Agile CRM

Agile CRMの概要

Agile CRM is a All-in-One CRM with Sales, Marketing and Service automation in single platform. It has sales tracking, contact management, marketing automation, web analytics, two-way emails, telephony, and helpdesk with a simple, clean and modern interface.

Agile CRMの対象ユーザー

Small to medium size businesses that require sales, marketing and service automation

Agile CRMの詳細

Agile CRM

2012年設立

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Agile CRMの詳細

Agile CRM

2012年設立

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無料トライアル

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Agile CRMのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • FAQ/フォーラム
  • ナレッジベース
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Mac(デスクトップ)
  • Windows(デスクトップ)
  • Linux(デスクトップ)
  • Android(モバイル)
  • iPhone(モバイル)
  • iPad(モバイル)

トレーニング

  • 対面
  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • ドキュメンテーション
  • 動画

Agile CRMの機能

  • API
  • CRM
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アクティビティ管理
  • アラート/通知
  • インタラクション追跡
  • オポチュニティ管理
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン管理
  • サードパーティ統合
  • セグメンテーション
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • パイプライン管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • マーケティングの自動化
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • リマインダー
  • リード・キャプチャ
  • リード生成
  • リード管理
  • リード資格
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 事業予測
  • 事業計画
  • 内部チャット統合
  • 営業パイプライン管理
  • 土地管理
  • 紹介追跡
  • 見積もり、概算
  • 販売レポート
  • 販売予測
  • 販売傾向分析
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 顧客データベース

CRMの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • Macデバイス用
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • インタラクション追跡
  • オポチュニティ管理
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • キャンペーン管理
  • サードパーティ統合
  • セグメンテーション
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
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  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • フィールドのカスタマイズ
  • マーケティングの自動化
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • ランディングページ、Webフォーム
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  • リード資格
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  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
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  • 事業予測
  • 営業パイプライン管理
  • 土地管理
  • 紹介追跡
  • 見積もり、概算
  • 販売レポート
  • 販売予測
  • 販売傾向分析
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理

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  • SMSマーケティング
  • SMSメッセージング
  • SMS一斉送信
  • SMS応募
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
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  • インタラクション追跡
  • エンゲージメント追跡
  • キャンペーン・スケジューリング
  • キャンペーン・セグメンテーション
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  • サードパーティ統合
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  • スケジュールされたメッセージ
  • ソーシャル・メディア統合
  • タグ付け
  • チャット、メッセージング
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・マーケティング
  • メッセージのパーソナライゼーション
  • メール・マーケティング
  • モバイル・アラート
  • モバイル・キーワード
  • モバイル・クーポン
  • ライブチャット
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  • リアルタイム通知
  • リマインダー
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  • レポート/分析
  • 双方向メッセージング
  • 広報管理
  • 自動スケジューリング
  • 自動応答
  • 自動応答装置
  • 調査、投票
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  • 連絡先管理
  • 顧客セグメンテーション

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  • アクセス制御・許可
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  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/エスカレーション
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
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  • カスタマー・ジャーニーのマッピング
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キーワード追跡
  • コンバージョン率最適化
  • コンバージョン追跡
  • サイト検索追跡
  • サイト滞在時間追跡
  • サードパーティ統合
  • スプリット・テスト
  • ソーシャル・メディア統合
  • タグ付け
  • ダッシュボード作成
  • チャート
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ヒートマップ
  • ビジュアル分析
  • ファネル分析
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ページビュー追跡
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  • ユーザー・インタラクション追跡
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム通知
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • 検索/フィルター
  • 画面アクティビティ記録
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  • 紹介追跡
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  • 販売傾向分析
  • 顧客セグメンテーション

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  • カタログ化、カテゴリ化
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  • カレンダー管理
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  • サードパーティ統合
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  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
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  • メール・マーケティング
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  • メール管理
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  • リード・キャプチャ
  • リード管理
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  • レポートと統計
  • ワークフロー管理
  • 事業予測
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  • 販売予測
  • 販売傾向分析
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 顧客データベース
  • 顧客調査

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  • コラボレーションツール
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  • ブランディングのカスタマイズ
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  • メール管理
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  • サポートチケット追跡
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  • 連絡先管理
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  • 顧客履歴

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  • リアルタイム・レポート
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  • コンテスト管理
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  • ソーシャル・メディア統合
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  • 広報管理
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  • 販売傾向分析
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  • キュー管理
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  • ソーシャル・メディア統合
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  • ライブチャット
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  • リアルタイム・チャット
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
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  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
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  • 連絡先管理

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  • アクティビティ・ダッシュボード
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  • チャンネル管理
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  • ドラッグ・アンド・ドロップ
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  • パイプライン管理
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  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • メール追跡
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  • リアルタイム・レポート
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  • リード資格
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  • 販売予測
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  • 通話管理
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  • 連絡先管理
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  • 顧客データベース

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  • パフォーマンス管理
  • ビジネスプロセスの自動化
  • リード生成
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 営業チーム/組織向け
  • 営業パイプライン管理
  • 広報管理
  • 戦略的計画
  • 自動ダイヤル
  • 見込み客探索

セールス・エンゲージメント・プラットフォームの比較一覧をすべて表示する

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  • SNSプロモーション
  • SNS広告
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/エスカレーション
  • インフルエンサー追跡
  • エンゲージメント追跡
  • オーディエンス・ターゲティング
  • キャンペーン・スケジューリング
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キーワード追跡
  • コメント、メモ
  • コンテンツライブラリ
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  • サードパーティ統合
  • ソーシャル・パフォーマンス管理
  • ソーシャル・メディア・モニタリング
  • ソーシャル・メディア統合
  • ソーシャル・リスニング
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  • パフォーマンス測定基準
  • ビジュアル分析
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  • マルチチャネル・マーケティング
  • マルチチャネル管理
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  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 影響度測定
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  • 競合分析
  • 設定可能アラート
  • 評判管理
  • 顧客エンゲージメント

ソーシャル・メディアのモニタリングの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • SNSプロモーション
  • SNS広告
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
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  • キャンペーン・スケジューリング
  • キャンペーン・セグメンテーション
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  • キャンペーン管理
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  • コメント、メモ
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  • スプリット・テスト
  • ソーシャル・パフォーマンス管理
  • ソーシャル・メディア・モニタリング
  • ソーシャル・メディア統合
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  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • トレンド分析
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  • ビジュアル分析
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  • マルチチャネル・マーケティング
  • マルチチャネル管理
  • メール・マーケティング
  • モニタリング
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム分析
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
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  • 自動スケジューリング
  • 自動パブリッシュ
  • 複数アカウント管理
  • 連絡先管理
  • 顧客セグメンテーション

ソーシャル・メディア・マーケティングの比較一覧をすべて表示する

  • @メンション
  • API
  • SNSプロモーション
  • SNS広告
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  • アクティビティ・ダッシュボード
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  • エンゲージメント追跡
  • カレンダー管理
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  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キャンペーン計画
  • キーワード追跡
  • コメント、メモ
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  • ソーシャル・パフォーマンス管理
  • ソーシャル・メディア・モニタリング
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  • トレンド分析
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  • フィルタリング
  • ブランディングのカスタマイズ
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  • マルチチャネル管理
  • モニタリング
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム分析
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 役割ベース許可
  • 感情分析
  • 承認プロセス管理
  • 投稿スケジューリング
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  • 自動パブリッシュ
  • 複数アカウント管理
  • 顧客エンゲージメント

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  • アクティビティ・ダッシュボード
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  • カレンダー管理
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  • 進捗状況パーセンテージ
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小規模企業向けCRMの比較一覧をすべて表示する

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自動ダイヤラーの比較一覧をすべて表示する

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連絡先管理の比較一覧をすべて表示する

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  • 非営利団体向け

非営利プロジェクト管理の比較一覧をすべて表示する

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Agile CRMのレビュー

全413件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.1
使いやすさ
4.1
カスタマー・サービス
4
機能
4.1
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Erik R.
Erik R.
Co-Owner + Videographer in アメリカ
認証済みLinkedInユーザー
Used the Software for: 1年以上
投稿者のソース

Agile CRM is a Great First Step into the CRM World

5 4 年前

Pros:

I used this platform for a solid year and put in hundreds if not thousands of contacts into this CRM. I liked how many categories there were to define a lead or a contact, the system that you set up to see how much potential revenue you had to win based on your leads was helpful, and the price is unbeatable. I mean truly, you can use this platform for free for up to 50,000 contacts. That's pretty amazing.

Cons:

There's a reason why I call this particular platform a good "first step." Agile CRM says it offers marketing automation, gamification, and project management - but this is a far from complete product. In the free version you can only create so many marketing automation blocks before it makes you pay, but even if I did upgrade I'm not sure the platform could handle the sales process I wanted to have set up. Something else to mention about this platform is there customer service. I'm fairly certain the CEO is their only customer service rep. Every time I had a problem with the platform (roughly 1-2 times a month) it was the same man who picked up the phone - and when my problem was solved he made me delete the Tweet I sent out when I asked for help, and then made me publicly thank him. I found that very strange. Overall you should try this platform out if you're just starting out, but upgrade to something like Infusionsoft if you're really looking to up your game.

Guillermo G.
Guillermo G.
Sales & Marketing Manager in アルゼンチン
認証済みLinkedInユーザー
教育管理, 2-10の従業員数
Used the Software for: 6~12か月
投稿者のソース

All I need to work in one place

4 2 年前

Comments: The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Pros:

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch. Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way. I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more. I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time. Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Cons:

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

認証済みレビュアー
Creative Director in カナダ
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 11-50の従業員数
Used the Software for: 2年以上
投稿者のソース

Affordable email marketing and CRM

4 2 か月前 New

Pros:

Easily set up automated campaigns and tag in new subscribers any time. Track and identify your prospects with ease.

Cons:

Customer support isn’t great. Getting ahold of a live person is near impossible. The good news is that the platform is straight forward to work with.

David K.
Owner in アメリカ
美術、工芸, 2-10の従業員数
Used the Software for: 1~5か月
投稿者のソース

A jumbled mess of features that don't work.

1 2 年前

Comments: I wasn't able to solve any business problems with Agile, as every feature I tried to use was broken or flawed in some way. From importing contacts from a CSV, to Facebook, to any other feature like newsletters and html templates.

Pros:

The automated features, when they did work, were nice.

Cons:

Pretty much every feature had some sort of flaw. From doing absolutely nothing when I clicked on it, to having some requirement that I had to call customer service for to find out. Their customer support is also a joke. After choosing your selection on the phone it will ring and ring then send you to voicemail without notification of doing so. Once you receive a call back, IF you do, you speak with someone you can barely understand, who basically told me that there is nothing they can do for me, their "teams" are working on fixes for my miscellaneous problems, and suggested I try other integrations as a work around. They couldn't give me an expected time they issues will be resolved. Upon trying their work around it wasn't what I needed at all. I was basically told "too bad" and to just sit and wait for a fix. Also, when you try to cancel your subscription it tells you that someone will have to call you to do so, and it could be over 48 hours until they do.

Agile CRM Response

2 年前

Hello David! Thank you for taking the time to review us. We see that you have canceled your account due to some issues with Agile CRM and really sorry to hear about the cancellation. However, we have not are just limited to Call support, rather, we also have Chat and email support for immediate help. With Recent Implementation of Privacy norms, we are restricting on API's but our team is continuously working on Tickets. We have found many customers coming back to us to undo this cancellation request and thus, our team tries to explain the outcomes of the cancellation process and more importantly helps you to meet your business requirements by exploring the various features of our tool. Once the account is canceled, your data gets erased automatically and hence is an irreversible process. Also, we would like to you let you know that we are coming up with 500apps.com which is an ALL-IN-ONE Suite of apps including Social Suite and many useful apps. Write to us at [email protected]

Joshua M.
Owner in アメリカ
経営コンサルティング, 自営業
Used the Software for: 6~12か月
投稿者のソース

Good little CRM for a great price

4 7 か月前

Comments: Great system for tracking and following up with clients through the sales, marketing and implementation phases of the customer relationship.

Pros:

Agile has a very expansive set of features that I could not find on other similarly priced products. It is reasonably priced for solopreneurs and offers a grown-up set of features for even small companies. The system is very configurable and offers user-defined fields for contact, company, and deal records - most other CRM solutions don't.

Cons:

It looks like it needs a facelift - the UI could be improved as it doesn't look like there has been an update in many years. I would like to see a view that combines the information from contact, company, and deal records on one screen.