Pabauの概要

Pabau is a simple all-in-one solution to help manage every aspect of your clinical business.

Our system allows you to take your clinic completely paperless and craft the perfect experience for your clients, to ensure they leave happy and ready to re-book.

With over 45 powerful features available it is safe to say that our system can handle whatever your clinic needs.

Over 23,000 users trust Pabau to help manage their business. Book a demo now to find out why.

Pabauの対象ユーザー

Pabau is an all-in-one practice management solution that is aimed at clinics of all sizes. Our 23,000+ customers range from from solo part-time practitioners, to multi-site national brands.

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • Pabau

Pabau のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イタリア 他13つ

言語

スペイン語, フランス語, 英語

企業情報

  • Pabau

Pabau のサポート

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アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イタリア 他13つ

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スペイン語, フランス語, 英語

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無料トライアル

Pabauの機能・特徴

  • 1対1メッセージング
  • HIPAA準拠
  • SOAPメモ
  • View, Download, Transmit
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • エクササイズ・ライブラリ
  • オンライン・フォーム
  • オンライン予約
  • オンライン補充
  • ギフトカード管理
  • コンプライアンス追跡
  • コーディング・アシスタンス
  • コードとチャージのエントリー
  • サロン・スパ向け
  • サードパーティ統合
  • セキュア・メッセージング
  • セルフサービスポータル
  • タスク管理
  • ダッシュボードのカスタマイズ
  • チャート
  • ドキュメント管理
  • パフォーマンス測定基準
  • ビデオ会議
  • マルチロケーション
  • マーケティングの自動化
  • メッセージング
  • メディカルスパ向け
  • メンタルヘルス用
  • メール・マーケティング
  • モバイルアプリ
  • モバイル・アクセス
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • 事例メモ
  • 事例管理
  • 事前電子認証
  • 介護計画管理
  • 作業療法士向け
  • 価格設定データ
  • 保険管理
  • 健康記録へのアクセス
  • 処方更新
  • 処方集管理
  • 初期診断
  • 医師スケジューリング
  • 医師管理
  • 医療用
  • 医療費請求
  • 医院運営
  • 収益管理
  • 受注
  • 在庫管理
  • 定期アポイントメント
  • 履歴報告
  • 広報管理
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員管理
  • 患者アンケート
  • 患者エンゲージメント
  • 患者スケジューリング
  • 患者ポータル
  • 患者受け入れ
  • 患者教育
  • 患者管理
  • 患者記録管理
  • 意思決定サポート
  • 成果評価ツール
  • 教職員管理
  • 整体師向け
  • 服薬アラート・警告
  • 決済処理
  • 治療計画
  • 理学療法向け
  • 画像管理
  • 監査証跡
  • 研究結果
  • 確認、リマインダー
  • 臨床的相互運用性
  • 苦情フィルタリング
  • 苦情管理
  • 薬剤服用歴
  • 薬物リファレンス・データベース
  • 被保険者資格検証
  • 複数医師診療所
  • 複数医者
  • 記録管理
  • 診療歴
  • 請求、インボイス
  • 請求書履歴
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 進捗メモ
  • 遠隔医療
  • 遠隔医療プラン
  • 電子処方箋
  • 電子医療記録・電子カルテ
  • 顧客データベース
  • 顧客プロフィール
  • 顧客ポータル
  • 顧客管理

Pabauの競合SaaS製品

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Pabauのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.7
機能
4.6
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Bernardo
Bernardo
スペインのFounder & CEO
認証済みLinkedInユーザー
医療業務, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Highly recommendable software for clinics and groups of clinics

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Superb

良いポイント:

The specific reason for which I selected Pabau is that it has an excellent scheduling feature for multi clinic operations. This was an essential feature for me and is working flawlessly. After that, the training is excellent, [SENSITIVE CONTENT] has been spectacular to help us get into the software.

改善してほしい点:

So far nothing really; I would make the CRM section a bit more comprehensive, nevertheless, as we can customise it, it is not an issue at all.

Zunaid
英国のDirector
医療業務, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Great software! Excellent functionality

5.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Great so far! Online zoom training was really good and helped to answer a lot of questions

良いポイント:

Easy to use and figure out. Most things customisable.

改善してほしい点:

Forgetting to refresh the iPad after entering records on desktop

sarah
英国のmanager
病院、ヘルスケア, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

[SENSITIVE CONTENT]

2.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: online help is not very responsive, they cant seam to pick up a call. I would expect a call center for the amount of the monthly charge

良いポイント:

better than my previous, other than that not much to rave about.

改善してほしい点:

reporting is complicated, nothing adds up? so you never know if you are paying the right commission.

Pabauからの返信

2 か月前

Hi Sarah, I'm very sorry to hear that you aren't delighted by our system. If you are having problems with our reporting features, please reach out to our support team who will be happy to schedule some one-on-one training with our of our product experts. Additionally, we have put in a lot of time and effort to improving the response time of our live chat system, which at the time of your review was still fairly new to our operations. Hopefully you are a little happier after these improvements, but if not, please don't hesitate to reach out to us with detailed feedback, and we will look to see how things can be further improved.

Oyin
英国のCo-Owner
医療業務, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Pabau software does most things well

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: It does most of what we need from a CRM but definitely still have records we are having to keep outside of the software.
Would have preferred a white label service rather than each step my patients take to have Pabau labelling all over it.
Customer support is below par. Should have a live chat or phone line to call.
A lot of training videos are on a Vimeo account that isn't shared with you at implementation, some features and options have been improved and videos not updated.
The step by step guide function for registered accounts doesn't work and the webinars seem very uninteractive. Seems to be a rush to finish within the 3o minute tieframe.
Pabau has account managers, programming and implementation specialists but it's not ideal if you can't sold problems immediately.
A ticket system that shows other client's concerns or questions would have saved a lot of hassle.
User's forums, blogs, FAQs, Q & As are available but not shared when you come on board.
Having a widget isnt suitable for all sorts of web platforms.
Referral tracking is especially difficult when customer processes are handled putside your existing platform.
Would have like to integrate a diferent payment processor rather than being limited to skype
As at noww, Pabau sems the best fit for our business but we are not assured enough to stop looking for alternatives

良いポイント:

A lot of features. Before and after pictures A lof of templates to choose from. Support team willing to integrate any pdf form and help customise to your brand

改善してほしい点:

Customer support not always accessible. Would have preferred a dedicated number to call, opening hours etc. A lot of communication is via email or a request for a call back. Not suitable when the software isn't responding or you need quick fixes. Price is on the expensive side especially since you will need to pay Pabau extra subs for more staff, sending texts, marketing functions & Api integrations Ipad necessary for patient journeys function

Pabauからの返信

2 か月前

Hi Oyin, I just wanted to reply back to this review and thank you for your detailed and thoughtful feedback. In particular, your points about better highlighting our educational resources to new users will be actioned upon. I would also like to make you aware that we do indeed have a live chat function. We moved away from phone-based support (though do still escalate to this when required) to a live chat feature because our data showed it to be a more effective method of supporting our customers. However, we will consider if there is a better way of making sure our customers know this support exists. Thanks again for trusting Pabau as your practice CRM and for helping us to get that little bit better with your constructive feedback.

Ellie
英国のmanager
健康、ウェルネス、フィットネス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Good overall software

4.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Overall experience has been good. Excellent customer service

良いポイント:

It is really easy to book and manage appointments. Good for multiple members of staff and multiple treatments

改善してほしい点:

We have experienced a couple of glitches when we have multiple locations. Fairly easy to resolve when we spot the errors. The set up of treatments is quite long winded