BetterCloudの概要

BetterCloudは、IT担当者がクラウド・アプリケーションを発見、管理、保護できるようにする優れたSaaS管理プラットフォーム (SMP) です。この製品の目的は、組織がSaaSアプリケーションを採用することによって斬新な価値やメリットを獲得すると同時に、IT部門が自社環境を完全に制御してビジネス・イネーブラーとして提供できるようにすることです。

BetterCloudの対象ユーザー

BetterCloudは、SaaSアプリケーションに保存された機密データの管理や保護を行うことを考えているあらゆる規模や業界のITやセキュリティ・チームで機能します。

BetterCloudソフトウェア - 1
BetterCloudソフトウェア - 2
BetterCloudソフトウェア - 3
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BetterCloudをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

BetterCloud

BetterCloud

3.8 (17)
価格情報が見つかりません
無料のバージョン
無料のトライアル
42
27
3.9 (17)
3.5 (17)
3.5 (17)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥900
無料のバージョン
無料のトライアル
480
34
4.5 (3,766)
4.3 (3,766)
4.5 (3,766)

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高評価の機能
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高評価の機能
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高評価の機能
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高評価の機能
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リモートアクセス/コントロール
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高評価の機能
コンプライアンス管理
ダッシュボード
リスク評価
Infraon IMS
高評価の機能
IPアドレス・モニタリング
リスクアラート
リモートアクセス/コントロール

BetterCloudのレビュー

評価ポイント

総合評価
3.8
使いやすさ
3.9
カスタマーサービス
3.5
機能
4.1
価格の妥当性
3.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
41%
4
35%
2
6%
1
18%
Jon
Jon
アメリカのVice President of Information Technology
認証済みLinkedInユーザー
プラスチック, 201~500の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Bettercloud makes GSuite Management much easier

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: We have thought of going without Bettercloud, but everytime we recognized the high value it provides - it would be tough to live without it.

良いポイント:

Bettercloud was a life saver when we moved over to GSuite- the Google Admin just wasn't cutting it with all the features and needs we had, but Bettercloud provides everything we need.

改善してほしい点:

The user interphase took a little getting used to, but once I located what I needed, it's been great

John
ジンバブエのSoftware Engineer
オンラインメディア, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Extremely useful knowledge Base

4.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: Our business teams utilize BetterCloud to automate onboarding and offboarding processes as well as to start adding one-off automation that makes life easier for the team. Changes to calendars, email groups, and shared files as well as personnel relocation between locations are all now automatic. Receiving alerts, seeing reports, and taking proper action are all made simple when alerts are sent for things like  PII data, credit card information, and HIPPA items. Remediation can be completed more quickly and easily because it can be done without requiring regular manual log reviews, for example.

良いポイント:

BetterCloud is frequently simpler than using some of the consoles offered by the providers we interact with. Workflows can incorporate alerts,  enabling us to start a workflow in response to an alert event.  Automating the time-consuming onboarding and offboarding processes. improved user administration and bulk updating options in Google Workspace.  Oversight and control over document sharing in numerous well-known apps. Granular automation for Salesforce user roles, permission sets, and profiles.

改善してほしい点:

It may take some time to finish any road-mapped improvements. There are still some  Google integrations that must be managed in the original interface designed for Google integration because they are not in the main console. There are certification programs available, but I don't believe BetterCloud certificates are well-known in the IT sector just yet. Finding and exploring workflows might be challenging; the search function needs improvement. A separate website from the main app has Google's DLP  controls. The reporting of automated failures can be enhanced.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
小売, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Great but expensive product

4.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Overall this platform is great because that allows you to create complicated workflows without writing code, the customization is really seamless and fast.

良いポイント:

Creating workflows is so easy and you can make use of integrations easily.

改善してほしい点:

I can not really tell you any disadvantages but only the price is so expensive.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
経営コンサルティング, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース
ソース:GetApp

Ok tool, but Buyer Beware

1.0 6 年前

製品を使ってみた感想: I WOULD NEVER BUY FROM THEM AGAIN - BUYER BEWARE! We have a standard Google for Business domain, which they never fully integrated with. Most of their so-called tools, didn't work right and the one that did kind of work was the email monitoring, but even then, the users' email that you are monitoring is simply the tool sending you a TXT file of incoming and outgoing emails, it's can't un decrypt incoming so those are worthless, it doesn't show you attachments, etc - bottom line, I can read my users outgoing emails, but because everything is so generic and in txt files, I literally have to open EVERY SINGLE EMAIL and sort through 1/2 code and 1/2 text. Can't see the attachments referenced, etc. Expensive tool. But that's not the worst. BE AWARE - once you sign up, you pay a fee per year. 30 days prior to your subscription being renewed, you are sent an email, just like every other monthly email that is basically worthless, that reminds you they require 30-day notification for cancellation. NOTE - YOU PAY FOR THE ENTIRE YEAR AT ONCE, SO IF YOU DON'T CANCEL THAT SAME DAY AS THE NOTICE, YOU ARE STUCK WITH ANOTHER ENTIRE YEAR OF PAYMENTS. When I asked customer service about this, as I don't need the email monitoring anymore, they basically said, "oops, you missed your 30-day window, so you have to pay for the whole year now, so let's talk about more services we can provide you, aka pay for". TOTAL BS!!! FINALLY, there is ZERO place on the site to cancel your membership. You literally have to email them, provide in writing, a notice of cancellation 30 days before it is set to renew. In 2017, do we really need to write an email or send a fax to cancel a subscription? Hell, my cheaper subscription services have cancellation components built into their apps, why can't this one.

改善してほしい点:

Horrible customer service Integration with the Google Domain was poor at best

Courtney
アメリカのCollaboration Services Manager
情報技術、情報サービス, 201~500の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

BetterCloud Review

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: I have seen the evolution of BetterCloud from the beginning of the company and the product was many versions ago that only supported Google. The evolution of this product is allowing administrators to have overall insight into all of their SaaS apps. Companies today need to focus on business process improvement from a sys admin standpoint and BetterCloud is a key player in this for those who cannot afford tools that require heavy security and management.

良いポイント:

This software is great for having a central management point for many of your SaaS applications. Currently, BetterCloud integrates with 60+ SaaS apps that are popular in today's world. The best thing about this is streamlining your onboarding and offboarding processes for all of these apps via workflows. System administrators have difficult times with many SaaS apps and understanding who has access to what. BetterCloud's workflows make it easy to do minimal amounts of clicks to de-provision users in a secure manner, confirm that data is not loss, and save on licensing.

改善してほしい点:

I use BetterCloud a lot for Google Workspace administration. The tool is still lacking in some areas such as Shared Drives and using groups to control the access that hasn't been developed yet in BetterCloud. Google Workspace has stepped up its playing field with management via security groups and BetterCloud needs to do this as well.