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NICE CXoneとは?

NICE inContactは、トップクラスのクラウド顧客体験プラットフォームです。CXoneはオムニチャネル・ルーティング、分析、ワークフォース最適化、自動化、およびAIを提供し、あらゆる規模の組織が優れた顧客体験を提供できるようにします。

NICE CXoneの対象ユーザー

多くの中小企業、エンタープライズ、政府機関のコンタクトセンターがNICE inContact CXoneを使用して、デジタルおよび音声のあらゆるチャネルで優れた顧客体験を提供しています。

NICE CXoneソフトウェア - 1
NICE CXoneソフトウェア - 2
NICE CXoneソフトウェア - 3
NICE CXoneソフトウェア - 4
NICE CXoneソフトウェア - 5

NICE CXoneをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

NICE CXone

NICE CXone

4.2 (571)
$71.00
無料バージョン
無料トライアル
128
38
4.2 (571)
4.1 (571)
4.0 (571)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$1,250.00
無料バージョン
無料トライアル
162
8
3.8 (497)
3.8 (497)
3.9 (497)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

NICE CXoneの他のおすすめ代替製品

Salesforce Marketing Cloud
高評価の機能
キャンペーン管理
メールキャンペーン管理
レポート/分析
Salesforce Sales Cloud
高評価の機能
アドレス帳共有
営業チーム/組織向け
顧客追跡
RingEX
高評価の機能
VoIP接続
ボイスメール
通話ルーティング
Zoom Workplace
高評価の機能
ビデオ会議
双方向音声・動画
画面共有
Twilio
高評価の機能
SMSメッセージング
SMS一斉送信
通話ルーティング
Salesforce Service Cloud
高評価の機能
キュー管理
連絡先データベース
顧客履歴
Fuze
高評価の機能
ビデオ会議
モバイル・アクセス
画面共有
Aspect Unified IP
高評価の機能
キャンペーン管理
予測ダイヤラー
自動着信分配
CloudTalk
高評価の機能
コールセンター運営
通話記録
通話録音

NICE CXoneの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.2
使いやすさ
4.2
カスタマーサービス
4.0
機能
4.1
価格の妥当性
4.1

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Bernard
Bernard
Cloud Applications Consultant
認証済みLinkedInユーザー
小売, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Excellent CCaaS Leader

5.0 3 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Ryan
Ryan
アメリカのIT Manager
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Excellent VOIP Service

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: We've had a great experience with NICE inContact CXone so far, I'm very glad that we switched over from our previous VOIP provider.

良いポイント:

I really appreciate the level of customization NICE inContact has, we have many different profiles for phone agents and the ability to tune everything in to exactly what each agent does has been really great.

改善してほしい点:

The biggest issue we've had was in setting up supervisor dashboards, anyone with privileges can set one up and the menus start to get cluttered after awhile. We're able to occasionally prune down the views and get things looking reasonable again though.

NICEからの返信

4 年前

We appreciate the feedback, Ryan! We'll share your feedback with the appropriate teams.

Saskia
Saskia
アメリカのSenior Director Sales Marketing
認証済みLinkedInユーザー
飲食店, 10,000+人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Excellent Resource; Future Versions Will Be Even Better

5.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: It's a one-stop shop for customer service needs, with support for phone calls, emails, instant messaging, and more, as well as call monitoring and conversation tracking across all channels. In addition, it features client questionnaires to help us learn more about their needs and preferences so that we may better meet them.

良いポイント:

It inlcudes a real-time chat feature, so we can stay in touch with clients in real time; it supports VoIP, so we can take and make calls; and it has automated call routing, so we can direct calls effectively and give them to the most qualified agent. As a result, we are able to track each client's transactional past with our business and tailor our services accordingly.

改善してほしい点:

The setting of the system along with the transfer of client data has been a major challenge for us because it is both labor-intensive and time-consuming. Every time we make a new client profile, we have to spend a lot of time filling in fields that the system thinks vital. If the system allowed us to modify the information it asked for, it would save us a lot of effort and time.

James
アメリカのNetwork Engineer V
ホスピタリティ, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Stuff [sensitive content hidden] Thinks

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Pretty darn good, there are dark spot also, but in general good.

良いポイント:

The ability to do whatever I think of, I can do

改善してほしい点:

Troubleshooting the "Carrier Services" is not what I would call "stellar"

Robin
アメリカのAccountant
食品製造, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Invoicing Problematic

2.0 2 か月前 新着

良いポイント:

Customer service does reach out, but requests not followed through on

改善してほしい点:

That every single month I have to email for an invoice. I have asked numerous times to automatically send us invoices monthly. You take our money every month on autopay but always fail to email the invoices. I always have to reach out to you. We constantly have problems with the portal saving passwords and not allowing us to log on. Customer service alleges they have assisted and set us up, but next month I try and can't log in again.

NICEからの返信

2 か月前

Thank you for being a NICE CXone customer. We are very sorry to hear you've had issues with billing. If you'd like additional help navigating this issue, please reach out the email address provided in our response. Thank you for providing feedback to help us serve you better!

Kiyanna
アメリカのClient Care Specialist
家具, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Makes life easier!

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: My overall experience with NICE CXone has been smooth and I appreciate the ease of everything which allows me to have a great day of interacting with customers.

良いポイント:

I like that NICE CXone is always reliable. There are hardly any issues, and the functionality is simple and easy to navigate.

改善してほしい点:

There can be some minor connection issues every now and then, but nothing too intense.