Agile CRMの概要

Agile CRMは、単一のプラットフォームでの販売、マーケティング、サービスの自動化を実現するオールインワンのCRMです。販売追跡、連絡先管理、マーケティング自動化、ウェブ分析、双方向メール、テレフォニーの機能に加え、シンプルで明瞭な最新のインタフェースを備えたヘルプデスクを備えています。

Agile CRMの対象ユーザー

販売、マーケティング、およびサービスの自動化を必要とする中小企業。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • Agile CRM
  • 所在地:HYDERABAD (インド)
  • 2012年設立

Agile CRM のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他225つ

言語

イタリア語, スペイン語, フランス語, ポルトガル語, ロシア語 他1つ

Agile CRMの料金プラン

最安値プラン:

$0.00
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

Agile CRMには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 Agile CRMの有料プランは$0.00から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • Agile CRM
  • 所在地:HYDERABAD (インド)
  • 2012年設立

Agile CRM のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他225つ

言語

イタリア語, スペイン語, フランス語, ポルトガル語, ロシア語 他1つ

Agile CRMの動画と画像

Agile CRMソフトウェア - 1
Agile CRMソフトウェア - 2
Agile CRMソフトウェア - 3
Agile CRMソフトウェア - 4
Agile CRMソフトウェア - 5
もう6件表示する
Agile CRMの動画
Agile CRMソフトウェア - 1
Agile CRMソフトウェア - 2
Agile CRMソフトウェア - 3
Agile CRMソフトウェア - 4
Agile CRMソフトウェア - 5

Agile CRMの機能・特徴

  • CAN-SPAM法準拠
  • CRM
  • CTI (コンピューター電話統合)
  • IVR・音声認識
  • Macデバイス用
  • ROI追跡
  • SMS一斉送信
  • WYSIWYGエディタ
  • Webベース・デプロイ
  • iPadデバイス用
  • アカウント・アラート
  • アカウント管理
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アポイントメント管理
  • アラート/エスカレーション
  • アラート/通知
  • イベントによるアクション
  • インタラクション追跡
  • ウィジェット
  • オポチュニティ管理
  • オンボーディング
  • カスタマー・ジャーニーのマッピング
  • カタログ化、カテゴリ化
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン固有の署名
  • キャンペーン管理
  • キャンペーン計画
  • キュー管理
  • キーワード追跡
  • クリック追跡
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • コンバージョン追跡
  • コールスクリプト
  • コールセンター運営
  • サイト滞在時間追跡
  • サブタスクの作成
  • サポートチケット管理
  • サードパーティ統合
  • サービス水準合意 (SLA) 管理
  • スケジュールされたメッセージ
  • スタートアップ向け
  • スプリット・テスト
  • セグメンテーション
  • セルフサービスポータル
  • ソーシャル・メディア・モニタリング
  • ソーシャル・メディア統合
  • ソーシャル・リスニング
  • タスクのタグ付け
  • タスクの編集/更新
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • タスク進捗追跡
  • ダッシュボード
  • チケット管理
  • チャンネル管理
  • チーム管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ドリップキャンペーン
  • ナレッジベース管理
  • ナレッジ管理
  • パイプライン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パワー・ダイヤラー
  • ファイル共有
  • フィールドのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロジェクト計画/スケジューリング
  • プロジェクト追跡
  • ポートフォリオ管理
  • マクロ/テンプレート応答
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・マーケティング
  • マーケティングの自動化
  • メールキャンペーン管理
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • メール追跡
  • モバイル・アクセス
  • モバイル・キーワード
  • モバイル・クーポン
  • モバイル向けメール最適化
  • ユーザー・インタラクション追跡
  • ライブチャット
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイム通知
  • リスト管理
  • リソース管理
  • リーダーボード
  • リード・キャプチャ
  • リード区分
  • リード管理
  • リード資格
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー構成
  • ワークフロー管理
  • 予測ダイヤラー
  • 共有受信箱
  • 利用率の追跡/分析
  • 収益管理
  • 営業チーム/組織向け
  • 営業パイプライン管理
  • 営業活動管理
  • 土地管理
  • 報告、プロジェクト追跡
  • 小規模企業向け
  • 広報管理
  • 応答管理
  • 感情分析
  • 投稿スケジューリング
  • 時間・支出追跡
  • 時間追跡
  • 検索/フィルター
  • 残工事原価の追跡
  • 画像ライブラリ
  • 発信者ID
  • 登録者管理
  • 目標設定/追跡
  • 繰り返しのタスク
  • 署名テンプレート
  • 署名作成
  • 署名管理
  • 自動ダイヤル
  • 自動パブリッシュ
  • 自動ルーティング
  • 自動応答装置
  • 自動発信ダイヤラー
  • 自動着信分配
  • 複数アカウント管理
  • 見積もり、概算
  • 見込み客探索
  • 請求、インボイス
  • 通話モニタリング
  • 通話ルーティング
  • 通話記録
  • 通話追跡メトリクス
  • 通話録音
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 進捗状況パーセンテージ
  • 顧客エンゲージメント
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客データベース
  • 顧客ポータル
  • 顧客管理

Agile CRMの競合SaaS製品

Drive growth with Sales Cloud 360, the best-in-class sales solution that drives rep productivity on the world's #1 CRM platform.
CRM、POS、Webサイト、Eコマース、販売、会計、在庫、人事、マーケティングなどを管理する統合アプリのオープンソース・スイートです。 Odooの詳細
120カ国以上の10万を超えるユーザーが、HubSpotのソフトウェアを使用して顧客の関心を惹きつけ、満足感を与えています。 HubSpot Marketing Hubの詳細
Grow with Neon CRM's complete fundraising, membership, event, and volunteer management tool-set, email marketing and deep reporting.
Mailchimpのオールインワン・マーケティング・プラットフォームは、小企業の市場をよりスマートにし、ビジネスの成長を加速させます。
Capsuleは、企業が組織をオーガナイズし、顧客について詳しく知り、より良い関係を築くうえで役立つ、使いやすいCRMです。
営業担当者の生産性を高め、売上を伸ばし、顧客を惹きつけるうえで役立つ、インテリジェントなセールス顧客関係管理 (CRM) です。
Content-centric marketing automation software capable of executing fully automated and intelligent campaigns.
適格なリードを作り、マーケティングの支出を収益に変換する、強力で使いやすいマーケティング自動化ソフトウェアです。

Agile CRMのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.1
使いやすさ
4.0
カスタマーサービス
3.9
機能
4.1
価格の妥当性
4.1

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Erik
Erik
アメリカのCo-Owner + Videographer
認証済みLinkedInユーザー
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Agile CRM is a Great First Step into the CRM World

5.0 4 年前

良いポイント:

I used this platform for a solid year and put in hundreds if not thousands of contacts into this CRM. I liked how many categories there were to define a lead or a contact, the system that you set up to see how much potential revenue you had to win based on your leads was helpful, and the price is unbeatable. I mean truly, you can use this platform for free for up to 50,000 contacts. That's pretty amazing.

改善してほしい点:

There's a reason why I call this particular platform a good "first step." Agile CRM says it offers marketing automation, gamification, and project management - but this is a far from complete product. In the free version you can only create so many marketing automation blocks before it makes you pay, but even if I did upgrade I'm not sure the platform could handle the sales process I wanted to have set up. Something else to mention about this platform is there customer service. I'm fairly certain the CEO is their only customer service rep. Every time I had a problem with the platform (roughly 1-2 times a month) it was the same man who picked up the phone - and when my problem was solved he made me delete the Tweet I sent out when I asked for help, and then made me publicly thank him. I found that very strange. Overall you should try this platform out if you're just starting out, but upgrade to something like Infusionsoft if you're really looking to up your game.

Guillermo
Guillermo
アルゼンチンのSales & Marketing Manager
認証済みLinkedInユーザー
教育管理, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

All I need to work in one place

4.0 3 年前

製品を使ってみた感想: The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

良いポイント:

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch. Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way. I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more. I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time. Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

改善してほしい点:

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Nosipho
南アフリカのJunior accountant
認証済みLinkedInユーザー
経理, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Great software

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Nothing short pf amazing.

良いポイント:

It's a product that offers practically everything, but at a considerably more affordable price. The product is generally simple to use, and I appreciate how easily automations can be set up.

改善してほしい点:

In my perspective, the normal bundle ought to have been less expensive. Other than that, I don't find any criticisms of this sort.

Mike
アメリカのPresident
執筆、編集, 自営業
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Started off working fine, then started having problems

3.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Agile would have been an adequate CRM/marketing automation system if not for the limitations on automation and the bugs that the company left up to the customers to find and then work around.

良いポイント:

Liked the ability to tag and segment contacts, make bulk updates, etc.

改善してほしい点:

The amount of automation is limited. Cannot develop a long-range program without running into the limits on "nodes" per sequence or number of sequences. Especially when lead-scoring based on activity requires a node. Eventually cancelled when program bugs resulted in not being able to send bulk emails without manually splitting them into groups and sending a small amount per day. After two months of this, we gave up.

Zandrich
南アフリカのCMO/COO
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Agile - More than just CRM

5.0 5 か月前

製品を使ってみた感想: With an enormous set of automated tools and processes, using Agile has become absolutely essential to our operation. Potential sales are monitored along with KPIs and success rates. Another aspect I personally appreciate is that dashboards are modular/extendible, allowing me a complete overview of everything that matters to my work at a glance.

良いポイント:

Having all our tools unified in one system, all our databases automatically completed and maintained, all interactions logged, and all processes tracked - has made Agile CRM the foundation of every department in our establishment. Given the price point over functionality and support, there is simply no alternative to Agile.

改善してほしい点:

Although it would be difficult to find fault with Agile on the surface, Agile CRM lacks integration with a few niche APIs we happen to use.

検討した類似製品: Neon CRM

Agile CRMに切りかえた理由: Agile CRM was somewhat cheaper at the lower price point for SMBs, and offered greater functionality.