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RAYNET CRMとは?

RAYNET CRMをお試しください。業界トップレベルの無料の顧客関係管理 (CRM) ソリューションです。
すべての顧客データを一元管理できます。古いアドレス帳はもう必要ありません。顧客と顧客のニーズを本当に理解したい場合、リレーションシップの履歴を知る必要があります。CRMでは、顧客について知る必要のあるあらゆる情報を得るのにたった数秒しかかかりません。最初から完全なサポートと無料のウェビナーを利用できます。RAYNETでビジネスを効率化できます。

RAYNET CRMの対象ユーザー

中小企業。

RAYNET CRMソフトウェア - 1
RAYNET CRMソフトウェア - 2
RAYNET CRMソフトウェア - 3
RAYNET CRMソフトウェア - 4
RAYNET CRMソフトウェア - 5

RAYNET CRMをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

RAYNET CRM

RAYNET CRM

4.9 (27)
$19.00
無料バージョン
無料トライアル
43
5
4.8 (27)
4.9 (27)
5.0 (27)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$11.00
無料バージョン
無料トライアル
96
7
4.8 (28)
4.9 (28)
5.0 (28)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

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高評価の機能
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高評価の機能
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高評価の機能
コラボレーションツール
ドキュメント・ストレージ
ファイル共有
Salesforce Sales Cloud
高評価の機能
CRM
顧客データベース
顧客管理
Pipedrive
高評価の機能
リード管理
営業パイプライン管理
連絡先管理
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高評価の機能
CRM
Real-Time Data
ヘルプデスク管理
Freshsales
高評価の機能
営業パイプライン管理
連絡先データベース
連絡先管理
Kommo
高評価の機能
リード・キャプチャ
リード管理
連絡先データベース
Salesmate
高評価の機能
リード管理
営業パイプライン管理
連絡先管理

RAYNET CRMの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.9
使いやすさ
4.8
カスタマーサービス
5.0
機能
4.3
価格の妥当性
4.9

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
89%
4
7%
3
4%
Jan
Jan
チェコのCEO
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

CRM for Marketing Agency

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Overall, we are satisfied with Raynet CRM and have been using it for several years. We keep a record of all our contacts, we also record all leads and especially business cases. We can also record offers and other documents here. It's a great tool for keeping track of business and contacts in the company.

良いポイント:

- Simple to use - Beautiful and clear design - Great customer support that always advises and solves if we don't know something - Keeping track of leads and contacts is simple and offers many options of what we can keep track of - The contact history is clear and you can always see who has dealt with the client and what they have done - Business evaluation - beautiful and useful charts - A great calendar that can be linked to Google Cal and shared between people in the team. Also follows up on contacts, leads and business cases

改善してほしい点:

- Fewer integration options, but the most important things are not missing - Some parts of the CRM are of an older design, but it's continuously updated

Marek
Marek
チェコのCEO
認証済みLinkedInユーザー
研究, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Easy to use CRM

5.0 3 年前

良いポイント:

This CRM helped to improve our sales and make the life of our sales guys much easier.

改善してほしい点:

The internal notifications and internal communication within the team is not developed enough.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
自動車, 11~50人規模の会社
使用期間: 無料トライアル
投稿経路

An Average CRM

3.0 6 年前

良いポイント:

I enjoyed the onboarding portion of this CRM, it's apparent that Raynet spent a lot of time on this aspect, which really helps user engagement and the early experience.

改善してほしい点:

It looks and feels outdated - you really feel like you are using a system created 10 years ago, tough to spend money on something that isn't today's UI.

Petr
Petr
チェコのCEO
認証済みLinkedInユーザー
美術、工芸, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Raynet CRM is total lifesaver for SMB & also for large to mid sized companies

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Its easy use & that it is suitable for large-mid sized business but also for very small companies like us. Their marketing and onboarding is engaging. I like them much more then big solutions such as Salesforce and others.

良いポイント:

Kanban board where we can track our sales & newbiz with value and labels. Raynet helped us to kill everyday chaos.

改善してほしい点:

I did not find any issues at all. We really like this app.

Evzen
Evzen
スイスのQuality & Network development
認証済みLinkedInユーザー
自動車, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

A helpful and useful app.

4.0 3 年前

製品を使ってみた感想: It helps me keep track of my business partners and the tasks I'm doing with them. I never forget to finish a job I've been handing out.

良いポイント:

It's easy to use and available everywhere. I can easily manage my tasks and share them with other colleagues within a team.

改善してほしい点:

It's not fully adapted to my specific tasks, but I can get along with it.