eDeskの概要

eDeskは、オンライン小売業者向けの
業界トップレベルのEコマース・カスタマー・サポート・ツールです。完全にEコマースに特化しており、eDeskを使用すると、オンライン小売業者は顧客からのメッセージを素早く受信し、対応できるようになります。また、Amazon、eBay、Shopify、Facebookなど35以上のチャネルと直接統合されており、そこで発生した問い合わせチケットは1つの受信トレイに一元化され、簡単に処理できるようになります。注文に関する豊富なデータとAIを活用した自動化を組み合わせたプラットフォームにより、リモート・チームでも5つ星レベルの顧客体験を提供できるようになります。

eDeskの対象ユーザー

eDeskは、あらゆる規模のオンライン小売業者を、マルチチャネルのカスタマー・サポートの複雑さから解放し、より多くの顧客を迅速にサポートできるようにします。

eDeskソフトウェア - 1
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eDeskソフトウェア - 5

eDeskをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

eDesk

eDesk

4.5 (62)
$89.00
無料のバージョン
無料のトライアル
45
10
4.4 (62)
4.2 (62)
4.5 (62)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$9.00
無料のバージョン
無料のトライアル
175
138
4.5 (1,324)
4.7 (1,324)
4.7 (1,324)

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チケット管理
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高評価の機能
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連絡先管理
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高評価の機能
インシデント管理
サポートチケット追跡
チケット管理
Freshdesk
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット
CM.com Communications Platform
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Front
高評価の機能
メール管理
モバイル・アクセス
受信箱管理
Deskpro
高評価の機能
ナレッジベース管理
マルチチャネル・コミュニケーション
ライブチャット
Zoho Desk
高評価の機能
サポートチケット追跡
チケット管理
ヘルプデスク管理

eDeskのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.5
機能
4.2
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
58%
4
31%
3
10%
2
2%
認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
小売
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Excellent customer support software

5.0 5 年前

良いポイント:

Plugs and integrates into all the various channels we need to plug into and provides customer information and data within the help desk ticket. Being able to provide Multi-lingual support in our native language is a fantastic feature as is the ability to utilize response templates. Feedback mechanism works very well and easy to customize to our assorted needs.

改善してほしい点:

Needs to offer an integrated and customizable knowledge base. Ticket numbers are difficult to find. In general, reporting is good but simplistic and needs to be enhanced.

Andrew
英国のDirector
繊維製品, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Has saved us time and money

5.0 昨年

良いポイント:

Brings all customer queries from all platforms into a single mailbox. Templates are great and the system has saved us so much time. When I had a problem with messages not sending I contacted the chat and spoke to Aine whom was very helpful.

改善してほしい点:

There was an update and now the AI suggestions are difficult to select. You have to hover and try and select the response which can be tricky. In the past before the update you could click on the option easier.

Karan
インドのAssociate
情報技術、情報サービス, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Convenient platform for helpdesk management

3.0 昨年

良いポイント:

Easy to setup, sufficient text/video guides & webinars to help new users get started. App store integrations are simple and intuitive. Ticket management is hassle-free, entire team can access & engage our customer queries.

改善してほしい点:

Slightly expensive compared to other tools in this space. Social media integration is not as effective as we had hoped for. Not an ideal fit for enterprise use-cases.

xSellcoからの返信

昨年

Hi Karan, Thank you for this honest feedback. If there are any features you would like to see please leave them in the got an idea section of the app. Our product team pull from this pool every quarter to improve our product

alejandra
メキシコのmarketing
自動車, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

edesk as an important part of our business management

4.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: we have been using this portal as an integral part of our jobs and have allow us to handle customer messaging in a easy way

良いポイント:

easy axes to emails and ticket handling

改善してほしい点:

customer service is hard to find and have easy resolutions

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
消費財, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Great chat support

5.0 昨年

良いポイント:

Clean easy to use User Interface, snap shot view, grouping priority messages based on smart AI messaging.

改善してほしい点:

Nothing to mention at present everything works as it should do.