容サロン、学校、コンサルタントなど、予約の受付を行う中小企業に適しています。エンタープライズ・ソリューションでは、管理インタフェース内のサブシステムを管理することができます。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • SimplyBook.me
  • 所在地:Limassol (キプロス)
  • 2008年設立

SimplyBook.me のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦 他158つ

言語

オランダ語, スペイン語, トルコ語, ドイツ語, フランス語 他7つ

SimplyBook.meの料金プラン

最安値プラン:

€9.90/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

SimplyBook.meには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 SimplyBook.meの有料プランは€9.90/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • SimplyBook.me
  • 所在地:Limassol (キプロス)
  • 2008年設立

SimplyBook.me のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦 他158つ

言語

オランダ語, スペイン語, トルコ語, ドイツ語, フランス語 他7つ

SimplyBook.meの動画と画像

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SimplyBook.meの機能や特徴

  • CRM
  • Eメール・リマインダー
  • HIPAA準拠
  • SMSメッセージング
  • SOAPメモ
  • Webサイト統合
  • アクティビティの追跡
  • アドレス帳
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • イベント管理
  • オンライン・スケジューリング
  • オンライン予約
  • オンライン授業
  • オンライン決済
  • オンライン登録
  • カスタマー・サポート
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • ギフトカード管理
  • クラスのスケジューリング
  • クラス管理
  • クレジットカード処理
  • グループのスケジューリング
  • コミュニケーション管理
  • サードパーティとの連携
  • サービスカタログ
  • ジム向け
  • スケジューリング
  • スタッフ管理
  • セルフサービスポータル
  • テンプレートのカスタマイズ
  • ドライバー・スケジューリング
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチロケーション
  • マーケティングの自動化
  • メディカルスパ向け
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・コミュニケーション
  • メンバー管理
  • メールキャンペーン管理
  • メール・マーケティング
  • モバイルアプリ
  • モバイル・アクセス
  • ヨガ/ピラティス・スタジオ向け
  • リアルタイム・スケジューリング
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ロイヤリティプログラム
  • 予約メモ
  • 予約管理
  • 保護者ポータル
  • 保護者/生徒ポータル
  • 再スケジューリング
  • 出席追跡
  • 医師スケジューリング
  • 医療費請求
  • 双方向通信
  • 可用性管理
  • 団体予約
  • 定期アポイントメント
  • 患者とのコミュニケーション
  • 患者スケジューリング
  • 患者ポータル
  • 患者受け入れ
  • 患者記録管理
  • 承認プロセス管理
  • 教職員管理
  • 決済処理
  • 理髪店向け
  • 生徒管理
  • 登録管理
  • 確認、リマインダー
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 自動スケジューリング
  • 複数医者
  • 請求、インボイス
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 通話リマインダー
  • 電子決済
  • 顧客データベース
  • 顧客ポータル
  • 顧客管理

SimplyBook.meの競合SaaS製品

Reservioは、70種類以上のビジネス・カテゴリー向けに最適化されている予約スケジューリングおよびオンライン予約ソフトウェアです。無料トライアルをお試しください。
Wix Fitは、フィットネス・プロ向けのオールインワン・ソフトウェアです。このソフトウェアを活用することにより、オペレーションの管理、会員のモチベーション維持、ビジネス目標のより早い達成などを実現できます。
数クリックの操作でデザインして公開できます。パンフレットからビデオまで、数千のテンプレートや画像、動画などを無料で利用することができます。
世界最大規模の参加者ネットワークに向けてイベントの計画、作成、管理、宣伝を行えるイベントのチケット発行およびマーケティング用プラットフォーム。
企業のオンライン予約、確認メール、カレンダーの招待などの管理を行う、予約スケジューリング・ソリューションです。
Timelyのサロンソフトウェアなら、ビジネス全体をあらゆるデバイスから管理することができます。カレンダーやクライアント、スタッフ、在庫、レポートなどを簡単に管理することができます。
Squarespaceは、魅力的なWebサイト、オンライン・ストア、ポートフォリオを構築するためのオールインワン・プラットフォームです。
この使いやすいオンライン・スケジューリング・ソフトウェアは、顧客の予約、キャンセル、リマインダー、決済を自動化することができます。 Acuity Schedulingの製品詳細
Setmoreは、顧客とつながることのできる無料のオンライン・スケジューリング・プラットフォームを提供します。

SimplyBook.meの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.5
機能
4.4
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Cynthia
Cynthia
Founder
認証済みLinkedInユーザー
Eラーニング, 自営業
使用期間: 1~5か月
投稿経路

different pricing structure

4.0 4 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Paula
Paula
カナダのVice President, Director of Marketing
認証済みLinkedInユーザー
プロフェッショナル・トレーニング、コーチング, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Very happy we found SimplyBook.me

5.0 3 年前

良いポイント:

What's nice about SimplyBook.me is that you can customize which features you want.

改善してほしい点:

There are nothing I 'dislike' about SimplyBook.me. I would make a couple of improvements, though: 1. We are glad there are both session confirmation and reminders, but we would really like it if we could schedule a reminder around 1000 days from the date of training. This might sound like a long time, but the certifications we offer are good for 3 years and 1000 days would still give them a couple of months to schedule their recertification training. 2. It would be nice if the 'unlimited' tier of add-ons wasn't so much more than the tier that gives you 8 add-ons. At most, I would like one or two more, but it's not worth such a huge jump in price. 3. We really like the idea that email can come from our business email address, but at the moment, it's just not working for us because the SMTP settings just aren't being accepted.

検討した類似製品: Calendly

SimplyBook.meに決めた理由: SimplyBook.me has the most features we need.

切り替える前の製品: CalendlyGoogle Calendar

SimplyBook.meに切りかえた理由: SimplyBook.me has the ability to easily schedule multiple training sessions running concurrently.

SimplyBook.meからの返信

3 年前

Dear Paula, Thank you so much for taking the time to leave us your fantastic feedback, we truly appreciate it! Regarding your request to add this to your system that you can send a reminder 1000 days after training, within the come-back-soon feature then we could probably add this to your system. Please pm me and send me your booking website. All the best The SimplyBook.me team

Elsie
オーストラリアのOwner
健康、ウェルネス、フィットネス, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

I like SimplyBook me

5.0 8 か月前

製品を使ってみた感想: Overall, the user experience is excellent, and it's the most suitable platform I've found for my needs.

良いポイント:

I find SimplyBook.me to be a very different product from what I'm used to. It offers powerful functionality, but it does take some time to learn and understand the system when starting out. The integration of business processes is also very straightforward.

改善してほしい点:

One aspect I'm not entirely pleased with is the calendar, as it's not very user-friendly. I can't directly view more customer information or make changes; I have to click into it. Additionally, there are limited options for customer payment, and some functions lack the ability to address finer details.

SimplyBook.meからの返信

8 か月前

Dear Elsie Thank you so much for taking the time to leave us your fantastic feedback, we appreciate it greatly! You mention limited options for customer payments, we would be happy to hear your comments so that we can see if there is something that we need to improve. Please reply to this message with what you feel is missing. All the best The SimplyBook.me team

eva
ベルギーのpsychotherapist
健康、ウェルネス、フィットネス, 自営業
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Great free booking tool

5.0 2 か月前

良いポイント:

If you need a simple, no-nonsense booking tool this is it. I love that i can keep it free for now until I have the business to upgrade.

改善してほしい点:

I wish the free version had HIPAA and text reminders, a girl can dream.

SimplyBook.meからの返信

先月

Thank you for your review! We're glad to hear that you're enjoying our free plan and find it simple and straightforward to use. We appreciate your feedback about the features you wish were included in the free version, and we'll take that into consideration for future updates. We're sorry to hear about your experience with Sign In Scheduling, and we're glad you found SimplyBook.me as an alternative. If you ever have any questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. Thank you for choosing SimplyBook.me!

tim
ドイツのOwner
レジャー、旅行、観光, 自営業
使用期間: 2年以上
投稿経路

It could be so much better, if they listen to their customers

3.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Customer service is responsive, but not really solution-oriented. The usability and admin interface in general is far from intuitive and current UX standards.

良いポイント:

It has a wide range of (theoretically) great features. App is handy. It is not as pricey as many others.

改善してほしい点:

As a tourguide I was long looking for a booking tool to make my tours easier to book and generate automated invoices. Simplybook.it does that on a simple level, but after several years in use it really frustrates me, that their (paid) features are not really thought-through in the end (and they don't care to change it). Examples: Group booking feature makes it possible, that one person can book a tour for e.g. 4 people, which is great. Invoices then are also correctly generated for the price of 4. But if the customer cancels their group booking, it is not possible to do that for the group of 4 people, instead technically the cancellation is 1 out of 4 bookings of this group, and 3 remains. Oddly the invoice remains unchanged for 4 people, and the calender shows 3 bookings inside the group. That brings up several inconveniences: 1) I have to confirm the customers, if they wanted to cancel the whole booking or if they only wanted to cancel single people in the booking (100% wanted to cancel the whole group and arent even aware they did not). So I have to cancel the remainig 3 manually. 2) If I have to cancel a group, I need to cancel x-times. So the customer receives x-confirmation emails. That just makes me appear bothering and unprofessional. 3) The amounts of the invoices are not affected from any cancellation, so you really need to be careful not to mess up your accounting Which brings me to the central flaw (bug in my opinion) of simplybook.me: Cancelled bookings (group or single) still have a generated invoice in the system and are not flagged as cancelled, but pending (and so have no different status than any other open invoice). So to have a correct invoice journal at the end of the year or quarter, you carefully need to filter the invoices to status "paid". Otherwise your accounting is full of wrong revenues due to invoices from cancelled services. Another bug in the group booking feature is that it is only available on service selection level (eg. tour 1, 2 and 3). If you set the widget to only show tour 1, there is no possibility anymore to book for a group. If I reach out to their customer service to improve on all this, I get more or less the same answer over the years: it is like it is and I dont get a sense of ambitions to change or update (sometimes they offer me some kind of workarounds with other paid features - haha). I find this pretty frustrating, because this tool could be so much better than it is right now if they actually listen to their customers. But they refuse.

SimplyBook.meからの返信

先月

Thank you for your detailed review and for sharing your experience with SimplyBook.me. We sincerely apologize for the frustrations you've encountered with our platform. Your feedback is incredibly valuable to us, and we're committed to addressing these issues to improve our service. We understand the importance of having a seamless and intuitive booking experience for tour guides like yourself, and we're actively working on enhancements to meet your needs. If there's anything specific you'd like to discuss or if you have further suggestions, please don't hesitate to reach out to our customer service team. We're here to assist you in any way we can. Thank you for your patience and for choosing SimplyBook.me.

Nathan
南アフリカのDirector
教育管理, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Simple to setup and feature rich

5.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: Very positive overall, happy to be using the platform

良いポイント:

The interface for setting up was intuitive and quick to master. There were plenty of features to cover most use-cases especially payment options for international operations such as South Africa is supported.

改善してほしい点:

I did not like that I had to pay for setting up a custom domain (to link one I already own - ostensibly for SSL which doesn't make sense since this could be free or included in subscription fee) and more options are needed for managing late bookings or adding bookings to a waiting list.

検討した類似製品: Bigin by Zoho CRM

SimplyBook.meに決めた理由: SimplyBook has many more features, the interface is more intuitive which makes client onboarding much easier. The interface is slicker and smoother presenting a more professional experience at a marginally higher cost.

SimplyBook.meからの返信

先月

Thank you for your detailed review and for choosing SimplyBook.me! We're thrilled to hear that you found our platform simple to set up with many features. Your feedback is appreciated, and we'll take it into consideration for future improvements. We're delighted that you're happy overall with the platform and that the switch from BookingKoala has been positive. If you ever have any questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to support you every step of the way. Thank you for being a valued SimplyBook.me user!