Service Fusionの概要

All-in-one field service management software that provides enterprise-level features at a small business price. Run your business from anywhere by creating estimates & jobs, schedule & dispatch, invoice & process credit cards. Track customer equipment history, run sales revenue and commission reports. Send text message and email reminders to customers. Integrated with Quickbooks and zero per-user fees, zero setup fees. Starting at $149 per month, Request a Free Demo Today!

Service Fusionの対象ユーザー

We serve over 6,000 small and mid-sized field service contractors in the HVAC, plumbing, electrical, appliance repair, home automation, A/V, locksmith, IT, and many other service industries.

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • Service Fusion
  • 所在地:Irving (アメリカ)
  • 2014年設立

Service Fusion のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, オーストラリア, カナダ

言語

英語

企業情報

  • Service Fusion
  • 所在地:Irving (アメリカ)
  • 2014年設立

Service Fusion のサポート

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  • チャット対応有

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アメリカ合衆国, オーストラリア, カナダ

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Service Fusionの動画と画像

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Service Fusion

Service Fusion

$149.00/月
無料プラン
無料トライアル
価格不詳
無料プラン
無料トライアル
価格不詳
無料プラン
無料トライアル
$154.00/月
無料プラン
無料トライアル

Service Fusionの機能・特徴

  • CRM
  • GPS
  • QuickBooks統合
  • SMSメッセージング
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アラート/通知
  • インタラクション追跡
  • オンライン予約
  • オンライン時計
  • カスタマー管理
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • サードパーティ統合
  • サービス履歴
  • スケジューリング
  • ステータス追跡
  • セルフサービスポータル
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • フィールドのカスタマイズ
  • プロジェクト管理
  • マルチロケーション
  • メンテナンスのスケジューリング
  • メール管理
  • モニタリング
  • モバイルアプリ
  • モバイル・アクセス
  • モバイル署名キャプチャ
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・スケジューリング
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リマインダー
  • ルーティング
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ロケーション追跡
  • 予約管理
  • 予防メンテナンス
  • 作業原価管理
  • 作業発注作成
  • 作業発注管理
  • 便利屋向け
  • 写真キャプチャ
  • 割り当て管理
  • 原価データベース
  • 原価見積もり
  • 商業・工業の電力請負業者向け
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 契約・ライセンス管理
  • 定期アポイントメント
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員管理
  • 技術者管理
  • 時間・支出追跡
  • 時間追跡
  • 機器追跡
  • 求人スケジューリング
  • 求人管理
  • 決済処理
  • 派遣管理
  • 清掃サービス向け
  • 点検管理
  • 現地料金回収
  • 発注管理
  • 監査証跡
  • 経理統合
  • 給与管理
  • 見積もり
  • 見積もり、概算
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 連絡先データベース
  • 配管業界向け
  • 鍵屋向け
  • 電子決済
  • 電子署名
  • 電気工事見積もり
  • 顧客データベース
  • 顧客履歴
  • 顧客管理

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Help Residential/Commercial HVAC, Plumbing, Fire Inspection, & Electrical service companies to double their revenue in 6 months.

Service Fusionのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.4
機能
4.2
価格の妥当性
4.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Brandon
Brandon
アメリカのFranchise Community Manager
認証済みLinkedInユーザー
, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

If you have a sales team that is mobile and on the road this is an incredible platform.

5.0 5 年前

良いポイント:

It's very intuitive and has more tools and most businesses will need. It's very easy for salespeople to use and if they are not able to use it that's a good sign that you should be looking for a replacement.

改善してほしい点:

There are a lot of options that can get a little bit overwhelming. The learning curve is a little high but that's due to the fact that there are so many tools available.

Andrew
アメリカのEstimator/IT
ファシリティサービス, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Best Software for running a service-business available. (I would know, I've looked at all of them!)

5.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Service fusion is the best software out there that I have seen. We used to use Smart Service and when one of their tech support agents expressed surprise that I had 8 tabs open and the software was still functioning I realized that it was a sub-par product. After that myself and our management sat through multiple software demonstrations to make sure we didn't end up with another sub-par software. Of all the demonstrations we went through, Service Fusion was, by far, the most cost effective and capable software available on the market. It runs on the internet, so we can access it from any computer or tablet without having to download any additional software. It also updates regularly, which, since it's on the web I don't have to visit each work station in the office to update software anymore, which is a huge time saver.

良いポイント:

The most impactful features for us are all of the automatic things the software does to communicate with our customers. It emails and texts them automatically the day before an appointment and when the technician is on their way. It has the widest range of features of any service-program I've seen and it is easy to use once the system has been setup to your liking. The Service Fusion team updates the software often, so we're always up-to-date with the latest features.

改善してほしい点:

The only things that could be better are: The field application for technicians. It would be easier for us if we could create and edit inspection reports in the service fusion app itself instead of having to leave the app to fill out our reports and then upload them to the job.

Service Fusionからの返信

2 週間前

Andrew, we sincerely thank you for taking the time to share your thoughts with us. We are thrilled to hear about your positive experience with our software.

John
アメリカのPresident
セキュリティ、調査, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Service Fusion is not all that!! AVOID!!!

1.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Arrogant and hard to deal with

良いポイント:

Nothing. They lie and When I wanted a refund they would not give me one. This company sucks.

改善してほしい点:

When I wanted a refund they would not give me one. This company sucks.

Hannah
アメリカのAssistant to CEO
建設, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Much Improved

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: I've been using this software for years and it has much improved over time. There are several add-on features like call tracking and phone automation that are very useful.

良いポイント:

I like the ability to schedule workers, schedule payment notifications, and do job costing all from the same place.

改善してほしい点:

It can be a little tricky to navigate and the custom template setup is a bit lacking.

Kim
アメリカのSales & Service Manager
建設, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Very good value

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Highly positive so far

良いポイント:

Service Fusion has enabled to us to consolidate or integrate nearly all platforms previously used and we appreciate the ongoing efforts to improve functionality

改善してほしい点:

We would like to see improvements made to inventory management. We like what's been built so far, but some type of reporting or dashboard that would provide a min/max report would be a life changer!

Service Fusionからの返信

2 週間前

Kim, we are so glad you are enjoying your experience with Service Fusion! We will be sure to forward your recommendation for inventory management improvements to the product department.