キャプテラ - 日本企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし18年

FileInviteとは?

FileInviteを使用すると、顧客から情報と文書を収集するプロセスを自動化することができます。セキュアなインタフェースにより、このプロセスを簡素化しました。必要な情報に基づきFileInviteを作成し送信するだけです。その後、顧客がセキュアなポータルにファイルをアップロードすると、事業者はポータルで提出された情報を承認または却下できます。FileInviteを使用すると、リマインダーやテンプレートを設定し、Googleドライブなどのお気に入りのクラウド・ストレージと同期できます。FileInviteを今すぐ送信できます。

FileInviteの対象ユーザー

顧客から文書を収集する必要のある数千人の専門家が使用しています。シンプルでセキュアなインタフェースにより、このプロセスを自動化しました。今すぐ無料トライアルにお申し込みください。

FileInviteソフトウェア - 1
FileInviteソフトウェア - 2
FileInviteソフトウェア - 3
FileInviteソフトウェア - 4

FileInviteをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

FileInvite

FileInvite

4.7 (99)
$119.00
無料バージョン
無料トライアル
116
6
4.6 (99)
4.6 (99)
4.8 (99)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥900
無料バージョン
無料トライアル
467
34
4.5 (5,395)
4.3 (5,395)
4.4 (5,395)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

FileInviteの他のおすすめ代替製品

monday.com
高評価の機能
在庫追跡
締切日追跡
製品識別
Docusign
高評価の機能
モバイル署名キャプチャ
複数当事者による署名
電子署名
OneDrive
高評価の機能
アクセス制御・許可
ドキュメント・ストレージ
ファイル共有
Dropbox Business
高評価の機能
セキュア・データストレージ
ドキュメント・ストレージ
ファイル共有
ShareFile
高評価の機能
アクセス制御・許可
ドキュメント・ストレージ
ファイル共有
Intelligrow
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Centralpoint
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Wrike
高評価の機能
ダッシュボード作成
設定可能ワークフロー
財務管理
Jotform
高評価の機能
フィールドのカスタマイズ
フォームのカスタマイズ
フォーム作成・デザイン

FileInviteの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
4.8
機能
4.4
価格の妥当性
4.6

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
74%
4
23%
3
3%
Ryan
Ryan
アメリカのBranch Manager NMLS 250511
認証済みLinkedInユーザー
銀行, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

It has streamlined the document exchange with my clients. The sync feature, saves us hours of time!

5.0 7 年前

製品を使ってみた感想: It is a huge time saver!

良いポイント:

Easy to use, they have a great and responsive support team. The client interface is allows for an easy way for clients to upload documents.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
銀行, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

This saves me SO much time, and makes my job more enjoyable.

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: I don't know I used to do my job before FileInvite?! It has really changed the way I work, I have a lot more time to focus on important tasks, rather than chasing people for the right documents. Not to mention, whenever I've had an issue or I don't know how something works, the customer service team has been on hand to help. For your sake, seriously consider this software, it solves so many problems I didn't even know we had!!

良いポイント:

Fileinvite does exactly what good software is meant to do. It makes life easier! I get the documents I need from my colleagues and their clients so quickly. If something isn't quite right, I reject it in file invite, and they usually send me the correct documents in a few hours. It also does all the file organising for me!

改善してほしい点:

My only grievance is that I can't transfer an invite to a colleague. We worked around it when I went on leave, but it would be a great addition.

FileInviteからの返信

3 年前

Hi there, thank you for your kind review! Regarding your feedback, we've recently added this feature Transfer Invite. Checkout https://help.fileinvite.com/en/articles/5401626-transferring-ownership-of-an-invite for more info or contact our Customer Success team at [email protected] if you have any questions.

Alanna
ニュージーランドのClient manager
金融サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Its great however it is a long winded path to get into drop box

3.0 7 年前

良いポイント:

I like how all uploaded info can go straight to our clients efile into their personalised file under drop box,

改善してほしい点:

Not liking the amount of clicks you need to go thr ough to get to the path in their efile under our drop box.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
経理, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great support for biz process

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: It helps to keep control over document requests.

良いポイント:

Easy to collect similar list of uploads from various customers. Great digital signing option.

改善してほしい点:

Status {RETURNED} is confusing in case some invites were not correctly completed.

FileInviteからの返信

3 年前

Thanks for your feedback! Occasionally, clients click the 'I'm Finished' button before they are done, which marks the Invite as returned. In these instances, you can simply reopen the invite and reach out via in-app messaging to clarify what documents are still required. I hope this helps! Please reach out to us at [email protected] if there is something else going on, we'd be very happy to assist.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
金融サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

FileInvite

4.0 6 年前

製品を使ってみた感想: Document collation is an important part of our process. Prior to using this system we would normally have clients emailing documents to our email address. The risk to this is of emails being missed in among the volume of emails we get and the process not operating smoothly.

良いポイント:

Our clients find FileInvite easy to use which is our ultimate aim when using this type of document collation service. Once set-up it is easy for us to manage the process with documents being converted into PDF and transferred into our online system automatically ready for us to check and utilize for our clients application.

改善してほしい点:

When we use our templates there are times that some of the documents being requested within the template are not required for the client involved. We can only delete one document at a time. It would be great if we could check the documents we don't need and then press delete rather than having to delete each one individually.