Spacewellの概要

Software for facility, real estate and workplace management that offers end-to-end process control by integrating all relevant activities and touchpoints on a single platform. Features: -user empowerment through self-service functionality; -fast activation & configurable workflows; -smart services & real-time data from IoT; -mobile apps with powerful in-field capabilities; -standardized space analysis & benchmarking; -rightsizing workspace & services.

Spacewellの対象ユーザー

Corporate real estate and facility managers optimizing their buildings and workspaces, from cleaning and maintenance through to reservations and lease management.

Spacewellの詳細

Spacewell

1989年設立

Spacewellの詳細

Spacewell

1989年設立

Spacewellの動画と画像

Spacewellの動画
Spacewellソフトウェア - 1 - サムネイル
Spacewellソフトウェア - 2 - サムネイル
Spacewellソフトウェア - 3 - サムネイル
Spacewellソフトウェア - 4 - サムネイル

Spacewellを類似製品と比較する

価格プラン

該当なし
$40.00/月
該当なし
$45.00/月

無料プラン

無料プラン なし
無料プラン あり
無料プラン なし
無料プラン あり

無料トライアル

無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル あり

Spacewellのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • FAQ/フォーラム
  • ナレッジベース
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Mac(デスクトップ)
  • Windows(デスクトップ)
  • Linux(デスクトップ)
  • Windows(オンプレミス)
  • Linux(オンプレミス)
  • Android(モバイル)
  • iPhone(モバイル)
  • iPad(モバイル)

トレーニング

  • 対面
  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • ドキュメンテーション
  • 動画

Spacewellの機能

  • API
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • カレンダー管理
  • コンプライアンス管理
  • サードパーティ統合
  • サービス履歴
  • スケジューリング
  • ステータス追跡
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • バーコード・チケットのスキャニング
  • バーコード処理、RFID
  • フィールドのカスタマイズ
  • ベンダー管理
  • マルチロケーション
  • メンテナンスのスケジューリング
  • モニタリング
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイムデータ
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 予測メンテナンス
  • 予防メンテナンス
  • 作業発注管理
  • 原価追跡
  • 固定資産管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 契約・ライセンス管理
  • 履歴報告
  • 技術者管理
  • 施設スケジューリング
  • 機器メンテナンス
  • 機器追跡
  • 求人管理
  • 点検管理
  • 発注管理
  • 監査証跡
  • 職務経歴
  • 自動スケジューリング
  • 請求、インボイス
  • 資産ライフサイクル管理
  • 資産追跡
  • 較正管理
  • 鍵管理、施錠管理

CMMSシステムの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • カレンダー管理
  • コンプライアンス管理
  • サードパーティ統合
  • サービス履歴
  • スケジューリング
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • バーコード・チケットのスキャニング
  • バーコード処理、RFID
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • マルチロケーション
  • メンテナンスのスケジューリング
  • モニタリング
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 予測メンテナンス
  • 予防メンテナンス
  • 作業発注管理
  • 固定資産管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 履歴報告
  • 技術者管理
  • 機器メンテナンス
  • 機器追跡
  • 求人管理
  • 点検管理
  • 発注管理
  • 監査証跡
  • 経理統合
  • 自動スケジューリング
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 資産ライフサイクル管理
  • 資産追跡
  • 較正管理
  • 鍵管理、施錠管理

メンテナンス管理の比較一覧をすべて表示する

  • ACH支払い処理
  • API
  • Webサイト管理
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • オーナー・ポータル
  • サードパーティ統合
  • セルフサービスポータル
  • タスク管理
  • テナント・ポータル
  • テナント追跡
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ベンダー管理
  • ポートフォリオ管理
  • メンテナンスのスケジューリング
  • メンテナンス管理
  • リマインダー
  • リース契約管理
  • リード管理
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • 与信調査
  • 住居資産
  • 作業発注管理
  • 保険管理
  • 商業施設管理
  • 広報管理
  • 決済処理
  • 点検管理
  • 物件データベース
  • 税務管理
  • 空室管理
  • 経歴スクリーニング
  • 経理
  • 経理統合
  • 継続課金/サブスクリプション
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 財務管理
  • 賃貸追跡
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 遅延金計算
  • 電子決済
  • 顧客データベース
  • 顧客ポータル

不動産管理の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • Eメール・リマインダー
  • Microsoft Outlook統合
  • SSLセキュリティ
  • iCalendarサポート
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • イベントカレンダー
  • イベント・スケジューリング
  • オンライン予約
  • カテゴリ化、グループ化
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • サードパーティ予約
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • デジタルサイネージ
  • データのインポート/エクスポート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ベンダー管理
  • マルチロケーション
  • ミーティング管理
  • メール管理
  • ユーザー管理
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム更新
  • リソース管理
  • リソース配分・計画
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • 予約管理
  • 予約管理
  • 利用レポート
  • 利用率の追跡/分析
  • 可用性インジケータ
  • 可用性管理
  • 承認プロセス管理
  • 施設スケジューリング
  • 検索/フィルター
  • 決済処理
  • 社内会議
  • 空室スケジュール
  • 空間管理
  • 自動スケジューリング
  • 訪問者管理
  • 部屋予約

会議室予約システムの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • IT資産追跡
  • RFIDスキャニング
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • カレンダー管理
  • コンプライアンス管理
  • サードパーティ統合
  • ステータス追跡
  • タスク管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • バーコード・チケットのスキャニング
  • バーコード処理、RFID
  • バーコード認識
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • マルチロケーション
  • メンテナンスのスケジューリング
  • モニタリング
  • モバイル・アクセス
  • ユーザー管理
  • リアルタイムデータ
  • リソース管理
  • リモートアクセス/コントロール
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ロケーション追跡
  • ワークフロー管理
  • 作業発注管理
  • 処分管理
  • 原価追跡
  • 固定資産管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 契約・ライセンス管理
  • 履歴報告
  • 役割ベース許可
  • 機器メンテナンス
  • 機器追跡
  • 減価償却管理
  • 点検管理
  • 発注管理
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 資産ライフサイクル管理
  • 資産会計
  • 資産追跡

固定資産管理の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • カレンダー管理
  • サードパーティ統合
  • サービス履歴
  • ステータス追跡
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バーコード・チケットのスキャニング
  • フォームのカスタマイズ
  • ベンダー管理
  • マルチロケーション
  • メンテナンスのスケジューリング
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム通知
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 予測メンテナンス
  • 予防メンテナンス
  • 住居資産
  • 作業発注管理
  • 商業施設
  • 固定資産管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 契約・ライセンス管理
  • 履歴報告
  • 技術者管理
  • 施設スケジューリング
  • 機器メンテナンス
  • 求人管理
  • 派遣管理
  • 点検管理
  • 発注管理
  • 経理統合
  • 自動スケジューリング
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 資産ライフサイクル管理
  • 資産追跡
  • 顧客データベース

建物の保守管理の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • インシデント管理
  • カレンダー管理
  • コンプライアンス管理
  • サードパーティ統合
  • ステータス追跡
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • バーコード・チケットのスキャニング
  • フォームのカスタマイズ
  • ベンダー管理
  • マルチロケーション
  • メンテナンスのスケジューリング
  • メンテナンス管理
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム通知
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 予防メンテナンス
  • 住居資産
  • 作業発注管理
  • 商業施設
  • 固定資産管理
  • 在庫管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 契約・ライセンス管理
  • 学校向け
  • 履歴報告
  • 施設スケジューリング
  • 機器メンテナンス
  • 機器管理
  • 点検管理
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 空間管理
  • 訪問者管理
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 資産ライフサイクル管理
  • 部屋スケジューリング

施設管理システムの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アドホック・レポート
  • アラート/通知
  • オフィス向け
  • カレンダー管理
  • サードパーティ統合
  • シェルフプランニング
  • スケジューリング
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ビジュアル分析
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プラノグラミング
  • プロジェクト管理
  • マルチロケーション
  • メンテナンスのスケジューリング
  • メール管理
  • ユーザー管理
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム更新
  • リソース管理
  • リソース配分・計画
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 予約管理
  • 予約管理
  • 事業予測
  • 事業計画
  • 作業発注管理
  • 利用率の追跡/分析
  • 占有管理
  • 固定資産管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 変更管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 小売り向け
  • 施設スケジューリング
  • 空間予約
  • 空間管理
  • 設計管理
  • 資産ライフサイクル管理
  • 部屋予約
  • 間取り図、フロアマップ

空間管理の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • インシデント管理
  • カレンダー管理
  • サードパーティ統合
  • タスク管理
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロジェクト管理
  • ベンダー管理
  • ポートフォリオ管理
  • マルチロケーション
  • メンテナンスのスケジューリング
  • メンテナンス管理
  • メール管理
  • ユーザー管理
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リソース管理
  • リソース配分・計画
  • リース契約管理
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 予約管理
  • 予約管理
  • 事業予測
  • 作業発注管理
  • 利用率の追跡/分析
  • 固定資産管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 契約・ライセンス管理
  • 持続可能性管理
  • 施設スケジューリング
  • 点検管理
  • 空間管理
  • 自動スケジューリング
  • 訪問者管理
  • 資産ライフサイクル管理
  • 連絡先管理
  • 部屋スケジューリング
  • 部屋予約

統合型職場管理システムの比較一覧をすべて表示する

Spacewellの同じカテゴリ製品

Spacewellの他の類似製品

Spacewellのレビュー

全4件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.8
使いやすさ
4.5
カスタマー・サービス
4.8
機能
5
価格の妥当性
4.5

評価別レビュー数

5
3
4
1

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Jacco V.
オランダのDirector
不動産, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Review FMIS brick management

5 昨年

コメント: my experiences with our contact person are good. If there are minor issues, the service desk is easily accessible and matters are dealt with immediately or referred to our permanent engineer.

良いポイント:

The system is easy to adapt, as all options for managing a real estate portfolio are already available. The option should only be adjusted according to your own process, for this request the costs are usually low and the engineer quickly understands the purpose of the adjustment. Reports and email templates can be created yourself. The system is very user-friendly, stable and software updates are not noticeable in the operation (so no more powerdown or errors after an update). Depending on the demarcation set, the transparency is the same for all stakeholders (clients, tenants, contractors) and no miscommunication is possible, which is necessary for our business.

改善点:

I have not had any problems with the software. It is advisable to have a thorough programm of requirements at the start. This simplifies the implementation and keeps the focus as there are a lot of options of real estate management to select.

Spacewellからの返信

昨年

Hi Jacco, thank you for taking the time to leave a review for Spacewell! We're delighted to hear that you find our software user friendly and a good fit for your organization. Moreover, we are very happy to hear that our account management and service desk teams were easily accessible and support you immediately. We really appreciate your feedback. Thank you!

Peter D.
ベルギーのIT and facility director
病院、ヘルスケア, 1,001-5,000の従業員数
製品の使用期間:: 6~12か月
投稿者のソース

WorkAssistant assists intuitively, effectively and efficiently our cleaning staff

5 昨年

コメント: Spacewell listens very well and understands (our) needs and implements with the right critical note WorkAssistant.

良いポイント:

In combination with a well-structured organization, clear instructions, and the right tools and products, the mobile app (WorkAssistant) ensures high satisfaction of the cleaning staff, less absenteeism (a reduction of more than 50 %), reduced staff turnover (9 exits in 2016, 1 exit in 2019) and less recruiting/onboarding time. There was an increase in cleaning services in the day hospital (extra work equivalent to one FTE). Thanks to the greater efficiency brought by the WorkAssistant, there was no need to expand the existing team of 78 FTE (savings of 1.2% approx. €45,000/year).

改善点:

This software is not (yet) available for IOS :)

Spacewellからの返信

昨年

Hi Peter, thank you for investing your time and leaving a review for Spacewell! We're delighted to hear that our mobile app (Work Assistant) supported you and your team in achieving your business goals. We're also glad that you found our team agile and responsive. I've shared your comments about IOS with our product team. As we are busy adding new features to our solutions this is very useful feedback for them. Thanks again!

Bob V.
オランダのFunctioneel Beheerder
公共安全, 1,001-5,000の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Mooi veelzijdig FMIS

4 昨年

コメント: Ik heb ervaring met Axxerion, zij staan mij erg goed te hulp. Vooral helpdesk, projecten duren soms wat langer dan gewenst.

良いポイント:

Veel modules, makkelijk aan te passen. Zeer uitgebreid en breed in te zetten.

改善点:

Soms wat maatwerk nodig, dit neemt veel tijd en geld in beslag.

Spacewellからの返信

昨年

Hi Bob, thank you for leaving a review for Spacewell! We're so happy to hear that you find our software versatile, complete and widely applicable.We're also glad that you found our helpdesk helpful. I've shared your comments about customization and timings with our product & implementation teams. As we are busy making improvements and adding new features to our solutions this is very useful feedback for them. Thanks again. Really appreciated!

Melyn joy S.
フィリピンのTeacher
教育管理, 10,000+の従業員数
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース

Why I like Spacewell

5 8 か月前

コメント: I really like its friendliness to the users as well as its flexibility is indeed a good one since i am prone to exporting and importing data.

良いポイント:

What i like about this software is its friendly nature in managing a portfolio. Reports and email templates can be created by yourself. Moreover, stable and software updates are not noticeable in the operation which is for me it is a good one.

改善点:

So far, I have no problem in regards to this software.

Spacewellからの返信

7 か月前

Hi Melyn Joy, thank you for taking the time to leave a review for Spacewell! We're delighted to hear that you find our software user-friendly. Moreover, we are very happy to hear that our software updates aren't noticeable for you in operations. We really appreciate your feedback. Thank you!